Koutek realističnosti

Vše co nejde zařadit jinam

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4943
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Braenn »

Protton píše:
Woxa píše:Zákony a kodex si sice vlastní stvořit může, ale stále by měl respektovat i zákony domovské/neutrální/přátelské půdy (nebo jak to nazvat), případně spolků v kterých se angažuje a tak dále.
To je samozřejmé, ovšem pravý řád již zavedený (Solar, Ajris) by měl být tak trochu nad zákonem a pak by paladin mohl klidně ctít jen kodex svého řádu a ne nutně zákony země. Paladin je paladin i proto, že mu nemusíš hrozit zákony proto, aby nezabíjel náhodné lidi. Měl by se vždy chovat dobře, spravedlivě a dle učení svého boha, který musí v NWN být dobrým bohem.
Řád, která tvoří součást nějaké země, nemůže být nad zákonem z principu. Už jen proto, že ze zákonů Říše vychází a je tam i na jejich obranu. Na druhou stranu, když přijede třeba na Ostrov, pak je jeho kodex a zákony řádu nad jakýmkoli zákoním, co tam kdy byl. Ale to je zas taková teoretická debata, která - prostě - dej "hledat", napiš "paladin", pak si to přečti a pak usoudíš, že fakt nemá cenu to probírat. Všecko bylo probráno.
Uživatelský avatar
Protton
Příspěvky: 191
Registrován: 5. 2. 2012 17.03
Bydliště: 7. hladina šera, Edinburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Protton »

Tak jelikož už to tady zase (a tentokrát mojí vinou) jede do chujovin, tak dám další podnět k rozjíždění šílených teorií.

Inventář. Jak ta věc sakra funguje? I s nosností započítanou s sebou můžu nosit 25 dřevěných mečů, plnoplát a halapartnu a přitom si jít pohodlně zaběhat. Takže... how does it work?
Nebojíte se tmy! Nebojíte se smrti! Jste jako paladin, a tím také od teď všichni jste! Za Mitana! Za Cindii! - Ragmon Kernor 21.6 335, poslední obrana Listova
Belthil Tillion - Mistr loutny, zpěvu, poesie a velký milovník žen v jedné osobě.
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Mourisson1 »

. . .

Chtěl jsem k tomu inventáři něco napsat, ale ani po chvíli mně nenapadlo co.. To je tak...nevím jaká otázka... Hráč který má RP cítění na normální úrovni si to prostě odehraje tak že u sebe samozřejmě všechny ty věci nemáš.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Woxa »

Paladini:
Tak případ s Ostrovem je hlavně o tom, že Mithallir ostrovní vládu neuznává a navíc ostrovani jsou nepřátelé říše. Takže tam ma říšský paladin vcelku jasno.
Trochu komplikovanější by to bylo, kdyby zavítal třeba do Tirianu (ať to nekomplikujeme ještě víc, tak v době míru). IMHO tam už je nucen zákony dodržovat a když se to dostane do nějakého křížku s něčím nad, tak by z toho měl nějak "nekonfliktně vycouvat".

Inventář:
Hledat IC vysvětlení dle mého nemá smysl. Teoreticky by se dalo operovat s nějakou variací na Bag of holding, ale pak budou vznikat otázky, kde takový batoh bere i kdejaká šmucka.

Proto raději preferuju variantu, kdy sice v invu mám systémově sbírku všeho možného, ale IC tam *mám v batohu jen stočenou deku, trochu vody atd...* a když uprostřed výpravy zjistím, že mám chuť brnknout si třeba na loutnu (kterou u sebe systémově mám a tedy teoreticky bych mohl) tak smůla *loutnu jsem nechal doma ve skříni*.

Zkrátka s rozumem, u postavy toho můžu tahat milión, ale když přijde na hru tak zvažuji, zda je opravdu nutné/vhodné tu či onu věc sebou mít a mám ji tahat z rukávu.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Protton
Příspěvky: 191
Registrován: 5. 2. 2012 17.03
Bydliště: 7. hladina šera, Edinburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Protton »

To je mi jasné, ale já hledám konspirační teorie na to, jak by tohle mohlo fungovat. Krom bězných Hermioniných kabelek (aneb Bag of holding) musí existovat nějaké jiné vysvětlení... Co třeba Einstein? Časoprostor je zakřiven, tak vzniká gravitace. A co když na desce to funguje tak, že každá postava je schopna svůj majetek zakřivit v časoprostoru tak, ho může u sebe vláčet? Samotné vybavení má pořád svou váhu, ale velikost se smrskla...

A nebo, co když postavy umí překonat subatomární síly a narvat atomy tech věcí k sobě tak, že je znovu smrsknou?

Tohle jsem tu hledal :D že je IC blbost, abych tu halapartnu u sebe měl, je jasné. Ale nebylo by to poprvé, co by někdo z kapsy vytáhl tyčovku či již druhý štít v pořadí...
Nebojíte se tmy! Nebojíte se smrti! Jste jako paladin, a tím také od teď všichni jste! Za Mitana! Za Cindii! - Ragmon Kernor 21.6 335, poslední obrana Listova
Belthil Tillion - Mistr loutny, zpěvu, poesie a velký milovník žen v jedné osobě.
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4943
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Braenn »

Jak bylo řečeno, hráčský cit. Inventář nahrazuje fakt, že nemůžeš mít po bytě položených tisíc krámů, stejně jako trezor nahrazuje všechny možné skříně a poličky. Že ten cit někdo nemá není důvod, hledat za tím složitosti.
Uživatelský avatar
Protton
Příspěvky: 191
Registrován: 5. 2. 2012 17.03
Bydliště: 7. hladina šera, Edinburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Protton »

Braenn píše:Jak bylo řečeno, hráčský cit. Inventář nahrazuje fakt, že nemůžeš mít po bytě položených tisíc krámů, stejně jako trezor nahrazuje všechny možné skříně a poličky. Že ten cit někdo nemá není důvod, hledat za tím složitosti.
Nějak si myslím, že jste nepochopili, proč to tady původně bylo založeno... abychom si mohli dělat srandu z NwN a jeho nedokonalostí a tím je příjmat a nevztekat se kvůli nim, ale vzpomenout si na dementní teorie, co tady společně vymyslíme a budeme se smát?

Ok, inventář se nechytl... takže... proč nepotřebují postavy vylučovat jinak, než potem? Také... proč systém přehřátí ignoruje barvu, ve které je člověk oblečen? Bílá světlo odráží, černá pohlcuje...

Mám jedno vysvětlení :D
Ve skutečnosti není světlo na EQ viditelné spektrum, jako vidíme jako hráči v reálném světě. Je posunuto na větší vlnové délky. Tudíž vidíme v infračerveném spektru a barvy fungují o dost jinak (vymyslím jak) ale neovlivňují pohlcování záření tělesem. => všechna tělesa na EQ lze považovat za absolutně černá tělesa :D
Nebojíte se tmy! Nebojíte se smrti! Jste jako paladin, a tím také od teď všichni jste! Za Mitana! Za Cindii! - Ragmon Kernor 21.6 335, poslední obrana Listova
Belthil Tillion - Mistr loutny, zpěvu, poesie a velký milovník žen v jedné osobě.
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2724
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Ungo »

Protton píše:Co třeba Einstein? Časoprostor je zakřiven, tak vzniká gravitace. A co když na desce to funguje tak, že každá postava je schopna svůj majetek zakřivit v časoprostoru tak, ho může u sebe vláčet? Samotné vybavení má pořád svou váhu, ale velikost se smrskla... A nebo, co když postavy umí překonat subatomární síly a narvat atomy tech věcí k sobě tak, že je znovu smrsknou?
Co prosím? :crazy:
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Woxa »

Hele, je mi líto, rád se seriózně pobavím o tom, jak smysluplně vypořádat s herníma/systémovejma/rp nedokonalostma a problémama, ale zabíjet čas zbytečně (no pravda, to je v jistym smyslu i hra na EQ) se mi fakt nechce.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Van »

Proč? Protože už teď se stává, že uprostřed důležitého jednání se zakřivuje čas a jednání nedokáže proběhnout běžnou šestinásobnou rychlostí, do sebe postava musí naládovat zásobu jídla. Z tohoto důvodu jsem přestal měřit postavám cholesterol a nakupuju zásadně silně zasycující maso, protože se stávalo dříve na druidích schůzích, že druid vyrobil pět řádků dojídání se.

Představa, že bych ještě musel odbíhat, hledat toaletu, v mnohých bytě nevhodně ukrytou, v mnohých jednacích místnostech nevhodně vzdálenou (např. Mithská stráž ji má velice daleko, ač se to v jejich mravenčích cestičkách zdá být blízko), tak mě asi trefí.

Krom toho Van má zákaz vylučovat, protože tím obvykle naštvává spawny :megalol:
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od George »

Zákonnou postavu beru tak, že nemusí nutně respektovat zákony dané země, ale musí se řídit dle nějakého řádu, ať už svého, řádu svého řádu, nebo řádu dané země. S tím, že postavy, které se řídí celý svůj život podle nějakého řádu, budou mít větší sklony zároveň dodržovat zákony dané země, než postavy, které žijí den ode dne bez pevného řádu a jsou nějakým způsobem chaotické (pun intended).
Quentin Tarantino píše:Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby. Požehnán buď ten, kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty, neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí. A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny, kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.
Takhle nějak si představuju paladina. Tohle přesně vystihuje mojí představu paladina.
Rozhodně to není někdo, kdo by se smiloval nad vrahem jen proto, že je to sirotek bez jedný ruky (zákonnost). Není to ani někdo, kdo by se snažil pomoct vlkodlakovi vrátit se zpět (o to se mají snažit především druidi a klerici). Paladin je někdo, kdo jak vycítí v okolí zlo (nemrtvé, démony apod.), půjde je nemilosrdně potřít a nebude se příliš ohlížet na důsledky. Dejme tomu pro "vyšší dobro".


Co se týče inventáře, za Nicky jsem to hrál tak, že s sebou *táhla velký vak* (pochopitelně ne vždycky jsem se k tomu dostal, ale v důležitých situacích se to tak snažím psát)… Tak jsem to hrál, protože jsem odjakživa neřešil invenvář (až po nějakým čase hraní) a nerad (ani Nicky) vyhazuju věci z inventáře... Ale protože se mi ten přístup moc nelíbí, mojí "aktuální" postavu sem udělal tak, aby s sebou nosila věci, co by se vešly do menšího batůžku (/NWN batohu) a tak jí tak hraju.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Protton
Příspěvky: 191
Registrován: 5. 2. 2012 17.03
Bydliště: 7. hladina šera, Edinburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Protton »

Hawkeye píše:
Protton píše:Co třeba Einstein? Časoprostor je zakřiven, tak vzniká gravitace. A co když na desce to funguje tak, že každá postava je schopna svůj majetek zakřivit v časoprostoru tak, ho může u sebe vláčet? Samotné vybavení má pořád svou váhu, ale velikost se smrskla... A nebo, co když postavy umí překonat subatomární síly a narvat atomy tech věcí k sobě tak, že je znovu smrsknou?
Co prosím? :crazy:
Einsteinova Obecná teorie relativity. Na uvažovaném kolotoči, který se točí rychlostí blízké rychlosti světla, jsou dva měřiči. Jeden měří obvod, druhý měří poloměr. Jeden se ale pohybuje výrazně jinak, než ten druhý a vztahují se na něj relativistické jevy, jako je kontrakce délek... prostě jeden naměří obvod a ten nebude odpovídat tomu poloměru. Takže závěr je, že je prostor zakřiven. Stejně to bude fungovat, když budou měřit čas. Takže i čas je zakřiven... a tak dále. A když je prostor zakřiven, tak je i možnost do něj schovat halapartnu tak, aby nebyla na postavě vidět... to je jedna teorie.

Další je pochopitelná i pro základní školu. Atom má jádro a obal. Obal atomu je mnohokrát větší, než jádro. A skoro nic v něm není. Jenom pár elektronů, které jsou nekoliksetkrát menší, než jádro. Takže kdyby byly postavy schopny tuto "prázdnotu" zmenšit a nahustit tak atomy na sebe, tak by měly minivěci, co se jim vejdou do kapsy. A to je druhá teorie.

Zapojte trochu fantasii, lidi... tady je to jak v domově důchodců nebo na srazu KSČ :biggrin: Řešit inventář jakkoliv logicky je blbost a chcete mi říct, že jsem jediný na EQ, co je schopen vymyslet podivnou teorii o tom, jak by to asi mohlo někdy být? :D
Nebojíte se tmy! Nebojíte se smrti! Jste jako paladin, a tím také od teď všichni jste! Za Mitana! Za Cindii! - Ragmon Kernor 21.6 335, poslední obrana Listova
Belthil Tillion - Mistr loutny, zpěvu, poesie a velký milovník žen v jedné osobě.
Uživatelský avatar
Protton
Příspěvky: 191
Registrován: 5. 2. 2012 17.03
Bydliště: 7. hladina šera, Edinburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Protton »

Van píše: Představa, že bych ještě musel odbíhat, hledat toaletu, v mnohých bytě nevhodně ukrytou, v mnohých jednacích místnostech nevhodně vzdálenou (např. Mithská stráž ji má velice daleko, ač se to v jejich mravenčích cestičkách zdá být blízko), tak mě asi trefí.

Krom toho Van má zákaz vylučovat, protože tím obvykle naštvává spawny :megalol:
Tak najdi teorii, proč to tak na EQ funguje... a ad k tamtomu... druid může jíst maso?! A je pravda, že v 6x takové rychlosti by asi třeba tažení do pouště bylo zajímavé... každých 10 minut by někdo hledal nějaký kaktus, za který se jít... ehm... :nuke: :biggrin: :biggrin:
Nebojíte se tmy! Nebojíte se smrti! Jste jako paladin, a tím také od teď všichni jste! Za Mitana! Za Cindii! - Ragmon Kernor 21.6 335, poslední obrana Listova
Belthil Tillion - Mistr loutny, zpěvu, poesie a velký milovník žen v jedné osobě.
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Mourisson1 »

Spíš se nikomu nechce a nevidí důvod proč by měl nějakou takovou s prominutím pi*ovinu vymýšlet.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2724
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Ungo »

Protton píše:
Já jsem +- pochopil co píšeš, ale proboha proč? Kdyby někdo zkoušeš podobně popsat způsob, jakým se mění druidé nebo měňavci a kam se přitom poděje jejich oblečení tak budiž. Ale že každá selka z Horní-Dolní umí v časoprostoru zakřivit svoje vidle, je opravdu strašlivá zhovadilost.

Ještě, že je to myšleno nevážně. Doufám.

Postavy prostě v praxi nenosí u sebe 4 meče, halapartnu, plátovku a společenský oděv. Viz Braenn
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od zdech »

Sice pozdě, ale dřív to nešlo:

Zákon se vyznačuje rysy jako jsou čest, důvěryhodnost, poslušnost a spolehlivost. Také třeba lpěním na tradicích, úzkoprsostí, snadným odsuzováním a malou přizpůsobivostí.
Chaos se proti tomu točí okolo svobody a přizpůsobivosti. Také zahrnuje věci jako neopatrnost, pohrdání autoritami a nezodpovědnost.

Dobro naznačuje altruismus, respekt k životu, hlavně tomu rozumnému.
Zlo je o zraňování, utlačování, zabíjení, chybějícím soucitu či přímo vyhledávání utrpení jiných.

Výše uvedené je narychlo slátaným překladem odtud: Přesvědčení
Je to z Wiki, tak kdyby to nějak výrazně neodpovídalo, ozvěte se. Každopádně jde jen o nástin jak ten který pojem chápat, žádnou konečnou definici přes kterou by nejel vlak.

Zákonně dobrý (paladin) půjde přímo za odstraněním hrozby společnosti, ale v rámci možností bude k onomu odstranění přistupovat "umírněně" (ideálně). Chyceného vraha přivleče spravedlnosti, ale nebude si do něj po cestě kopat ani kdyby šlo o vraha bestiálního. Vlkodlaka, hlavně pokud ještě nemá na svědomí žádného chudáka, by dle mého mohl zkusit dostat živého, když to situace dovolí (a paladin ví, že existuje léčba). Nebude váhat použít násilí, stejně tak ale nebude vidět násilí jako univerzální řešení každého problému.
Nemilosrdně potírat nemrtvé je bezpečné, ale už takové nemilosrdné potírání tieflingů by mohlo docela snadno odloupat ze Zákonně dobrého to Dobro.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1255
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Selvagion »

Míchat do světa EQ obecnou teorii relativity mi přijde jako strčit žraloka mezi parmice. Tady by se úvahy měly pohybovat v oblasti sférických kapes.

A pokud jde o zákonnost, vždycky jsem byl přesvědčen, že je to nešťastné slovo, jelikož to svádí k tomu zákonu. Mělo by se tomu říkat zásadovost. Protože každý paladin má potenciál se v jisté hraniční chvíli obrátit proti zákonům, jestliže přestanou být v souladu s jeho kodexem. Kdyby Nargien s velkou slávou vyhlásil, že uzavřel spojenectví s Arnudenem a zajistil tak Říši do budoucna mír, myslíte, že by se solarovci spokojili s pořádáním protestních pochodů s transparenty? :biggrin:
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od Van »

Protton píše:
Van píše: Představa, že bych ještě musel odbíhat, hledat toaletu, v mnohých bytě nevhodně ukrytou, v mnohých jednacích místnostech nevhodně vzdálenou (např. Mithská stráž ji má velice daleko, ač se to v jejich mravenčích cestičkách zdá být blízko), tak mě asi trefí.

Krom toho Van má zákaz vylučovat, protože tím obvykle naštvává spawny :megalol:
Tak najdi teorii, proč to tak na EQ funguje... a ad k tamtomu... druid může jíst maso?! A je pravda, že v 6x takové rychlosti by asi třeba tažení do pouště bylo zajímavé... každých 10 minut by někdo hledal nějaký kaktus, za který se jít... ehm... :nuke: :biggrin: :biggrin:
Mourisson1 píše:Spíš se nikomu nechce a nevidí důvod proč by měl nějakou takovou s prominutím pi*ovinu vymýšlet.
:shades: absenci hráčského citu ani Einsteinem nenahradíš

EDIT pro méně nadané: druid může jíst co chce, ale obvykle maso nejí... a neříkám, že ho s ním jím, ale že právě druid, když se chtěl najíst tak vytáhl šest bobulí a spamil chat zbytečně
Naposledy upravil(a) Van dne 18. 3. 2015 8.14, celkem upraveno 1 x.
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od zdech »

Každá postava má potenciál jednat proti svému přesvědčení, které je jen dvouslovným popisem názorových tendencí jedince (a ty se mohou během života měnit).
Ale v tvém příkladu by nemusel jít ani proti přesvědčení. Když zešílí král, zkusí ho i Zákonně Dobrá postava odstranit (nalezne-li k tomu prostředky). Nebude to ale provádět pomocí kombinace křesadla s hlavní hradní prachárnou jako spíš apelem na tradiční hodnoty, proti nimž se král najednou staví. Teprve až by ho zklamal zavedený řád a tradice, mohl by sáhnout po jiných postupech.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
DarckDewy
Příspěvky: 234
Registrován: 18. 10. 2012 13.07

Re: Koutek realističnosti

Příspěvek od DarckDewy »

Když jsem si teď tak přečetl tuhle zašlou konverzaci o paladinech tak nesouhlasím.

Řád už tak je postaven na fanatickém udržování "Dobra" a nevím podle mě to tak má být, vždy jsem viděl Solarovce jako ty kteří veškerými prostředky ničí vše co se jen zlu přibližuje, lhaní a intriky jsou v Solarovské Inkvizici snad běžnou věcí a jestli že by tu někdo chcel naznačovat že šlo jen o Paladiny tak i ti mají mít stejné požadavky od Solara jako jeho inkvizitoři jestli ne relevel. :smile:

Tudíž mě se nezdá něco jako že by Solar hnal za říkání lží, nebo že by dbal na to že jsou jen napůl zlem tak je necháme, přeci za to nemohou. Vždyť i ten co vytvoří zlo pro dobro je jimi hnán tudíž vlkodlak ať zabíjel jen zlé mamonínské kteří vykořisťují furt zabíjel někoho kdo je pod zákonem jelikož mu to nebylo dokázáno a žádná léčba nebude prostě ho popraví.

Nebo se snad pletu?
Eluriorfin Patson- Mladý, depresovní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
Odpovědět