Nové OP předměty

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Pavel Urban
Příspěvky: 5886
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Pavel Urban »

Hmm... to je divné, možné to ale je (holt NWN). Speciální efekty ale fungují dobře. Ve výše zmíněném případě byl téměř zdravý soupeř na místě devastem zabit. V jiném duelu to zase vypadalo následovně:
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:44:27] Bonik Jednoočko attacks Filip Dolejší : *critical hit* : (20 + 22 = 42 : Threat Roll: 2 + 22 = 24)
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:44:27] Bonik Jednoočko damages Filip Dolejší: 25 (25 Physical)
ale
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:44:31] Off Hand : Bonik Jednoočko attacks Filip Dolejší : *hit* : (11 + 22 = 33)
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Jul 13 20:44:31] Bonik Jednoočko damages Filip Dolejší: 7 (7 Physical)

Rozdíl je tedy docela patrný, i když u takto nízkých čísel to může být jen shoda náhod. Osobně jsem to nikdy nesledoval, takže nevím a dám na vás. :smile:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od zdech »

Dobře, jinak...máš podobný záznam i s řadovými NPC? Před pár lety už tu tahle otázka zazněla a "dedikované" sledování navýšení zranění skrz kritické vyloučilo.

"Realita" středověkých bojů bude asi složitější, než aby se dala přesně zachytit do systému pomocí pěti veličin. Nemám praktickou zkušenost, ale dovedu si představit, že se štítem v ruce mohu útoku uhnout (Dexterity), mohu jej štítem vykrýt (AC), ale mohu i zadrbat a ránu vůbec nezachytit nebo naopak zablokovat tak, že mi to zláme ruku. Obdobně ve zbroji se bude hůř uhýbat (Max +DEX tu známe), soupeř ale bude mít větší práci trefit cokoliv bolestivě (AC) a i když se mu to už povede, pořád tam bude nějaký plech, co úder zbrzdí (redukce).
Nesoustřeďoval bych se až tak na realitu, jako spíš realističtěji působící rozmanitost. V rámci možností vybalancovanou pro potřeby hry.

EDIT:
Úryvek ze včerejší taškařice:

Démon - Péřnatý démon útočí na Serbitar Draga : *zásah* : (6 + 35 = 41)
Démon - Péřnatý démon zranil Serbitar Draga: 22 (22 fyzické)
Démon - Péřnatý démon útočí na Serbitar Draga : *zásah* : (20 + 20 = 40 : Hod na ohrožení: 20 + 20 = 40)
Démon - Péřnatý démon zranil Serbitar Draga: 19 (19 fyzické)

Není to zrovna řadové NPC, ale jezevci, vlci a podobná havěť fungují obdobně.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Woxa »

Pavle v tom tvém příkladu jde o crit mainhandem a normální útok offhandem.
Neznám ono NPC, nemůžu soudit co mělo za zbraně a případně featy/buffy, ale hledal bych rozdíl dmg spíše v tomto, než v tom, že se (ne)povedl crit.

Osobně jsem ještě nežil crit od npc, který by nějak výrazně vyčuhoval z průměru dmg.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Ogar »

Van píše:
ogarXXX píše:Mě se naopak líbí využití nových předmětů, ač nedávají tolik OC, tak působí reálně .. přeci zbroj si obléknu aby mi šíp nic nedělal a proto beru redukci jako zajímavou a běžnou věc, kterou by zbroj měla mít.
Ano, pohlcení je reálné. Avšak dle stejné logiky je obrana nereálná. Plátová zbroj vám obranu leda tak sníží (jste pomalejší), než aby vám reálně pomohla odvrátit útok. Tento systém byl zaveden na jednom českém serveru (nevím přesně kterém, měli to na webu), kdy zbroj nedávala AC, ale dávala různé redukce. AC pocházelo v zásadě jen ze skillů postav, štítů (možná zbraní) a magie. Ale míchat to dohromady a ohánět se realitou mi příjde jako hloupost. Mnohokrát se na EQ řešilo, že zranění postavy nejsou nutně krvavé rány, aneb válečník s 300 HP na stavu téměř mrtev není tryskající fontána krve, ale je potlučený unavený jedinec s pár lehce krvácejícími ránami.


EDIT:
Dle stejné logiky navrhuji zrušit sílu jako bonus do AB, ale dát všude plošně obratnost. Síla bude počítána nadále jen ke zranění. Je to přece "realističtější".
Pak je to diskutabilní a chce dost promakat materiál a kvalitu zbroje. Ve finále ale bude mít vždy někdo vlastní subjektivní poznámku , která mu nebude vyhovovat na té aktuální.. je těžké vyhovět všem
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Van »

Osobně bych řekl, že funguje nějaký ucelený logický systém a nové zbroje ho narušují. Taková je objektivní realita.

Moje subjektivní realita je taková, že přinejhorším zase koupím trošku jiný equip. Má postava na to prostředky má a ztráta 6 AC je zanedbatelná výměnou za nesmrtelnost v aspoň půlce dungeonů na EQ. :shades:
Uživatelský avatar
DarckDewy
Příspěvky: 234
Registrován: 18. 10. 2012 13.07

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od DarckDewy »

Nevím ale tohle řešení je dle mého divné. Lidé si stěžují že Barbarova epická redukce je na eq k ničemu a když se jim naskytne nějaká redukce která se i hodí tak si stěžují znova na to že je až moc dobrá.

Kdyby se zvýšilo teď dmg npc ma desce tak si budete zase stěžovat že je zase až moc silné přesto že co já poznal tak kolik NPC či Bestií by si zasloužilo i ten critic a mnoho dalších věcí.

Bavíte se tu o CVC ale kolik jste ho zažili na EQ já za celý jeden rok hraní ( když nepočítám pauzu ) Zažil jedno jediné které si CvC název zaslouží a víceméně stejně skončilo tím že mi ty osoby zdrhly přes přechod. Možná je toho CvC hodně ale přesto je většinou ukončeno dosti divně a nebo nikdy ukončeno není.

Nejsem zastáncem nevyrovnanosti světa ale souboje také nejsou nic na krátkou dobu a už ne ve zbrojích, furt se v Fantasy světě ohánite realitou a popravdě v plné plátovce kdyby jsme se bavili o realitě by bodl slow, snížení dex ve všech případech. U luku potřeba sílu alespoň 14 a za každý útok na kolo u většiny těžších zbraní a to i u luku +1 ke každému ůtoku do odolnosti jelikož zkuste si máchat celokovovou sekerou nebo jednaapůlručním mečem s takovou vervou a co vůbec lukem střílet 3x za kolo ( myslím že to je 6sec ) Mě v 15 letech dalo jedno napnutí luku (keltského) dost zabrat a to cvičím a nemyslím že jsem úplně nejslabší. Není tu hodně reálných věcí ale proto je to fantazi svět ale zase ohledně luku je fakt že proti němu vám dvakrát plátovka nepomůže a už vůbec nezredukuje ( nepočítám odchýlení či zablokování nebo odražení ale to je nějak už ošetřeno )

Nestěžujte si, nikdo neříká že až si všimnou že je to moc tak redukce sníží. Já tu hraju protože je to fantazi svět kde je plno možností a jsem rád že vidím že se vyvýjí.

Neberte to útočně ale většina těch čísel co tu píšete je vám k hovnu a to doslova stejně nebudete moci sami nikam pořádně vletět jelikož jsou tu nástrahy jako mágové, nemožnost pohybu když vás obklíčí a mnoho dalšího. Přesto osobně nechci aby se to všechno řešilo přes redukce ale dokud jsou tu postavy které ubírají 50 hp na sek tak furt je to když počítám 15 redukci 35dmg a když má postava např 80 hp tak se nic nemění jako kdyby jí netrefil a nesebral nic. Má to klady a zápory tak to furt neomílejte jak je to nešťastně udělané.

Edit: Jestli tam jsou chyby tak se nedivte a nemusíte mě na ně ani upozorňovat, sám vím že nepíšu nejlépe a v životě s tím budu mít své problémy. Děkuji
Eluriorfin Patson- Mladý, depresovní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Woxa »

Boj v obklíčení se problémový hlavně z toho důvodu, že tě potvory "udvackují" bez ohledu na to, jak vysoké OČ máš. Takže cokoliv co ti v obklíčení prodlouží životnost (a to redukce jsou) jen napomáhá tomu, aby ses z obklíčení vysekal dříve a tedy přežil.

A co se týče tý rychlosti, zkus si na youtube vyhledat něco "archery speed shooting", mnozí tam dosahují slušné rychlosti i přesnosti. Ano, často se střílí na vzdálenost pár desítek metrů, ale na druhou stranu, na EQ ty vzdálenosti nebývají moc odlišné. V neposlední řadě, je blbost srovnávat někoho, pro koho je to denní chléb a někoho, kdo si párkrát za měsíc vyrazí na nějakou bitvu.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1255
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Selvagion »

Hej paladini chtějí taky nějakou OP zbroj! :bb:
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Van »

DarckDewy píše:Nevím ale tohle řešení je dle mého divné. Lidé si stěžují že Barbarova epická redukce je na eq k ničemu a když se jim naskytne nějaká redukce která se i hodí tak si stěžují znova na to že je až moc dobrá.
Barbarova epická redukce je na EQ k ničemu, protože je na epickém lvlu, kdy můžeš mít mnohem užitečnější věci. Ano, asi by takovou postavu taky nic neutlouklo, ale je rozdíl, když tomu obětuješ mnoho lvlů a měsíce času, než když dáš pár zlatek za zbroj a máš to hned.
Kdyby se zvýšilo teď dmg npc ma desce tak si budete zase stěžovat že je zase až moc silné přesto že co já poznal tak kolik NPC či Bestií by si zasloužilo i ten critic a mnoho dalších věcí.
Viz výše - hlavní kámen úrazu je především to, že zbroj hravě koupíš a jedeš. Obtížnost většiny Desky by stála za zvýšení, ale pointou EQ není mít náročné dungeony (ač má EQ svým způsobem náročnější dungeony než třeba TH).
Nestěžujte si, nikdo neříká že až si všimnou že je to moc tak redukce sníží. Já tu hraju protože je to fantazi svět kde je plno možností a jsem rád že vidím že se vyvýjí.
Vyvíjí? Tím si nejsem osobně až tak jistý... *drobátko rejpe*
Neberte to útočně ale většina těch čísel co tu píšete je vám k hovnu a to doslova stejně nebudete moci sami nikam pořádně vletět jelikož jsou tu nástrahy jako mágové, nemožnost pohybu když vás obklíčí a mnoho dalšího. Přesto osobně nechci aby se to všechno řešilo přes redukce ale dokud jsou tu postavy které ubírají 50 hp na sek tak furt je to když počítám 15 redukci 35dmg a když má postava např 80 hp tak se nic nemění jako kdyby jí netrefil a nesebral nic. Má to klady a zápory tak to furt neomílejte jak je to nešťastně udělané.
Tohle je otázka... myslím, že v první řadě je třeba hledět na nastavění světa a příšer v něm. Skřeti, koboldi a další nejsou reálně schopní ty nové redukce proseknout. V zásadě teď stačí vzít zbroj, vzít luk, jednoduchý buff, sestřílet šamany a pak můžeš stát v davu skřetů, neútočit na ně a čekat. Hádám, že tě dřív zabije hlad, žízeň a únava, než skřeti. Zatímco normálně tě postupně oťukají skrze dvacky, tak teď neprobijí redukce, takže jsou nějaké dvacky fuk. Obdobně jiné postavy můžou nasadit zbroj a projít prakticky cokoliv, jelikož dokáží sundat mágy.
Osobně můžu říct, že je větší problém sundat kata z Arnudenu, než Smrtihlava z Arnudenu. :shades:

PvP se mi řešit nechce.. je to strašně takové... situační a nedají se moc dělat nějaké závěry... někdo má dmg, ale netrefí někoho, kdo má obranu a někdo má magii, ale sundá ho někdo jiný nějakou jinou magií a sám to přežije a tak dále...
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od George »

Teď jsem si vzpomněl, že jedna severská rasa skutečně kritikaly nebo sneaky dává. Ačkoliv už si nevzpomenu, jestli se to nějak projevuje, nebo jen vypisuje do logu. Každopádně, to že se o tom takhle musíme vůbec bavit, je známkou toho, že kritikaly a sneaky od NPCs jsou zanedbatelný.

Zdech: Nebudu to už vypisovat, je to spousta počítání a je to jen pro představu. Totiž ty výpočty jsou dost konkrétní pro danou situaci...takže to stejně nemá moc smysl... Povšimni si ale, že třeba v případě toho péřnatýho démona je nějaká změna OČ zanedbatelná, protože tě stejně trefí ve většině případů.. nechci podceňovat Serbitara, ale hádám, že nemá vyšší AC, než 35.. Což by znamenalo šance na zásah od démona 95% (totiž jednička je autofail)…
Ale představ si to s redukcí.. to by ti nedal za 22+19 = 41 dmg, ale za (22-15)+(19-15) = 11 dmg … což je skoro čtvrtinový dmg.
V případě obyčejných NPC, ne těch, co dávají kolem 20 dmg by ti ty NPC nedávaly DMG žádný a je ti jedno, že tě budou trefovat.
(Naopak Nicky na 19. lvlu dostane smečka Vrrků do těžce raněn jen pomocí dvacek, protože N nemá redukce).

Co se týče realističnosti, tu si strčte za klobouk. AC v NWN z nějakýho důvodu nahrazuje redukce (jak byste čekali, že by to mělo být), tak se s tím smiřte... alternativou může být leda uplné nahrazení za nový systém a to by nadělalo jen víc škody, než užitku.

Ogare, to není subjektivní poznámka, to je zcela objektivní poznámka (doložená výpočtama).. Mě osobně by to pomohlo, jakožto hráči bojovníka, co dokonce nemůže mít redukci z pláště, jako ostatní. Ale jakožto George :shades: jsem bojovníkem proti bezpráví , a tak se proti tomuto musím postavit.

DarckDewy, jak můžeš porovnávat redukci 4 na 20. lvlu Barbara s redukcí 15 ze zbroje, kterou si může koupit každej a našetří na ní dřív, než stihne mít 10. lvl, když bude dobrej?
To je jak kdyby měl čaroděj kouzelnou střelu na 20. lvlu, ale taky by se dala koupit hůlka, co by uměla IGMS a dalo by se na ní našetřit … no.. velice brzy.
O nereálnosti bojů - např. toho, že rána obouručním mečem do holé kůže (nemagické bytosti/nemnicha) cíl nezabije na místě se snad nemusíme bavit... je to hra, má nějakou hratelnost, jsou to hrdinové apod.
Co se týče toho, že plnoplátovka proti luku nepomůže.. dejme tomu, ale luk se do pohybujícího cílu ani netrefí ;) .. Lučištníci (alespoň, co vím) stříleli stylem.. teď vypálíme desítky šípů a šak ono to někoho trefí.
DarckDewy píše:Neberte to útočně ale většina těch čísel co tu píšete je vám k hovnu a to doslova stejně nebudete moci sami nikam pořádně vletět jelikož jsou tu nástrahy jako mágové, nemožnost pohybu když vás obklíčí a mnoho dalšího. Přesto osobně nechci aby se to všechno řešilo přes redukce ale dokud jsou tu postavy které ubírají 50 hp na sek tak furt je to když počítám 15 redukci 35dmg a když má postava např 80 hp tak se nic nemění jako kdyby jí netrefil a nesebral nic. Má to klady a zápory tak to furt neomílejte jak je to nešťastně udělané.
Jde vidět, že naprosto neznáš mechaniku NWN. Zaprvé nejde o tom vletět někam sám, jde o to, že každý člen případné družiny vybaven touto zbrojí je 1x-infx silnější. Mágové ve většině případů dávají nějaké dmg nebo strachy/omámení apod. Bojovník DMG ustojí a proti těm ostatním v drtivé většině případů stačí kouzlo 1. kruhu.
Pokud uvádíš příklad na tom, že se tvoje postava dostane do situace, kdy bude čelit se svýma 80hp protivníkovi, co dává jednou ranou 50dmg, tak se nemáme o čem bavit. Ale že si to ty, provedu jednoduchý výpočet, který dokáže, že i v tomto nesmyslném příkladu vychází nová zbroj výrazně lépe.. totiž.
Pokud nebudeš mít redukci, dostaneš první ranou DMG za 50, 80-50 = 30.. zbývá ti 30HP a při další ráně za 50DMG tedy umíráš... a teď nová zbroj
Dostaneš první ranou DMG za 35, 80-35 = 45.. zbývá ti 45HP a při další ráně za 35DMG ti zbyde 10HP.. zabije tě až třetí rána.. co to znamená?
S novou zbrojí vydržíš v tomto nesmyslném boji o jeden zásah navíc, tj. 1,5x víc.

Co by se mi ale líbilo, by bylo lehké posílení středních zbrojí, které se podle mého moc nevyužívají a je to škoda.
Jinak aby to nebylo pochopeno špatně, ze změn jsem byl nadšený (neviděl jsem, co je nového, jen co jsem četl), ale tyhle přesílené věci jsou prostě špatně.
Taky by mi třeba nevadilo podívat se na nepoužívané zbraně a lehce je posílit (lze dát dýce bonus do sneaku třeba?)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2723
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Ungo »

Já musím stručně také podotknout, že nové zbroje se mi zdají dost přesílené. Pár bodů OČ výměnoi za obří redukce skutečně nikoho nezabije. Nové postavy to posílí navíc v tom, že si nebudou muset brát extras na redukce.

Naproti tomu nové a upravené zbraně z 95 % chválím a velmi se mi líbí. Možná jen škoda nové Katany, zasloužila si rozhodně víc.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2668
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Tomyn »

Jistá nevyváženost se dá upravit potřebou jisté zručnosti v užívání (minimální level pro užití), aby malý level nebyl tímto stylem zvýhodněn a ponoukán ku hře stylu sbírání XP díky nesmrtelnosti i na tvrších nevybalancovaných nepřátel.
Dále pokud to jde, tak featy či výškou skillu, to by pak itemy šly dobře vybalancovat, dle toho co říkáte.

Ohledně zbrojí nových, ano jsou silnější ale mají i jisté nevýhody krom AC(OČ). A kdo má kladivo papapa je mu to jedno, jo já vím Bujón používá kladivo :smile:
Jinak ty nové speciální zbroje nejvíc proti bodání, nevím jak funguje šíp, ale ta zbroj může býti tak konstruována, aby právě pohltila šípy, několik vstev tenčího plechu, kůže, látky, kroužkové košile.

Dle mého kdo bude mít tuto zbroj, tak v DX Q bude znevýhodněn z hlediska výdrže pokud v ní něco bude dělat, a další odvoditelné postihy z pohyblivosti a podobně.

Otázka je jestli má dávat jen postih do AC nebo i do DEX.

To jsou jen návrhy, jinak mne tyto nové zbroje nevadí, i když do důsledku mohou ovlivňovat buildy postav, díky čemuž jsou jejich majitelé nyní smutní. A ano jsou něco unikátního a silného.
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od zdech »

George píše:… Povšimni si ale, že třeba v případě toho péřnatýho démona je nějaká změna OČ zanedbatelná, protože tě stejně trefí ve většině případů.. nechci podceňovat Serbitara, ale hádám, že nemá vyšší AC, než 35.. Což by znamenalo šance na zásah od démona 95% (totiž jednička je autofail)…
Ale představ si to s redukcí.. to by ti nedal za 22+19 = 41 dmg, ale za (22-15)+(19-15) = 11 dmg … což je skoro čtvrtinový dmg.
V případě obyčejných NPC, ne těch, co dávají kolem 20 dmg by ti ty NPC nedávaly DMG žádný a je ti jedno, že tě budou trefovat.
(Naopak Nicky na 19. lvlu dostane smečka Vrrků do těžce raněn jen pomocí dvacek, protože N nemá redukce).
Před lety jsem četl něco podobného: "Válečníkovi od 15. úrovně výš je +AB k ničemu" nebo tak nějak. Jen ty to teď uvádíš obráceně. Aneb je jedno zda zasáhne/schytá jednou nebo čtyřikrát v kole. S tím docela silně nesouhlasím. Stejně tak pokud by ten démon náhodou útočil pěstmi (tupé zranění, které neměl, ale kdyby...), byla by ona zbroj "nesmrtelnosti" rovna kterémukoliv 3/+1 šuntu s redukčním opaskem. "Vydržet dvakrát víc" nemusí znamenat "vydržet dvakrát déle".

Máte samozřejmě pravdu, že ve světě s NPC nastavenými tak jak jsou (drtivá většina fyzického zranění je sečná/bodná), je to příliš. Ovšem PC si s tím poradí docela snadno (až na střelce bez sneaku) a rozšířit se "tupé" zranění nějak smysluplně i mezi NPC, zvýšila by se rozmanitost bojů (ani by to nepřitížilo mágusům). Z mého pohledu to za dolaďování navíc stojí...tak doufám, že to Onyx vidí podobně.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 479
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Brambor »

Nemusí to být reálné, ale mělo by to být uvěřitelné. "Rozdílné materiály a techniky" - to je pro mne takové okecávací zdůvodnění, jakmile jsou tam 2 těžké zbroje, kde jedna je schopna zvýšit OČ o 11-12 bez navýšení redukce a vedle ní je zbroj, která dodá redukce 15/15/10 ale za to jen 3-4 OČ, tak je to poněkud nevyvážené a podivné a nutno dodat přesílené. Já například považuji za rozumné, aby těžké zbroje poskytovaly pohlcení spíše než OČ, ale pokud tomu tak má být, ať je tedy přeměněn celkový systém zbrojí. Myslím si, že by byl zajímavý systém, kdyby střední zbroje svým způsobem nahradily těžké v oblasti OČ (AC) a těžké zbroje by nenavyšovaly OČ, ale přidávaly pohlcení. Bylo by to uvěřitelné a logické. Uvědomuji si, že předělávat kompletní systém zbrojí by bylo poněkud časově náročnější a obtížnější, z toho důvodu bych navrhoval poněkud přehodnotit vlastnosti nových zbrojí.
Jak jsem už psal, zbraně jsem uvítal, myslím, že všem se líbí. Jen bych ještě jednou rád loboval za to, aby se výrobky roztřídily podle původu, aby sekery a jisté těžké zbroje daly kupovat jen v Hagu, Tirinaské v Tirianu atd atd atd.

Jsem velmi rád, že je Onyx aktivní (třikrát hurá za sekernické zbroje), update byl dost velký a chtěl bych za něj poděkovat, jen by se možná příště vyplatilo tomu dát ještě chvilku a otestovat, před puštěním do světa. Přidáváním epických věcí neuděláme děj "EQ příběhu" epičtější.
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od placidity »

IMHO by možná stálo za zvážení, když už tady někdo redukční zbroje chce, jestli by nebylo lepší dát jim spíš procentní rezist než flat redukci. Pořád to bude znatelné plus, ale předevšm při příjmu nižšího dmg nebude panák nesmrtelný. 10% lehká, 20 střední, 30 těžká, a to klidně na veškeré fyzické (čísla jsou od boku, ale rozhodně bych nešel nad 30%).

Rezisty se nicméně sčítají s redukcí (nejdřív se dmg okrouhá o % a pak teprve přichází na řadu -/x), takže by to chtělo sednout k excelu a propočítat pořádně, ať je tlupa skřetů s dmg ~10 pořád relativní problém. Vytáhnul bych si grafy sám, ale teď vážně nemám kdy *háže rukavici někomu jinému*
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Woxa »

já hlavně myslím, že bude velká sranda, až si někdo postaví nějakého toho DD, případně až si někdo řekne, že epic damage redukce fakt stojí za zvážení :)
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 479
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Brambor »

Woxa píše:já hlavně myslím, že bude velká sranda, až si někdo postaví nějakého toho DD, případně až si někdo řekne, že epic damage redukce fakt stojí za zvážení :)
Až si někdo postaví DD? … tak nic no, trpasličí expy ;-)
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Woxa »

Jistě no, pokud bude houževnatě trvat na trpasličích, místo toho aby si vzal aspoň ty lidské, tak se není o čem bavit.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Van »

Ona inteligence EQ potvor by stála za komplet překopání.. ale to hádám nikdo neudělá/nesvede. Kdežto odstranit nevhodné zbroje by snad šlo.
Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 479
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Nové OP předměty

Příspěvek od Brambor »

Woxa píše:Jistě no, pokud bude houževnatě trvat na trpasličích, místo toho aby si vzal aspoň ty lidské, tak se není o čem bavit.

Ne, tam jde o blbé nastavení, že si trpaslík musí vůbec "lidské" expy vzít a nemá je od začátku. :)
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Odpovědět