Jak to bude s EQ dál?

Vše co nejde zařadit jinam

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

zdech
Příspěvky: 1175
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od zdech »

To "zalomení" toku XP místo plošného navýšeni by mohlo být účinnější. Výrazněji urychlit začátek a citelně zvolnit v oblasti "optimální úrovně", ať je posilněna samozahušťovací tendence. Otázkou pak je, kde se nachází ta optimální část.

Co se hodnoty peněz týká, nemohlo by pomoci navýšení "provozních nákladů" postav skrze údržbu vybavení? Opravy se pohybují vesměs v řádech stříbrných, což by nemuselo platit u honosnější výstroje. Hlavně pokud se konečně někomu podaří rozlousknout, co s tím mithrilem, na němž se roky sedí.

Na zavedení "Doby temna" může stačit pár měsíců/let. Jak má Hargud zvlášť dobrou náladu, už to lítá. Ale soustředil bych se hlavně na prostory mezi obydlenými oblastmi, ne na likvidaci měst jako takových. Zatímco se Říše baví zadupáváním nejnovější vlny nemrtvých do písku, nechat zlobry odříznout Hag Hargol a piráty pořádat nájezdy na spojení Mithaliru s přístavem. Obdobně zavařit temnými na druhé straně moře. Plenit místa zájmu v "offline režimu" je demotivující.

Hra s DM je komplikované téma, ale "DM Q, ktere by neměly být ultra dlouhé a ultra nebezpečné s nejistým výsledkem pro hráče" mě dost zarazilo. Délku v posledních letech nejvíc ovlivňovala OOC dohoda na hře. A děj by měl být vždy s nejistým výsledem pro hráče, jinak hra nebude fungovat. Čeho je ale třeba se vyvarovat (nebo alespoň důkladně prokoumat všechny alternativy) jsou "zabraňování konce světa" všeho druhu.
Serbitar Draga - Služebník Říše

Jesper
Příspěvky: 634
Registrován: 17. 12. 2008 15.30
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Jesper »

zdech píše:
1. 8. 2020 14.01
Čeho je ale třeba se vyvarovat (nebo alespoň důkladně prozkoumat všechny alternativy) jsou "zabraňování konce světa" všeho druhu.
Co tímhle myslíš?
( ͡° ͜ʖ ͡°)

zdech
Příspěvky: 1175
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od zdech »

Jakýkoliv vývoj hry, který by hráčské postavy vmanévroval do situace "pokud neuspějí, je to doslova konec města/země/světa". Hráčská tendece pokašlat co se dá je statisticky docela skálopevná, čest každé výjimce, která potvrzuje pravidlo.
Podobné dění je třeba mít pojištěné ze všech možných i nemožných směrů.
Serbitar Draga - Služebník Říše

Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 1952
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Niko »

Jesper: Jasně, chápu. Je to asi těžké dobře ukočírovat, tak aby to byla zábava po celou dobu. To se myslím ještě nepodařilo.

Lassair: Díky.

Woxa: Pravděpodobně snížíme úroky v bankách a o něco zvýšíme poplatek za výběr peněz, nemělo by jít o nic dramatického, ale zas aby to bylo trochu cítit. Plošně bychom zdražili luxusnější domy/byty a úměrně tomu i úroky z hráčských staveb. Věcí, která by mohla být opravdu drahá je customizace pronajatých domů/bytů. V úvaze jsou i další věcí, o kterých se zatím spíš bavíme a časem je dáme opět vědět.

Zdech: Myslím, že xpy se zalomí tak nějak automaticky kolem 15. lvlu (pokud uvažujeme elfí xpy). Zdražení oprav by trochu pomoct mohlo a pravděpodobně to bude jedna ze změn. Souhlasím s tím, že je lepší se zaměřovat na místa mezi obydlenými oblastmi, ideálně nějak originálně.

DM Q, které by neměly být ultra dlouhé a ultra nebezpečné s nejistým výsledkem pro hráče - je to spíš myšleno na hru typu extra objednávka u NPC řemeslníka, kdy hráč očekává nějaký item, ale po nepřiměřeně dlouhém a možná i nebezpečném snažení dostane něco jiného, co má blíž spíš k cetce. Takže je lepší si předem oboustranně říct svoji představu, domluvit se a teprve pak to nasadit to do hry.

Díky i za další názory :clover:

Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 463
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Brambor »

Přeju hodně zdaru, bude to po vás chtít hromadu práce s nejistým výsledkem. Za sebe bych byl určitě za výrazné ztemnění situace a jak zde již bylo řečeno - zkondenzování "hráčského světa" na pár lokací, kde bude větší šance nějaké herní interakce. Co se týče časového posunu - však proč ne? Stejně budete muset server na chvíli odstavit. Placidity představa je super. :D Vytvoření no-go zones se mi líbí moc.
Bandor syn Traktorův
"4.13. Hráč nesmí zneužít nepřítomnosti DM ve hře. Veškeré akce postavy musí být v souladu s prostředím, zejména s očekávatelnou reakcí všech NPC … Takový čin bez přítomnosti DM je zneužitím systému a porušením pravidel. Sporné situace vyhodnotí vždy DM..."

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5112
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od The_Balrog »

Co byste řekli na novou funkci, která by umožnila na vaší postavě nastavit, že máte chuť a čas hrát s DM?

Vezměme si třeba postavu, co někde rýžuje. Její hráč si ji mohl lognout, protože měl zrovna chuť si na hodinku, dvě v klidu zarýžovat, než půjde ven, navíc mu už většina času vypršela a on se za čtvrt hodiny půjde odlognout.

Jiná postava, co rýžuje o několik lokací dál, je ale hráč, co má na hru dnes celé odpoledne, těší se na nějakou interakci, bohužel zatím nikoho nepotkal, a tak šel aspoň rýžovat k cestě v naději, že ho někdo potká, nebo se začne dít cokoliv jiného.

Obě postavy navenek vypadají úplně stejně, ale pokud jim DM začne odehrávat nějaké setkání, reakce hráče budou diametrálně odlišné ("Áá, doprčic, co se to děje, proč zrovna teď, co mám dělat, jak se z toho rychle vyvliknout, neprosil jsem se o to, proč si mne sakra DM všímááá" vs. "Uf, konečně, se něco děje a můžu si zahrát, jsem rád, že DM fungují, jak mají")

Fungovat by to mohlo třeba tak, že v Pokročilém ovládání postavy bude volba zapnout na sobe neviditelný ukazatel "teď můžu hrát s DM" a DM by měl nástroj, který mu vypíše seznam aktuálně lognutych postav a vyznačí ty, co mají ANO.

Ta zapnutá volba by samozřejmě neznamenala, že se vám fakt za chvíli něco stane, bylo by to spíš vyjádření statusu "dostupný" a prostředek k tomu, aby vzájemná hra vznikala snáz a nepřepadli vás banditi ve chvíli, kdy se jdete do města odlognout a pak spát.
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

Uživatelský avatar
Mevaron
Příspěvky: 124
Registrován: 30. 1. 2010 18.04

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Mevaron »

Mě se to líbí.
Nevím kolik bych měl na EQ času...dneska tam prakticky nechodím protože je to pro mě časově neudržitelné hrát EQ.

Ale doporučil bych wipe a posunout časovou osu (výrazně). Ať stará okoukaná místa/lidi zmizí a nahradí to něco jiného. Rozhodně bych, ale dal všem hráčům starých postav možnost dopovědět své příběhy. Některé postavy se zasloužily na stavu desky opravdu výrazně a nová deska by měla tyto příběhy podle mě vyprávět.

Dejte tedy hráčům možnost dovyprávět své příběhy pomocí knih, artefaktů, dungeonů apod...
Nejedna postava by si zasloužila mít minimálně hrobku. Některé by mohli zůstat jako NPC o jiných by mohl být napsané knihy nebo básně. Detaily, které nemusíte ani vymýšlet a hráči vám je rádi poskytnou.

Wipe dá hráčům větší možnost o něco se snažit, hráči budou lvlově i majetně blíže sobě a vám dá možnost pohrát si se světem a jeho stavem mnohem více.
Boendal Biderbo, spoluzakladatel a pokladník Západoříšské obchodní společnosti, hrdý sekernik a mapokreslič Hag Hargol jmenován samotným Vojvodou.
Albus Tuřínobijec. Cože? Tuřín? Tuřín! TO JE MŮJ TUŘÍN!
:bye: :bye:
And now...i'm one with the force.

Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 463
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Brambor »

Mevaron: souhlas
Bandor syn Traktorův
"4.13. Hráč nesmí zneužít nepřítomnosti DM ve hře. Veškeré akce postavy musí být v souladu s prostředím, zejména s očekávatelnou reakcí všech NPC … Takový čin bez přítomnosti DM je zneužitím systému a porušením pravidel. Sporné situace vyhodnotí vždy DM..."

zdech
Příspěvky: 1175
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od zdech »

The_Balrog píše:
2. 8. 2020 9.38

Obě postavy navenek vypadají úplně stejně, ale pokud jim DM začne odehrávat nějaké setkání, reakce hráče budou diametrálně odlišné ("Áá, doprčic, co se to děje, proč zrovna teď, co mám dělat, jak se z toho rychle vyvliknout, neprosil jsem se o to, proč si mne sakra DM všímááá" vs. "Uf, konečně, se něco děje a můžu si zahrát, jsem rád, že DM fungují, jak mají")
Nestačí na to trocha tolerance a pochopení? Když se někdo vypoklonkuje z dění a za nejbližším přechodem odlogne, tak mu za to snad nikdo nebude postavu IC potahovat (nejen DM, ale i hráči, kteří nějaký přepínač stejně neuvidí).
Na čudlík někde v pokročilém menu si osobně nevzpomenu hlavně v případě časového presu. Takovým hlavním spínačem "chci hrát" by měl být Login. Ale tak třeba jsem zamrzlý v čase.

Wipe

Chápu proč by byl užitečný, ale jak už bylo zmíněno, jde o porušení základního příslibu správců světa. Takže bych k takovému kroku přistupoval jen v případě naprosté nutnosti, co nejopatrněji a po nepřehlédnutelné debatě a odsouhlasení (ideálně všemi) na hodně viditelném místě.
Pokud není cílem naprosté překopání světa s rozjezdem začínajícím slovy "O třista let později..." jsem toho názoru, že odstranění nežádoucího vlivu starých postav se dá dosáhnout i jinak.
Vycházím z předpokladu, že například dvorní čarodějka co nevýjde z paláce jak je století dlouhé, občas písemně nabídne nebezpečnou práci a údajně v přápadě naprosté nevyhnutelnosti umí otevtřít Sferální bránu nebude nikomu trnem v oku i když ji má v rukou hráč namísto Dx.
Serbitar Draga - Služebník Říše

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5112
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od The_Balrog »

Jak se chceš vypoklonkovat z přepadení bandity, skřípnutí skřety v tunelech, paladin od zraněné matky, které vlk odnesl dítko do hvozdu a tak dál? Když mu dm udělá událost na míru, aby byla pro postavu motivace ideální a ona řekne "ee fajn, ale co třeba za týden?"
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

Woxa
Příspěvky: 3782
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Woxa »

Také jsem toho názoru, že na tlačítko se bude zapomínat. Podle mého budou nastávat situace, kdy hráč nastaví, že chce hrát a pak půlhoďky před odlogem se zapomene přepnout. Podle mého je mnohem lepším řešením obyčejný tell "Ahoj, máš chuť/čas na hru?", případně z hráčské strany "Promiň, teď nemám čas/chuť, za chvíli jdu pryč...".

Wipe, wipe, wipe... nikdy nebude... to je hrozné zaklínadlo bránící pokroku. Popravdě to ani moc nechápu, z mýho pohledu je to hrozné dogma a nic nemůže trvat-fungovat věčně. Co vlastně brání tomu rozjet nový server a starý teda nechat dál bez podpory skomírat? Vlk se nažere a ovce zůstane celá.
The_Balrog píše:
2. 8. 2020 12.17
Když mu dm udělá událost na míru, aby byla pro postavu motivace ideální a ona řekne "ee fajn, ale co třeba za týden?"
Pokud se s hráčem nedomluvím už před děláním oné situace, tak to riziko prostě nesu. Je to asi stejné, jako když hráč potká hráče a chce s ním něco rozehrát. Nedělej z DX něco víc. Sami píšete, že si s hráči chcete být rovní a chcete jim být parťáky. Jsou podle mého jen dvě situace, buď mám nějaký "encounter" na míru vymyšlený už déle a vychází z povahy postavy a tehdy nejsem vázaný na nějaký konkrétní čas/místo a tam se přeci nic neděje, když se odloží. A nebo je to něco instantního, impulzivního co mě napadně v souvislosti s aktuální situací/místem, tam je prostě nejlepší se ujistit, že hráč opravdu chce-může.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai

Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 1952
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Niko »

Jasne, z proste otazky od DX k hraci s dotazem toho, jestli chce hrat jsme vychazeli. Rikal jsem si ale, ze je to pomerne rusive a hrace to muze obtezovat a vymazat to urcity prvek prekvapeni. Prepinatko byla takova myslenka, která by odstranila ty rusive prvky (telly).

V mnoha vecech ale s vami souhlasim a mozna obyc tell proste postaci.

Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1828
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od placidity »

Pokud hráč nemůže, má chat a dokáže se ozvat a svou situaci vysvětlit. A pokud DX není připravený na situaci, kdy postava/hráč nemůže hrát, a nemá v rukávu nějaký rychlé řešení, je to problém především na straně DX.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Gewien
Neaktivní: Ulrika (by Niam - NSFW) | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Knihovna v Amfiberai

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5112
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od The_Balrog »

Určitě, pokud se tu dohodneme, že se takové situace nejlíp řeší tellem s dotazem na dostupnost, tak to je pro mne (a určo i pro ostatní) cenná informace.
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

LuckyV
Příspěvky: 300
Registrován: 5. 12. 2017 20.09

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od LuckyV »

A 100% technicky jednodušší.. Mě osobně tell "můžeš?" určitě nevadí
Lorttah

Klid tady bude! Lock.

Jesper
Příspěvky: 634
Registrován: 17. 12. 2008 15.30
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Jesper »

Mě by takové tlačítko nevadilo, myslím, že by to mělo smysl. Další nástroj pro komunikaci. Ale zároveň mi to nepřijde jako něco, co by bylo až tak důležité. Wipe by serveru pomohl mnohem víc. A protože se tu pro wipe myslím vyjádřilo dost lidí, chtěl bych se teamu zeptat, jestli wipe, nebo aspoň anketu, kde by se o něm rozhodlo, zvažují a jakou by to mělo podobu?

Mám ještě jednu věc ke světu a k no-go zonám. Připadá mi, že problém EQ je, málo částí světa působí doopravdy nebezpečně. Snad všechny oblastí, které svět vnímá jako nebezpečné (třeba Obtočné hory) spadá formálně pod správu království/říše a vždycky mi přišlo, že důvod, proč je "státy" neobsadí i realně je nějaká jejich lenost nebo tendence stagnovat. Tím chci říct, že mi vadí, že ve světě je hodně málo míst, které jsou doopravdy no-go. K jedněm, které no-go stále jsou, má přístup čaroděj/zaklínač na úrovni 17, resp. 18+ (a na těch bych se vůbec nebál stavět, přijde mi to jako skvělý a fungující koncept), pak je tu pár high level dungů typu Pavoučí propast - okay - a pak Ostrov, který je ale no-go proto, že se z něj nedá dostat bez DM a nevím, jak velké sumy peněz. To mi přijde jako trochu chyba, pro mě byl Ostrov vždycky zavřený. I kdyby mou postavu zajímal, neměla motivaci tam vyrazit, když z toho nekoukal žádný realný zisk.

A teď kam mířím? Proč z Ostrova neudělat místo, kde se něco hrubě nepovedlo a kam hráči mohou vyrážet dobrodružit, s vidinou nebezpečí, ale potenciálního velkého zisku. Kam říše i tirian vypravují expedice, které selhávají. Ostrov by se mohl stát něčím, čím je teď Arnuden - místem, které je plné nemrtvých. Arnuden je ale pod dohledem a v okamžiku kdy vystrčí drápky, potře ho ihned parta dobrodruhů. To by u Ostrova bylo mnohem těžší.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

zdech
Příspěvky: 1175
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od zdech »

The_Balrog píše:
2. 8. 2020 12.17
Jak se chceš vypoklonkovat z přepadení bandity, skřípnutí skřety v tunelech, paladin od zraněné matky, které vlk odnesl dítko do hvozdu a tak dál? Když mu dm udělá událost na míru, aby byla pro postavu motivace ideální a ona řekne "ee fajn, ale co třeba za týden?"
Mám-li "hodinku na zarejžování", nelezu skřetům do tunelu, banditům do lesa a paladin dostane záchvat soudnosti, k matce nastrčí léčitelku, za děckem pošle stopaře...a sám se "ztratí v lese" za nejbližším přechodem.
Woxa píše:
2. 8. 2020 12.29

Wipe, wipe, wipe... nikdy nebude... to je hrozné zaklínadlo bránící pokroku. Popravdě to ani moc nechápu, z mýho pohledu je to hrozné dogma a nic nemůže trvat-fungovat věčně. Co vlastně brání tomu rozjet nový server a starý teda nechat dál bez podpory skomírat? Vlk se nažere a ovce zůstane celá.
Dodržovat pravidla a přísliby má takový příjemný punc. Porušovat je, když je jiné cesty, má zase výrazné nedostatky. Nebrat bourací kladivo stačí-li šroubovák. Zásadních změn lze dosáhnout i podle stávajících pravidel.
Serbitar Draga - Služebník Říše

Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4994
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Braenn »

Zdech: Labir se zaklínal, že nikdy nebude wipe. Jenže se taky zaklínal, že raději server vypne, než aby se uvolnily pravidla. Spousta z těch věcí, co se tu od týmu navrhlo, jsou věci, které spadaly do "nikdy". Takže proč zrovna tohle ne? Navíc ty postavy nemusí být smazány - mohou dostat své stálé místo ve světě, možnost je občas zahrát, ale už ne aktivně zasahovat do dění mimo svůj spawn point.

Jinak souhlasím taky s Jesperem a no-go zonám. A plackovy návrhy nejsou vůbec špatné. Ono jde udělat spousta věcí, aniž by se moc hejbalo s lokacemi. Stačila by nějaká větší živelná katastrofa, která by destabilizovala jinak ideální počasí/výnosy/bezpečnost desky, aby se příšery rozlezly , militantnější města uzavřely, nepřátelství vypuklo. A IC to jde celkem krásně vysvětlit například odchodem Mocností jinam.

Příklad: Pravidla se naruší, příšery vč. drowů pochopí, že některá tabu byla zažehnána, drowové se budou moci vracet z druhé strany (to jakože všichni, co tam jsou), vstup z jiných sfér do eq bude mnohem snažší.

Amfiberai se uzavře a nikdo kdo není elf tam prostě nebude moct přijít, protože už mají svou zkušenost s lidmi. A pro jistotu tu hranici začnou Měsíčním lesem, kde jediné trpěné lidské osídlení budou banditi na druhém břehu... a spíš než jezevce můžete natrefit na šipku od elfího zvěda.

Může se změnit i počasí... led se rozleze až k Hobitínu a v království až ke hřbitovu. Hobiti houfně emigrují do Tirianu, čímž ve spojení se ztrátou Měsíčního lesa nastane hladomor... prudce se zvýší ceny potravin, ubude zvěře v lesích... Říše přijde o spoustu nových polí, bude tam způlky jak na Sibiři, aby na ně z druhé strany zase útočil posun pouště, protože láva. Mamonínští se stěhují, aby vytvořili kolem podhradí regulerní ghetto, kterým rozhodně není v pohodě projít. Mithallir je trpí, ale trpělivost dochází, třenice, nenávist...

Potvory vyhání hlad, zlobři zjistí, že lidi na jejich bídu prdí a zčervenaj. Jenže Mithu by se jejich území tak hodilo... Skřeti loví koho můžou. Hargol se uzavře, protože prdí na všechno a mají své starosti, a pro sichr si zaberou divočinu, protože stejně byla jejich. Uzavírají smlouvu s ještěřany, kteří jim brání hranici. Jestli se něčemu daří, tak příšerám, které začnou sídlit i mimo stávající oblasti a napadat i z hladu... kde koho. Cesty už dávnou nejsou bezpečné.
Milion možností pro PC interakce, černý obchod, a taky ekonomický kopanec. A vývoj by šel postupný...

Jenže sebelepší vize změny EQ naráží na to, že to nakonec stejně budou řešit a přebírat postavy 25+ ze všech koutů desky, které mají postavení, moc, jsou IC prověřené, takže je npc preferují, a v dungu to všecko přeberou sami. Postavy, které mimo tyhle akce nemají ani důvod hrát, protože už mají všechno...
Naposledy upravil(a) Braenn dne 2. 8. 2020 17.21, celkem upraveno 2 x.
Cynrik Weber Bych se po... tento. Ehm.
Maíreig Gilliome Weber Off. Na přání loguji, pouze v pevnosti.

Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4994
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Braenn »

Ohledně tlačítka - fajn nápad, na thalii je - a nevím z jakého důvodu nefunguje - rp list. Hráč se tam zapíše a jiní hráči mají možnost zjistit +- kde se nachází (nevím, jak moc obecně) a je to info, že dotyčný má zájem víc hrát. Problém asi nastane, když by šlo třeba o CVC, ale to je o doladění.
Cynrik Weber Bych se po... tento. Ehm.
Maíreig Gilliome Weber Off. Na přání loguji, pouze v pevnosti.

Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 463
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Jak to bude s EQ dál?

Příspěvek od Brambor »

Zní to všechno moc fajn, ale bez pořádného restartu to prostě nebude mít smysl. Takže...
...Ostatně soudím, že wipe musí být proveden.
Bandor syn Traktorův
"4.13. Hráč nesmí zneužít nepřítomnosti DM ve hře. Veškeré akce postavy musí být v souladu s prostředím, zejména s očekávatelnou reakcí všech NPC … Takový čin bez přítomnosti DM je zneužitím systému a porušením pravidel. Sporné situace vyhodnotí vždy DM..."

Odpovědět