Hledání pouštního skla

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Erik Brandlgod
Příspěvky: 125
Registrován: 9. 11. 2008 19.38
Kontaktovat uživatele:

Hledání pouštního skla

Příspěvek od Erik Brandlgod »

Erik se postaví přímo na spražený písek po úderu blesku, a nenajde žádný surovinový zdroj na těžení, po hledání :) tak samo funguje za hobitínem když se postavím do políčka bílých lilií :smile: Je to chyba nebo je to v pořádku? :smile:
- Charakter postavy je jako noční obloha, roste, rozpíná se, tmavne a nad ránem prostupuje světlem, nejde ohraničit ani přesně definovat

- Orin Ruthrakkar - muž na stezce poznání
Acc: Smajdalf.cz
Uživatelský avatar
NiamCK
Příspěvky: 923
Registrován: 2. 3. 2008 21.27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NiamCK »

To, že tam je ukázané že to tam je neznamená, že to tam je bohužel systémově :D
Pouštní sklo se nachází jen u některých těch nalezišť co já vím (mohu se mýlit) u kytek to nejspíš bude to samé (a kolikrát rostou tam, kde by je jeden nečekal)
Smrt je jen začátek druhého dějství.
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

A také si můžeš nepřehodit DC pro zjištění naleziště. Stává se to sice jen výjimečně, ale stává.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Jája CZE
Příspěvky: 668
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Erik tam byl se Serinem. Serin našel "tady bude.. " Ale nenašel sklo ani po 10-15 pokusech.. Ale "trochu jsi se zlepšil" to už jsem hrozně dlouho neviděl..
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Mušle, stejně jako pouštní sklo, byly už od začátku hodně náročné na správné sbírání, bez pořádného tréninku jsi nenasbíral skoro nic. Po EQ3 se dost hnulo s obtížností hledání mušlí směrem ke "skoro nemožné" :D (ale snažíme se to zase vybalancovat a po poslední úpravě jsou mušle už myslím OK), u pouštního skla jsem si toho nevšiml a Alky si z pouště vždycky po krátké návštěvě přinesla pěkný pytel sklíček.

Odhaduji proto, že Erik prostě v tomhle nemá skoro žádný zkušenosti a tak ani nic nedokázal sebrat. Nic bugovacího : )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1189
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Nejde o to, že nic nesebral, ale že to ani nenašel...i když stál mezi "polem" těch míst kde se dá z písku sebrat.
Možná to bude to, jak psal drake, ale že by měl už dvakrát za sebou takovou smůlu?:)
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Erik Brandlgod
Příspěvky: 125
Registrován: 9. 11. 2008 19.38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik Brandlgod »

No jak říkal Serin a Alfrayi, ostatní lidi to tam najdou, ale já ne, ani po několika pokusech :smile: ( mluví o hledání surovinových zdrojů, né o získávání nalezených surovinových zdrojů )
Já osobně si to vysvětluju tak že jsem prostě neznalý a slepý :biggrin: Ale u mušlí mi to najde ložisko, ale pak při sběru nemám šanci nic nasbírat, a tak bych to viděl jako správné :smile: Pokud dobře chápu princip toho předělání, je to proto aby surovinové naleziště nesvítily při najetí kurzoru nebo při stisknutí TAB, a když se postavím třeba k jasanu, a dám hledat, najde mi ho to, a pak můžu těžit. No a pouštní sklo mi to nenajde, i když stojím prakticky " na něm " a není vytěžené a jiný ho vidí a těží přímo přede mnou. Mluvím o několika pokusech, né jenom o jednom :smile:
- Charakter postavy je jako noční obloha, roste, rozpíná se, tmavne a nad ránem prostupuje světlem, nejde ohraničit ani přesně definovat

- Orin Ruthrakkar - muž na stezce poznání
Acc: Smajdalf.cz
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Zkus nestát přímo na něm, ale jakoby k němu přijít od nějaké strany. To, odkud přijdeš je důležité, pokud se nemýlím.
Kraki Skengdrang
Uživatelský avatar
NiamCK
Příspěvky: 923
Registrován: 2. 3. 2008 21.27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NiamCK »

O tom se snad mluvilo dříve : podle schopnosti postavy jsou naleziště která už najde a která jště ne. Pokud tvuj společník bycl alespoň o trochu lepší v dané dovednosti tak sklo našel, ale ty se svou zkušeností to prostě nenajdeš. Myslím že se o tom psalo uplně za začátku při přechodu na tuhle verzi v souvislosti třeba s ovocem a stromy.
Smrt je jen začátek druhého dějství.
anurin
Příspěvky: 1760
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

NiamCK píše:O tom se snad mluvilo dříve : podle schopnosti postavy jsou naleziště která už najde a která jště ne. Pokud tvuj společník bycl alespoň o trochu lepší v dané dovednosti tak sklo našel, ale ty se svou zkušeností to prostě nenajdeš. Myslím že se o tom psalo uplně za začátku při přechodu na tuhle verzi v souvislosti třeba s ovocem a stromy.
:yes:
dave
Příspěvky: 141
Registrován: 2. 7. 2007 23.32

Příspěvek od dave »

Dokonce ani nemusíš najít naleziště, které jsi už někdy dříve objevil, alespoň mě se to u jednoho stává. Nevím ale jestli to nemůže být tím, že je naleziště aktuálně vytěžené a proto ho nenajdu.
Roma
Příspěvky: 438
Registrován: 21. 5. 2008 17.39

Příspěvek od Roma »

A taky se psalo o tom, že nalezení naleziště závisí i na směru od kterého k němu příjdete a na směru kam se koukáte.

A teď něco, co se nepsalo, ale když si necháte vypsat, jak dobrý jste v jakém sběru, tak je tam položka i jak dobří jste v hledání. Teď je jen otázka jestli se to jak dobře hledáte se dá i zlepšit častým prováděním a nebo jen přiboostnutím vlatsností.
Naposledy upravil(a) Roma dne 28. 1. 2009 15.02, celkem upraveno 1 x.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM

Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Erik Brandlgod
Příspěvky: 125
Registrován: 9. 11. 2008 19.38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik Brandlgod »

Vida, myslel jsem si, že to bude nějak takhle :smile:
- Charakter postavy je jako noční obloha, roste, rozpíná se, tmavne a nad ránem prostupuje světlem, nejde ohraničit ani přesně definovat

- Orin Ruthrakkar - muž na stezce poznání
Acc: Smajdalf.cz
anurin
Příspěvky: 1760
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Roma píše:A teď něco, co se nepsalo, ale když si necháte vypsat, jak dobrý jste v jakém sběru, tak je tam položka i jak dobří jste v hledání. Teď je jen otázka jestli se to jak dobře hledáte se dá i zlepšit častým prováděním a nebo jen přiboostnutím vlatsností.
Jestli se nepletu, položka hledání se týká sběru mušlí a né hledání surovin...

Takhle to bylo a myslím si že Labir nic neupravoval. Takže hledání = jak dobrý jsem ve sběru mušlí. To jestli najdeš surovinu závisí na tom jak dobrý si v jejím sběru. Uvedu příklad.


Abych vyrýžoval kámen x musím mít hodnoty rýžování ( příklad) velmi dobré, abych našel naleziště těhto kamenů, potřebuji stejné dispozice. Snad je to srozumitelné.
Roma
Příspěvky: 438
Registrován: 21. 5. 2008 17.39

Příspěvek od Roma »

Je, díky Anurine... Já jsem se tomu už dlouho nevěnoval, tak jsem tu druhou část nevypozoroval.
Ale to první o směru příchodu a směru pohledu platí, je to od labira někde tady na foru /.-)
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM

Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Sběr pouštního skla funguje jak má. Pravděpodobně jen nedošlo k přehození DC nalezení naleziště, nebo tam naleziště ani nebylo.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Odpovědět