Stránka 2 z 3

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 9. 2. 2019 23.59
od pipinzjablickova
Posílám ještě screen s tím jak mám přesně nastavené ty hlavy. U mě a manželky takto bezproblému.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 10. 2. 2019 0.08
od pipinzjablickova
Ještě co se týče těch rób. Tak jako vždy jsou v obsahu věci navíc :D. Třeba stáhnete CEP a stejně využijete jen půlku a zbytek je pro váš modul balast. Proto nemám rád tyhle magální balíčky. Stejně je to i s některýma róbama. Pro potřeby EQ je róba s animací alternativního style boje úplně k ničemu.

Vyčístím všechny roby od nepotřebného balastu a pošlu počet nových a jejich celkovou velikost. Ty róby na koně zatím řešit nebudu (to nějaký MB přidá, ale ne moc).

Bude to sice mravenčí práce, ale zase čistý řešení.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 10. 2. 2019 0.45
od pipinzjablickova
Pokud by se ty facelift hlavy hodně líbili a tým by se je rozhodl přidat do EQ, tak v tom haku co jsem posílal jsou jen ty override. V původním haku jsou navíc úplně nové hlavy ve stejném stylu. Takže pokud by se to přidávalo to EQ je možné s tím přidat desítky nových hlav.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 10. 2. 2019 12.12
od pipinzjablickova
Už jsem to ořezal co to šlo (cca 52 nových rób a cca 234MB). Výsledek si každý může vyzkoušet v toolsetu. Stačí do báze přidat hak ze zipu na první místo viz. screen. Vytvořit/editovat oblek a měnit róby od čísla 91. Pokud se nezobrazí změňte pohlaví.

Hak v zipu zde:
http://www.uschovna.cz/zasilka/JYGLYN97S3W9CWRN-8PJ


Použití haku přepisuje parts_robe.2da z eq_config_a_21.hak. Nový parts_robe.2da obsahuje seznam všech původních EQ rób + všechny nové a ty nové dává hezky na konec seznamu v toolsetu.

PS:
Hak neobsahuje opravu rób na koni. Chtělo by to stáhnout nějakej prográmek co přepisuje názvy souborů a i jejich obsahů, protože měnit ručně počet rób*pohlaví*rasa je na palici. Stačilo mi že jsem musel reindexovat nějaké nové róby, protože na jejich místech byli už nějaké z EQ.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 10. 2. 2019 17.05
od pipinzjablickova
Hak včetně použitelnosti na koni. Pouze pro všechny nové róby. Měli by být všechny použitelné na koni.

http://www.uschovna.cz/zasilka/JYH64NZAZM79ITG3-9PE/

Ty starý róby nevím. Nějaký mi tu chybí třeba róba 55 v toolsetu (možná to vysvětluje proč občas postavy nevidím nebo je vidím nahý). Mám jen cep z instalačky EQ. Novější jsem nehledal ani nestahoval.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 26. 2. 2019 20.07
od pipinzjablickova
Mám rozdělanou sadu dlaždic exteriéru pro zimní krajinu. Mohla by se hodit například pro úpravu půlorčího tábora a lokací kolem něj. Kdyby byl zájem, tak až bude hotovo pošlu.

2 typy lesů (jen jehličnany - těm listnáčům v zimě jsem nikdy nerozuměl)
3 typy zdí + 1 palisáda (u všech vlastní brány - na palisádách může být posádka)
longhouse (severské domy - je to dlaždice takže lze různě kombinovat - má to třeba východ na střechu - napojitelnost na palisády atd.)
hory s mírně strmým průchodem nahoru + jeskyní nahoře v horách

spousty pěkných budov, který na EQ nejsou

Přechod ze sněhu na led, z ledu na vodu, nebo ze sněhu rovnou na vodu, ze sněhu na zmrzlou trávu - přechody nemyslím čtverec čtverec, ale přirozený různorodý okraje- (+ spousty dalších různých kombinací - nebudu vypisovat).

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 1. 3. 2019 9.59
od pipinzjablickova
Pláště ze zvířecích kůží:

https://neverwintervault.org/project/nw … elt-cloaks

Aplikace by měla být velmi jednoduchá

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 22. 3. 2019 19.01
od pipinzjablickova
Hudba s rytířskou tématikou (koně a železo) z CK2.

https://www.youtube.com/watch?v=RcGfxku-86k - Krak des Chevaliers

https://www.youtube.com/watch?v=-YCXiGhEtMs - The franks

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 25. 3. 2019 10.33
od pipinzjablickova
Nemůžu si pomoc, ale ty soundtracky z CK2 se mi dost líbí. Takže posílám další motivy.

https://www.youtube.com/watch?v=Gh8U-gjWr4I - Komnenós - Jeden z významných rodů Byzantské (Římské) říše. Téma šlechta?

https://www.youtube.com/watch?v=MOW20IrnlIk - In taberna - Hospoda (jen ten latinský hospodský zpěv budí víc dojem středověku než fantasy)

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 26. 3. 2019 15.27
od pipinzjablickova
https://www.youtube.com/watch?v=yJErZvT9m0s - Te Dominum (jste Lord - aspoň podle google překladu z latiny)

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 26. 3. 2019 16.44
od The_Balrog
:D

Ale jako fajn písničky, jen by mne ten křesťanský původ ve hře spíš rušil; lepší sehnat věci beze slov. Též chcípám třeba u

https://www.youtube.com/watch?v=3XK7rI-iBJ4

nebo

https://www.youtube.com/watch?v=dm6wUKbHAvI

ale pro EQ úplně ne, noo.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 30. 3. 2019 20.30
od Marek
Krásný den.
Nevím jestli to sem patří, ale náhodou jsem narazil na Community Patch 1.71. Nehodilo by se to?
https://neverwintervault.org/patch/nwn1 … -171-final

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 31. 3. 2019 12.36
od pipinzjablickova
Další hudba. Tentokrát upravená verze bez slov. Jen se musím smát když už bez slov, tak modernizovaná :D. Ale co Piráti z Karibiku se taky při souboji na EQ někde spoušteli.

Navrhuji proto tedy tohle pro combet. Řekl bych, že je to povedený a vyložená 100% moderna z toho úplně nedýchá.
https://www.youtube.com/watch?v=OvjvS3SYtDE

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 1. 4. 2019 13.17
od Brambor
Ahoj, nevím, jaký topic využít či zda založit nový, tak se omlouvám, pokud to sem nepatří...

V týdnu jsem párkrát logl, abych se podíval, jak si Deska stojí a užil si trošku procházek po více či méně bezpečných lokacích. V minulosti jsem to asi nikdy neřešil, ale někteří creepové mají dost nesmyslné redukce. Hádám, že vznikaly jako Labirova reakce na určité dnes již legendární hráče (resp. jejich postavy), ale myslím, že by si zasloužily nějakou realističtější podobu.

Zmíním jeden příklad za všechny, ale věřím, že nejde o jedinou nelogickou redukci u příšer: Dost výrazná redukce na tupé zranění u jistých obřích škorpionů - obecně by přece měly být tupé zbraně proti krunýřům a různým typům vnějšího obrnění, koneckonců i proti plátovým rytířským zbrojím, jedny z nejúčinnějších zbraní, ne? U čistě sečných zbraní bych pak redukci u takových potvor samozřejmě pochopil.

Chápu, že v minulosti měly ty redukce snahu omezit creepení jako zdroj expů a lootu z potvor, ale zkušenosti ani bohatství zabíjení a vybírání mrtvolek na EQ moc negeneruje. Krom toho máme PLACOS.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 1. 4. 2019 19.11
od Brambor
Tak pardon, beru zpět, můj zmiňovaný škorpion je zřejmě výjimka.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 14. 4. 2019 13.37
od pipinzjablickova
Ještě pls navrhuji nové "kontejnery". Například baťohy, mošny, lékárničky, pouzdra na svitky, toulce na střelivo, měšce na drahokamy atd... Současný stav si podle mě určitě zasluhuje změnu/obměnu. Ty Bioware jsou v pohodě. Škoda že si u sebe nemůžu nahradit alternativama ten zbytek.

Třeba tohle:
https://neverwintervault.org/project/nw … -bag-icons

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 15. 4. 2019 19.32
od pipinzjablickova
Prozatím jsem si udělal alternativy (mnohdy se nepodobají, ale nové mi přijdou v inventáři přehlednější a víc jako fantasy, než "fotka batohu").

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 20. 4. 2019 21.15
od pipinzjablickova
Marek píše: 30. 3. 2019 20.30 Krásný den.
Nevím jestli to sem patří, ale náhodou jsem narazil na Community Patch 1.71. Nehodilo by se to?
https://neverwintervault.org/patch/nwn1 … -171-final
Tohle si v podstatě může stáhnout kdokoliv. Je to community, takže se hra bude stále tvářit jako verze 1.69 a to samé server na kterém to bude. V obou směrech je to kompatibilní. Jen tvůrci doporučují u verze diamond edition (určitě se to týká nwn z GOGu - té jaksi chybí pár věcí - ale zřejmě nepodstatných jel jsem na tom do teď a bez problémů) udělat před instalací rebuild verze 1.69. Pokud si někdo bude chtít přes tohle zahrát třeba singl nebo na serveru, kde mají 1.71, tak se zpřístupní 2 nový povolání. Chyby který tenhle patch opravuje jsem netestoval, ale co je hned ve hře znát jsou nový ikonky a prý je tam něco navíc co se týče toolsetu. V popisu změn je výčet. :excl2: A pozor překopalo mi to texturu u slepic, tak ať se nedostanete do IC šlamastyky. Ještě, že si pamatuju že ty původní jsou tmavě hnědé - ty nové jsou totiž světle hnědé. Zatím je to úsměvný, ale opravdu doufám, že změnou slepic to končí. :megalol:

Při volbě češtiny mi patch přeložil zbývající texty do češtiny. Pár maličkostí totiž v té původní češtině chybí, ale fakt blbosti (nwn ovládání koně, názvy a popisky některých bytostí v nwn paletě).

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 12. 5. 2019 17.54
od Marek
Prohlížel jsem stará CD a narazil jsem na nějaké přídavky do NWN.
https://uloz.to/!nf1hL4uKOZnu/nwn-mod-zip

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 8. 12. 2020 17.56
od Zeerit
EQ trpí drastickým nedostatkem nositelného špičatého klobouku :blush2: Kdyby se v budoucnu zvažoval modní update, jistě by neměl chybět :bigwink: