Dispel hůlky

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Pipi_CZ píše:Golema by sundali levou zadní. Ať už to je trapný golímek s obojručkou, nebo kostěný ettin, jakože spíš ten.
Vtipne toto napsat pote, co tam cela parta lehla a golem na konci byl sotva trochu poraneny. Skoda ze jsem tu bitku nevidel od zacatku :biggrin:
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

cybermisa píše:
Pipi_CZ píše:Golema by sundali levou zadní. Ať už to je trapný golímek s obojručkou, nebo kostěný ettin, jakože spíš ten.
Vtipne toto napsat pote, co tam cela parta lehla a golem na konci byl sotva trochu poraneny. Skoda ze jsem tu bitku nevidel od zacatku :biggrin:
Ono když ho člověk rube s módem v obraně, tak nic nedá. Ale od toho tam byl krutý paladin, aby ho ztrestal jak nic. :smile:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

zdech píše:
cybermisa píše:Jinak ja chapu, co ti na hulkach vadi a proc, ale Naylun to shrnul celkem pekne. Jde o balancovani systemu a opravdu nejde o beznou vec, jak se tu nekteri snazi prosazovat.
"Běžnou" věc z toho dělají podle všeho ti skřetíci/kostíci. To že nemají 100% šanci na vlastnictví je pěkné, pokud to ale v praxi znamená, že tím vcelku pravidelně mává víc jak jedno NPC na lokaci, docela to ničí tvrzení o "pár nejvyšších bossech" ("vyšší lieutenant" by asi bylo přesnější). Jsou tu zmíněny sice jen dva druhy potvůrek, ale shodou okolností jsou to taky typově snad nejrozšířenější obludky na Desce, takže tu opět určitý nádech běžnosti je.

AD zvyraznene: tak samozrejme zalezi na tom, jake lokace mas na mysli a kolik se tam tech bossu spawne. Opet, porovname-li pomerove pocet takovych lokaci vzhledem k celkem poctu dostupnych lokaci, tak jde o vyjimku. To s temi "vyssimi lieutenanty" rovnez neni pravda, protoze u drtive vetsiny typu potvor to proste neplati - plati to mozna u dvou: nemrtvi/kostlivci a skreti/skalni …

Vazeni, uvedomte si prosim, ze tu "beznost" z toho dela cetnost navstevovani par danych lokaci, kde je par typu vyse zminovanych potvurek. Pokud nekdo nema potrebu chodit "na skrety" do skretiho komplexu nebo navstevovat vyssi kostlivci kouzelniky a liche, s dispel hulkami se prakticky nesetka …
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Ale stejne, si tu stezujete na dispel hulky - predstavte si, ze by je NPC nemeli, ale meli by AI umernou te hracske - tj. vlezete do gnolliho hradu, nikde nikdo, najednou se ze vsech stran vyriti gnolli straze v kamenkach, imp inivsu + dalsi boosty, s horicima mecema, to vsecho z povzdali sleduje kouzelnik, ktery v klicovem okamziku se odhali ze sve invis/GS a s nakouzlenym imp invis, premonition, ss a plastem proti kouzlum zacne prackovat/kamenet a dispellovat castery na strane druziny … Good night sweet prince … :r.i.p.:
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Pak by to bylo krutě reálné a o něčem jiném :smile: A po jednom vybití gnollů, by měli perma zhebnitusi :biggrin:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Nalk píše:Pak by to bylo krutě reálné a o něčem jiném :smile: A po jednom vybití gnollů, by měli perma zhebnitusi :biggrin:
Mi pripomina debatu na tema, kdyby NPC expili s casem a za killnuta PC … Ve vysledku by vyhrali stejne jezevci :biggrin:
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Co se včerejšího incidentu týká, testoval jsem to a věřím Pavlovi, že ani jednou neklikl. Měli jsme prostě smůlu. Systém spawnu spolu se systémem dorovnávání potvor, dispell hůlkama, lagama a pořádnou porcí jedniček na záchranný hody (hrozivý vadnutí a chapadla, v mým případě) vytvořil protě takovej smrtelnej mix.

Závěry nezávislé vyšetřovací komise (já):
Kostěný golem ettin dveřma projde, nwn ho berou ještě jako malou bytost (a vážně bysme ho vklidu dali, kdyby mág předtím nesundal Dietricha).
Dveře ke kostlivému kouzelníku byly sice zavřené, ale protože se jedná jen o mříže, mohl kostroun kouzlit i přes ně, což taky dělal. Dveře pak není složité rozbít, což někteří nemrtví aktivně dělají (i jinde v hrobce).
AI s hůlkama tak vážně fungovat může, dokonce včetně toho pronásledování.
Kraki Skengdrang
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Jon píše:
Kdyby jsi viděl můj výraz při pohledu na "Dietrich mrtev", tak by ses... s odstupem času a tak.. docela bavil. :biggrin: Van stojí, Perido stojí... ale Dietrich KO.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Nalk píše:Kdyby jsi viděl můj výraz při pohledu na "Dietrich mrtev", tak by ses... s odstupem času a tak.. docela bavil. :biggrin: Van stojí, Perido stojí... ale Dietrich KO.
Kdybys viděl můj výraz, tak by ses divil :))
Kraki Skengdrang
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Fryn píše:Jako někdo kdo hraje na Eq za nekouzlící postavy, jejichž život se kolem magických boostů zase tolik netočí (i když se jistě najdou situace, kdy je berou všemi deseti), mě dispell hůlky tak moc netrápí. Škoda jen toho, jak už se zmiňovalo, že NPC máchají hůlkou i když je někdo složí na zem. To že se u zabitých majitelů hůlka pak nedá vylootovat je sice trochu zvláštní, ale nebyla by rozhodně první věcí (jejich existence prostě končí s majitelem, i když najít takovou slabší hůlku třeba jen s jediným použitím …)

Co mě ale mnohem víc zaujalo je toto:
cybermisa píše: ...Pokud by se mel balancovat system kouzel, prvni, co by urcite melo jit pryc nebo doznat zasadnich uprav, tak je Vysati magie - ja bych ho posunul na 9 kruh a udelal z nej komponentove kouzlo (+ dalsi drobna omezeni).
Systém komponent jsem zažil jinde, fungovalo to skvěle a velmi rád bych to viděl i tady. Hra je pak o poznání odlišná, když některými opravdu smrtelnými kouzly nedisponuje naprosto každý kdo dosáhnul potřebné úrovně. Vnáší to do hry spoustu nových prvků. Přinejmenším podporuje obchod a sháňku mezi hráči po takových věcech a pak rozděluje kouzlící postavy na ty co tímhle disponují (a mají díky tomu patřičnou váhu, ať už se k tomu dostali svou pílí nebo z jiných zdrojů) a na ty, co se prostě musí obejít jen s "obvyklým" arzenálem kouzel.
Já už od začátku razím takový názor, že mág/zaklínač má ze své podstaty být mocný, ale to jak se k té moci dostává by nemělo být tak jednoduché jak je prezentováno systémem NWN (a podle mě tomu tak oproti jiným povoláním skutečně je). Mám za to, že těm neuvěřitelným kouskům co svedou, by měl předcházet trochu uměrnější čas rozvíjení schopností a třeba nutnost komponent toto aspoň trochu vynahrazuje. Mimo jiné může odčerpávat i dost finančních prostředků jinak, než jen svitky nebo magiony (on mág v podstatě jinak moc výbavy oproti ostatním nepotřebuje … i když uznávám, že takový magion není zrovna levná sranda).

EDIT Naylun: Diskuze o komponentových kouzlech přesunuta do topicu Komponentová kouzla a mágové na EQ
Naposledy upravil(a) Naylun dne 28. 4. 2011 19.56, celkem upraveno 1 x.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Roma v diskuzi o komponentových kouzlech píše:Problém dispel hůlek by to nevyřešilo, protože PC by se nakouzlili tak jako tak než by do dungu naběhli. Možná komponenty, jako že ke Kamené kůži, potřebuje každý mág držet v pacce kus šutru a ten se tím rozpadne v prach - možná by to konečně zvýšilo obchod se šutry, který je nyní také nulový ;)
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
DarckDewy
Příspěvky: 234
Registrován: 18. 10. 2012 13.07

Re: Dispel hůlky

Příspěvek od DarckDewy »

Po 2 letech hraní/nehraní jsem zjistil co je to Dispell hůlka za sviňárnu vytáhl ji na mě normálně kobold před sídlištěm a sundal mi veškeré viditelné Buffy. xD Alespoň jsem to zažil.
Eluriorfin Patson- Mladý, depresovní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
Odpovědět