Permanentní smrt

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od placidity »

Jo, ale leda na to, jak dostat koš ovoce za griefing :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od kokosak »

Proti pravidlům přeci není oživit si oběť dlouhodobého mučení pokaždé, když zemře ;) Aneb IC okecat lze cokoli :D
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od placidity »

To je fakt. Začnemě věci tedy konečně nazývat pravými jmény - "nespolupracující vězeň" a "netrpělivý mučitel".
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1250
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Selvagion »

kokosak píše:
Pavel Urban píše:…. A ne, neumřel by permanentně, protože Din permku nemá, čili by byl oplakáván asi tak jako vždy, když umřel a byl zase vzkříšen/prošel avatary.…
A právě tento přístup pak vede k volání po udělení permanentní smrti.
Zkusil jsem si představit tu situaci - tedy válku, a že by tam moje postava umřela rozšmelcovaná jednou z vln útočníků v jednom z mnoha střetů. Já bych to tedy nepovažoval za důvod jít na permku, a to ani pokud by moje postava byla konfliktní. Jo, kdybych třeba vyzval zlobřího náčelníka k souboji jeden na jednoho, zatímco by spolubojovníci přihlíželi a fandili, a prohrál, a DM mi navrhlo zahrát permku, tak bych na to pravděpodobně kývl.

U zločince je to snadné. Toho prostě popraví a je to, ale samotná poprava je vždycky velká událost. Nevím, jak vy, ale já jsem ješitný, a moje kladná postava prostě chce umírat epicky :) - být středem pozornosti, mít tam PC a DM a NPC a mít pak hezký pohřeb. Nerad bych, aby moje postava skončila tak, že prostě jednoho dne zmizí ze světa a nikdo z jejích nejbližších ani pořádně nebude IC vědět, co se s ní stalo. Chci, aby když na ni budou vzpomínat, neříkali zmizel neznámo kam neznámo proč, ale třeba byl zákeřně a úkladně zavražděn a vraha nikdy nechytili, my jsme ho varovali, ať si nezahrává s hargudovci, ale on si nedal říct. Permanentní smrt je pro mne vyvrcholením příběhu postavy, tak holt chci, aby to stálo za to no :)
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Woxa »

Selve, hele já nevnímám jako opruz to budování kariéry, ale to vzduchoprázdno mezi tím, kdy naháníš nebo čekáš na DX :)
Ty jako Solarovec máš výhodu v tom, že byl Orson, máš Nephtys a tedy spoustu si mohl řešit s nimi, přes ně. Mohl ses angažovat v říši, kde se každou chvíli něco děje.
Já jako "práskač" v Amfi neměl nikoho, jen ty NPC a jako práskač se ani nemáš moc jak realizovat, navíc v Amfi se toho ani moc neděje (a dělat si vlastní krimi AQ, díky kterým bych se v očích nadřízených blejskl mi úplně vhodné nepřijde). Nestát se tehdy ďáblové, dost možná strážným nejsem ani dnes.

Co se pak týče zapadající historie, tak nevím jak to máte se Solarovci, ale jak u stráže, tak na MUNI existují medailonky, kde může být tohle všechno osvětleno. Pak k situacím "ty ses novej, tak padej dělat rajóny - nene, já už sloužím u stráže 50let" nemusí docházet. Když jde začít jako šlechtic, proč nejde začít třeba jako zelenáč od stráže? Na každé postavení přeci nějaké nároky jsou (ať už je to šlechtic nebo kuchařka v hospodě) a když se hráč neosvědčí, vždy se ho lze zbavit. Zaměstnavatel ho vykopne, rod se ho zřekne atd...

Podle mého je i pro DX snažší, když tuto "žádost o kompenzaci" s dotyčným projednají během řešení permky, než když se pak dotyčnému budou muset znovu věnovat při jeho žádostech o procpání se tam a tam...


Mimochodem k permce:
Fakticky jsou dva jediné důvody proč nelézt zpět nahoru to, že tě nepustí avataři a nebo, že tvá postava nechce. Dle reálií s avatary mají nějakou domluvu jen soudy (ani nevím jak přesně je to okecáno). Dokážu si představit jen velmi málo případů, proč by se má postava rozhodla zůstat dole, takže aby to bylo zcela správné a IC korektní, neměl bych na permku (s vyjímkou těch pár případů) přistoupit ať se děje cokoliv. Pak ještě může nastat situace, kdy dojde na zničení duše, smrt v jiné sféře a podobné případy, zde se dá také uvažovat o definitivní likvidaci postavy, protože v tomhle případu nedojde k návštěve DS a avatarů. Jenže i tak má (dle mého) hráč postavy právo říct si "tohle můj příběh hezky ukončí, nechám tu postavu umřít definitivně" a nevnímám to jako špatný krok.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Nalk »

Woxa píše:Mimochodem k permce:
Fakticky jsou dva jediné důvody proč nelézt zpět nahoru to, že tě nepustí avataři a nebo, že tvá postava nechce. Dle reálií s avatary mají nějakou domluvu jen soudy (ani nevím jak přesně je to okecáno). Dokážu si představit jen velmi málo případů, proč by se má postava rozhodla zůstat dole, takže aby to bylo zcela správné a IC korektní, neměl bych na permku (s vyjímkou těch pár případů) přistoupit ať se děje cokoliv. Pak ještě může nastat situace, kdy dojde na zničení duše, smrt v jiné sféře a podobné případy, zde se dá také uvažovat o definitivní likvidaci postavy, protože v tomhle případu nedojde k návštěve DS a avatarů. Jenže i tak má (dle mého) hráč postavy právo říct si "tohle můj příběh hezky ukončí, nechám tu postavu umřít definitivně" a nevnímám to jako špatný krok.
To že postava neprojde je dáno tím, že má runu permky od hráče při založení, anebo protože je poprava specifickým způsobem na povrchu Desky. V Mithu je to Solarův plamen, v Tirianu netuším. Teoreticky by se dala dát možnost Ostrovanům, jenže ne každý evilák patří k Ostrovu a né pokaždé vám Ostrovanské autority půjdou na ruku, aby došlo k určitému zabití.
Dále pak platí jakési pravidlo, že postava která způsobí 3 a více permanentních smrtí, by měla dostat zaaktivování permky v CvC. Labir takhle tuším ocejchoval Asar a její nohsledy hned se spuštěním EQ3. Problém je, že se to neděje (viz nářky nad nesmrtelností Dina). Pokud se bude dodržovat tohle, tak není potřeba nikterak upravovat permku dle Lomylithova návrhu na základě "dobrého" IC důvodu.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Woxa »

Já to myslel spíše z IC pohledu, ne z toho systémového. V podstatě je minimum IC příčin k tomu, abys dole zvostal.
Podle Pavla je špatné rozhodnout se na základě svých OOC pocitů, zda ta či ona smrt je pro permku dobrá. Já říkám, že když to budeme hrotit takto do extrému, tak je stejně špatné se pro tu permku rozhodnout při jakékoliv smrti, protože prostě nemá IC opodstatnění (měl by ses přeci znovuzrodit).
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Akruo »

Trošku OT: Mezi trpaslíky byla perma-smrt poměrně častá a vyhledávaná, ale tam to bylo zapříčiněno více specifickými faktory, jak IC tak OOC. Rozhodně však až na pár výjimek byli trpaslíci, kteří podstoupili permanentní smrt vždy tak nějak vyzdvihování ostatními a dokud hráli ti, jež je IC aspoŇ trošku znali, udržovali jejich příběhy živé v paměti.… nevím, co jsem tím chtěl říci, ale rozhodně to bylo stráášně důležité.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Pavel Urban »

Akruo píše: Hrejte si jinde, protože tady se bude hrát tak, jak já chci! - OK, kdyby to řekl Labir, tak je to jasné.… ale když to řekneš ty, Pavle, tak to prostě nemá tu váhu, protože... protože si to řekl ty a jsi zodpovědný jak to píšeš... a my jak to čteme.…
Nic takového nepíši.
kokosak píše:A právě tento přístup pak vede k volání po udělení permanentní smrti. Když totiž hráč trvá na systémové nesmrtelnosti své konfliktní postavy bez ohledu na příběh, ztrácí i těžce vybojovaná smrt nepřítele jakýkoli reálný smysl.
Je zajímavé, že považuješ za konfliktní postavu takovou, která reaguje na agresivní jednání druhé postavy (asi an toto téma otevřu nové vlákno, ať se to tu nezanese). :smile:
Svět má reálie, těch je dobré se držet. Ohledně zmiňovaného konfliktu se vyjadřovat nebudu (přestože mám hodně co průběhu vytýkat), nevidím v tom žádný přínos.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Nalk »

Woxa píše:Já to myslel spíše z IC pohledu, ne z toho systémového. V podstatě je minimum IC příčin k tomu, abys dole zvostal.
Podle Pavla je špatné rozhodnout se na základě svých OOC pocitů, zda ta či ona smrt je pro permku dobrá. Já říkám, že když to budeme hrotit takto do extrému, tak je stejně špatné se pro tu permku rozhodnout při jakékoliv smrti, protože prostě nemá IC opodstatnění (měl by ses přeci znovuzrodit).
To ano, z IC pohledu skoro nic není, ale z IC pohledu má "dobro" své perma popravy a zlu tato možnost chybí. A už jen vzhledem k povaze Ostrova a dlouhodobě působících kvalitních zlounů (a ano, tím pádem jdeme dva roky zpět k popraveným a hledaným Boylenům/Finngardům/Naylunům), kteří nemívali na Ostrov větší vazby, by nebyl asi větší problém dát možnost, že na Ostrově občas zalijí do zlata nějakého paladina (nebo co to má Hargud ve své kuchařce v sekci paladinové).
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Woxa »

Jo, proč ne, ale asi by to chtělo, aby tuhle možnost měli v rukách skuteční Ostrované a nefungovalo to na bázi "Čau ostrovani, přijel jsem na dovču a tady vezu ňákýho toho palacha, co kdybyste mu dali zlatou glazuru?".
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Akruo »

Pavel Urban píše:
Akruo píše: Hrejte si jinde, protože tady se bude hrát tak, jak já chci! - OK, kdyby to řekl Labir, tak je to jasné.… ale když to řekneš ty, Pavle, tak to prostě nemá tu váhu, protože... protože si to řekl ty a jsi zodpovědný jak to píšeš... a my jak to čteme.…
Nic takového nepíši.
Samozřejmě, že nic takového přímo nepíšeš, jen mi tak tvé příspěvky často připadají. Možná ani nedokáži říci, zda je hlavní problém ve formě či v obsahu.…
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1250
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Selvagion »

Hodně přemýšlel a došel jsem k závěru, že jsem vlastně tak trochu zpanikařil, protože jsem si představil, jak mi nějaký podle mého soudu nekvalitní hráč u DM zařídí permku z naprosto pitomého důvodu. Když se nad tím zamyslím, chyba se sice může stát, ale že by DM rozdávali permku na základě jímavého dopisu nějakého hráče, tomu vlastně sám nevěřím. Takže jsem si pro sebe udělal závěr, že zbytečně vyšiluju. A až jednou přijde Selviho den, a že on jednou přijde, budu doufat, že obstojím se ctí a bude to prostě stát za to. Takže permku budu řešit, až jí potkám :)

Jinak proti dobře umístěné a sehrané permce vzásadě nic nemám a nevidím důvod, proč by po ní DM nemohli sáhnout, pokud to uznají za vhodné a přínosné. Tedy snad až na ten flame, pokud to schytá někdo, kdo nedokáže unést následky jednání své postavy.

Myslím si, že IC důvod proč se postava rozhodne zůstat na Druhé straně může být prostě docela obyčejná únava. Už toho prožila dost a prostě chce mít už klid. Jednou každý na Desce umře definitivně ne. A docela bych věřil, že ta neutrální potvora avatarská bere úplatky od bohů a podle toho přicmrdne na tu či onu stranu :)

U toho začínání na lepší pozici od začátku - víte, mě se moc nelíbí představa, že já bych měl shánět DX, šoupat plochou nohou, štěnicovat, čekat na rozhodnutí týmu, a někdo jiný to dostane hned na začátku bez práce a čekání jen proto, že mu skončila nějaká postava. A nedej bože, aby se pak IC na mne vytahoval. Je to docela obyčejná lidská závist, klidně se k tomu přiznám :)
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Woxa »

Tak já zas věřím tomu, že pokud by ta nová postava měla spadnout do uskupení, kde už jsou nějaká PC, tak tam nespadne jako jejich vrchní velitel, ale spíše jako čerstvá posila, spíše těm současným PC podřízená, maximálně rovná. Takovou posilu bych spíš vítal, než byl naštvaný.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1250
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Selvagion »

Já to myslel v žertu, měl jsem přidat smajlíka, to se omlouvám. A samozřejmě že by asi nezačínal jako velitel nebo tak něco, ovšem myslím si, že by mě žralo, že zatímco jsem čekal na Nargiena, "spadnul by z nebe" nějaký panoš Solara. A žralo by mě to tím víc, čím déle bych já musel čekat z OOC důvodů. Znám se, nic bych neřekl, prostě bych hrál, ale žralo by mě to úplně stejně jako mě žerou postavy, co mají systémově paladina a já ne :) Jsem prostě jen člověk a tohle by mi bylo líto.

Navíc zrovna u solarovců by to s medajlonkem nebo bez stejně vedlo k situaci, kdy by Nephtys vypadala, že má chudinka těžkou sklerózu :)
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Braenn »

Selvagion píše:Já to myslel v žertu, měl jsem přidat smajlíka, to se omlouvám. A samozřejmě že by asi nezačínal jako velitel nebo tak něco, ovšem myslím si, že by mě žralo, že zatímco jsem čekal na Nargiena, "spadnul by z nebe" nějaký panoš Solara. A žralo by mě to tím víc, čím déle bych já musel čekat z OOC důvodů. Znám se, nic bych neřekl, prostě bych hrál, ale žralo by mě to úplně stejně jako mě žerou postavy, co mají systémově paladina a já ne :) Jsem prostě jen člověk a tohle by mi bylo líto.

Navíc zrovna u solarovců by to s medajlonkem nebo bez stejně vedlo k situaci, kdy by Nephtys vypadala, že má chudinka těžkou sklerózu :)
Vidíš to moc černě. Solarovci mají také NPC, ne? Takže není problém, když se vynoří ono NPC například ze služební cesty, a je z něj PC. A nebo byl dotyčný prostě právě jmenován Voxeem, nebo tam nastrčen někým z protekčních míst. A věř, že ostatní PC členové řádu by byli informovaní včas, takže opravdu nehrozí překvapení, až se potkají. To je asi tak, jako když se v Amfi vynoří nový elf, ne? A taky ho najednou mnozí znají už "roky", protože to má v historii.

A spadnutí - vidíš, sám jsi teď řekl, jak dlouho jsi musel čekat z OOC důvodů. A to je to tvá první déle hraná postava, takže jinak to ani nešlo. Až to bude třeba třetí, tak by tě mohlo úplně stejně žrát, že tě zas čeká to OOC čekání, když už jsi vlastně prokázal trpělivost, snahu i schopnosti. Takže až vedle tebe spadne z nebe další panoš, zkus myslet na to, že on si tím prošel taky - jen jinde a dřív, a ty teď máš alespoň víc s kým hrát. A že tato výhoda může jednou být i tvá, když budeš myslet na další postavu.
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1734
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Olymar »

To se však děje, nejen se subrasami - nepamatuji si už detaily, ale když si například Naylun (hráč) žádal o nějaká specifika, nikdo jsme je nestudovali a rovnou schválili, protože víme, že cokoliv si Naylun vymyslí, dokáže správně a vhodně sehrát. Podobná jistota je dána právě předchozí zkušeností s hráčem a většina těch, kteří prošli některou z vyšších pozic, má cestu relativně umetenou i s dalšími postavami. Nikoliv IC, tam jsou požadavky obvykle jednotné, ale OOC se zkracují ty kritizované prostoje.

Problémem je, že je v jednotlivých oblastech nedostatek autorit, na které se lze spolehnout, že spolehlivě zastoupí reálie a tak mnozí hráči musí čekat na DM, aby jim byly věci ukázány, vysvětleny. Není možné přijmout k NPC uskupení osobu, která jej bude reprezentovat v ostrém nesouladu s ostatními NPC, protože tím pak vzniká velmi zkreslený náhled na reálie.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1250
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Selvagion »

Obávám se, Braenn, že to nevidím černě, jen si nechci dělat o sobě iluze. V tuhle chvíli nevěřím, že bych kdy chtěl začít rovnou v nějakém IC uskupení a připravit se o vývoj postavy. Je to hlavně proto, že jsem zjistil, že si uděláš plány s postavou a než se naděješ jsi úplně jinde a ani nevíš, jak jsi se tam dostal. A teď si představ, že začneš jako panoš Solara a po měsíci hry zjistíš, že ta postava ti prostě ujíždí jinam. Jak takovou postavu pak vůbec IC mohli udělat panošem, když by v normálním "výběrovém řízení" evidentně neprošla.

Ale nejvíc mi na tom vadí stejně to, že by to někdo prostě měl bez práce, bez nutnosti si to odehrát. A když půl roku čekáš z OOC důvodů, protože to se prostě stává, a někdo si založí postavu a to, o co se ty snažíš třeba dva reálné roky dostane hnedka, hele to je k nasrání. Jasně rozumově si to vysvětlím, že život holt není fér, a smířím se s tím, ale já si myslím, že čekat z OOC důvodů a přitom se dívat, jak si do toho někdo v klídku vpluje hned od začátku, by zase demotivovalo mne. Protože by mi přišlo, že celá moje dlouhodobá snaha je tím degradována, že sem hloupej, že se tu jako pako snažím, čekám, šoupám plochou nohou. A fakt, že to někdo má za odměnu, protože dobře hraje, a že to třeba někdy v budoucnu budu moct mít taky, není v tu chvíli útěcha.

Jo, je to hnusný, je to sobecký, ale myslím, že je to taky lidský. Já nejsem paladin, nejsem svatý. A i když se hodně snažím být chápavý, myslím si, že by mě to prostě štvalo.

Vidím to na sobě sám s tím systémovým paladinem, jak jim závidím a nemám je rád, když se ohánějí božskou mocí a nejsou oficiálně paladini. Jen si prostě vzali to povolání. A to si za to, že já systémově paladina nemám, můžu vlastně sám :)

Přidělovat by se podle mne měli jen expy a věci, co postava může získat i bez svého přičinění. Jako společenské postavení, konto v bance, výbava - to všechno může být od rodiny a ta postava se s tím prostě narodí. Nebo třeba doporučující dopis od rodiny či rodinného přítele, který by té nové postavě výrazně ulehčil vstup do nějakého toho IC uskupení.
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Akruo »

Selvagion píše: Přidělovat by se podle mne měli jen expy a věci, co postava může získat i bez svého přičinění. Jako společenské postavení, konto v bance, výbava - to všechno může být od rodiny a ta postava se s tím prostě narodí. Nebo třeba doporučující dopis od rodiny či rodinného přítele, který by té nové postavě výrazně ulehčil vstup do nějakého toho IC uskupení.
Pěkná myšlenka.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1688
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Permanentní smrt

Příspěvek od Mourisson1 »

Akorát třebas k Hargudovi se doporučující dopis od rodiny shání blbě :D
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Odpovědět