Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od The_Balrog »

Jeslti to dobře chápu, EQ už nějaký čas běží na nwnx, a tak by možná už šlo udělat, aby se mód krytu, útoku v obraně a další podobné módy útoku zapínaly "napořád" a nepřerušily se sebemenším pohybem postavy? Když jsem hrál bojovou postavu, tak mne to děsně štvalo. :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
redo
Příspěvky: 127
Registrován: 10. 9. 2020 13.30

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od redo »

The_Balrog píše: 3. 10. 2021 11.40 Jeslti to dobře chápu, EQ už nějaký čas běží na nwnx, a tak by možná už šlo udělat, aby se mód krytu, útoku v obraně a další podobné módy útoku zapínaly "napořád" a nepřerušily se sebemenším pohybem postavy? Když jsem hrál bojovou postavu, tak mne to děsně štvalo. :)
+1 Bylo by to příjemné.
Uživatelský avatar
Skurkaa
Příspěvky: 651
Registrován: 21. 2. 2009 8.14

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od Skurkaa »

Skvělá věc co by opravdu bodla.
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od Woxa »

Z hráčského pohledu to dává smysl, kvůli jistému komfortu.
Z RP pohledu už se mi to líbí méně (aneb to jako fakt ten či onen chodí neustále ve střehu?)
A po stránce systémové/balancu už se mi to nelíbí úplně. Utočník z hidu/invisu ztrácí svou výhodu a naopak obránce se teprve po "odhidnutí" nepřítele rozhodne, zda svou obranu sníží.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
WooDoo
Příspěvky: 141
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od WooDoo »

Woxa píše: 3. 10. 2021 22.36 Z hráčského pohledu to dává smysl, kvůli jistému komfortu.
Z RP pohledu už se mi to líbí méně (aneb to jako fakt ten či onen chodí neustále ve střehu?)
A po stránce systémové/balancu už se mi to nelíbí úplně. Utočník z hidu/invisu ztrácí svou výhodu a naopak obránce se teprve po "odhidnutí" nepřítele rozhodne, zda svou obranu sníží.
Myslím si, že to bylo myšleno, že když už je boj (jak už člověk nemůže dát rest), tak po zapnutí těchto bojových featů se to nepřeruší. Ne, že to člověk zapne co se logne do hry a po celou dobu jeho hraní je to zapnuté, dokud to nevypne, či se neodlogne. Jinak jestli by to tak opravdu bylo, tak s tím bych taky nesouhlasil.

Podle mě by to bylo dobré, člověk má například okolo sebe hromadu skřetů, zapne si drtivý útok dá dvě rány do skřeta, který začne utíkat a postava se mu o centimetr pohne a drtivý útok je náhle vypnutý atd. Asi to známe všichni. Za mě dobrý nápad, pokud to jde.
Marvin Dall
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od Woxa »

WooDoo píše: 4. 10. 2021 5.22 Myslím si, že to bylo myšleno, že když už je boj (jak už člověk nemůže dát rest), tak po zapnutí těchto bojových featů se to nepřeruší. Ne, že to člověk zapne co se logne do hry a po celou dobu jeho hraní je to zapnuté, dokud to nevypne, či se neodlogne. Jinak jestli by to tak opravdu bylo, tak s tím bych taky nesouhlasil.

Podle mě by to bylo dobré, člověk má například okolo sebe hromadu skřetů, zapne si drtivý útok dá dvě rány do skřeta, který začne utíkat a postava se mu o centimetr pohne a drtivý útok je náhle vypnutý atd. Asi to známe všichni. Za mě dobrý nápad, pokud to jde.
Pokud by to bylo myšleno jak popisuješ ty, dává mi to smysl a není důvod proti tomu brojit.
Já to spíš pochopil tak, že by to mělo fungovat obdobně jako mód hledání. Jednou zapneš a máš zapnuto "na furt".
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2096
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od Pipi_CZ »

Pokud by to fungovalo tak, jak popisuje Woodoo, tak naprosto souhlasím. To by bylo epic. Ale aby to fungovalo jako hide, tak to prosím ne-e
Uživatelský avatar
Skurkaa
Příspěvky: 651
Registrován: 21. 2. 2009 8.14

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od Skurkaa »

Woxa píše: 4. 10. 2021 8.11
WooDoo píše: 4. 10. 2021 5.22 Myslím si, že to bylo myšleno, že když už je boj (jak už člověk nemůže dát rest), tak po zapnutí těchto bojových featů se to nepřeruší. Ne, že to člověk zapne co se logne do hry a po celou dobu jeho hraní je to zapnuté, dokud to nevypne, či se neodlogne. Jinak jestli by to tak opravdu bylo, tak s tím bych taky nesouhlasil.

Podle mě by to bylo dobré, člověk má například okolo sebe hromadu skřetů, zapne si drtivý útok dá dvě rány do skřeta, který začne utíkat a postava se mu o centimetr pohne a drtivý útok je náhle vypnutý atd. Asi to známe všichni. Za mě dobrý nápad, pokud to jde.
Pokud by to bylo myšleno jak popisuješ ty, dává mi to smysl a není důvod proti tomu brojit.
Já to spíš pochopil tak, že by to mělo fungovat obdobně jako mód hledání. Jednou zapneš a máš zapnuto "na furt".
Ono to bohužel asi nejde úplně okleštit. Fungovalo by to jako mód hledání atp. Nemyslím si že by to šlo nějak jinak nastavit. Aspoň podle toho co jsem se setkal na ostatních serverech.

Takže to je čistě o lidech no a jsem si jistý že by s tím lidi chodili nebo na to prostě zapomněli když tu bude ta možnost. Chápu že v případě nějakého CvC by to mohlo být dost nepříjemné.
Uživatelský avatar
redo
Příspěvky: 127
Registrován: 10. 9. 2020 13.30

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od redo »

Bylo by to velmi příjemné, jak jsem už řekl, ale po trefné poznámce hráče Woodo jsem proti. Neuvědomil jsem si, že by to fungovalo jako mód hledání a je mi jasné, že by to někteří zneužívali. Měním svůj názor a jsem spíše proti. Ono to přepínání je také o nějakém umění a dokáže to dostat do pěkné šlamastiky.
eqileus
Příspěvky: 185
Registrován: 25. 2. 2007 20.30

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od eqileus »

Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak mi to přišlo skvělý a rychle se na to zvykne.
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od zdech »

Provázat bonus Útoku v obraně s "flat-footed" je technicky nemožné? Kdyby se bonus neaplikoval v situacích, kdy se z AC vynechává obratnost...
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od Nalk »

Woxa píše: 4. 10. 2021 8.11 Pokud by to bylo myšleno jak popisuješ ty, dává mi to smysl a není důvod proti tomu brojit.
Já to spíš pochopil tak, že by to mělo fungovat obdobně jako mód hledání. Jednou zapneš a máš zapnuto "na furt".
Nechci se moc vměšovat, ale zdatnější hráč dokáže udržet expertízu permazaplou, ať už je na to spešl systém, nebo ne. Kryt nevím, nepoužívám. Takže bych to nebral tak paranoidně, ale spíše jako QoL upgrade, kdy nevím jak na současné EQ, ale v NWN se obecně stává, že postava vyběhne za utíkajícím monstrem mimo boj, shodí expertízu a dostane sadu od zbylých monster.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od George »

zdech píše: 7. 10. 2021 23.04 Provázat bonus Útoku v obraně s "flat-footed" je technicky nemožné? Kdyby se bonus neaplikoval v situacích, kdy se z AC vynechává obratnost...
Není pohybující se postava ne-flat-footed? Krom toho, že systém flat-footed je převážně nešťastný pro RP server, takže bych na to radši nevěšel další systémy.…. Imho.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Příspěvek od zdech »

"Flat-footed" podle tohohle máš pravdu, pohybující se postava není "flatfooted", pokud není napadena neviděným protivníkem. Uniká mi, co je na tomhle fungování nešťastnější než případy "Expertise" zapnuté při spánku nebo naopak deaktivace "Expertise" uprostřed boje, protože se protivník dal na ústup. Na RP serveru.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Odpovědět