Vylepšené útočiště
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Vylepšené útočiště
1/ Když má postava v GS zároveň i (vylepšenou) neviditelnost, tak ji monstra s TS (a asi i See invis) vidí a jdou po ní.
2/ "Modrá" PC a asi i NPC vždy vidí postavu v GS, je prý třeba nastavit odpor, aby to fungovalo. To je velmi matoucí a nešikovné, nešlo by to nějak zapnout i pro "modrá" přátelská PC?
EDIT: Původní návrh na základě nových informací v následujícím příspěvku od kokosáka přehodnocen na ten druhý bug.
2/ "Modrá" PC a asi i NPC vždy vidí postavu v GS, je prý třeba nastavit odpor, aby to fungovalo. To je velmi matoucí a nešikovné, nešlo by to nějak zapnout i pro "modrá" přátelská PC?
EDIT: Původní návrh na základě nových informací v následujícím příspěvku od kokosáka přehodnocen na ten druhý bug.
Naposledy upravil(a) Naylun dne 7. 10. 2009 0.44, celkem upraveno 3 x.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Dle papirovych pravidel lze postavu jez pouzije GS zapomoci TS mozne videt ovsem tato postava je nehmotna a nejde ji zadnym zpusobem ovlivnit ani na ni zautocit pred vyprchanim kouzla. See invis nema zadny efekt protoze je to specificke kouzlo stvorene cisle jako counter neviditelnosti. Bez TS postavu v GS nelze videt a to bez ohledu na vzdalenost - postava s GS teoreticky muze projit zkrz vas a vy o nicem nevite protoze jeji hmotna podstata se naleza v jine sfere.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Reakci modrých NPC nevím, to chce EQ DM konzoli a převtělit se do NPC. Nicméně bych předpokládal, že co je modré přes GS vidí.Panathian píše:Díky, to jsem nezkoušel, a nevíš jestli postavu v GS vidí i modrá NPC? Pokud ano, tak je to pak ještě horší, než jsem předpokládal a ten můj návrh platí dvojnásob. Prostě stejné chování pro PC i NPC nezávisle na odporu, neodporu nebo čemkoliv jiném.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Ale patrně bude jen v nějakém skriptíku chyba, Labir v jednom z updatů Změněna kouzla Útočiště a Lepší útočiště. Seslání libovolného kouzla či otevření pokladu automaticky toto kouzlo ruší. U kouzla Lepší útočiště je též aplikována kumulativní pravděpodobnost spontálního zrušení. Toto kouzlo tak může stále sloužit k úniku z nebezpečné situace, ale už ne jako bojový prostředek či prostředek pro vybírání dungeonů bez rizika. Tato úprava si vyžádala změnu ve všech existujících kouzlech (stovky skriptů), pokud by něco nefungovalo dejte mi ihned vědět na forum.
Dle popisku Sesilatel se stane nehmotným. Žádná jiná bytost nemůže sesilatele detekovat. A tedy TS a ani Prohlédnutí neviditelnosti by na to působit nemělo - Což labir také zmiňoval v někerém z updatů.
Dle popisku Sesilatel se stane nehmotným. Žádná jiná bytost nemůže sesilatele detekovat. A tedy TS a ani Prohlédnutí neviditelnosti by na to působit nemělo - Což labir také zmiňoval v někerém z updatů.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
no jo, nedá si říct
Když už jsem u těch kouzel.…. opět jsem zde narazil na zneužívání, což mě i docela dost vytáčí, protože tím ztratilo to kouzlo už jen podle názvu a toho, jak kdysi fungovalo a jak v nwn funguje svůj smysl. Něco tě nečekaně překvapilo napřipraveného, hodíš to na sebe, naboofuješ se a jsi opravdu připraven k lepší obranně, protože nejlepší obrana je útok (tudíš k útoku hehe) . Jenže tady to tak nejde, spíše to kouzlo po úpravě na sebe dává nálepku - risk nebo zisk *zařehní se* Určitě k těmhle a všem úpravám byl i důvod a nejspíše i přetrvává, jen jsem chtěl vyjádřit svůj názor a říct, že bych byl pro, kdyby se tohle kouzlo lehce vrátilo do normálu - tudž, že by samovolně nepadalo a dalo by se v něm kouzlit. Snad za mé návrhy nebudu veřejně ukamanován
-
- Příspěvky: 1329
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
defaultně ne, nic červenýho (TS/neTS) tě většinou nevidí. Ale praxe je taková, že je to zabugovaný, že tě vidí dost často i obyčejný potvory bez TS. Možná dělá bordel ten invis k tomu, bez něj jsem to netestoval...zuzuPD píše:Když má TS tak vidí, nedávno jsem se do takové situace dostal.kokosak píše:postava s odporem nevidí PC s GS a to ani když má TS.
Ale tak většinou to funguje a na útěk to pomůže (nahodit a modlit se, aby fungovalo...si přijdu jak sorcka )
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
Defaultně ano. Pokud používáš útočiště, jsi ve stavu Ethereal (nehmotný), který je defaultně prohlédnutelný TS i See Invisiblity. Ovšem přesto nejsi zaměřitelný - mohou tě zasáhnout pouze plošná kouzla, manikoří ostny puštěné do někoho vedle, to samé hail of arrows (nebo jak se to jmenuje) AAček. A vířivý útok.OneHeart píše:defaultně ne, nic červenýho (TS/neTS) tě většinou nevidí. Ale praxe je taková, že je to zabugovaný, že tě vidí dost často i obyčejný potvory bez TS. Možná dělá bordel ten invis k tomu, bez něj jsem to netestoval...zuzuPD píše:Když má TS tak vidí, nedávno jsem se do takové situace dostal.kokosak píše:postava s odporem nevidí PC s GS a to ani když má TS.
Ale tak většinou to funguje a na útěk to pomůže (nahodit a modlit se, aby fungovalo...si přijdu jak sorcka )
Bugy jsou následující:
Neviditelný jsi jen pro nepřátele (tedy v CvC je potřeb mít odpor)
S kouzlem "vylepšená neviditelnost" je pak ignorován efekt nehmotnosti
Více viz tady:
http://nwn.wikia.com/wiki/Greater_sanctuary
a tady
http://nwn.wikia.com/wiki/Ethereal
Mimochodem v tom druhém článku je krásně popsána podstata nehnotnosti.
A na závěr - problémem tohoto kouzla je, že jsi prakticky nezranitelný, i když tě něco vidí - nemůžou na tebe nemrtví, hmyzy, prostě nic. Takže projdeš naprosto cokoli bez ohledu na to, že má někdo TS nebo see invis.
S tou nestabilitou a bez kouzlení je to kouzlo dělané na perfektní úniky z krize. Nebo na překvapivé útoky. Dle mého názoru je na svou relativně snadnou dostupnost na nízkém kruhu (6) i tak dost silné a vyplatí se, jeho zeslabení akorát vyvažuje low magic EQ.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Tohle jsem testoval a nefunguje to...cybermisa píše:Tusim, ze na EQ je GS kompletne predelane a to tak, ze umyslne zadna "enemy" potvora ani PC nepohledne GS ani s TS. Jako nevyhoda je ona nahodna doba trvani.
Respektive, s NPC to funguje tak, že NPC se chovají, jako by mě neviděly, protože nemohou použít útok/kouzlo (a nic moc jiného taková "enemy" NPC obvykle neumí ), ale jsem přesvědčen, že mě s TS vidí.
Usuzuji z toho, že mě vidí PC s TS (a to jsem sám otestoval).
Modré PC - vidí, nemůže zaútočit
Červené PC - nevidí, nemůže zaútočit
PC (modré i červené) s TS - vidí, nemůže zaútočit§
Osobně jsem demonstroval na třech PC v odporu, na které jsem předtím osobně seslal TS, jak při útoku jejich ruka projde tělem mé postavy
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
-
- Příspěvky: 1329
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
super , ale mě nejde o reálie kouzla, ale o jeho systémovou funkčnost.Aefar píše:Defaultně ano. Pokud používáš útočiště, jsi ve stavu Ethereal (nehmotný), který je defaultně prohlédnutelný TS i See Invisiblity. Ovšem přesto nejsi zaměřitelný - mohou tě zasáhnout pouze plošná kouzla, manikoří ostny puštěné do někoho vedle, to samé hail of arrows (nebo jak se to jmenuje) AAček. A vířivý útok.OneHeart píše:defaultně ne, nic červenýho (TS/neTS) tě většinou nevidí. Ale praxe je taková, že je to zabugovaný, že tě vidí dost často i obyčejný potvory bez TS. Možná dělá bordel ten invis k tomu, bez něj jsem to netestoval...zuzuPD píše: Když má TS tak vidí, nedávno jsem se do takové situace dostal.
Ale tak většinou to funguje a na útěk to pomůže (nahodit a modlit se, aby fungovalo...si přijdu jak sorcka )
Bugy jsou následující:
Neviditelný jsi jen pro nepřátele (tedy v CvC je potřeb mít odpor)
S kouzlem "vylepšená neviditelnost" je pak ignorován efekt nehmotnosti
Více viz tady:
http://nwn.wikia.com/wiki/Greater_sanctuary
a tady
http://nwn.wikia.com/wiki/Ethereal
Mimochodem v tom druhém článku je krásně popsána podstata nehnotnosti.
A na závěr - problémem tohoto kouzla je, že jsi prakticky nezranitelný, i když tě něco vidí - nemůžou na tebe nemrtví, hmyzy, prostě nic. Takže projdeš naprosto cokoli bez ohledu na to, že má někdo TS nebo see invis.
S tou nestabilitou a bez kouzlení je to kouzlo dělané na perfektní úniky z krize. Nebo na překvapivé útoky. Dle mého názoru je na svou relativně snadnou dostupnost na nízkém kruhu (6) i tak dost silné a vyplatí se, jeho zeslabení akorát vyvažuje low magic EQ.
Která, jak jsem se dnes zase přesvědčil, je ubohá.
Tentokrát jsem testoval bez invisu (měl jsem možná jen Ghostly visage. Jinak nic na conc.) a potvory GSko naprosto ignorovaly a snazily se me rafnout. Takze si nejsem jisty, jestli bude problem v invisu jako takovem.…
Jako řešení bych viděl to, co navrhoval Scrappy. Nastavit ho zpět tak, jak bylo původně. A jako řešení vybírání pokladů třeba jejich úplné vypnutí při seslání GS v dungeonu nebo něco na ten způsob. (poklady jsou mi u zadku, ale funkční kouzlo by bodlo.
Je dobré, když může mág spoléhat na jedno ze svých nejsilnějších únikových kouzel. Teď podle mých testů nemůže
edit: na 6.kruhu ho mají možná plechovky, mág ho má na 8. Btw odkdy je na Eq 6.kruh nízký kruh, to jsem něco zaspal nebo už je tu epic lvl běžná věc? :)
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
- The_Balrog
- Příspěvky: 5038
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
jn
Já si ho radši ani kvůli tomu nebral, ikdyž je to (původně) skvělý kouzlo, který dokáže člověku zachránit život, ale teď je to spíš sebevražedný pokus, který by mi zabíral místo jinýmu, ne tak dobrýmu kouzlu Bylo by skvělý, kdyby se to vrátilo do normálu s tím rozdílem, že se v tom nebudou moc vybírat looty.
Snad budeme vyslyšeni Onehearte ne,že bych tomu věřil,ale bylo by to dobrý :)
Snad budeme vyslyšeni Onehearte ne,že bych tomu věřil,ale bylo by to dobrý :)
Tak
Tak,tak, a navíc jestli je pro tebe skvělé, tak je to jen dobře, ono to asi i k tomu 6 okruhu sedí ,ale pro mě je nedostačující, protože 8 okruh je přeci jen předposlední okruh, takže bych tedy osobně od něj očekával něco víc. Ale asi s tím nic nenadělám, tak jsem vykonal svou potřebu vyjádřit se k této změně a holt si vemu jiné kouzlíčkoallekoo píše:ale ty ho nemaš na 8 okruhu