Wolfovy obrázky ze hry

Vše co nejde zařadit jinam

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Morgie
Příspěvky: 545
Registrován: 24. 4. 2009 18.19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Morgie »

Noo... Líbí se mi výběr barev, kompozice a nápad. A stromy!



Trochu mi tam vadí že ty horoskálové šupiny jsou akorát rozmázlé, ale ne třeba s trochou pespektivní mlhy, možná trochu oddělit věž od skal, opticky... poopravila bych pozici toho elfouna /osy a tak/ a taky mi přijde, že mu vede meč skrz zápěstí.

Kůň a velikost asi ok. Je to elf a někteří koně jsou vážně velcí...

A s tím světlem a stínem by si šlo taky ještě trochu pohrát... :)
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jo no... moc jsem se s tím nepatlal :smile:

Co myslíš opravením pozice elfouna nechápu. Jinak to s mečem ano, vypadá to tak, jak říkám, moc jsem se s tím nepatlal =) původně jsem chtěl udělat jen sketch.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
Morgie
Příspěvky: 545
Registrován: 24. 4. 2009 18.19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Morgie »

Myslím třeba osu pánve /boků/ - zkus si to, když vystupuješ z takového bláta, díry, tak se ti zvedne ta strana, o kterou nohu se zapíráš a s ní i pas.



Nechceš se s tím trochu popatlat /i kdyby ses vykašlal na tu postavu/? Byla by škoda tu možnost nevyužít, má to našlápnuto na fakt dobrý náboj :)
Mizela
Příspěvky: 28
Registrován: 9. 1. 2013 19.52

Příspěvek od Mizela »

Mně se to líbí. :smile:

Ohledně těch skal souhlasím s Morgie. (I když já ohledně rozmazávání moc nemám co mluvit. :D)
A koník mi přijde veliký akorát.

(Jinak, koukala jsem na tvoje dřívější obrázky... a pak na pár těch posledních. A je to obrovský pokrok, fakt obrovský. :clover: )
Lhyer Ilk
--
*sklopí uši*
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Já mám výhradu k sedlu, nemělo by tam být spíš nějaké masivnější s tou "ohrádkou".
Přecijen takhle v něm moc opory mít nebude.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

MorganaLeFay píše:Nechceš se s tím trochu popatlat /i kdyby ses vykašlal na tu postavu/? Byla by škoda tu možnost nevyužít, má to našlápnuto na fakt dobrý náboj :)
Ani ne :D to je jako kreslit obrázek znova.
Mizela píše: (Jinak, koukala jsem na tvoje dřívější obrázky... a pak na pár těch posledních. A je to obrovský pokrok, fakt obrovský. :clover: )[/size]
No napadlo mě, že bych mohl vytáhnout nějaký starý obrázek a zkusit ho nakreslit teď :) může to vypadat zajímavě.
Woxa píše:Já mám výhradu k sedlu, nemělo by tam být spíš nějaké masivnější s tou "ohrádkou".
Přecijen takhle v něm moc opory mít nebude.
No jo, já jsem na ty anglický sedla holt. Dělalo mi to problém i před tím, když jsem kreslil obrázek pro Braenn a Jona. Mě to anglické sedlo dycky ...sedne :D líp
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Čau - tak mých pár poznámek. Budou sice možná hnusný, ale za to upřímný :)
  • Rozmazávat pozadí jsi neměl. Co to je vlastně za nápad? proč jsi to udělal? Celá věž se kvůli tomu rozpila a není skoro poznat. Dokonce teď vypadá jako suchý strom. Na to, jak to je pro příběh obrazu důležitý prvek, je až příliš upozaděný.
  • Neexistuje tu skoro žádné světlo. Sice je napravo světlá obloha a skály jsou z jedné strany osvětlené, ale to je všechno. Jinak se světlo a jednotlivé objekty navzájem vůbec neovlivňují. Postavy nevrhají skoro žádné stíny (jen takové rozplizlé cosi), ani kameny napravo v úvozu pod sebou na zem nevrhají stín. Ani kořen na levém svahu úvozu, ani kořeny stromu na břehu za ním. Ani tomu osvětlení Selva zleva moc nerozumím, asi to měl být odraz světla od koně, ale na to mi to světlo selkově přijde příliš rozptýlené.
  • Ani odrazy na kalužích mi nepřijdou moc povedené.
Tak sorry :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Pohoda, beru :clover:

EDIT: Jo a teda to pozadí jsem rozmazal, protože jsem chtěl zaostřit na Selviho a koně. Normálka.
Navíc jsem tím chtěl dát to pozadí do dálky.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Ják "normálka"? :D Nikdy jsi to nedělal a nikdy to už nedělej :) To obvykle nefunguje.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

The_Balrog píše:Ják "normálka"? :D Nikdy jsi to nedělal a nikdy to už nedělej :) To obvykle nefunguje.
Dělal jsem to dycky.
Tady je ale problém, že jsem měl lineart, tak jsem rozmáznul lineart.
Lidské oko vidí ostře taky jediný bod a lehké okolí, ale nikdy né celý obraz. Víš co myslím ne?

EDIT:

Tohle v zadu pusobí rozmázle, aby to bylo v pozadí http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2012/ … 4uhplo.jpg

tady ty hory dole v podstatě taky http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2012/ … 4ku1o0.jpg

atd...
http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 … 520xrd.jpg
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Karolina
Příspěvky: 65
Registrován: 26. 1. 2012 20.29
Bydliště: Dubí

Příspěvek od Karolina »

Koník asi je trošku větší... i když já bych moc neměla co říkat, všeobecně vzato ideální výška koně je aby mu jezdec viděl přes kohoutek.
Helga Zlomená Sekera
Uživatelský avatar
Mini
Příspěvky: 262
Registrován: 24. 5. 2010 15.22

Příspěvek od Mini »

The_Balrog píše:
The_Balrog píše:
Ty se mi zdáš! :megalol:
Mad Lay
Laura Boo
Rozy
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Karolina píše:Koník asi je trošku větší... i když já bych moc neměla co říkat, všeobecně vzato ideální výška koně je aby mu jezdec viděl přes kohoutek.
Nu a tohle je ještě ke všemu elf =)
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Tahyere
Příspěvky: 29
Registrován: 17. 1. 2013 8.14

Příspěvek od Tahyere »

Wolf píše:
The_Balrog píše:Ják "normálka"? :D Nikdy jsi to nedělal a nikdy to už nedělej :) To obvykle nefunguje.
Dělal jsem to dycky.
Tady je ale problém, že jsem měl lineart, tak jsem rozmáznul lineart.
Lidské oko vidí ostře taky jediný bod a lehké okolí, ale nikdy né celý obraz. Víš co myslím ne?
V tomhle je to složitější, nepleť si lidské oko a foťák, lidské oko vidí ostře opravdu maličkatý bod a neustále "těká" aby obraz doplnilo a mozek si poskládá ostrost celého obrazu. Zatímco foťák má ostrou vždy jen určitou rovinu vzdálenosti.
Nicméně pozadí vidět zamlženě jsou čistě proto, že na takovou dálku oko tak jako tak zaostřit neumí, případně se jedná o mlžný opar (nejčastější u těch hor) nebo horký vzduch, který světlo rozkládá a tak na věc zaostřit ani nelze.

Na obrazech se ale vzdálenost objektu nejčastěji určuje sytostí barev. Přeci jen vnímání barev je trochu "krátkozračejší" a tak věci blízko vidíme sytě barevně, zatímco ty daleko spíš v šedavých odstínech. Zkus použít spíš tohle a uvidíš, že obrázek získá hloubku.

To bylo ale spíš o technice, osobně rozmazávání neodsuzuju a na obrázku mi nevadí. Balrogova nenávist k rozmazávání jako takovému je trochu nemístná, špatné použití sice může obrázek zkazit, nebo zhoršit, ale dobrým rozmazáním nebo zašpiněním zase může získat. A jak se jinak naučí člověk udělat to dobré, než že udělá tisícovku špatných?:)
Uživatelský avatar
Mini
Příspěvky: 262
Registrován: 24. 5. 2010 15.22

Příspěvek od Mini »

Tahyere píše:
Wolf píše:
The_Balrog píše:Balrogova nenávist k rozmazávání jako takovému je trochu nemístná, špatné použití sice může obrázek zkazit, nebo zhoršit, ale dobrým rozmazáním nebo zašpiněním zase může získat. A jak se jinak naučí člověk udělat to dobré, než že udělá tisícovku špatných?:)
Tady se musím zastat. Myslím, že žádný profesor Tě v umění nebude učit "rozmazávání". Jemné stínování po tvaru... to ano, ale sáhnout na to palcem a zormáznout do ztracena... to tedy určitě ne. ;-)
Mad Lay
Laura Boo
Rozy
Uživatelský avatar
Morgie
Příspěvky: 545
Registrován: 24. 4. 2009 18.19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Morgie »

jen jsem si dovolila do toho trochu črtnout, abys věděl, co jsem myslela... nebylo to předělávání obrázku, to né :)

určitě by se to dalo udělat lépe a trochu déle, ale jde jen o ukázku :)

a upozorňuju, že to je jen můj názor, že jo :)

Obrázek
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jo Morgie, líbí se mi to tvé víc.

S těmi vzdálenostmi (tedy že to dál ztrácí sytost) vím, také jsem to chválil u Morgie, jen jsem se s tím vážně nepatlal a když mi to nešlo udělat pár funkcema, vykašlal jsem se na to :D

Nj, lajdák, ukamenujte mě =) alespoň jsem dostal za vyučenou a snad příště se budu snažit víc.

Jinak souhlas. Já prstem nemažu ani náhodou. Nikdo mě k tomu ani nedonutí, ale v digitalu to vnímám nějak jinak, než když jde o Traditional =)
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
Morgie
Příspěvky: 545
Registrován: 24. 4. 2009 18.19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Morgie »

Já pozadí nerozmazávám, ale zakresluju velkým, jemným štětcem nějakým neutrálním tónem.
Nechtěla jsem kamenovat, to ne. Ale viděla jsem tam ty stíny a děsně mi chyběly, protože jinak je to moc pěkný obrázek. Tak se nezlob...
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Já se vůbec nezlobím... a snad se už nezlobí ani Balrog, že jsem nakreslil ten obrázek tak... "nepříjemně"
:biggrin:


Naopak moc Morgie díky... i když zrovna vaší kritiku chápu, někdy je k nerozlouskání (nenápadně kouká na Kata) a k ničemu a pak takový upravený obrázek o chyby dost pomůže =)
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Wolfovy obrázky ze hry

Příspěvek od Wolf »

Už dlouho jsem nic neudělal, tak jsem se dneska k něčemu dokopal, ale vubec mi to nešlo, takže jsem si s tím ani nějak víc nepohrával :/


Voxeos a Selvagion.
Obrázek
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Odpovědět