Maso na kámen

Když zlobí kouzla a modlitby

Moderátoři: Dungeon Master, World Builder

Odpovědět
drake127
Příspěvky: 1897
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Maso na kámen

Příspěvek od drake127 »

Zkamením-li NPC a dám meditaci, zkamenění spadne. Lokaci jsme neopustili. Konzistence s PC by byla víc než vítaná - viz. viewtopic.php?p=60901#60901
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2764
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Ať se neduplikují témata.

Možná jde jen o nepochopení kouzla. Po zkamenění mé postavy se mi v "úmrtním" okně vypsalo, že jsem na 5 dní zkameněn. Dotyčný sesilatel mi přátelsky po tellu napsal, že o moc nejde, že to po restu spadne. Jelikož jsem měl taký pocit (a Absinthorix taky), že to tak nefunguje, tak jsem projel novinky a tam bylo, že efekt je perzistentní, tzn. podle mě, že to má trvat pět reálných dní (asi jako smrt v CvC a čekání na druhé straně) a rest to neřeší. Přesto jsem se ze zkamenění probral dříve (nikdo na mě protikouzlo nepoužil)… kde je chybka? :nuke:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
kokosak
Příspěvky: 3131
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Chybek je u zkamenění víc. Dost z nich je už nahlášeno, opět po PM, protože zneužitelný až hanba. Počítat s tím, že to je zabugovaný a tudíž "o nic nejde", protože to restem spadne je.… hmmm... jak to říct slušně.….

*nic ho nenapadá*
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Naylun
Příspěvky: 3310
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Nevim, jak to je teď, ale co si vzpomínám, tak pokud vám po restu sesilatele zkamenění spadne, stačí relog, aby bylo zpět. Chybu s restem nezneužívejte.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Rjepnin
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 9. 2009 9.44

Příspěvek od Rjepnin »

Takže fakt, že kouzlo kámen na maso přejde restem sesilatele je bug? Přišlo mi to logické - uvolněním magie se kouzlo samovolně zruší.

Což mě dostává k faktu, že vědět že to bug je, dotyčný by byl odkouzlen pomocí Kámen na maso.
Clair Finngard - vzpomínáme!
cybermisa
Příspěvky: 6337
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Rjepnin píše:Přišlo mi to logické - uvolněním magie se kouzlo samovolně zruší.
Ale fuj! A to chces delat zkousku z promen? :shades:

Efekt kouzla FtS nespociva v tom, ze se vytvori okolo nejaky magicky potencial, ktery kouzlo "nejak drzi". To by pak sel zrusit i dispelem. Jde o to, ze pomoci FtS zmenis fyzickou podstatu objektu - proste je to pak obycejny kamen. Na reverzi kouzla je prave proto treba prave jedno specficke kouzlo StF :bigwink: Popravde to, ze efekt vubec "vyprsi" i po dlouhem case, je z duvody hratelnost …
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2764
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Panathian píše:Nevim, jak to je teď, ale co si vzpomínám, tak pokud vám po restu sesilatele zkamenění spadne, stačí relog, aby bylo zpět. Chybu s restem nezneužívejte.
Logoval jsem se pro sichr víckrát, sám restil a prostě mě to "pustilo". *pokrčí rameny*
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
kokosak
Příspěvky: 3131
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Jiná věc ovšem je, že na NPCčka to působí taky jen do doby než se opustí lokace, takže IC to kouzlo prostě vyprchává "různě" ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
drake127
Příspěvky: 1897
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Prozatím jsem se se všemi zkamenělci i DM domluvil tak, že zkamenělí "zůstali", jakkoliv se zachoval systém, který se bohužel chová velmi nadhodile jak na PC, tak na NPC. Skutečnost, že jej rest zruší je bug, který není dobrý nápad využívat ani po domluvě, protože ničí konzistenci světa, když se jeden chová jak má a druhý prezentuje, jak to nefunguje.

kokosak: Opuštění lokace posledním PC, protože NPC se odspawne a není uložena informace o jejím stavu a zkamenění.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
kokosak
Příspěvky: 3131
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Systém má přednost :shades:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
drake127
Příspěvky: 1897
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

kokosak píše:Systém má přednost :shades:
To je víc než dobrá připomínka, jenže platí i v případě zřejmého bugu? Srovnej s protláčením přes dveře a jiné zábrany.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
cybermisa
Příspěvky: 6337
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kokosak píše:Systém má přednost :shades:
System ma prednost, pokud nejde o zneuziti bugu :shades:
Aefar
Příspěvky: 3354
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Under the normal difficulty setting or easier, the duration is one round per caster level. Higher difficulty settings make the petrification permanent. Also, if the caster rests, any creatures turned to stone by him will be restored.

Zdroj - NWNWiki

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Street_cz
Příspěvky: 1211
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

cybermisa píše:
kokosak píše:Systém má přednost :shades:
System ma prednost, pokud nejde o zneuziti bugu :shades:
tahle vyjádření mi strašně připomínají tři základní zákony UI :)
omlouvám se za OT...
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
drake127
Příspěvky: 1897
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Aefar píše:Under the normal difficulty setting or easier, the duration is one round per caster level. Higher difficulty settings make the petrification permanent. Also, if the caster rests, any creatures turned to stone by him will be restored.

Zdroj - NWNWiki
Ano, to je výchozí a zde nevítané chování NWN.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2764
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Jsem líný hledat v novikách.. ale tam je PERZISTETNÍ EFEKT NA URČITOU DOBU. No to je fuk..stejně mi čas nevychází, takže se na delší čas lognu až teprve v momentě, kdy by mi to vyprchalo (tj. jsem se nesekl, tak ve středu).
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Odpovědět