Nové OP předměty
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Nové OP předměty
Slyšel jsem jakési fámy o zbrojích +10 a +15 do dmg redukcí. Je to pravda? Budu předpokládat, že ano... jsem silně proti, tohle je naprosto disbalancující. I těch +10 je extrémně přesílené a taková zbroj by se ani neměla prodávat.. natožpak za tu cenu, za jakou se prodává.
Myslím, že je to mnohonásobně silnější, než artefaktové zbroje.
Myslím, že je to mnohonásobně silnější, než artefaktové zbroje.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Re: Nové OP předměty
Jop, skutečně se takové předměty objevily. Sice mají většinou nemalé postihy na AC (a někdy i na dex), ale taky mi připadají docela silné.
Bojím se, že vzniknou lokace, kde v takových zbrojích nebude hrozit téměř žádné nebezpečí a slušně disbalancující to asi bude i v PvP, kde to asi slušně pocítí hlavně nesilové buildy a střelci.
Bojím se, že vzniknou lokace, kde v takových zbrojích nebude hrozit téměř žádné nebezpečí a slušně disbalancující to asi bude i v PvP, kde to asi slušně pocítí hlavně nesilové buildy a střelci.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Re: Nové OP předměty
Kdyby to pokračovalo určitým ujednocením vlastností zbrojí (tzn. aby jedna plátovka nebyla AC+8 a podobná hned vedle AC -4, redukce +10), nemuselo by to dopadnout vyloženě špatně. Rovnováha by se tak u těžkooděného cíle vychýlila směrem od "Krátký meč+Finesse" k "Obouruční sekera+Power Attack" (obdobně by kuše získaly něco málo proti lukům). To nezní zle, otázkou je, kde jinde se vyskytne neplecha.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
Re: Nové OP předměty
Neplecha se vyskytne všude, kde bude chtít podobnou redukci probít nesilový nebo nepower build. Průměrný dmg luku je někde okolo 10. Což do top zbrojí znamená lechtání za pár bodů + element >>> pro válečníka s megamoc hp to nic neznamená (kdo někdy střílel kostěje nebo hmyz ví, jaké to je). U zbraní na blízko se to dá trochu negovat GMW, ale i tak platí, že redukce 15 zastaví většinu jednoruček a něco bude dělat už jen plamenka nebo jiný buff. Hodně se bojím toho, že v cvc se podobné věci už definitivně zvrhnou na souboj dvacek nebo sneaků, a většina lidí definitivně přesedlá na 2h aby nelechtala (případně na blunt dmg type, protože ten má tuším jen redukci 5 všude).
Ale třeba se pletu a nebude to tak strašné
Ale třeba se pletu a nebude to tak strašné
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
- Mourisson1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové OP předměty
Že těch CvC na EQ tolik je, když je všichni tak hrotěj :D :D
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Re: Nové OP předměty
Změněné uniformy sekerníků jsou super, ale zbroje a malinko i zbraně (ty naštěstí ne tolik), jsou strašlivě nevyvážené a přehnaně silné. Také mne překvapilo, že ta "nejvíc OP trpasličí zbroj" může být vybavena jakoukoliv rasou, což mi vzhledem k doposud "nejlepší" zbroji na Desce příjde poněkud nespravedlivé (ta byla jen pro trpaslíky). Nové zbroje je dobrej nápad, ale chtělo by to nějak vybalancovat a možná změnit trošku nastavení u dosavadních, pokud chcete přidávat odolnosti a pohlcení, bylo by fajn to nějak ucelit.… Jak může jedna plnoplátovka dávat OČ +11 a druhá, jak psal Zdech OČ jenom +4, ale za to 15 bodů do pohlcení?
Chápu, že přidáním pohlcení u zbrojí se chce změnit situace, kdy prakticky všichni běhají s pláštěm, ale na to tady jsou už extras, ne?
Chápu, že přidáním pohlcení u zbrojí se chce změnit situace, kdy prakticky všichni běhají s pláštěm, ale na to tady jsou už extras, ne?
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Re: Nové OP předměty
Ještě bych rád navrhl, aby Tirianské výrobky byly prodávané v Tirianu, Mithalirské v Mithaliru, pirátské na Ostrově... a podobně... je trošku zvláštní, když Kurnut prodává Tirianské výrobky. To samozřejmě platí jen pro nově přidané předměty, u původních to bylo vždy dobře roztříděno.
Svět je rozhodně uvěřitelnější, když je zachována určitá různorodost. (např. nová obouruční sekera by jako u nejlepších výrobců seker mohla být k dostání jenom v Hagu)
Svět je rozhodně uvěřitelnější, když je zachována určitá různorodost. (např. nová obouruční sekera by jako u nejlepších výrobců seker mohla být k dostání jenom v Hagu)
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Re: Nové OP předměty
Většina potvor z EQ dungů dává dmg max do 20. Vzpomínám si na pobavení, když skřeti v Tirianu nezvládli summona s redukcí 5/+1 a ten během chvilky vypadal jako jehelníček. Jelikož jsem zatím furt chytal noc, tak nevím, jak přesně ty nové zbroje vypadají, ale pokud dávají redukce na vše, případně především na sekání či bodné, tak jde o hodně přesílené věci. Na EQ neexistuje kritičák od příšer (a při všech nastaveních EQ jsem za to docela rád), takže je jedno jaké máte AC, pokud za vás zbroj vše pohltí. Myslím, že by tedy měl někdo uvážit, jestli tyto zbroje opravdu mají být ve hře, protože to postavy učiní na mnoha místech prakticky nesmrtelnými.
O CvC se tu myslím jasně vyjádřili jiní.
Za rozdělení prodeje dle oblastí se přimlouvám, je to velký neduh EQ3, že se už moc nečlení, co kde seženete.
O CvC se tu myslím jasně vyjádřili jiní.
Za rozdělení prodeje dle oblastí se přimlouvám, je to velký neduh EQ3, že se už moc nečlení, co kde seženete.
Re: Nové OP předměty
Nějaká ta matematika:
Jestli se nemýlím, kopí má 2k8?
Tzn. v případě Nicky (extrémně silová postava) s kopím to bude..
Nepřítel:
Postava s OČ 30
Redukce +5
200HP
Já:
2-8 = průměrné dmg (2+16)/2= 9
+bonus ze síly 15
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 9+15+2 = 26
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 26 - 5 = 21
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 30-20 = 10 na dvacetistenné kostce = 50%
počet zásahů k zabití protivníka: 200(počet životů)/21(přijaté dmg)/0,5(šance na zásah) = 19,05
Naproti tomu
Nepřítel:
Postava s OČ 27
Redukce +15
200HP
Já:
2-8 = průměrné dmg (2+16)/2= 9
+bonus ze síly 15
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 9+15+2 = 26
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 26 - 15 = 11
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 27-20 = stačí 7 na dvacetistenné kostce a víc = 65%
počet zásahů k zabití protivníka: 200(počet životů)/11(přijaté dmg)/0,65(šance na zásah) = 27,97
Výsledek je 19 zásahů ve starý zbroji VS 28 zásahů v nový zbroji (1:1,4).. Zanedbal jsem kritikaly, který by rozdíl lehce snížili.
Tohle platí pro extrémně silovou postavu s dvojruční zbraní.
Hypotetická postava se silou +5 a zbraní 1k8, AB 20:
Nepřítel:
Postava s OČ 30
Redukce +5
200HP
Já:
1-8 = průměrné dmg (1+8)/2= 4,5
+bonus ze síly 5
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 4,5+5+2 = 11,5
critical = 11,5*3 = 34,5
přijatý critical = 29,5
šance na critical = 15%
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 11,5 - 5 = 6,5
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 30-20 = 10 na dvacetistenné kostce = 50%
počet zásahů k zabití protivníka (bez criticalů): 200(počet životů)/6,5(přijaté dmg)/0,5(šance na zásah) =61,5
počet zásahů k zabití protivníka (s criticaly): 200/29,5/0,15 = 45,19
61,5 (počet nutných útoků běžných)*0,7(jak velkou část tvoří) +45,19(počet kritiků nutných k zabití)*0,3(jak velkou část všech útoků tvoří) = 43 + 13 = 56 (OVĚŘIT výpočet prosím)
Naproti tomu
Nepřítel:
Postava s OČ 27
Redukce +15
200HP
Já:
1-8 = průměrné dmg (1+8)/2= 4,5
+bonus ze síly 5
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 4,5+5+2 = 11,5
critical = 11,5*3 = 34,5
přijatý critical = 19,5
šance na critical = 15%
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 11,5 - 15 = 0
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 27-20 = 7 na dvacetistenné kostce = 65%
počet zásahů k zabití protivníka (bez criticalů): 200(počet životů)/0(přijaté dmg)/0,65(šance na zásah) = inf
počet zásahů k zabití protivníka (s criticaly … de facto počítáno jen s criticaly, vzhledem k tomu, že jinak je dmg nulové):
200/19,5/(0,15) = 68,37
inf*0+68,37*1 = 68,37
Shrnutí? Překvapivě po započtení kritikalů ten rozdíl není tak markantní, jak jsem myslel (zanedbávám něco?), v případě malého dmg a zároveň absence kritikalů (v podstatě případ "všech" NPC) se vůči nim stane postava imunní.
Doporučil bych tudíž zkusit build s pánem smrti, případně jet klasiku čaroděje/klerdu, mnichové nejspíš ostrouhají, protože jim zůstává jejich 20/1 na 20. lvlu, kterým se prokouše asi tak každé NPC na EQ.
Pro ty, co chtějí útočit, bych pak volil pána zbraně nebo různé odrůdy zlodějů .
Každopádně co se mě týče, nové zbroje můžou zůstat za předpokladu, že NPC budou dávat kritikaly (a případně zákeřňáky), v tom případě dostane i nějakej smysl zmiňovaný pán smrti. :) Ve všech případech zůstane ale platit, že jsou nové zbroje přesílené (jen by byly míň).
Jestli se nemýlím, kopí má 2k8?
Tzn. v případě Nicky (extrémně silová postava) s kopím to bude..
Nepřítel:
Postava s OČ 30
Redukce +5
200HP
Já:
2-8 = průměrné dmg (2+16)/2= 9
+bonus ze síly 15
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 9+15+2 = 26
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 26 - 5 = 21
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 30-20 = 10 na dvacetistenné kostce = 50%
počet zásahů k zabití protivníka: 200(počet životů)/21(přijaté dmg)/0,5(šance na zásah) = 19,05
Naproti tomu
Nepřítel:
Postava s OČ 27
Redukce +15
200HP
Já:
2-8 = průměrné dmg (2+16)/2= 9
+bonus ze síly 15
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 9+15+2 = 26
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 26 - 15 = 11
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 27-20 = stačí 7 na dvacetistenné kostce a víc = 65%
počet zásahů k zabití protivníka: 200(počet životů)/11(přijaté dmg)/0,65(šance na zásah) = 27,97
Výsledek je 19 zásahů ve starý zbroji VS 28 zásahů v nový zbroji (1:1,4).. Zanedbal jsem kritikaly, který by rozdíl lehce snížili.
Tohle platí pro extrémně silovou postavu s dvojruční zbraní.
Hypotetická postava se silou +5 a zbraní 1k8, AB 20:
Nepřítel:
Postava s OČ 30
Redukce +5
200HP
Já:
1-8 = průměrné dmg (1+8)/2= 4,5
+bonus ze síly 5
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 4,5+5+2 = 11,5
critical = 11,5*3 = 34,5
přijatý critical = 29,5
šance na critical = 15%
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 11,5 - 5 = 6,5
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 30-20 = 10 na dvacetistenné kostce = 50%
počet zásahů k zabití protivníka (bez criticalů): 200(počet životů)/6,5(přijaté dmg)/0,5(šance na zásah) =61,5
počet zásahů k zabití protivníka (s criticaly): 200/29,5/0,15 = 45,19
61,5 (počet nutných útoků běžných)*0,7(jak velkou část tvoří) +45,19(počet kritiků nutných k zabití)*0,3(jak velkou část všech útoků tvoří) = 43 + 13 = 56 (OVĚŘIT výpočet prosím)
Naproti tomu
Nepřítel:
Postava s OČ 27
Redukce +15
200HP
Já:
1-8 = průměrné dmg (1+8)/2= 4,5
+bonus ze síly 5
+2 ze zbraně (?)
dmg vydané = 4,5+5+2 = 11,5
critical = 11,5*3 = 34,5
přijatý critical = 19,5
šance na critical = 15%
dmg přijaté (co projde do protivníka) = 11,5 - 15 = 0
AB (pro názornost) 20
Šance na zásah: 27-20 = 7 na dvacetistenné kostce = 65%
počet zásahů k zabití protivníka (bez criticalů): 200(počet životů)/0(přijaté dmg)/0,65(šance na zásah) = inf
počet zásahů k zabití protivníka (s criticaly … de facto počítáno jen s criticaly, vzhledem k tomu, že jinak je dmg nulové):
200/19,5/(0,15) = 68,37
inf*0+68,37*1 = 68,37
Shrnutí? Překvapivě po započtení kritikalů ten rozdíl není tak markantní, jak jsem myslel (zanedbávám něco?), v případě malého dmg a zároveň absence kritikalů (v podstatě případ "všech" NPC) se vůči nim stane postava imunní.
Doporučil bych tudíž zkusit build s pánem smrti, případně jet klasiku čaroděje/klerdu, mnichové nejspíš ostrouhají, protože jim zůstává jejich 20/1 na 20. lvlu, kterým se prokouše asi tak každé NPC na EQ.
Pro ty, co chtějí útočit, bych pak volil pána zbraně nebo různé odrůdy zlodějů .
Každopádně co se mě týče, nové zbroje můžou zůstat za předpokladu, že NPC budou dávat kritikaly (a případně zákeřňáky), v tom případě dostane i nějakej smysl zmiňovaný pán smrti. :) Ve všech případech zůstane ale platit, že jsou nové zbroje přesílené (jen by byly míň).
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Re: Nové OP předměty
Mě se naopak líbí využití nových předmětů, ač nedávají tolik OC, tak působí reálně .. přeci zbroj si obléknu aby mi šíp nic nedělal a proto beru redukci jako zajímavou a běžnou věc, kterou by zbroj měla mít.
Jediné co bych upravil je dát Tirianské zbroje do Tirianu, Mithalirské do Mithaliru a Ostrovanské na Ostrov..
Jediné co bych upravil je dát Tirianské zbroje do Tirianu, Mithalirské do Mithaliru a Ostrovanské na Ostrov..
Naposledy upravil(a) Ogar dne 18. 12. 2014 13.04, celkem upraveno 1 x.
Re: Nové OP předměty
Sneaky NPC dávají
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Re: Nové OP předměty
CVC na Equilibrii prakticky neni, a když jo, tak to funguje formou skupina vs jednotlivec nebo ustřelení hlavy s IGMS. V tom bych problém neviděl.
To pohlceni mi přijde docela reálný. Když skřet dloubne dýkou někoho v plátech do kolene, tak je docela logický že to nepocejtí. Navíc mají krutopřísný vzhled ty zbroje
To pohlceni mi přijde docela reálný. Když skřet dloubne dýkou někoho v plátech do kolene, tak je docela logický že to nepocejtí. Navíc mají krutopřísný vzhled ty zbroje
Felix Velton – táta mi jednou vyprávěl...
Krakenobijec Honza Velton – Smutek poraženým!
Edgar - *koukne na Františku* tej fajná robka!
Františka – Už je pozdě *usměje se na tebe*
Tirion Lyrek R.I.P – Solar mě ochrání!
Krakenobijec Honza Velton – Smutek poraženým!
Edgar - *koukne na Františku* tej fajná robka!
Františka – Už je pozdě *usměje se na tebe*
Tirion Lyrek R.I.P – Solar mě ochrání!
Re: Nové OP předměty
Zas pokud chceme realnost, tak DnD system asi není úplně to pravé ořechové :)
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Re: Nové OP předměty
Ale tady vůbec nejde o to, že by něco bylo nebo nebylo reálné. Problém je to, že pokud tu funguje systém, kdy brnění dávají OČ, tak do toho nemůžeme plést systém, kde je brnění postavené na redukcích. Buď jedno, nebo druhé, nebo jakýsi vyvážený střed. Ty zbroje sice nedávají moc velkou obranu, což je nezeslabuje, stále jsou však příliš silné díky redukcím. Jak vysvětlíte, že jeden trpasličí plnoplát sníží zranění a druhý ne? IMHO to není moudré míchat.
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Re: Nové OP předměty
Tak okecat to jde různě, třeba odlišnou "konstrukcí", kdy jedna zbroj je stavěná tak, aby údery spíš odkláněla (vysoké AC) a druhá, aby je dobře absorbovala (redukce).
Mě se naopak tato myšlenka značně rozdílných vlastností líbí, ale takové nastavení vyžaduje vyváženost jak v samotných vlastnostech, tak ve schopnostech potvor. Pokud toho vyvážení nebude dosaženo, tak se celkem rychle zjistí, že jeden z typů má značně navrch a bude to stejné jako to bylo doposud s používáním žoldačky.
Mě se naopak tato myšlenka značně rozdílných vlastností líbí, ale takové nastavení vyžaduje vyváženost jak v samotných vlastnostech, tak ve schopnostech potvor. Pokud toho vyvážení nebude dosaženo, tak se celkem rychle zjistí, že jeden z typů má značně navrch a bude to stejné jako to bylo doposud s používáním žoldačky.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Re: Nové OP předměty
Pokud se budeme bavit detailně , tak OK, ALE.. jiný materiál.. jiná redukce.. tak bych to viděl já.Brambor píše:Ale tady vůbec nejde o to, že by něco bylo nebo nebylo reálné. Problém je to, že pokud tu funguje systém, kdy brnění dávají OČ, tak do toho nemůžeme plést systém, kde je brnění postavené na redukcích. Buď jedno, nebo druhé, nebo jakýsi vyvážený střed. Ty zbroje sice nedávají moc velkou obranu, což je nezeslabuje, stále jsou však příliš silné díky redukcím. Jak vysvětlíte, že jeden trpasličí plnoplát sníží zranění a druhý ne? IMHO to není moudré míchat.
Re: Nové OP předměty
Rychle jsem omrkl novou Mithalirskou nabídku a nejlíp zdá se vychází střední kroužkovka s AC4/+4 a redukcí 5/10/0. Plátovky vytáhnou redukce až na nějakých 10/15/5, zato jsou svorně AC 3/+1.
Existují vůbec DEX buildy nevyužívající zblízka Sneak/Magii? I kdyby ano, vezmou-li do rukou paličku, jsou ve stejné situaci, jakoby stály proti standardnímu protivníkovi s běžnou/mizernou zbrojí.
Lučištníci mají problém, ovšem dokud jejich "endgame" taktika zahrnuje 2x 30+ Called shot za "běhu", nemám s nimi dvakrát velké slitování.
Georgi, Doplň ještě stav AC 24, Redukce 5 a AC 26, Redukce 0, tedy nevýhody novinek tváří v tvář postavám schopným nést víc jak jednu zbraň.
NPC by si nějaký ten kurz k rozšíření Knockdown/Sneak/Power Attack (případně Crit) nejspíš opravdu zasloužily, ale na první místo bych teď protlačoval zmíněné ujednocení zbrojí dle typů:
Těžké - Redukce, malé AC+DEX
Lehké - Nízké/žádné redukce, vysoké AC+DEX (čti "nezměněné")
Střední - Něco mezi
Existují vůbec DEX buildy nevyužívající zblízka Sneak/Magii? I kdyby ano, vezmou-li do rukou paličku, jsou ve stejné situaci, jakoby stály proti standardnímu protivníkovi s běžnou/mizernou zbrojí.
Lučištníci mají problém, ovšem dokud jejich "endgame" taktika zahrnuje 2x 30+ Called shot za "běhu", nemám s nimi dvakrát velké slitování.
Georgi, Doplň ještě stav AC 24, Redukce 5 a AC 26, Redukce 0, tedy nevýhody novinek tváří v tvář postavám schopným nést víc jak jednu zbraň.
NPC by si nějaký ten kurz k rozšíření Knockdown/Sneak/Power Attack (případně Crit) nejspíš opravdu zasloužily, ale na první místo bych teď protlačoval zmíněné ujednocení zbrojí dle typů:
Těžké - Redukce, malé AC+DEX
Lehké - Nízké/žádné redukce, vysoké AC+DEX (čti "nezměněné")
Střední - Něco mezi
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
Re: Nové OP předměty
Ano, pohlcení je reálné. Avšak dle stejné logiky je obrana nereálná. Plátová zbroj vám obranu leda tak sníží (jste pomalejší), než aby vám reálně pomohla odvrátit útok. Tento systém byl zaveden na jednom českém serveru (nevím přesně kterém, měli to na webu), kdy zbroj nedávala AC, ale dávala různé redukce. AC pocházelo v zásadě jen ze skillů postav, štítů (možná zbraní) a magie. Ale míchat to dohromady a ohánět se realitou mi příjde jako hloupost. Mnohokrát se na EQ řešilo, že zranění postavy nejsou nutně krvavé rány, aneb válečník s 300 HP na stavu téměř mrtev není tryskající fontána krve, ale je potlučený unavený jedinec s pár lehce krvácejícími ránami.ogarXXX píše:Mě se naopak líbí využití nových předmětů, ač nedávají tolik OC, tak působí reálně .. přeci zbroj si obléknu aby mi šíp nic nedělal a proto beru redukci jako zajímavou a běžnou věc, kterou by zbroj měla mít.
EDIT:
Dle stejné logiky navrhuji zrušit sílu jako bonus do AB, ale dát všude plošně obratnost. Síla bude počítána nadále jen ke zranění. Je to přece "realističtější".
-
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Re: Nové OP předměty
AD NPC a kritické zásahy
Já mám zkušenost, že NPC kritické zásahy rozdávají, i když jde možná jeno nějakou skupinu (jako např. humanoidé).
Viz. zde, výtah z jedné řeže na Ostrově:
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:19:16] Bandita attacks Graag Drtič : *Devastating Critical Hit!* : (19 + 14 = 33 : Threat Roll: 9 + 14 = 23)
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:19:16] Bandita killed Graag Drtič
AD nevyváženost předmětů
Pro DnD existuje alternativní systémový popis zbrojí, kde se rozděluje klasický bonus do AC na ochranu a redukci (tuším, že v knize Unearthed Arcana). Nahrazují se tak ale všechny zbroje v systému. Míchat přístupy hodnocení zbrojí (vůbec jakékoliv míchání dvou a více systémů) se mi nezdá jako šťastný nápad. Zbroje z jiných systémů pak v prostředí jiné většiny vypadají podivně a třeba až nad-/nepřirozeně. Konkrétní statistiky nové výbavy ale neznám a tak je to z mého pohledu obtížné soudit.
Já mám zkušenost, že NPC kritické zásahy rozdávají, i když jde možná jeno nějakou skupinu (jako např. humanoidé).
Viz. zde, výtah z jedné řeže na Ostrově:
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:19:16] Bandita attacks Graag Drtič : *Devastating Critical Hit!* : (19 + 14 = 33 : Threat Roll: 9 + 14 = 23)
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:19:16] Bandita killed Graag Drtič
AD nevyváženost předmětů
Pro DnD existuje alternativní systémový popis zbrojí, kde se rozděluje klasický bonus do AC na ochranu a redukci (tuším, že v knize Unearthed Arcana). Nahrazují se tak ale všechny zbroje v systému. Míchat přístupy hodnocení zbrojí (vůbec jakékoliv míchání dvou a více systémů) se mi nezdá jako šťastný nápad. Zbroje z jiných systémů pak v prostředí jiné většiny vypadají podivně a třeba až nad-/nepřirozeně. Konkrétní statistiky nové výbavy ale neznám a tak je to z mého pohledu obtížné soudit.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Re: Nové OP předměty
NPC kritické nahazují, potvrzují ohrožení, ovšem i když uspějí, zranění není vyšší než při normálním zásahu.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající