Proměna

Když zlobí kouzla a modlitby

Moderátoři: Dungeon Master, World Builder

Uživatelský avatar
Paklic
Příspěvky: 693
Registrován: 4. 1. 2008 16.40

Proměna

Příspěvek od Paklic »

Toto kouzlo má psanou dobu trvání 1 tah na lvl. Ovšem, když jsem ho včera použil, tak s těží vydrželo 2 minuty, takže to odpovídá spíše kolu za lvl. V tématu o úpravách kouzel není ani zmínka o tom, že by toto kouzlo bylo upraveno. Jak to tedy je s trváním tohoto kouzla?
KaTo
Příspěvky: 933
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Re: Proměna

Příspěvek od KaTo »

Paklic píše:Toto kouzlo má psanou dobu trvání 1 tah na lvl. Ovšem, když jsem ho včera použil, tak s těží vydrželo 2 minuty, takže to odpovídá spíše kolu za lvl. V tématu o úpravách kouzel není ani zmínka o tom, že by toto kouzlo bylo upraveno. Jak to tedy je s trváním tohoto kouzla?
A Proměnou myslíš:
Polymorph self (Proměň sebe) - 4.kruh nebo Shapechange (Proměna) - 9.kruh?

Nerad bych se pletl, ale byl bych přísahal, že jsem tu četl, že proměny na 9tém kruhu byly v nějakém patchi "rapidně" zkracovány (přeci jen aby Balor pobíhal OOC hodinu po dungu a zkosil vše na co přijde se zdálo moc :megalol: ).
Zkus si tu trochu zagooglit (btw - mě se to vygooglit nepovedlo :blush: , což ale neznamená že to tu není, nýbrž třeba jen to že jsem lamka co v hledání neumí správně zadat dotaz).
Obrázek
Uživatelský avatar
Paklic
Příspěvky: 693
Registrován: 4. 1. 2008 16.40

Příspěvek od Paklic »

Jasné, že devítka Proměna, jinak bych napsal proměň sebe.
cybermisa
Příspěvky: 6337
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Paklic píše:Jasné, že devítka Proměna, jinak bych napsal proměň sebe.
Ano, toto kouzlo bylo umyslne upraveno a delka trvani zkracena dle typu promeny na radove jednotky minut.
Aefar
Příspěvky: 3354
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

cybermisa píše:
Paklic píše:Jasné, že devítka Proměna, jinak bych napsal proměň sebe.
Ano, toto kouzlo bylo umyslne upraveno a delka trvani zkracena dle typu promeny na radove jednotky minut.
Aha, to je docela podstatná věc a bylo by dobré ji dopsat ke změněným kouzlům (zrovna si na toto kouzlo stavím RP budoucnost :smile:, naštěstí to mělo být jen drobné dokreslení, ale už vím, že nemůžu počítat s tím, že ten drak se nemůže s nikým vybavovat delší dobu).

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Paklic
Příspěvky: 693
Registrován: 4. 1. 2008 16.40

Příspěvek od Paklic »

No, jako nevim, no, po posílení dnešních bestií s tím postavička, tak, tak, ustojí něco málo, nebo pokud nebude obstoupena tak uteče (pokud v jiném patře, nebo lokaci nebude ještě horší situace), ale že by to byla bojová proměna se i tak říci nedá, protože ty bestie mají tak vysoké OČ, že je nelze zasáhnout.
cybermisa
Příspěvky: 6337
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Paklic píše:No, jako nevim, no, po posílení dnešních bestií s tím postavička, tak, tak, ustojí něco málo, nebo pokud nebude obstoupena tak uteče (pokud v jiném patře, nebo lokaci nebude ještě horší situace), ale že by to byla bojová proměna se i tak říci nedá, protože ty bestie mají tak vysoké OČ, že je nelze zasáhnout.
Cilem neni, aby se wizard naboostil a pak v promene suploval fajtra na 30 levelu. Devitkove promeny jsem velmi dobre a dukladne testoval a zkraceni jejich trvani je naprosto adekvatni a na miste. Devitkova promena je zalezitost, kterou ma mit wizard schovanou pro akutni pripady, kdy se mu situace vymkne z rukou a ne aby v promene sam vybijel dungy …

Ona ta promena sama o sobe neni tak drsna, jako napr. u shiftera, ale v kombinaci s sikovnymi boosty:
Naboosteny wizard v balorovi: AC 65, spell rezistance a strach s kazdou ranou, wizard v slaadovi: AC 67, regenerace a imunity, o golemovi s redukcema se netreba ani zminovat a drakovi s 600+ HP taky netreba …
Uživatelský avatar
Paklic
Příspěvky: 693
Registrován: 4. 1. 2008 16.40

Příspěvek od Paklic »

Díky za vysvětlení, je pravda, že je to na akutní případy, ale právě o to se mi jedná, že prostě se jde někam, kde magie nemá žádný vliv na bestie. OČ v proměně dobrý, ale pořád je tady ta věc s tím vysokým OČ u bestie, to prostě neprorazím a ani nikdo v partě, prostě se to dá jen chvíli ustát, než se ostatní zpakujou a pokusit se utéct.
kokosak
Příspěvky: 3131
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

cybermisa píše:Ona ta promena sama o sobe neni tak drsna, jako napr. u shiftera, ale v kombinaci s sikovnymi boosty:
Naboosteny wizard v balorovi: AC 65, spell rezistance a strach s kazdou ranou, wizard v slaadovi: AC 67, regenerace a imunity, o golemovi s redukcema se netreba ani zminovat a drakovi s 600+ HP taky netreba …
Lehce OT: mi pak někdy vysvětlíš jakto, že je šifterská proměna silnější, když s levelem o 9 vyšším se nedostanu ani na dvě třetiny těhle čísel ;) Ne, že bys neměl pravdu :D
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
cybermisa
Příspěvky: 6337
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kokosak píše:
cybermisa píše:Ona ta promena sama o sobe neni tak drsna, jako napr. u shiftera, ale v kombinaci s sikovnymi boosty:
Naboosteny wizard v balorovi: AC 65, spell rezistance a strach s kazdou ranou, wizard v slaadovi: AC 67, regenerace a imunity, o golemovi s redukcema se netreba ani zminovat a drakovi s 600+ HP taky netreba …
Lehce OT: mi pak někdy vysvětlíš jakto, že je šifterská proměna silnější, když s levelem o 9 vyšším se nedostanu ani na dvě třetiny těhle čísel ;) Ne, že bys neměl pravdu :D
Vysvetleni je proste :smile: Wizard & chytra kombinace boostu …

(Samozrejme netvrdim, ze tato cisla jsou trvale udrzitelna a lehce ziskatelna. diky interferencim a uprave kouzel je vysledny efekt vyvazeny a umerny vlozenemu usili. Cisla ovsem ziskatelna jsou .. jeden se musi stat nejprve power gamerem, aby je dokazal poznat a pochopit … )
Aefar
Příspěvky: 3354
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

A druidi na to zase doplácejí, ach jo :biggrin:

Někdy bych ty wizny zrušil... veškeré úpravy kvůli jejich přesílení se vztahují i na ostatní castery, kteří takové boostící schopnosti nemají - a přiznejme si, funkční druid ze sebe narozdíl od clerika bojovníka nikdy neudělá. Nu, ještě že majá jiné mraky výhod, a spousty RP výhod.

Ale neberte to jako stížnost debo popud k tomu, že si zase někdo stěžuje na nevyváženost. Říkám to s nadsázkou a humorem (kdyby to někdo nepochopil) a wiznám vzkazuju, ať si nemyslí, že jsou nejlepší :biggrin:

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
cybermisa
Příspěvky: 6337
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Aefar píše:A druidi na to zase doplácejí, ach jo :biggrin:
Dovolil bych si nesouhlasit :clover: To ze o tom nevis a nedelas, neznamena … Ale druid a klerik jsou zakladem pro daleko vetsi power buildy, nez wizard. U wizarda je to dost taky otazka lobbingu a anti-wiz atmosfere, co tu panuje …
Wendigo
Příspěvky: 1067
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

No v EQ settingu kde druid nemuze pouzivat skoro zadnou zbran protoze nesmi nosit kov mozna ano ale jinak se da udelat velmi pekny bojovy druid silou odpovidajici klerikovi jen je narozdil od ofenzivniho klerika defenzivni. To same plati o magovi, spellsword je zdaleka nejepsi na boj proti ostatnim magickym povolanim. A to same jde i s bardem, ja vam rikam ze bez dalsich zasahu je adnd vyvazene, jen znat vsechny ty moznosti.

Ale to jsem odbocili od tematu, je pravda ze jedina pouzitelna promena z promeny je golem, zadny mag ze sebe bojovnika promenou neudela protoze i prez mnozstvi AC a HP ti tvorove maji naprosto smesnou dmg a utoky ktere si arcane class nema jak boostnout. Proto jedinou opravdu silnou kombinaci je golem + acid shield.

Na druhou stranu se mi to lepsi z IC duvodu, ta promena je udelana podle zakladniho NWN kde balori, draci a fire gianti jsou vasimi beznymi neprateli cca od 15teho levelu zatimco na EQ jsou to uzasne nesmirne mocne bytosti do kterych by se prece jen nemel kazdy druhy premenit lusknutim prstu na pul dne.

Mozna trochu stastnejsi reseni by bylo zanechat cas a nahradit promeny EQ tvory podobne sily a jeste hezci by to bylo treba podle presvedceni ale to uz by jsme chteli vazne moc.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Aefar
Příspěvky: 3354
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Já mluvím o tom EQ settingu - ale jak říkám, byl za tím ten humorný nádech. Nijak mě to zkrácení kouzla netankuje... :clover:

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Paklic
Příspěvky: 693
Registrován: 4. 1. 2008 16.40

Příspěvek od Paklic »

Wendigo píše:Mozna trochu stastnejsi reseni by bylo zanechat cas a nahradit promeny EQ tvory podobne sily a jeste hezci by to bylo treba podle presvedceni ale to uz by jsme chteli vazne moc.
Tak tohle se mi líbí, i kdyby to mělo být uděláno jen na deset minut, nebo pět, protože s dnešním přesílením už je to podle mého až moc oslabeno.
Wendigo
Příspěvky: 1067
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Ano ale musis si uvedomit spoustu prace ktera by za takovym naprostym prepsanim kouzla byla. Obavam se ze ted jsou na udelani mnohem dulezitejsi veci.

Ovsem musim uznat ze nic by mne nepotesilo vice nez kdyby se v EQ settingu nedalo menit do draku a baloru, i kdyz do draku by to bylo stale mozne ale opravdu jen velmi obtizne a na levelu ktery tvrva na EQ roky casteho hrani ziskat. [minimum pro ziskani promeny do skutecneho draka je tusim lvl 24]
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Aefar
Příspěvky: 3354
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Wendigo píše:...i kdyz do draku by to bylo stale mozne ale opravdu jen velmi obtizne a na levelu ktery tvrva na EQ roky casteho hrani ziskat. [minimum pro ziskani promeny do skutecneho draka je tusim lvl 24]
Tohle jde samozřejmě systémově už od začátku, čas proměny jsou hodiny za level a level, na kterém se to dá získat je 30 (pro shiftera či druida). Existuje na to i jeden PG mix, kdyby měl někdo zájem - druid/champion of Thorm, pak si i pár levelů polepší :biggrin:

Totíž obtížnou podmínkou je získat wisdom 30 v základu.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Wendigo
Příspěvky: 1067
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Ano prave o druid/cot jsem mluvila i kdyz tech 24 to je s aasimarem ktery zacina s wis 20 takz ejinak jeste vys, proste na EQ temer neziskatelne ale je tam to temer, teoreticky to mozne je a tak obtizne by melo byt ziskat promenu do neceho jako je drak v EQ settingu.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Aefar
Příspěvky: 3354
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Wendigo píše:Ano prave o druid/cot jsem mluvila i kdyz tech 24 to je s aasimarem ktery zacina s wis 20 takz ejinak jeste vys, proste na EQ temer neziskatelne ale je tam to temer, teoreticky to mozne je a tak obtizne by melo byt ziskat promenu do neceho jako je drak v EQ settingu.
Kuš, já bych cíle mých postav opustil :biggrin: :shades:

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
cybermisa
Příspěvky: 6337
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Co si budeme povidat, defaultni nwn promeny vubec nic moc a do settingu EQ se moc nehodi.

Ja osobne bych taky uvital sirsi vyber slabsich promen - nikoli bojovych zalezitosti, ale vyjimecnych treba nejakou schopnosti, imunitkou/odolnosti, schopnosti atd … Ale jine veci na EQ maji sve priority …

Podle me, na EQ je nesilnejsi promena do pixie :biggrin: , pac:
1. Vsude zaleze a dobre se schova
2. Umi litat
3. Proleze mrizema
4. Patri do skupiny defaultne "pratelskych" shiftu …
Odpovědět