Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

Ještě pár postřehů:
DC 20 kouzel 4. lv může dělat potíže každému, kdo nemá seslanou imunitu. 1 totiž může hodit každý a fear docela trvá. Na svoji postavu jsem imunitu nesesílal, protože neobstojí na 1-4 (proti 20, proti normálnímu DC jen právě na 1) a neúspěšný hod přehazuje a prvním třem seslaným, (nebo hozeným DM) kouzlům také odolala. Ta kouzla také byla provedena bez doprovodného efektu, takže jsem se o nich dozvěděl až z logu, na druhé straně, krom nich tam totiž byla ještě parta skřetů, se kterou bylo potřeba bojovat a když jsem najednou nemohl postavu ovládat, zprvu jsem to považoval za lagg. Ti šamani tam spíš nebyli. - Válečník přežil díky IMCE a když Kai pak neviditelný odnášel mohl si scenérii dostatečně prohlédnout. Tolik k (ne)kompetentnosti.
Podle článku výše: Výbava na AC 30 - 35 pro postavu na 7 - 10. lv. bez obratnosti a bez kouzel normální - No já snad hraju v jiném světě (teda teď už jo).
Dobro zvítězí až nakonec. W
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2723
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Ungo »

Skřeti mají šípy strachu. Tzn bez efektu,
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

Tak to mají asi nějaký vylepšený, když ty co se daj koupit pro postavy mají myslím DC 14. Navíc když z krátkejch luků prostřelej co rána imku na bodání 5. No chápu, když jim je dal někdo pro koho DC 20 na will nepředstavuje problém. Ale fakt asi nemá cenu, abych se s tím zlobil.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2096
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Pipi_CZ »

Jsou dva typy těchle šípů. Slabší a silnější
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

No pro mě na mne, dejte skřetům třeba atomovku, když vás to baví. Dokud jsem si myslel, že to byla svévole neznámého DM cítil jsem se líp. Spawn mi přijde dost nebezpečný i bez těchhle vylepšení. Zamyslel se někdo, jaký mají následek? Prostě cesta stojí o 14 stříbrnejch na postavu víc za svitek, takže si jí tím spíš mohou dovolit postavy s platem, které nemají zapotřebí nikam chodit. Takže jestli chcete vylehčit svět pro začínající postavy, tak do 18 lv. začněte tím, že zrušíte všechna takhle vylepšení. V jakémkoliv dungu totiž dostanete raketově nemoc, do dungů nemá moc cenu chodit, protože tam stejně nic nenajdete, dávat dohromady partu je skoro nemožné, protože obyvatelé se dobrodružství zásadně vyhýbají a sbírají XPéčka na sedacích akcích atd. Ale to všechno přeci všichni víte sami.
Dobro zvítězí až nakonec. W
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od zdech »

1% spawn jsem nezažil, je tedy mrtvý dobrých 10 let. O jak staré události to mluvíš? V lesíku se onehdá proháněly tlupy nakouzlených gnollů, u Gadun Gor zase voje hladových zlobrů...
Ale ano, na náhodné noční setkání to je zvláštní. Pokud s váma do lokace nevlezl nějaký epik (aneb 4x sluneční brouk u oázy...protože se tam trousili 20+ po jednom). Nebo jste třeba nenatrefili na pozůstatky (či přípravu) nějaké akce. Nebo...zeptal ses na to někoho? A myslím tím: "Zeptal aniž bys jedním dechem vychrlil salvu urážek?" Provádět první bez druhého je výměně informací hodně nápomocné.

Zaznamenal jsi v poslední době prováděné úpravy EQ fauny (jedovatá kobra, hmmm)? Dělal jsi někdy na revizi nějakého bestiáře? Je to dlouhodobá fuška, při které mohou být užitečné postřehy lidí. Správně podané.

Upírka něco vyvěsila démonkem nebo přišla doprostřed města (stráží střeženého) a vyvěšovala osobně? Tam je propastný rozdíl, k tomu druhému je třeba mít Dx předem dohodnuté. Nejen upíři, ale všichni hledaní. Ono je dobré brát v potaz, že stráž taky může sebrat každého podezřelého a podrobnosti okolo totožnosti řešit až s dotyčným pod zámkem. Mohou, nemusí...to hráč rozhodnout nemůže.

"1= Save AutoFail" bylo před časem (pár lety) odstraněno, tzn. dostatečně vysoký Save = Imunita.
Dex 12 (+1) + Plátovka + Mithalirská pavéza + Improved expertise = 33. Bez bot, přileb, rukavic amuletů, magie... Je to tedy "jen vybavení A FEAT" ale válečníkům docela dostupné.

EDIT: Ale věc je i o přístupu k vyobrazení světa. Jestli se někde docela přirozeně vyskytují skřetí šamani, osobně bych počítal s tím, že se tam občas může objevit i nějaký, který kouzlit opravdu umí. A tedy jde o místo potenciálně dost nebezpečné.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

Tak jsem se vzdor tomu, že přitom mám pocit, jak když otevírám dopis od berňáku, lognul do hry, abych se podíval na ty šípy hrůzy v obchodě. Mají DC 16 s 5% pravděpodobnosti, že vyvolají účinek strachu. Oproti tomu ty skřetí měly DC 20 a vyvolávaly strach při každém hitu. Nevím kdo a kdy je zavedl, ale pro Kai - ta je 18 lv (a wis i int má s kladným bonusem) je to past na will na k 20 ve výši hodu 13 i když jí přehazuje, tak si spočítejte co takové vylepšení udělá s postavami, které nemají kouzelníka, nebo někoho s UMD, kdo by na ně seslal kouzlo ochrany před zlem a nevědí jakou skřeti používají výbavu, Což obvykle nevědí, protože podle pravidel si nepamatují, co se jim tam stalo, ani že chcíply, takže kdo si to pamatuje tak patří na pranýř pro metagame. Jen díky tomu, jak jste všichni zvyklí, že se Vám tyhle věci dějí, tak Vám to přijde normální. No mně to přijde jako neuvážený zásah WB do nastavení světa s fatální škodou na chuti hráčů se takové taškařice zúčastňovat, když to vyjádřím kulantně. Neměl bych ani tak námitky, kdyby skřeti používali NORMÁLNÍ šípy strachu, ale tohle opravdu je vražda.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

Co se týče upírky, nevím jak vyvěsila vzkaz, nebyl jsem u toho, ale nemyslím, že má napsané na čele že je upírka a nevidím důvod, proč by se nemohla v noci normálně pohybovat ve městě, nebo měla shánět DM přítomnost, pokud nechce bojovat s NPc, nebo PC na veřejném prostranství. Tady se Vám podepisuje na účasti eviláků ve hře podivná a přepružená podpora stráže ve hře - bod 1. stráž má vždycky pravdu. Bod 2. v každém jiném případě platí bod 1., zejména co do poznávání hledaných osob. Dokud nebude možné bez neúměrného rizika vůbec vystoupit z lodi, nebo přejít hranice, rozlučte se s tím, že vám někdo bude zlouny hrát, takže ani stráž asi nebude mít koho buzerovat.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

Pro mne bylo vždy záhadou, jak velká vlastně jsou města ma desce. Podle množství a monumentálnosti staveb a nákladů vládců, tedy výnosů daní - například na údržbu budov, cest, platy stráží, správců a kdekoho, ale i množství banditů. kteří mají pořáde z čeho být živí, bych soudil, že musí mít několik desítek tisíc obyvatel a skutečná kulisa je jen alegorií, aby bylo kde hrát. Oproti tomu, pokaždé když mi DM zdůvodňovali, že se vlastně všichni ve městě skoro osobně znají. V ČR je na 10 mil obyvatel celkem cca 40000 policistů to je 1 policista na 250 lidí a to je v moderní době s obzvláštním důrazem na potírání zločinnosti. Jak je to vlastně na desce? Ale to je asi jiný topic.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2723
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Ungo »

Přemýšlím, zda ty nejsi příbuzný s jiným stěžovatelem, který se tu za poslední dobu projevil. Ten taky vidí tisíc a jednu chybu v nastavení světa a k přístupu k němu, ale reálně sám pro ten svět nikdy nic neudělal.
NPC mají často výrazně lepší itemy, než PC. To že máš na danou věc na prd savy, není chyba nastavení světa. Se stim smiř.
Evilák nesmí bez DM do města. Žádný hráč si nesmí rozhodnout, zda ho to dané NPC nepozná. Nesmí. Se stim smiř.
Stráž nemá vždy pravdu. Jen má její slovo daleko větší váhu, než slovo nějakého pobudy nebo dobroduha. Se stim smiř.
V online hře nelze vybudovat funkční ekonomiku, a to ani ve hrách na to zaměřených. Se stim smiř
smir2.png
smir2.png (13.55 KiB) Zobrazeno 4879 x
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4943
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Braenn »

Kai... Já jsem přišla s tímhle tématem, takže nikdo nemůže říct, že bych byla z principu v opozici, ale při čtení tvých příspěvků mám pocit, že jsi snad agent provokatér, nebo placený troll protistrany, který má nerozhodné přesunout do tábora odpůrců jakéhokoli usnadnění a odpůrcům přidává munici. A to nejen v tomto tématu, abych tak podotkla. Hážeš okolo sebe argumenty, které křiklavě nemáš podložené, zuříš za domnělé křivdy, u kterých přiznáváš že ani nevíš, jak proběhly, hájíš lidi, kteří se často ani necítí ukřivdění (naposled Bornin a jeho "důvod" k odchodu), dáváš současnému vedení za vinu systémové věci, které fungují snad ještě od doby, co jsi tu hrál kdysi s Darrenem, a šly co do hratelnosti pokud, tak nahoru. Jakýkoli tvá validní stížnost pak v takovém mixu nemá šanci.

Třeba u Aris taky nevím o co přesně šlo, ale pokud to bylo jak říkáš, tak ti minimálně povím, že zrovna její tvář byla dost profláklá na obou stranách moře a to i ve spolupráci se stráží a vojskem (svého času v kladném slova smyslu), takže ano, šance, že její ksicht (a ksicht kohokoli v podobném postavení) někdo pozná tu je a je fér nechat o možném riziku spolurozhodovat DM. Bavit se o pohybu zakuklenců ve městě snad není třeba. Se zbytkem nebudu ztrácet čas, protože jak už jsem psala nahoře - podáno tvým stylem to ubližuje věci samotné, i kdybys byl (a možná jsi) v lecčem v právu.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Ogar »

Kai Rivienta píše: 2. 5. 2019 11.00
Ahoj, pročetl jsem si tvůj náhled a názor na onen případ v lesíku před Hobitínem, ale i celkově tvůj pohled na EQ, nastavení potvor a světa. Je zcela v pořádku, že se zajímáš o hru i po OOC stránce a zjišťuješ, jestli není někde něco třeba špatně nastavené. Nicméně doporučuji tento a tento odkaz. Je to ideální místo, kam můžeš vyjádřit svoje nápady, připomínky nebo třeba nahlásit potenciální chyby. Pokud by ani tyto dva odkazy nestačily, tak můžeš napsat někomu z týmu PM.

Tak a teď k těm skřetům... byl jsem u toho a nešli jste jen po cestě, ale vytahávali skřety z tábora mezi skalami (což je v pořádku, ale tady to popisuješ hodně jinak). Bohužel jste to podcenili a už zprvu jste zjistili, že na to evidentně nemáte, tak jste se stáhli a obnovily síly. Vrátili jste se na tábor a tentokrát už Kai zařvala. Zuma si moc nevěděl rady a pobíhal po okolních lokacích (nehrál žádné RP) a evidentně přemýšlel co udělá a jestli má na to vzít tělo Kai. Nakonec se Zuma hodil do neviditelnosti a šel pro to tělo Kai. Skočil jsem do skřetů a trochu je rozptýlil, aby ho ten poslední skřetí klerik nevysmahl. Zuma následně běžel tak, jak byl po tom celém incidentu (zbroj, krev, helma) do Tirianu, proběhl takto až do chrámu a tam proběhlo oživení. Už ten večer jsi si stěžoval do PJ kanálu a já ti na to podal vysvětlení a bral tu věc za uzavřenou. Pokud si dobře pamatuji, tak jsem vám ani nevyčítal to nulové RP okolo celého toho počínání a nechal vás být. Snad ti to takhle stačí, musí.

Nyní bych rád vyzdvihl tvou reakci zde na fóru, kterou prezentuješ svůj nespokojený názor a náhled na nějaké nastavení nebo událost, která se stala, ale nejspíše ti při tom všem rozhořčení nedochází, aby jsi se podíval do zrcadla a zeptal jsi se sám sebe, jakým přínosem pro hru vlastně jsi a jestli tvůj dlouhodobý přístup (a jak ty říkáš, už od Labira), není vlastně dlouhodobé narážení a padání, kdy to končí akorát tvou nespokojeností a nesouhlasem. Projel jsem si nějaké záznamy, které máme v DM týmu k dispozici a které se týkají tvého accountu, tvých postav a upřímně protáčím oči, jak si vůbec můžeš dovolit takhle neotřele stěžovat na fóru. Pořád to je ale nějaká historie a já ji třeba ani z velké části nezažil, takže jsem tě jako hráče začal sledovat až půl roku, možná rok nazpět, abych zjistil s jakým příběhem, nápadem a cíli na EQ přicházíš.

Nabídl jsi mi pohled na:
1) Creepícího blázna Rolla, kterého si z velké části logoval jen na porážku vlků a jiných živých bytostí bez jediné špetky RP.
2) Opakovaně jsi ve hře používal anglická a cizí slova jako "napalm" nebo u prázdných truhel "empty".
3) Založil sis druhou postavu k Rollovi, aby se mohly navzájem pozvat ke Svačinkovi a tekly větší xp a opadával placos, který sis tak zničil na vlcích, za což jsi dostal varování.
4) Příšerná RP hra.

Na závěr bych ti rád popřál mnoho zdaru a více štěstí na jiných serverech, kde tím přínosem skutečně můžeš být. Hra na EQ pro tebe asi není úplně ta pravá, svět není jednoduchý a život na Desce je obtížný. Na druhou stranu, když máš skutečně nějaký cíl a snahu, tak umí odměnit. Pro všechny hráče, kteří s činy své postavy zvládnou žít a překonat těžké, ale vychutnat si i herně silné okamžiky, tak bych rád řekl, že v těžších podmínkách vyrůstají nejen lepší hráči, ale i lepší lidé.
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

No vidíš, jak snadno si mohou lidé neporozumět. Mně přišlo, že
1. lovení vlků pro kůži je pro barbara z hor, který chodí polonahý a nevyzná se v civilizaci docela RP, že by to bylo výnosné? (creeping?) No nevím. Pobíjení kanců a sběr jejich masa měl jako DM quest a ostatní? Něco jíst musí. Taky spoustu času lovil ryby anebo utrácel peníze s holkama ze staré čtvrti a chlastal U chcípáka. - co bys chtěl od barbara.
2. Možná jsem někdy použil cizí slovo, docela si vzpomínám že jsem jednou řekl, že by to tady (Na nějakém konkrétním místě) chtělo znapalmovat, ony i postavy v předgenerovaných textech je zhusta používají když používáš klávesové zkratky. Jestli říká postava empty předgenerovaně při otevření truhly bych se musel podívat, ale jednak jsem moc truhly neotvíral a jednak si to nepamatuji. Ale budiž, moje chyba.
3. Chyba lávky, Rollo nedostává bonusové body za druhou postavu, dostává 6xp za minutu, ať je sám, nebo v partě a co se týče PLACOSu, nikdy neměl horší, než na 4 hodiny, to by šlo snadno přežít, kdyby sis jako DM místo pozorování s ním zahrál. Druhou postavu ve druhé originál hře na druhém počítači jsem mu udělal, aby tam nebyl tak sám, když všichni ostatní odpluli lovit Yetiho a ta myslím končila na 2. lv. Ostatně k varování banem, které bylo formulováno na hranici hrubosti myslím nebyl důvod. Pokud jsem četl pravidla nejednalo se o žádné jejich porušení a stačilo říct, že to nemám dělat, když se Ti (nebo komu) to nelíbilo.
4. To mě mrzí a já se tak snažil.
Mi tak napadá, jaký je rozdíl mezi lovením vlků a procházením se v uniformě stráže, co se týče creepení - snad že stráž bere víc, je to bez rizika, je k tomu erární vohoz a požehnání DM. A taky to nezatěžuje PLACOS.
Dobro zvítězí až nakonec. W
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od zdech »

Kai Rivienta píše: 2. 5. 2019 10.11 Mají DC 16 s 5% pravděpodobnosti, že vyvolají účinek strachu. Oproti tomu ty skřetí měly DC 20 a vyvolávaly strach při každém hitu.
Taky bych chtěl dostat pracky na zásoby Omračujících šipek s šancí alespoň 50% a cenou hluboko pod zlaťák za dva kusy. Taky mám smůlu a musím se zařídit jinak.

"Náhodný spawn při průchodu Lesíkem" versus "Spawn ovlivněný Dx při opakovaném napadení skřetí populace (jsem si jistý, zpětně jsem s ním mluvil)" vnímám jako dvě propastně rozdílné události. První případ je k zamyšlení co se vlastně stalo a jestli náhodou není nastavený přestřelený výskyt potvorstva. Druhé je na úvahu o "Mohl Dx dosáhnout stejného výsledku nějak efektněji?". "Výsledkem" je v tomto případě "odražení vetřelců", ne nutně "...beze ztrát".
Mluvit narovinu šetří čas, buduje důvěru...prostě užitečná věc.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

No, kdyby mi býval někdo takhle na rovinu odpověděl dřív, asi bych mu řekl, že se nás nezeptal, co nás k té činnosti vedlo a rovnou si udělal názor na naše Rp, Mohli jsme se vyhnout mlžení s normálními šípy hrůzy u skřetů a celý topic mohl být o stránku kratší, nebo nemusel být vůbec. Až budu mít někdy chvilku, podívám se, jestli z toho mám print screeny, nevzpomínám si, že by mi to tenkrát někdo na rovinu řekl a přiznávám, že mně to hryže celou dobu vnitřnosti,
Dobro zvítězí až nakonec. W
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od zdech »

1. Kdybys narovinu uvedl, že jsi tehdy mluvil se zodpovědným Dx, mohli jsme si ušetřit dumání nad alternativním vysvětlením.

2. Ono je docela jedno, jaký jste měli VY důvod. Pokud jste lovili v oblasti skřety, pak se stáhli, doplnili a strčili mezi ně nos znovu...To je skutečně tak neuvěřitelné, že mezitím mohli zmobilizovat? Čugo taky příležitostně vyleze z laborky poklidit osobně barák, když je tam moc kraválu moc dlouho.

3. Nedivil bych se, kdyby "šípy strachu" byly součástí vybavení nějakých elitnějších skřetů. Spíš než zlovůli bych v tom hledal vyhlášení poplachu mezi NPC (a probuzení "profíků").

Mohl na to jít Dx jinak? Vždy to jde jinak. Na druhou stranu na přežití onoho opakovaného napadení (a ne "obyčejné cesty lesem") zjevně stačila investice 14 stříbrných na postavu, takže to nezní jako přestřelená hrůza.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

1.Na rovinu říkáš? Vůbec si nevzpomínám, že bych to býval hned řešil, snažím se řešení DM killů vyhnout dokud jsem naštvaný a to při těchhle příležitostech bývám pokaždé. Taky byste byli a to nemluvím o pastech naházených během boje pod nohy v jiných bojích, neviditelným banditou, nebo skřetem (nebo DXkem)Rollovi. Které jsem neřešil vůbec, ale to neznamená, že si nevšimnu a že mě to neštve.
2. No jsem docela rád, že je jedno jaký jsme měli záměr. Aspoň v tom mám teď jasno.
3. Když chce DM zabít postavu, vždycky to může udělat. Jako DM k tomu má vždycky sílu, Jen moc nechápu, proč museli skřeti a znovu podotýkám v Lesíku vyhrát i za cenu, že použijí věc která neexistuje, podobně můžete zdůvodnit instatní DMKILL z konzole a ani se nezadýcháte. Až se nad tím dokážete zamyslet, místo abyste to jednání za každou cenu hájili, uděláte první malý krok na cestě stát se dobrým DM.
No byl to docela frmol, a investice čehokoliv post rest umí v bitvě ohodnotit každej vojcl a vyprávět, jak to měl udělat generál umí nakonec i pěšák, který ani neumí číst a psát..
Přeji všem, kteří to sledovali až sem, dobrou noc, pro mne je tím diskuze uzavřená a doufám, že i Vám přinesla poučení.
Dobro zvítězí až nakonec. W
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od zdech »

1. Tedy pro připomenutí tady . Nechceš-li něco řešit, je nejlepší s tím vůbec nevyrukovat. Ale když už se zmíníš, opravdu stojí za to nemlžit, nezavádět a nezamlčovat.
Někdy někdo něco nějak někomu udělal...promiň, ale vzhledem k původnímu "všimnutí si" a "vyjádření postřehu" by byl na místě o poznání důslednější popis.

2. Chování napadeného je v první řadě ovlivněno snahou přežít. Vliv motivace útočníka je zanedbatelný. Aneb "NAPADLI NÁS! DO ZBRANĚ!" je neměnné ať už k napadení došlo z touhy po krvi, zlatě, princezně, pomstě atd. atp.

3. Ogarův popis události jsi nikterak nerozporoval. Z toho usuzuji, že je víceméně přesný. Napadení - odražení - oddechnutí - napadení. Výsledkem je jeden mrtvý (ten který víc riskoval), kterého s trochou snahy a skryté dopomoci odtáhl jeho slabší (a chráněnější) kolega do bezpečí. Nějak do toho nedovedu s vážnou tváří zaplést pojem "DMKILL".
Nevyskytují se skřeti v Lesíku proto, že mají poblíž doupě tzn. potenciálně snadný přísun posil?

"Věc která neexistuje" je nějak moc známa mezi jinými hráči, tedy jde spíš o otázku dostupnosti pro hráčské postavy. Za zamyšlení by mohla stát šance na "sepnutí" skřetího Fear efektu.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Kai Rivienta
Příspěvky: 307
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Kai Rivienta »

Hraje ještě někdo, nebo si jen povídáme o tom, jak to dělají DMka skvěle? Nějak se mi za poslední týden nepovedlo na nikoho na EQ natrefit. Je to jen věcný dotaz, nikoliv pokus rozpoutat flame.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Usnadnění hry postavám na nízké úrovni?

Příspěvek od Woxa »

Já bych hrál, kdyby bylo kdy. Za poslední týden jsem logl jen na pár domluvených akcí a pak krátce v průběhu dne.
Dávám teď přednost žití v realitě, tak nějak je to větší zážitek :D
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Odpovědět