Nulový pud sebezáchovy

Prohřešky hráčů a jiných subjektů.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

co můžeš zabít dnes, neodlkádej na zítřek :evillaugh:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
OneHeart
Příspěvky: 1329
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů :shades:
Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.

a tahleta věta mě neskutečně irituje:
myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunout


Think, then write. Never do this in reverse order.
:smile:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Street_cz
Příspěvky: 1167
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

OneHeart píše:
Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů :shades:
Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.

a tahleta věta mě neskutečně irituje:
myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunout


Think, then write. Never do this in reverse order.
:smile:
já myslel tu konrétní situaci …. a i
myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
k ní patřilo (mno, holt nejsem tak rychlej abych to umístil ve správným pořadí)
tímto se omlouvám za zmatky
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
OneHeart
Příspěvky: 1329
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

áha. Promiň, bývám po ránu trochu nechápavý :zorro:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

povídání o výpravě přesunuto sem:

viewtopic.php?t=3396

(nejradši bych pročistil i tu mantikoří debatu, ale to bude trochu složitější, rád to přenechám někomu jinému. I to rozhodnutí, zda ji vůbec má smysl čistit...)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Opravdu by bylo fajn, když už postava potká něco neznámého se tak k tomu chovat. Nevíte co to je, co tam dělá, co to chce. Nemá to jmenovku nad sebou a není to modrý. Možná sem to jen já, ale osobně bych se nezačal vybavovat o prodeji kožek dřív, než bych si zjistil situaci.

Království za zmizení jmenovky v proměně!
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
anurin
Příspěvky: 1760
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

kokosak píše:
Království za zmizení jmenovky v proměně!
nejen v proměně
Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2668
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyn »

jojo bylo by to fakt stylový kdyby zmizela jmenovka přeci je ještě popis postavy kerej právě určuje a dá se stále měnit což by hru posunula pořádně a hráči by si aspoň pořádně prohlédli popisek postavy, protože to jistě všichni nedělají a teĎ by jim to moc pomohlo


edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Hoši, nemá cenu to řešit, je to technický nemožný... a kdyby náhodou bylo, tak by to bylo moc zneužitelný.
Což o to, pěkný by to bylo moc.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Street_cz
Příspěvky: 1167
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

Tomyn píše:jojo bylo by to fakt stylový kdyby zmizela jmenovka přeci je ještě popis postavy kerej právě určuje a dá se stále měnit což by hru posunula pořádně a hráči by si aspoň pořádně prohlédli popisek postavy, protože to jistě všichni nedělají a teĎ by jim to moc pomohlo


edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)
přesně, když hráč chce, není problém zjistit, o koho jde... takže zmizení jmenovky by moc neřešilo (i když, jak kdy... a stejně nakonec dojde na to, jak to přijme hráč a jak moc do toho to OOC zatáhne, ať tam je jmenovka, nebo není)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Tak samozrejme ze naprosto super by bylo, kdyby zmizely jmenovky a zmizel i player list - byl bych pro vsema deseti. Bohuzel, obavam se, ze to neni v nwn mozne (v nwnx to tusim mozne je, ale do toho nevidim. kazdopadne nwnx kdysi Labir na eq nechtel, pac je to cizi kod.)
Aefar
Příspěvky: 3237
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Permanentní smrt na Vás na všechny a hned tam bude pud sebezáchovy... Nicméně, po dloooouhé době jsem se podíval na druhou stranu se svou postavou, do chrámu to bylo daleko, takže než mě tam trpasličí spolubojovník dones, prohlížel jsem si tam úmrtní listiny na nástěnce... A můžu říct, že třeba taková postava Ch. T. se s tím umíráním nesere. To je teprv ztráta pudu sebezáchovy. Zabral stránku a půl, upozorňuji, v kuse. Ale takových už tu bylo... :dry:

Co se kokosákova případu týče... U trpaslíka to chápu, můj Catigern utíkal i před gorgolou, když ji ještě neznal... (teď už by se snažil dát té gorgole po držce taky)… Mantikoře utíkám vždy. Pokud trpaslíci ne, inu ať... Doufám, že to pro ně ovšem platí i v jeskyních. Pokud jde o to strašení... Proměna v potvoru nemusí být pravda nutně vystrašující, ale taky provokující.

Pokud jde o ty jmenovky... to je tak těžké vykašlat se na to, jakou barvu (modrou/červenou) ten druhý má a co má nad sebou napsáno? Je to stejná metagame jako - tohle není potvora ale DM... Popravdě. Mě někdy děsně štve, že je bandita červený a má nad sebou jmenovku, obzvláště, když od něj potřebuji zjistit informace a on jak debil furt útočí a útočí zcela bez pudu sebezáchovy...

Ovšem ke cti většiny potvor, když maj na kahánku, utíkaj... Bohužel jim to dlouho nevydží a pak, sice s pár životy, útočí zas...
Naposledy upravil(a) Aefar dne 2. 7. 2009 8.48, celkem upraveno 1 x.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechiel :biggrin:
Bruciacullo
Příspěvky: 242
Registrován: 28. 12. 2008 2.37
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od Bruciacullo »

no nevím o jakou šlo přesně situaci, ale má postava by si klidně začala povídat s drakem kdyby na ni neutočil ať už je tu pc či npc (už vidím jak si na mě někde počíha Ez nebo nějaký DM s velice přátelskou obludou s postraními umysly :megalol: ).
Jednou jsme potkal bugliho banditu co byl červenej ale chodil jako by mě neviděl tak jsem s nim pokecal a zahrál to jako že semnou nechce bojovat a ja šel v klidu dál, nutno podotknout že pak na mě přece jen vlítl :megalol:
No ne každá postava je takovej blázen jako ta moje, ale zase si nemyslím že by měla každá zdrhat jen pro to že někde pobíhá nějaká obludka, která jim navíc nic nedělá, tím chci říct nemusí to být vždy nutně metagame i když to tak vypadá... Ale jak říkám nevím přesně jaká byla ta konkrétní situace, pokud nereagovali vubec tak bych je s čistým svědomím zabil/napadnul myslím že by to pro ně bylo více než poučné...
Naposledy upravil(a) Bruciacullo dne 1. 7. 2009 10.11, celkem upraveno 2 x.
Gallinacio - Hrebogův válečník, otec Arminie, šťastně ovdovělý
Vanessa Raumo - Emocionálně labilní mrcha

http://www.youtube.com/watch?v=rrtpOVTX5NA
Bruciacullo
Příspěvky: 242
Registrován: 28. 12. 2008 2.37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bruciacullo »

cybermisa píše:
kokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechiel :biggrin:
to zase bude nával na druhý straně :megalol:
Gallinacio - Hrebogův válečník, otec Arminie, šťastně ovdovělý
Vanessa Raumo - Emocionálně labilní mrcha

http://www.youtube.com/watch?v=rrtpOVTX5NA
anurin
Příspěvky: 1760
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Aefar píše:Permanentní smrt na Vás na všechny a hned tam bude pud sebezáchovy... Nicméně, po dloooouhé době jsem se podíval na druhou stranu se svou postavou, do chrámu to bylo daleko, takže než mě tam trpasličí spolubojovník dones, prohlížel jsem si tam úmrtní listiny na nástěnce... A můžu říct, že třeba taková postava Chricho Tane se s tím umíráním nesere. To je teprv ztráta pudu sebezáchovy. Zabral stránku a půl, upozorňuji, v kuse. Ale takových už tu bylo... :dry:
S tím bych byl trochu opatrný. Ono, vzít si pernamentní smrt v nwn je dost ošemetné. Nejednou se mi stalo, že má postava zemřela kvůli lagu. Chvíli nic nevidíš a pak seš mrtvej. i v relativně bezpečné lokaci. Nebo.. jdeš, jdeš, klikneš na přechod a ejhle, za přechodem lítej medvěd a tvoje kosti po vydatné svačině. Jenom, protože ho někdo škádlil, tak na to doplatíš, kvůli přechodu.… souhlasím s pernamentní smrtí v cvc, už s ní máš pud sebezáchovi před ostatními hráči. O to tu přeci jde. Ale ta celková, je to dost riziko, může ti to ošklivě zkazit hru kvůli lagům. A to jsem ještě nemluvil o nwn chybě, která skrývá creatury a ty je nevidíš.…
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Kraki Skengdrang
anurin
Příspěvky: 1760
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Mám-li být upřímný, je tu mnoho postav, které si příliš vyskakují a to jen třeba kvůli lvlu. Nejhorší by na té cvc smrti bylo to, že by si na to hráči museli zvyknout a hrát mnohem opatrněji než ted hrají. Protože mi vážně přijde, že si mnozí vyskakují a dávají své sympatie, především ty negativní příliš najevo. A to by je v reálném světě mohlo stát víc, než si člověk dokáže představit. Nikdy nevíš na koho narazíš. A bohumžel, v tomto světě když někomu rozbiješ chlebárnu, nic si z toho nevezme. Hráče to nebolí a postava si zajde do chrámu, pošle tě do hřídele zas a zas, dokud ji nezabiješ. To ale stojí jen xp a chvíli na druhé straně. Což, budme k sobě upřímní, kolik z hráčů to vytrhne? Taková CvC smrt, ta by byla o něčem jiném. Ale, samozřejmě, aby byla EQ hratelná, chtělo by to okolo CvC smrti přísná pravidla. A aby hráč mohl někoho zabít, musel by proto mít opravdový důvod, byla by třeba nutná konzultace s DM atp. To je jen taková moje idea...

Edit: Ale, chce to najít kompromis mezi ,,ochuzováním světa´´ a perm smrtí v cvc.
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Kdo chce hrat na permku, muze, staci si vzit prislusne extras. Zavadet ovsem permku plosne a povinne je na dlooouhou debatu (flame) :smile:
Odpovědět