mizející těla a mrtvoly

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Scrappy
Příspěvky: 181
Registrován: 14. 6. 2009 23.09
Bydliště: Znojmo

spawn

Příspěvek od Scrappy »

Když už jsme u těch spawnů, tak osobně se přikláním raději pro spawny silnějších potvor o menším počtu, protože s nynějšími spawny jsem měl zatím stejnou zkušenost jako ve skřetím táboře, kde se hne jeden a máte tak dlouhej lag, že se můžete jít oholit, přichystat vodu na kafe, naobědvat.…. a pak jak usednete zpět, tak občas je to celkem sranda přežít. Kokrtétní případ - druhá strana - brána - wasperdar, banditi - nový zátaras + mě osobně i ti démoni nynější lagují kompl jak vix.
Prej smazán
Pavel Urban
Příspěvky: 5886
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Spawn démonů prověřím, ale zatím to vypadá na ono natažení NPC za sebou. Několikrát jsem to v tomto případě Měsíčního lesa a Obtočných vrchů viděl na vlastní oči. Něco ze spawnu projde přechodem a honí PC dál, řada ale ne a čeká na přechodu.

Spawn silných NPC lze provést jen někde. V případě démonů to lze těžko, jelikož jejich síla je za A v počtu, za B musí být množství slabších tam, kde je nějaký silnější, za C několik silných NPC nereflektuje situaci (tuplem u pekelníků) a větší počet by rozsekal v podstatě jakoukoliv skupinu. Je lepší proto chodit s DM, které může vypnout spawn v lokaci a postupně dávkovat přísun NPC.
Každopádně spawn momentálně dávám tak, aby to příliš nelagovalo (já momentálně hraji na stařičkém NB a na wifi a rozhodí mne i déšť nebo sněžení) s tím, že očekávám i zvýšení záteže při bitvách. Neměl by to být tedy moc velký problém, pokud na sebe nenalákáte celou lokaci (nebo to někdo neudělá za vás).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1255
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Příspěvek od Selvagion »

Jestli se nepletu, tak já jsem byl ta mrtvola, co zmizela. Půl dne tam ležím a doufám, že mě někdo najde, a pak smůla. Ale od začátku mi přišlo, že ti démoni tam prostě zbyli po někom, protože jich tam leželo několik pobitých a ode mne to mohlo být těžko, protože já se nestačil ani leknout :)
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1785
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar »

V Amfiberai se na "brčálově zeleném" tilesetu snažte umírat poblíž skal, vody, budov ap. Některé tyto rohové tilesety netrpí chybou walkmeshe a tak vaše tělo půjde vzít. Vím, že je to hodně užitečná rada, ale občas se tato znalost může hodit (pro založení ohniště, rozprostření kožešiny ap.).

Teoreticky bych dokázal tileset upravit, aby položené předměty šly sbírat, nicméně bez součinnosti serveru by se lokace zobrazovala rozbitá (statické placeably by se vznášely, existovaly by metrové terénní odskoky, chůze postavy by lagovala a při troše štěstí by ji server mohl i zabanovat).


EDIT Pavel: Nebo se tam snažte neumírat. :bleh:
Mithirwen Celeavaeil
Odpovědět