Druidoviny

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Druidoviny

Příspěvek od placidity »

Čeho jsem si všiml během hraní, že imo nefunguje úplně dobře:

Zrušení nakouzlení odstraňuje i kouzla, které by nemělo
- tenhle spell jsem vždycky chápal především v tom smyslu, že měl odstraňovat kouzla s viditelnými grafickými efekty na postavě, aby po městě nechodily vánoční stromečky
- u druida ale ruší i spelly které žádné efekty nemají, jmenovitě Camouflage, One with the land, Owls insight, skrytá kamenka, Death ward... Kromě Ultravision a Bulls strength v podstatě shodí všechno co jsem zatím zkoušel, a to mi přijde trošku divné (resp. k čemu je to kouzlo dobré, když si můžu/musím stejně restnout a přečarovat všechno znovu)

Owls wisdom a Owls insight se nesčítají
- nejspíš vzniklo ve stejné době kdy se přestaly sčítat síly u BG a klerdy?
- není to nijak zásadní problém, vzhledem k tomu že druid si moudrost stejně namaxuje i jinak, ale pokud se někdy bude nesčítání rušit, tohle je jedna z věcí na opravu

Tišící moc nefunguje v partě
- Tohle mě naopak sejří velmi, čistě mezi námi děvčaty...
- Přijde mi že tišení se vztahuje jen k osobě druida a už nebere vůbec v potaz zbytek postav a summonů/familiarů/atd v partě
- Imo je ve skriptu chyba s resetováním/přidáváním osobní reputace postav zvěři, kde není použitá fce pro celou partu ale jen pro druida?
- Tohle píšu proto, že je velmi zvláštní když druid nedokáže utišit zvíře, které tluče někdo jiný (čti: utiší jej pro sebe, ale ne pro druhou osobu, která má moba pořád rudého), ale zároveň může sám fackovat medvědy v kuse celý den a vždycky si je obratem zklidní.
- ditto nastnate i když se žerou mezi sebou dvě zvířata, nejde je pak už uklidnit aby na sebe neútočily, protože mají rozhozenou vzájemnou osobní reputaci

Proměny jsou fajn na rp blbnutí, ale má to pár much
- disclaimer: bavíme se jen o druidích proměnách do zvířat (wildshape), ne o elementálech, kouzlech, apod
- nejde jíst, pít a spát v proměně. Nevím do jaké míry je to by design a kolik je omezení vynucené tím, že v proměně nejdou používat itemy, ale osobně bych byl rád, kdyby to šlo obejít například přes Pokročilé ovládání (přidat do něj textové volby, s tím, například, že pít se dá jen ze zdrojů vody ve světě (u pramene apod), jíst se dá jen nejbližší jídlo nebo poživatelné tělo, které leží na zemi (aneb možnost ulovit si a sežrat třeba koroptev + samozřejmě aby se obecně ze syrového postava v proměně obratem nepoblinkala, to by bylo zvláště komické), a spánek by byl možný kdekoliv, avšak jen jednou za čas a třeba by se postava nevyspala komplet...; možná bych sem doplnil i možnost vypít ze země léčivý lektvar, opět jednou za čas, pro potřeby když ho někdo zkusí v hvězdičkách nalít polomrtvému zvířeti do krku)… Hlavní pointa tady je, aby se druid nemusel trapně měnit tam a zpět jen proto že musí systémově bumbat, papat, a hajat.
- v proměně nejde položit mrtvé tělo zpět na zem. Opět, příkaz v Pokročilém ovládání by to řešil (Ten moment, kdy jsem zjistil, že na okřiknutí "fuj pusť to" tu mrtvolu prostě systémově nepustím... trapas :D )

A co by se mi líbilo, kdyby druid uměl nově do budoucna

Rozšířit proměny na víc zvířat
- tohle má dvě části
- 1) nechat přístupné slabší proměny i po lv12. Druid tehdy překlopí všechny zvířata na "dire" variantu, ale po pravdě mi víc zajímavé na hraní přijdou ty základní verze, zatímco silnější jsou spíš dobré na mlácení věcí (nehledě na to že jsou modelově jsou dost velké a občas se špatně ovládají, co jsem si zkoušel). Netuším jak moc je feat hardcoded, ale určitě by to šlo řešit custom úpravou (přinejhorším pak předmětem)
- 2) přidat nová zvířata (ptáci, psi, jeleni, další šelmy... na eq toho žije spousta takže se určitě dá vybrat pár reprezentativních kousků, klidně ať se nějaké zajímavější odemykají postupně na nových úrovních)

Boost proměn
- opět se bavíme výhradně o wildshape, tedy zvířatech
- (tenhle bod je asi nereálná věc a jen takové zamyšlení, ale jeden může snít, ne? :D)
- co mi vadí asi nejvíc je, že zatímco ve vanile jsou proměny regulérní alternativa pro boj zblízka (protože existují podpůrné předměty a celkově je hra easymod), na EQ jsou bez monka spíš k smíchu
- napadaly mě tady různé varianty, jak z toho ven (například tematicky proměny doladit skrze skilly a featy - kočka umí omezeně sneakovat a plížit se, vlk s medvědem srážejí a pro změnu je obtížnější srazit je, prase a jezevec umí rage a vidí do hidu; nebo prostě jen změnit natural zbraně na silnější), ale vzhledem k možným synergiím s ostatními povoláními by se tohle muselo dělat velmi citlivě
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Zlofas
Příspěvky: 517
Registrován: 29. 6. 2011 13.57

Re: Druidoviny

Příspěvek od Zlofas »

Ahoj, jako někdo, kdo hrál pět let měňavce jsem se pídil postejných otázkách jako ty. Bylo mi řečeno, že tyhle změny byly provedeny kvůli Ezovi, protože se bufl, vypil lektvary a pak byl k nezastavení. Jasně zvířecí proměna je slabá, ale pokud dále jedeš měňavce, tak jeho další podoby jsou na úrovni terminátora.

Hádám, že se to tedy vzalo při NERFování z jedné vody na čisto, pro všechny proměny, tudíž žádné předměty, žádné jezení a pití, a měňavec má ještě takovou specialitu, že mu při proměně spadnou veškeré buffy. Hrát se s tím podle mě dá, jen to je občas otrava.
Felix Velton – táta mi jednou vyprávěl...
Krakenobijec Honza Velton – Smutek poraženým!
Edgar - *koukne na Františku* tej fajná robka!
Františka – Už je pozdě *usměje se na tebe*
Tirion Lyrek R.I.P – Solar mě ochrání!
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Druidoviny

Příspěvek od placidity »

Jo, matně jsem tušil že to (jídlo a pití, a obecně pak používání itemů) může být i kvůli měňavci (který je na epicu solidní prase i po nerfu, a jeho proměny by zasloužily pro potřeby EQ předělat) ale právě proto jsem specifikoval právě jen wildshape a dost omezené použití, protože by se to pak zvrhlo.

Hrát se s tím dá, ale právě proto, že je to otrava, bych byl rád kdyby se přidalo pár QOL úprav (když jsou wb aktivní... naskriptovat to nebude zase taková pakárna, protože dílčí věci na eq dávno fungují, jde jen o to poskládat je dohromady, a pár podmínek dokáže funkcionalitu omezit opravdu jen na to co jsem napsal, třeba)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Druidoviny

Příspěvek od George »

Owls wisdom a Owls insight se nesčítají
- nejspíš vzniklo ve stejné době kdy se přestaly sčítat síly u BG a klerdy?
- není to nijak zásadní problém, vzhledem k tomu že druid si moudrost stejně namaxuje i jinak, ale pokud se někdy bude nesčítání rušit, tohle je jedna z věcí na opravu
Nemyslím, že by se měly sčítat? To je defaultní chování?
Ani nemyslím, že je to kýžený - druidí soví moudrost je už tak silná.
Proměny jsou fajn na rp blbnutí, ale má to pár much
- disclaimer: bavíme se jen o druidích proměnách do zvířat (wildshape), ne o elementálech, kouzlech, apod
- nejde jíst, pít a spát v proměně. Nevím do jaké míry je to by design a kolik je omezení vynucené tím, že v proměně nejdou používat itemy, ale osobně bych byl rád, kdyby to šlo obejít například přes Pokročilé ovládání (přidat do něj textové volby, s tím, například, že pít se dá jen ze zdrojů vody ve světě (u pramene apod), jíst se dá jen nejbližší jídlo nebo poživatelné tělo, které leží na zemi (aneb možnost ulovit si a sežrat třeba koroptev + samozřejmě aby se obecně ze syrového postava v proměně obratem nepoblinkala, to by bylo zvláště komické), a spánek by byl možný kdekoliv, avšak jen jednou za čas a třeba by se postava nevyspala komplet...; možná bych sem doplnil i možnost vypít ze země léčivý lektvar, opět jednou za čas, pro potřeby když ho někdo zkusí v hvězdičkách nalít polomrtvému zvířeti do krku)… Hlavní pointa tady je, aby se druid nemusel trapně měnit tam a zpět jen proto že musí systémově bumbat, papat, a hajat.
- v proměně nejde položit mrtvé tělo zpět na zem. Opět, příkaz v Pokročilém ovládání by to řešil (Ten moment, kdy jsem zjistil, že na okřiknutí "fuj pusť to" tu mrtvolu prostě systémově nepustím... trapas :D )
Jo, mít možnost udržet postavu na živu v proměně by bylo super. Žrát mrtvoly by bylo fajn, ale je to nefér bez runy masožravce.
Podobně spánek by neměl být kdekoliv. Lidi si taky můžou ustlat na louce, ale ve hře je prostě potřeba ohniště. Možnost spát kdekoliv by byla příliš OP.
Možnost pít lekvary bych zvířatům v proměnách nedával. Pořád mají k dispozici lékárny a léčivá kouzla. Je to víc prostoru pro zneužití, než využití.
Celkově si myslím, že by bylo super mít možnost nemít potřebu proměňovat se k běžné údržbě postavy, ale zároveň by to mělo být koncipovaný tak, aby to neposilovalo ty proměny nad rámec nutnosti.
Já bych se přikláněl k variantě: pít z vodního zdroje, jíst jídlo na zemi a mrtvoly (tady by to mohlo dávat třeba zlomek výživový hodnoty, aby to nebyla příliš výhoda... plácnu 10-20%, alternativně může proměna zvyšovat hlad, nebo žraní mrtvol markantně zvyšovat šanci breberek), spát u ohniště. Jinak nechat původní.

Rozšířit proměny na víc zvířat
- tohle má dvě části
- 1) nechat přístupné slabší proměny i po lv12. Druid tehdy překlopí všechny zvířata na "dire" variantu, ale po pravdě mi víc zajímavé na hraní přijdou ty základní verze, zatímco silnější jsou spíš dobré na mlácení věcí (nehledě na to že jsou modelově jsou dost velké a občas se špatně ovládají, co jsem si zkoušel). Netuším jak moc je feat hardcoded, ale určitě by to šlo řešit custom úpravou (přinejhorším pak předmětem)
- 2) přidat nová zvířata (ptáci, psi, jeleni, další šelmy... na eq toho žije spousta takže se určitě dá vybrat pár reprezentativních kousků, klidně ať se nějaké zajímavější odemykají postupně na nových úrovních)
1) Nemám moc rád (z víc důvodů), když se šahá do default NWN nastavení, ale vím, že ty líté proměny jsou k naštvání. Osobně bych to asi bral tak, že je to prostě vývoj té postavy a nemůže si vybírat. Pak je škoda, že panter zůstává v původní podobě a jeho lítost se neprojevuje. Kdyby se však daly zpřistupnit nelíté proměny elegantním způsobem tak, aby to fungovalo a nedávalo výhodu, proč ne. Nerad bych však potkal nelítého vlka, co je vlastně postava na 20. lvlu a zabije hráčskou postavu v jednom kole.
2) Tahle možnost by imho víc seděla na měňavce, který má doteď minimum RP proměn. Nicméně bych tohle navázal na lvl daného zvířete a postavě dával buďto nějaké slabé defaultní staty nebo je předával z daného zvířete (nevím, jaký staty maj ty zvířata tho). Zkrátka bych to bral jako čistě RP záležitost a neměl by být prostor pro to posílit tím systémově postavu v boji (i tak je to velkej bonus).
Boost proměn
- opět se bavíme výhradně o wildshape, tedy zvířatech
- (tenhle bod je asi nereálná věc a jen takové zamyšlení, ale jeden může snít, ne? :D)
- co mi vadí asi nejvíc je, že zatímco ve vanile jsou proměny regulérní alternativa pro boj zblízka (protože existují podpůrné předměty a celkově je hra easymod), na EQ jsou bez monka spíš k smíchu
- napadaly mě tady různé varianty, jak z toho ven (například tematicky proměny doladit skrze skilly a featy - kočka umí omezeně sneakovat a plížit se, vlk s medvědem srážejí a pro změnu je obtížnější srazit je, prase a jezevec umí rage a vidí do hidu; nebo prostě jen změnit natural zbraně na silnější), ale vzhledem k možným synergiím s ostatními povoláními by se tohle muselo dělat velmi citlivě
Jak říkáš, muselo by se to dělat velmi citlivě, takže jsem proti. Tohle není něco, co by se dalo citlivě přenastavit. Lítý vlk i medvěd mají nezanedbatelný bonusy do sražení (i odolnosti proti sražení). Jezevec má OP hide.
Ano, ty proměny nejsou kdovíjak silný bez mnicha. S mnichem už jsou použitelný. Nechal bych to tak (ano, mluví ze mě sobecká snaha zachránit si vlastní prdel), nicméně věcí jako toto je EQ plná, každej s tím počítá (já) a rámcově je to na to balancovaný. Je to podobná diskuze jako klerici/zlodějové, zaklínači/mniši, apod. Naopak bych řekl, že pokud chceš mít bojovýho druida, můžeš to šmrncnout barbarem a ono to taky (ne tak dobře jako mnich) funguje. Co mě se týče, inteligentně postavenej druid je silnej až až. Je tak silnej jako klerik nebo zaklínač? Ne, ale to se dá říct o spoustě povolání.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Druidoviny

Příspěvek od Ogar »

Georgovo vyjádření se mi k problematice "Druidoviny" zatím hodí nejvíc (mně osobně).

Co se aktuálního nastavení druida týče, tak nám (WB) přijde dobré. Nicméně to probereme, ale v nejbližší době nastavení měnit neplánujeme.
Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 2138
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Druidoviny

Příspěvek od Niko »

Na to Zruš nakouzlení se podívám.
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Druidoviny

Příspěvek od placidity »

Takhle - když to zjednoduším, z celého toho seznamu bych nejvíc ocenil v podstatě jen dvě věci, protože zbytek je něco, co mě osobně natolik netrápí nebo jde spíš o přání (chápu že jiní můžou věci vidět jinak, proto jsem to taky napsal a čekal zpětnou vazbu :) ):

1) upravit tišení, aby druid nestál uprostřed zvěře jako marné ucho a bezmocně sledoval, jak mu jeho pc partu žerou zvířata, ať dělá co dělá.
2) jídlo, pití, spaní a položení mrtvoly funkční v proměně do zvířete (implementováno jedno jak, George výše navrhl další alternativy, a opravdu mi jde jen o eliminaci toho, aby postava kvůli systému hladu, žízně, atd. nemusela vyskočit z wildshape)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Druidoviny

Příspěvek od Ogar »

placidity píše: 24. 11. 2020 13.51 Takhle - když to zjednoduším, z celého toho seznamu bych nejvíc ocenil v podstatě jen dvě věci, protože zbytek je něco, co mě osobně natolik netrápí nebo jde spíš o přání (chápu že jiní můžou věci vidět jinak, proto jsem to taky napsal a čekal zpětnou vazbu :) ):

1) upravit tišení, aby druid nestál uprostřed zvěře jako marné ucho a bezmocně sledoval, jak mu jeho pc partu žerou zvířata, ať dělá co dělá.
2) jídlo, pití, spaní a položení mrtvoly funkční v proměně do zvířete (implementováno jedno jak, George výše navrhl další alternativy, a opravdu mi jde jen o eliminaci toho, aby postava kvůli systému hladu, žízně, atd. nemusela vyskočit z wildshape)
1) Tomu tišení nerozumím, přijde mi, že funguje správně nehledě na partu. Prostě vše utišíš klikáním. Pokud však někdo zaútočí na utišenou zvěř, a ta po něm jde, i přes opětovné klikání tišení, takto je to za mě v pořádku. Ta zvěř je prostě z RP hlediska nasraná nehledě na tišení (možná jsem odbočil).

Pozn. Dokonce i když utišíš třeba vlky v lokaci, tak zůstanou nějakou dobu utišení a když tam půjde někdo jiný za tebou, tak i bez "družiny" bude mít zvěř modrou.

2) Přesto se to dá řešit runou -50% hlad, žízeň, únava. RPit se to dá třeba tak, že to maso, co sebere ze země sežere ve hvězdičkách.
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Druidoviny

Příspěvek od placidity »

1) za mě to v pořádku není, protože pak pro změnu nedává smysl proč si druid může opakovaně takhle na zvířata útočit sám a hned je úspěšně tišit. Prostě mi přijde, že tu funkci Labir kdysi blbě napsal, a za ty roky bez údržby se z toho stalo normální chování.

2) Odpovídáš na něco úplně jiného než co je psáno... Nejde mi o časové prodlevy mezi jídlem, ani o hvězdičkování, jde mi o princip. Proč se kvůli jídlu nebo spánku měnit? Proč se měnit kvůli tomu, že potřebuji položit na zem mrtvolu? Jasně že to řeším ve hvězdičkách, a když by to bylo akutní tak prostě někam zalezu nebo druhá postava cudně odvrátí zrak a věc se během chvíle vyřeší, ale proč to tak dělat? Proč nemít v Pokročilé kontrole nástroj, který tyhle tanečky elegantně obejde?
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
redo
Příspěvky: 127
Registrován: 10. 9. 2020 13.30

Re: Druidoviny

Příspěvek od redo »

placidity píše: 24. 11. 2020 14.27 1) za mě to v pořádku není, protože pak pro změnu nedává smysl proč si druid může opakovaně takhle na zvířata útočit sám a hned je úspěšně tišit. Prostě mi přijde, že tu funkci Labir kdysi blbě napsal, a za ty roky bez údržby se z toho stalo normální chování.
Možná, protože si nezažil dobu, kdy tyhle vymoženosti nebyly a hráči nebyli tak zhýčkaní a vítali je.
MR.Kvak
Příspěvky: 38
Registrován: 21. 8. 2019 18.54

Re: Druidoviny

Příspěvek od MR.Kvak »

protože to vyhovuje(ne tobě , ne mi ,a nikomu kdo jede druinda pro RP ) nejeď drujda ale měnavce na OP build a je to vyřešené , co jsem teda pochopil večina buildu je tu rozhozena kvuli toho že omezovali OP buildy co nejsou skoro omezene, ale jen to rozhodilo ty neOP buildy co jsem si osobně všiml , spíš jako by to někdo dělala vždy když ho někdo naštval a tak jakoby si řek tahle postava ma moc OP tohle tak to zruší , a ne tak mame tyhle a tyhle buildy co jsou silne omezíme ty nejsilnější , a nebo je zakážeme hrát ……. :megalol: ale je to možná jen můj nazor a dojem.
„Předpokládá se že čas vánoční bude časem hojnosti radosti a míru, a sláb ten co ztrácí v sebe víru , a malí ten kdo mály jenom sílu . “ citace Smrtě ( z drobnou úpravou)
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Druidoviny

Příspěvek od Ogar »

placidity píše: 24. 11. 2020 14.27 1) za mě to v pořádku není, protože pak pro změnu nedává smysl proč si druid může opakovaně takhle na zvířata útočit sám a hned je úspěšně tišit. Prostě mi přijde, že tu funkci Labir kdysi blbě napsal, a za ty roky bez údržby se z toho stalo normální chování.

2) Odpovídáš na něco úplně jiného než co je psáno... Nejde mi o časové prodlevy mezi jídlem, ani o hvězdičkování, jde mi o princip. Proč se kvůli jídlu nebo spánku měnit? Proč se měnit kvůli tomu, že potřebuji položit na zem mrtvolu? Jasně že to řeším ve hvězdičkách, a když by to bylo akutní tak prostě někam zalezu nebo druhá postava cudně odvrátí zrak a věc se během chvíle vyřeší, ale proč to tak dělat? Proč nemít v Pokročilé kontrole nástroj, který tyhle tanečky elegantně obejde?
1) V pořádku. Pokud by druid takto cíleně tišil / mlátil zvířata, protože využívá (zneužívá hromadného tišení), tak to bych řešil individuálně a podle toho s ním i zacházel.

2) Dal jsem příklad alternativního řešení. Tvá myšlenka je hezká, ale nadmíru výhodná pro druidy, kteří už mají dostatek systémových i RP výhod, mezi které patří např. hromadného tišení zvěře nebo proměna do zvířete. Je to zkrátka nějaký "systémový balanc" a vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Mě třeba víc vadí vidět druida ve zvířecí proměně, jak vybírá poklady, než že se musí jít bokem napít/najíst/vyspat.

Ještě mě napadlo, že potřeba pít/jíst/spát, může mít takové odůvodnění, že se druid musí v proměně příliš soustředit na proměnu jako takovou, a proto mu to nedovolí ještě požívat potravu, nebo v klidu spát.
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Druidoviny

Příspěvek od placidity »

1) Fungovalo to tak léta letoucí, a najednou jde o zneužívání? Noták. Nejdřív je to vlastnost, teď najednou ne? :)

2) Co je výhodného na tom, že se zvíře může vyspat a najíst? Tohle by mě totiž zajímalo, protože já vidím jen dvě "výhody" - stojí tě to o jednu proměnu méně, a nikdo tě omylem neuvidí když nemá, ikdyž budeš mít okolo sebe milion hvězdiček že tu kýtu žere vlk (což vzhledem ke jménu nad hlavou je stejně takové dost.. meh.. lidi ví kdo jsi a podle toho reagují, i kdyby třikrát přísahali že ne).

Okecat jde pak všechno, ale protože žádné koherentní vysvětlení proč tyhle věci nejdou neexistuje, tak si to každý hraje jak chce a bude docházet k tomu, že jeden druid s klidem ve hvězdičkách žere mrtvoly a druhý z ní vyskočí pomalu při kýchnutí...

Celkově mě zkrátka trochu irituje vědomí, že ono by to šlo - a snadno - ale z nějakého mlhavého důvodu to nejde.

-------

No. Každopádně svoje jsem řekl, doufám že to team někdy probere jako celek, a třeba z toho nakonec něco přeci jen vzejde, díky za prostor :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Druidoviny

Příspěvek od zdech »

S tou nutností soustředění to nebude tak horké, protože vystrašení "k smrti", pomatení, uspání kouzlem ani omráčení druida z podoby nevyrazí nebo se pletu?

"Systémový balanc RP výhod"? Ale no tak, mnohem přijatelnější vysvětlení je "funguje to tak roky a máme teď na talíři důležitější věci".
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
MR.Kvak
Příspěvky: 38
Registrován: 21. 8. 2019 18.54

Re: Druidoviny

Příspěvek od MR.Kvak »

zdech píše: 24. 11. 2020 15.30 S tou nutností soustředění to nebude tak horké, protože vystrašení "k smrti", pomatení, uspání kouzlem ani omráčení druida z podoby nevyrazí nebo se pletu?

"Systémový balanc RP výhod"? Ale no tak, mnohem přijatelnější vysvětlení je "funguje to tak roky a máme teď na talíři důležitější věci".
* potlesk a hlasité ovace*
„Předpokládá se že čas vánoční bude časem hojnosti radosti a míru, a sláb ten co ztrácí v sebe víru , a malí ten kdo mály jenom sílu . “ citace Smrtě ( z drobnou úpravou)
Uživatelský avatar
Luelle
Příspěvky: 823
Registrován: 26. 8. 2007 12.24
Bydliště: Dějiště bitvy národů

Re: Druidoviny

Příspěvek od Luelle »

Tišící moc je občas divná, napadlo mne modré zvíře a když ho IC zabít prostě nechceš, je to složitá situace.

Podle mě by se druid v proměně měl systémově chovat, jakoby oním zvířetem byl - fyzicky. Duševní vlastnosti ať si ponechá. V ŽÁDNÉM případě nevybírat poklady, ale moct, jíst, spát, pít z přírodních zdrojů, sbírat jahody a podobně a hned je sníst. Každou věc, kterou utrhne/ zabije v proměně ale konzumovat, protože nemá žádný inventář

Možnost dalších zvířat mi taky přijde dobrá

Ale zamyslela bych se nad možností, že tyto úpravy by teď byly tak rozsáhlé, že na ně prostě není čas s možná by měly zatím jít někam do šuplíku?
16? Tak to je v pohodě
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2723
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Druidoviny

Příspěvek od Ungo »

Používat tišení po opakovaném útoku na zvíře bych se rozhodne nebál z hlediska systému označit za zneužití nedokonalosti systému. V ideálním případě by se s každým opakovaným tišením například zvyšovalo TO.
A hrál.jsem druida cca 8 let. Kdy přesně přesne fungovalo tohle opakovaně tišení zvěře? Nebo kdo že to léta letouci dělal?

PS: V proměnách nám tu doufám poklady nikdo nevybírá, že ne?
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Uživatelský avatar
Luelle
Příspěvky: 823
Registrován: 26. 8. 2007 12.24
Bydliště: Dějiště bitvy národů

Re: Druidoviny

Příspěvek od Luelle »

BTW lovit utišenou zvěř je prasárna, hlavní myšlenka že tím je, aby druid mohl projít aniž by musel zabíjet. Pokud to někdo dělá, musí být zlý, protože zneužívá tu důvěru zvěře - ne jen runa zlý druid, ale vyloženě zlé přesvědčení
16? Tak to je v pohodě
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Druidoviny

Příspěvek od George »

1) Nevím, jak je to teď, to tišení vždycky bylo takový... že pokud druid tišil zvěř s partou, nakonec to skončilo s větším množstvím mrtvé zvěře, než kdyby ji netišil. To by vůbec nebylo od věci opravit. Nevím, přesně jak se to chová a kde je problém, ale pamatuju si, že býval třeba i problém v tom, že nějaké zvíře se povedlo utišit, ale postava mu ještě dala ránu, než se to urovnalo a pak nastalo pandemonium.
Pak je sakra těžký hrát opravdu druida, protože je prakticky nemožný jít s partou a nezabíjet u toho zvířata i kdyby se druid rozkrájel.

2) Pro ty proměny by fakt stačila maličkost. Pít vodní zdroj, jíst co je na zemi, spát u ohně. Tohle by nebylo žádný zvýhodnění. Prostě jsou to EQ systémy, který jsou nešťastně implementovaný skrze "použití předmětu" a proměny je tak nemůžou používat. Nicméně na napití se vody, snězení jídla nebo spánku není nic, co by zvíře nezvládlo. A ani to není nic, co by zvýhodnilo druidskou postavu. Kdyby systém hladu, žízně, únavy byl v čistým NWN, tak by postava měla možnost to řešit i v proměně; v případě EQ na to prostě nikdo jen nemyslel.
S odstupem bych se i přikláněl tomu možnost žrát ty mrtvoly s nějakýma těma postihama typu breberek nebo redukce výživnosti toho jídla. Hratelnosti těch proměn by to hrozně pomohlo a reálně to není kdovíjaký zvýhodnění - zdrojů jídla je všude dost a nikdo, krom afkařů, neumírá na hlad. Koneckonců ten druid to taky nebude používat aby se zachránil od hladovění, do inventáře se jídla vejde neomezeně a nekazí se.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Druidoviny

Příspěvek od zdech »

Zkušenost z druhé ruky: Opakované používání hromadného tišení zvěř v okolí "znehybňuje", čímž se dá zabránit masakru v případě splašení (druid zadržuje, zbytek vyklidí pole). Hádám, že se to dá "využít" i k zabíjení.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Odpovědět