Mrtvoly

Prohřešky hráčů a jiných subjektů.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Mrtvoly

Příspěvek od kokosak »

Pánové, ty vaše výmluvy už mě nebaví. "Přece ho tam nenechám ležet". Necháš. Necháš a seřveš ho co to po tobě chce. Jinak namouduši začnu bejt zlej. A že bych tentokrát pro ten kill měl i IC důvod.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
anurin
Příspěvky: 1760
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Další záchrana mrtvoly pomocí telu? Jestli ano, říkám si, jestli už není na čase to začít hlásit. Člověk to v odbré víře neřeší a hráči domluví, ale když vidím jak se to pořád zneužívá.… i té ,,dobrosrdečnosti´´, kdy to hráč ,,nenabonzuje DM a jen domluví´´, začíná mě to pomalu točit a asi to budu nekompromisně hlásit DM. Když jsou někteří hráči prostě neponaučitelní. :angry:
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4113
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Pokud se to nezačne trestat, nezmizí to. :angry: Takže prosím, aby se to hlásilo!
Wanting something does not give you the right to have it.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Přemýšlím jak tohle udělat na automatickou detekci. PLACOS by byl nejspolehlivější hlídač a podvodníci by měli utrum. Myslím že to půjde vcelku jednoduše. Rozhodně to budou zajímavé reporty co bude PLACOS generovat...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Report o podezřelých = PM Artovi.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

*představuje si implementaci* Hmm, labire, asi nechceš své skripty vydat jako Open Source, co? :bleh:
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
koulinek
Příspěvky: 317
Registrován: 26. 12. 2007 13.57
Bydliště: nedaleko HK \ toulá se někde po desce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od koulinek »

drake127 píše:*představuje si implementaci* Hmm, labire, asi nechceš své skripty vydat jako Open Source, co? :bleh:
Myslíš něco jako script ve formě

if KILL && TELL then BAN ?? :bleh:
Rumbard Tarkaren

Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

No, jsem trochu skeptický co se autodetekce týče a už vůbec bych jí nedovoloval nějaké přímé postihy. Nedokážu si totiž moc dobře představit ošetření věci, která se mi na EQ už párkrát stalat: jdu po cestě (lesem, kobkou) a vypadne mrtvola. Prostě klasické náhodné nalezení mrtvoly bez tellů, bez ICQ. Druhý případ se mě osobně sice zatím ještě nestal, ale není těžké si ho představit: postava ví, že jde někam, kde je nebezpečno a tak požádá jinou postavu, aby byla zorganizovaná výprava, pokud se do určitého času nevrátí. Tam dokonce můžou chodit oboustranné telly typu "Svačinko, viděl si ho v poslední době", *hledá stopy* a podobně. Ostatně stejně, jako u klasického hledání postavy, bez předchozí domluvy - prostě po někom něco potřebuju a jdouc po jeho "stopách" narazím na jeho mrtvolu.

Ale pokud by se tohle povedlo nějak zaonačit, tak pak tedy smekám.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ano lze to detekovat i když omezeně. Nejsem přece blbý a vím jaké všechny případy mohou nastat. Takže jako obvykle počítám se všemi eventualitami jako "náhodné nalezení mrtvolky", "IC dohledání", "OOC dohledání", "vyzvednutí/oživení mrtvoly po ústupu/bitvě" atd...

Datových vstupů ze kterých se dá lescos vypočítat je hodně... pominu-li samozřejmosti jako accounty, IP adresy a cd klíče zúčastněných, tak tu máme seznamy postav a jejich umístění a mezilokační směřování v době smrti dotyčného, procentuelní návštěvnosti postav v daných lokacích, časové korelace událostí, frekventovanost místa smrti, statistika o blízkém hře postav/accountů/IP adres zúčastněných, statistika o minulých odnosech atd...

Když se tato data dají dohromady tak myslím vyjde dosti přesná detekce. DM tak budou mít velmi podrobný report o každém možném OOC odnosu/oživení mrtvoly včetně vypočtené pravděpodobnosti zda se jedná o prohřešek nebo ne.

Navíc jsem myslím přišel i jak elegantně a prakticky bez zátěže automaticky detekovat další nešvar a to je odpojování v nesnázích. Takže i tyhle podvody za čas padnou.

Pracuji i na automatické detekci dalšího porušování pravidel a to "protláčení se přes placeably a dveře". I zde se dá velmi dobře detekovat použití "fungujících" technik.

Rozhodl jsem se dát nulovou toleranci těmhle podvodům. Na vše bude postupně 100% detekce a konečně nebudou podvodníci získávat výhody.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Darmonlor
Příspěvky: 801
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

labir píše:
Někdy bych chtěl vidět ten kód, jestli tohle všechno s omezenými prostředky NWN dáš dohromady, smekám.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

labir píše:
:blink: No, koukám. Však jsem neříkal, že to nejde, jen že si to neumím představit. Vypadá to na dost práce kvůli několika... blbounům nejapným, když to řeknu slušně.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

: )
The_Balrog píše:To je taková ta stará ohraná písnička, co?

Kdyby se věci nezneužívaly, na Eq by bylo o stovku omezení míň. (A stovku featur víc.)


Stará, ohraná, ale bohužel pravdivá - a čím déle tu člověk hraje, tím častěji se o tom má možnost přesvědčit : /
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4113
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Jen upozorňuji, že OOC volání o pomoc systém hlídá a dokonce i počítá kolikrát k tomu u hráčů/postav došlo...

Takže to, že vám to projde a nikdo vás nevaruje/nepotrestá neznamená, že je to pryč. Klidně můžete být potrestáni i zpětně.


Upozorňuji na to z toho důvodu, že se to některým hráčům hromadí...:excl:
Wanting something does not give you the right to have it.
Odpovědět