Trénink s ostrými zbraněmi

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Připadá vám to jako kravina ?

ANO
11
33%
NE
17
52%
Je mi to fuk...
5
15%
 
Celkem hlasů: 33

Uživatelský avatar
Alquist
Příspěvky: 3700
Registrován: 11. 2. 2012 10.47

Trénink s ostrými zbraněmi

Příspěvek od Alquist »

Tohle už mi vrtá hlavou dlouhou.… od samýho začátku co tady hraju..
..
Můžu se zeptat jakej s prominutím blbec, vymyslel že se šermuje na cvičišti ,ať už jen jako zábava, s ostrýma zbraněma ???

Jako co je to za kravinu ? ( A jestli mi někdo napíše že má zaplej stínovej boj tak ať se ani neobtěžuje sem psát...)
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Spíš mi vadí, že se umlátí až do stínových, místo toho, aby přestali, když jsou zranění/těžce ranění. Na to stínový zranění nejsou.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Zlofas
Příspěvky: 508
Registrován: 29. 6. 2011 13.57

Příspěvek od Zlofas »

Já osobně se teda mlátím jen do těžce zraněn. A nepřijde mi to jako blbost, každý si rád občas ozkouší schopnosti své postavy.
Felix Velton – táta mi jednou vyprávěl...
Krakenobijec Honza Velton – Smutek poraženým!
Edgar - *koukne na Františku* tej fajná robka!
Františka – Už je pozdě *usměje se na tebe*
Tirion Lyrek R.I.P – Solar mě ochrání!
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

Jako přihlížejícímu je mi to jedno, respektive je to boj těch dotyčných.

Abychom si rozuměli: Jako trochu poučenému mi to samozřejmě přijde těžce uhozené, protože v reálu by něco podobného nejspíš skončilo hodně ošklivě (stačí jedna špatná rána a je po prdeli, případně jiné části těla), ale pokud už se někdo mermomocí chce bít naostro ať se klidně bije - jen ať ale počítá s tím, že jde do živého a že to bolí (a že to může mít i hodně drsné IC následky když na to přijde)

Stejně tak stínovky do "mrtva". Při tréninku v reálu se taky nebijete (nebo obecně neděláte cokoliv) do bezvědomí ale jen do doby kdy máte dost, nebo končí lekce.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

V realitě se taky trénovalo s ostrejma zbraněma. K nahlédnutí v rukopise I.33 (Valurgis) nebo ve známém Tallhoferově Fechtbuku. Prostě uzpůsobíš styl boje tak, abys protivníkovi neublížil - a pokud máš zasáhnout, zastavíš před dopadem ránu. Nebo tomu uzpůsobíš pomůcky - tlustou prošívanici a na hlavu přilbu...

Já v tom nevidím problém.
Kraki Skengdrang
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Že s tím čas od času někdo přijde, mi až tak jako kravina nepřijde. Spíš se divím, že se nad tím téměř nikdo nepozastavuje a že na to každý vcelku ochotně kývne. Plus jak už psal George, že se obvykle bojuje až do mrtva.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

Jon: věřím, ale neříkej mi že to byla běžná praxe. Přeci jen když dáš někomu do ruky ostrou zbraň, dost zvyšuješ riziko že s ní někomu ublíží (což při běžném tréninku s někým cizím, o což tady asi jde především) nebude zrovna ideální.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4056
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jon píše:V realitě se taky trénovalo s ostrejma zbraněma. K nahlédnutí v rukopise I.33 (Valurgis) nebo ve známém Tallhoferově Fechtbuku. Prostě uzpůsobíš styl boje tak, abys protivníkovi neublížil - a pokud máš zasáhnout, zastavíš před dopadem ránu. Nebo tomu uzpůsobíš pomůcky - tlustou prošívanici a na hlavu přilbu...

Já v tom nevidím problém.
Souhlas, ale pak by se měli mlátit ostrejma jen do Lehce Zraněn, že.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
xondik
Příspěvky: 208
Registrován: 3. 8. 2009 22.50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xondik »

Tak především asi s někým cizím jen tak pro nic za nic nebojuješ ne?
Když, tak to bude na "vostro" a bez stínovýho.

Mezi přáteli brachy (nebo teda nevím moc jak to chodí jinde, ale) v Hagu většinou hrajem tak, že je ten stínovej spíš pojistka.
Jasný jdeš do těžce raněn, postavička už řve "DOSŤ"("přece jen tak neskončím, když si o to druhej neřekl" - ach ta trpasličí tvrdá palice) jenže poslední útok musí dojet a občas se stane, že padne "critical hit" a jde se s HP do mínusu.
Takže to berem tak, že si dotyčný třeba naběhl na zbraň, ale protože se nejde do boje s vražednýma úmyslama, tak to není tak výžný zranění, že by nešlo hned zaléčit. (v poslední chvíly stočil sek stranou, nebo zkusil zarazit úder atd.) V boji jdeš do těžce raněn taky X krát a nějak extra to neřešíš třeba dvouměsíční rekonvalescencí.

To samý v boji beze zbraně.
barely playing

Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

Taky nezapomenout, že jde o fantasy svět s léčivou magií.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4056
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Asi by postavy měli být odolnější než v reálu, pravda.
Ale furt je to bolest jako bolest, krev jako krev a risk jako risk, že se "omylem" trefí jinam a jsi tuhej hned.
Ale jasně, furt je to "hra" =)
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

Já to beru jako blbost, ale nevadí mi to. Dal jsem ano, protože je to jasná pakárna, hlavně to, jak se k tomu přistupuje na veřejných cvičištích v Mithu a v Tirianu - "Hej vás neznám, dáme si souboj." Buch buch buch - stínovky: "To je dobrý, zaběhni si do chrámu, vůbec nevadí, že jsem tě málem zabil"…. (něco jiného je uzavřená věc např. v Hagu), ale myslím si, že jde o to, jak nahlížíme na systémové HPčka, ve cvičném boji to nepovažuji za indikátor zdraví, hraji to tak, že nedochází k hlubokým ránám (rány jsou zbržděny) atd., přirozeně dochází ke zranění, ale pouze nešťastnou náhodou a špatnými schopnostmi oponenta. HPčka se tak stávají spíše ukázkou výdrže (kolik toho vydrží) - po kolika ranách tupou stranou už to neustojí a vyplivne únavou... a tak :-)
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

HP se dá hrát jako – únava, schopnost dalšího boje, výdrž.

EDIT: Akruo mne předběhl.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1688
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mourisson1 »

I ten risk života, jsi ve světě kde si za dvě zlatky koupíš svitky s velkou šancí že ho přivedeš zpátky k životu.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Calcathea
Příspěvky: 114
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Příspěvek od Calcathea »

Pár let sem šermoval a mlátili sme se železem. Občas bylo pármodřin a teklo trochu krve ale nikdy sme si nějak vážně neublížili. A to jsme jeli boj a ne scéniku.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
xondik
Příspěvky: 208
Registrován: 3. 8. 2009 22.50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xondik »

Akruo píše:
Souhlas. Jde spíš o to jak se bere počet HP, jestli to člověk bere jako jakousi výdrž , nebo odhodlání k boji o život, nebo poze indikátor kolik, popřípadě jak hlubokou má člověk ránu.

A hlavně to asi chce trochu citu a nějaký hry. Ne již zmíněný "čau, tebe jsem ještě ve hře nepotkal, dáme fajt?" sice to ve skutečnosti asi znamená cosi jako - //"Zdar. V menu jsem viděl tvuj build, dem to otestovat, kdo si to bude dávat víc."

Takovej přístup dokáže dokonale dokopat člověka k tomu, aby šel off a aspoň den to vydejchával, než přijde znovu chuť vůbec postavu nalogovat.

Dal jsem tam Ano.
barely playing

Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2700
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ungo »

Se mi zdá že až moc koukáte na to, co má postavička nad hlavou napsáno.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

Dát do rukou ostré zbraně čerstvým odvedencům je hloupost, ufiknou ruku i sami sobě. Zkušenější bojovník už ale dovede protivníka za chybu vytrestat aniž by jej ohrozil na životě, neříkejte že ne.
HP, jak už bylo řečeno, to při určitém úhlu pohledu vcelku pěkně vykreslují. 10 živůtků provoúrovňového rádobybíjce dokáže sfouknout jediný zásah, v případě smolného kroku (kritu) i nadobro. 100 "životů" veterána několika bitev už zajišťuje, že bojová připravenost takového jedince v plné kondici je dostatečná na to, aby nepadl první ranou, pokud není extrémně smolná (rána do zad, podříznutí ve spánku atp.). To už ale není řešeno systémově, protože jde o "velmi malou šanci" (a koho by bavilo padnou první ranou skřeta, byť by byla pravděpodobnost třeba půl procenta).

Co se sledování nadepsaného stavu postavy týče...Je to OOC informace, nemělo by se na to hledět. Ale řekl bych, vzhledem k tomu, že od stavu "těžce zraněn" postava systémově náhodně omdlévá (a nejen to), mělo by na ní být poznatelné, že už dochází šťáva (a to bez čekání na hvězdičky). Nechceme přece kleriky hubovat za to, že si dovolují léčit podle OOC viditelného stavu HP, pravda?
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Hawkeye píše:Se mi zdá že až moc koukáte na to, co má postavička nad hlavou napsáno.
On je to dost výstižný ukazatel.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Uživatelský avatar
Mini
Příspěvky: 262
Registrován: 24. 5. 2010 15.22

Příspěvek od Mini »

Je to asi otázka pohledu. Cvičný souboj na ostré s přáteli si představit umím.

Faktem je, že ne ke každému druhu zbraně existuje dřevěná varianta, nebo se mýlím? A pokud má tedy někdo zálibu v soubojích a baví ho jste předvádět a s jinou zbraní to jeho postava "tolik neumí"… No, asi jeho hra.

Kdyby to bylo tak nedobré (EDIT: myšleno jako neRP), možná by se to neřešilo v zákonech.

*Téměř zraněn* a stále dobrý... to mě fascinuje už od začátku co jsem ve hře.

Je to věc, kterou stále nechápu a tak jak se to často hraje, asi jen tak nepochopím. Jistě, má to psané postava nad hlavou, tudíž OOC informace, která je vidět, ale často ve hře nějak neodehrávaná. Přitom kolik se tady toho napsalo k rozdělení bodů charizma, moudrosti i inteligence.. to by v projevech ve hře vidět chtěli.
Mě to přijde stejné, možná ještě horší, vidět někoho takového vesele běhat. Něco jiného je když asi s vypětím posledních sil uteče z míst, kde byl ubíjen nepřítelem do bezpečí. (ale to už je z jiného soudku)
Mad Lay
Laura Boo
Rozy
Odpovědět