Pomluvy Equilibrie

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Bas
Příspěvky: 276
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

labir píše:
Bas píše:Dám jeden příklad
Nejspíš to bude k Eolwynovu příspěvku, který se ztratil mezi hromadou ostatních :smile: .
Má postava jela kamsi někoho zachránit..ten někdo se tam moc neukazuje, takže RP hrát nemůžu. A když si musím vydělat na glejt, protože jsem u sebe měl pár zlatých což.…..je na glejt poměrně málo. Nemůžu si vydělat nijak, protože jsem harvester kvůli tomu, že tam kácím. Ale jinak to prostě nejde, nemohl jsem je tam nechat, postava by to vůbec nechtěla, navíc slíbil, že se o ně postará a tak vše platí ze svého, protože dotyční už jsou na tom místě delší dobu a taky si nemůžou vydělávat. Je pravda, že jsem creeper byl...jenže ten trpaslík byl lovec skřetů a například když jsem byl v pavoučí propasti sám, kleslo mi PGR o tři stupně dolů....dobrá, byl jsem sám a creepil jsem, ale že to klesá až o tolik?
Ta tvoje věta - on se neukazuje takže hrát RP nemůžu... to je ten problém. Proč? Protože tě nikdo nevidí? No a? Minimálně jeden člověk tě vidí stále. Ty. Můžeš hrát RP i když jsi sám. Zkus to. Hraj jakobys měl diváka, jakoby tam někdo s tebou byl. A po chvíli zjistíš že to začíná být o něčem jiném a že zážitky máš hlubší.

Na ten koeficient pobíjení potvor se podívám jak jsem psal. K ostatnímu - stačí si dát pauzu od těch činností a je to v pohodě. kdo by vydržel kácet skoro nepřetržitě stromy N dnů? Asi nikdo.
Jistěže dokážu sám hrát RP :smile: a takyže hraju. Co jiného mám dělat, když tam jen čekám. A jinak. Já začal kácet stromy po dost dlouhé době. Peněz jsem měl dost z banky, PGR mi seskočilo dolů kvůli tomu zabíjení. :bigwink:
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Bas píše:
labir píše:
Bas píše:Dám jeden příklad
Nejspíš to bude k Eolwynovu příspěvku, který se ztratil mezi hromadou ostatních :smile: .
Má postava jela kamsi někoho zachránit..ten někdo se tam moc neukazuje, takže RP hrát nemůžu. A když si musím vydělat na glejt, protože jsem u sebe měl pár zlatých což.…..je na glejt poměrně málo. Nemůžu si vydělat nijak, protože jsem harvester kvůli tomu, že tam kácím. Ale jinak to prostě nejde, nemohl jsem je tam nechat, postava by to vůbec nechtěla, navíc slíbil, že se o ně postará a tak vše platí ze svého, protože dotyční už jsou na tom místě delší dobu a taky si nemůžou vydělávat. Je pravda, že jsem creeper byl...jenže ten trpaslík byl lovec skřetů a například když jsem byl v pavoučí propasti sám, kleslo mi PGR o tři stupně dolů....dobrá, byl jsem sám a creepil jsem, ale že to klesá až o tolik?
Ta tvoje věta - on se neukazuje takže hrát RP nemůžu... to je ten problém. Proč? Protože tě nikdo nevidí? No a? Minimálně jeden člověk tě vidí stále. Ty. Můžeš hrát RP i když jsi sám. Zkus to. Hraj jakobys měl diváka, jakoby tam někdo s tebou byl. A po chvíli zjistíš že to začíná být o něčem jiném a že zážitky máš hlubší.

Na ten koeficient pobíjení potvor se podívám jak jsem psal. K ostatnímu - stačí si dát pauzu od těch činností a je to v pohodě. kdo by vydržel kácet skoro nepřetržitě stromy N dnů? Asi nikdo.
Jistěže dokážu sám hrát RP :smile: a takyže hraju. Co jiného mám dělat, když tam jen čekám. A jinak. Já začal kácet stromy po dost dlouhé době. Peněz jsem měl dost z banky, PGR mi seskočilo dolů kvůli tomu zabíjení. :bigwink:
Tak pak je to super. :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Akira
Příspěvky: 884
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

něco malého do mlýna..:)
nic netěžím/nelovím/nelootuju...a jsem stále na nule (asi) ...takže mě to tak nějak vůbec netrápí..prostě ten systém ignoruju
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Já zas lovím lovnou zvěř a ostatní pouštní havěť každej den s mírou a mám PGR celkem kladnej. K tomu sbírám ovoce a pouštní sklo...
Kraki Skengdrang
DenGrasse
Příspěvky: 209
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

no, myslel jsem, že napíšu názor a tím to zvadne, ale vidím, že musím své vyjádření doplnit.
labir píše: To co píšeš je poněkud...mno..utopistické. Nejsem už idealista jako na počátku když jsem s Onyxem Equilibrii spouštěl.
škoda. docela rád bychtě poznal, dokud jsi byl. možná bys lépe chápal, co říkám.
labir píše:I když koukám že pro dost lidí je už jen myšlenka že by měli jen přestat stále brát nepřijatelná. To je šílené, to jste až tak rozežraní a zmlsaní že řvete už jen proto protože vám někdo nedovolí brát tolik kolik chcete? Ani nemusíte nic obětovat, jen "neomezené braní bez limitů" změnit na "braní s limitem".
vidím, že pro tebe pravidlo o neměnnosti příspěvků ve flames neplatí... ještě před chvílí tam bylo: "myšlenka že by měli něco obětovat, nepřijatelná". A já ti na ní říkám: představa, že bych měl obětovat svou svobodu rozhodování, je pro mne nepřijatelná víc, než cokoli jiného. Není podstatné, jakým směrem, Kdyby PLACOS vyžadoval trvalé creepování a harvestění, cítil bych to stejně.
Ale to, že manipuluješ během debaty s vlastními příspěvky (přičemž běžně je v této činnosti bráněno) je pokrytectví nejhrubšího zrna - to jsem od tebe rozhodně nečekal...
labir píše: Ad opakování že nelze systémem postihnout všechny aspekty hry atd... Dokažte to. Já říkám že to na nejvyšší úrovni lze - když se oprostíte od rolí a tak podobně - zjistíte že to jde a existují jednotící znaky. To že to nejde jen to stále opakujete jako modlu až přesvědčíte sami sebe.
oproštění se do rolí? jak se lze v HC RP s klidným svědomím "oprostit od rolí"? "na nejvyšší úrovni... sjednocující znaky" - to jsou přece všechno přívlastky pro vynechání ostatních úrovní (nepostihnutí všeho) unifikaci a šablony (viz. dále)
labir píše: Unifikace hry a ochuzení - dej mi příklad hry realistické postavy (jako by žila) s hezkým RP a přitom ji PLACOS podle toho co jsem napsal potrefí. Zkus to. Dokaž že máš pravdu.
Opravdu tleskám. Z nás dvou vím jen já, že já jsem hráč s omezeným přístupem k informacím, kdežto ty WB s přístupem neomezeným? Ne? Potom je to hrubá demagogie, kterou ty tolik ve výrocích ostatních nesnášíš... vyzvat někoho kdo nemá možnost něco udělat, přičemž dopředu vím, že to není v jeho možnostech, nelze hodnoit než jako velmi laciný efekt... opět - nečekal bych od tebe. pokud máš svou jistotu (což předpokládám, žes tímhle způsobem chtěl sdělit), stačilo napsat: "na základě sledování hodnocení a chování postav jsem si jist, že taková postava neexistuje, takže se mýlíš." všechno se dá řící různými způsoby, že? stačí jen chtít...
labir píše: A vynucená hra - je pozitivní.
opakuji, lze vynutit pozitivní efekt v krátkodobém nebo materiálním hledisku. metoda převýchovy pomocí represe ná účinnost menší než 10%.
labir píše: Po PM mi přišel taky zajímavý názor a to že už od vzniku Equilibrie prostě musí jistá sorta lidí (myslím psychická) mít nějaký "psudoproblém" na který můžou nadávat a brojit proti němu a to i když se jich vůbec nijak nedotkne a nedotýká. Pak předvídají konec světa, rozprch hráčů a následné vypnutí... A přitom ten problém je jen u nich v hlavě. No přežili jsme to už asi 5x že. teď je to prostě jen PLACOS. A čísla z poslední doby....nárůst hráčů i chuti do hry, zlepšení světa, upravení světa podle činnosti hráčů - a Equilibrie je na 2. místě v NWN světech v ČR (za Demonou a někdy před ní).
gratuluji, to je velmi hezké umístění.
labir píše:Apropo, PWB je pouze v monitorovacím režimu, nijak se neprojevuje, nijak nezasahuje dohry nikoho - takže co proti němu můžeš mít kromě svých interních pocitů? Absolutně nic. Jak jsem psal - je to jen ve tvojí hlavě protože ti přijde že jsi omezován ale ono vlastně ani nejsi protože se ukazuje že to proti čemu brojíš ani není zapnuté. Krásný důkaz toho že to je pseudoproblém.
ah. pokud ti základní princip svobody rozhodování přijde jako pseudoproblém... pak asi není co dodat. interní pocity? ano, to je přece samozřejmé! celou dobu přece jde o interní pocity, ne? co jiného získává hráč z hraní postavy než interní pocity? lehkost, s níž dokážeš tohle bagatelizovat, mne opravdu děsí.

Trochu se míjíme v přístupu, já mluvím o podstatě, ty o technikáliích. Já tvrdím, že sebelepší technikálie nemohou vyrovnat problém v podstatě věci, který je z principu etický. Ty tuhle stránku věci považuješ za "pseudoproblém".
labir píše: Abych zabránil zbutečnému tlaku: PLACOS se nebude vypínat, nebude se modifikovat. Budou se dál upravovat koeficienty a nastavení (to je iterační proces) a bude se měnit informovanost hráčů pomocí hlášek a knihy.
nikdo na tebe nevyvíjí tlak, labire, to je jen představa ve tvé hlavě. to, co píšu, píšu jako, jak říkáš ty, katalyzátor. Pro tebe. Nu, zbytečně, zdá se. Ale já si mohu říct, že jsem udělal, co bylo v mých silách, že jsem to zkusil. Mít aspoň dobrý interní pocit.

PS: v této debatě již nebudu pokračovat
a) řekl jse vše co jsem považoval za důležité, handrkovat se o to nehodlám
b) s příspěvky je manipulováno dodatečnými zásahy, což považuji za nekorektní
malinový harwester a arcilooter
Street_cz
Příspěvky: 1167
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

a já mám jeden dotaz - pokud mám PGR na -4 a nic nedělám, jenom sedím a hvězdičkuju (nic nezabíjím) a jsem sám, jde PGR nahoru pomaleji nebo stejnou rychlostí jako když sedím s chlastem u stolu plný brachů a je tam živá konverzace? že se prostě hraje …
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ad manipulace - příspěvky zásadně nemanipuluji, to že něco přeformuluji aby to neznělo tak útočně jak jsem to napsal je spíš pozitivum. Smysl to má stále stejný. V tomhle konrétním případě bylo myšleno "obětovat neomezené braní". Pokud to chceš brát jako manipulaci tak klidně. Jo a taky si opravuji překlepy a chyby.

To že nic nevymyslíš jako příklad je klasika - já jsem psal zkus to. Najdi příklad žijící RP postavy kterou by podle toho co jsem napsal PLACOS postihl. Máš všechny informace které na tohle potřebuješ. Když se trefíš do případu že jsem něco zapomněl napsat do toho elaborátu o PLACOS tak se ti omluvím (to že to není kompletní v něm ostatně stojí). A když se ti to povede tak tím líp, ukážeš mi něco co jsem opoměl a pak by se PLACOS upravil aby to pojal. V opačném případě to tvé psaní o WB co vyzve na boj bez šance beru jen jako jednoduchý pokus jak z toho vykličkovat se ctí když už nevíš s fakty kudy kam a chce se po tobě důkaz a ne jen kecy (s prominutím za ten výraz). Podstrčíš mi něco co jsem nikdy nenapsal a pak mě za to sjedeš. Bravo.

Můžeš mi vysvětlit jak PWB který se nijak neprojevuje ovlivňuje tvůj pocit svobody? To je totéž jako bys tvrdil že internet ovlivňuje tvůj pocit svobody protože po tobě na něm zůstává značná informační stopa. Kdybys k tomu měl takový odpor tak ho nepoužíváš. Ovšem pak nevím co by si mohl používat bez tohohle pocitu... Apropo oprosti se od demagogie ano? Nebagatelizuji vnitřní pocity při hře, ale ten pocit křivdy a nesvobody nepodložený naprosto žádnými reálnými projevy. Ten je pro mě zcela absurdní.

A ta věta... "Trochu se míjíme v přístupu, já mluvím o podstatě, ty o technikáliích." Tohle je už vážně do očí bijící - sám sebe posadit do pozice mudrce nad věcí a oponenta schodit pomocí pseudosprostého výrazu. Myslím že by sis měl přečíst tohle: https://www.equilibrie.cz/pravidla_ … ikovat.php

Omlouvám se všem za trochu flamovací příspvek, myslím že jsem to tu měl zamknout po tom příspavky o PLACOS jak doopravdy funguje.
Naposledy upravil(a) labir dne 13. 11. 2008 15.18, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Street_cz píše:a já mám jeden dotaz - pokud mám PGR na -4 a nic nedělám, jenom sedím a hvězdičkuju (nic nezabíjím) a jsem sám, jde PGR nahoru pomaleji nebo stejnou rychlostí jako když sedím s chlastem u stolu plný brachů a je tam živá konverzace? že se prostě hraje …
Trochu ano, ale na to se nedá odpovědět tak jednoduše, je tam víc faktorů. Takže když je trpaslík sám a sedí a čučí kolem tak mu to regeneruje to ano. Když jich je víc a zapojí se do debaty a prostě "oživne" tak je to lepší. I kdyby měl depresi a svíral si to pivko v koutě tak to bude trochu rychlejší.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

labir píše:Unifikace hry a ochuzení - dej mi příklad hry realistické postavy (jako by žila) s hezkým RP a přitom ji PLACOS podle toho co jsem napsal potrefí. Zkus to. Dokaž že máš pravdu.
Bez vynášení IC - postava asociálního hraničáře, který žije výhradně v několika lesních lokacích, živí se lovem, sběrem a volný čas tráví rybařením.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

drake127 píše:
labir píše:Unifikace hry a ochuzení - dej mi příklad hry realistické postavy (jako by žila) s hezkým RP a přitom ji PLACOS podle toho co jsem napsal potrefí. Zkus to. Dokaž že máš pravdu.
Bez vynášení IC - postava asociálního hraničáře, který žije výhradně v několika lesních lokacích, živí se lovem, sběrem a volný čas tráví rybařením.
Jestli tě to zajímá podrobněji, prober to s cybermisou.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

drake127 píše:
labir píše:Unifikace hry a ochuzení - dej mi příklad hry realistické postavy (jako by žila) s hezkým RP a přitom ji PLACOS podle toho co jsem napsal potrefí. Zkus to. Dokaž že máš pravdu.
Bez vynášení IC - postava asociálního hraničáře, který žije výhradně v několika lesních lokacích, živí se lovem, sběrem a volný čas tráví rybařením.
Skvěle, díky za příklad. Myslím že by neměl mít problém. Protože třeba to rybaření... je činnost která zabere dost času, ale PLACOS ji vnímá velmi mírně takže během toho by se mu mělo PGR narovnat. Když loví lovná zvířata - jak jsem psal PGR mu klesne méně než třeba u loot-potvory. A sběr podobně. Navíc určitě nebude dělat jen tuhle činnosti takže mu PGR zregeneruje.

Pokud to tak není tak je někde chyba v nastavení. Pokud ano tak mi to napište abych se na to mohl kouknout.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Vida to mě přivedlo na jeden další mýtys co jem opomněl: PLACOS vyžaduje hru v několika. Ne. Nevyžaduje, pouze je pozitivně vnímána malým zrychlením regenerace. I zcela samotářská postava není nijak perzekuována.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2668
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyn »

Grunt píše: No jsem rád že se ti hrá dvou nových brachu líbí, já zní (doufám že se nedotku Balkona,Hromvála,Maca...) jako jeden ze starších trpošů, příliš nadšen nejsem. Hráči by si možná měli přečíst před začátkem hry něco o své rase a jake jsou jeji zvyklosti a návyky. Nadruhou stranu musím uznat že pokud to jsou úplně noví hráči, tak se z nich časem něco podaří vykřesta. Když jsem já tady hrál ta dlouho jako oni, byl jsem určítě horší...
mě osobně se líbí, i když ze začátku nemluvili vůbec trpošsky atd. ale myslím že hrají fajně, a že jsou trpaslíci neznamená že se tak musí chovat, každej jedinec je jinej, já třeba bych s brumlou kvůli jeho inteligenci mohl mluvit uplně normálně jako třeba člověk a bejt jen sprostej kvuli char, ale mě se líbí jak ho hraju

jinak sem klukům říkal ať si přečtou forum a stránky a myslím že to už minimálně z části udělali a taky co jsem s nimi hrál naposledy to jde vydět
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Street_cz
Příspěvky: 1167
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

tak jsem si rozpomenul, co jsem chtěl dodat :-)
Grunt píše:Pro mne je větší odměna, když mi (jak se teďkom několikrát stalo) někdo napíše po tellu, že se mu Grombald jako postava líbí.
a kůli tomule hraju Ramona takovýho, jaký je... a na systémy nehledím... a možná i díky tomu se dostalo několik kladných ohlasů na jeho charakter, jak zazněly i tady na foru ale i ve hře nebo po PM... tohle člověka opravdu dokáže vřele potěšit... :clover: :clover:
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2668
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyn »

jinak osobně nechápu co se tu furt řeší, prostě to tak je a bude a mě je to uplně jedno ve hře se bavím a jsem spokojen
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Více méně souhlasím s DenGrassem.

Na druhé straně, uznávám, že nemám dostatečný rozhled na to, abych PLACOS jakýmkoliv směrem "odsoudil". Vycházím hlavně z toho, co vím od hráčů... takže uznávám, že se možná pletu. I když jak jsem napsal, principiélně se mi to nezdá (na druhou stranu ten druhý příspěvek od Labira mě v pozitivním směru... řekněme zaujal).

Škoda jen, že nemám čas začít chodit na EQ... ale tak... možná se v nejbližší době příležitost najde ;)

P.S. (OT)
Labire, s tím editováním má DenGrass pravdu. Je jedno _co_ edituješ - že to jsou překlepy atd. Já když edituju, tak je to většinou také nějaký překlep. A tady jsem se s tím holt musel vyrovnat stupidně (napsal jsem ty další příspěvky) - ono to totiž jinak nejde. Jsme ve Flames. Pokud jsme ve Flames a ve Flames to nejde, má to nějaký důvod. A mělo by to platit pro všechny, ne jen pro nás a pro tebe (popř. moderátory obecně) ne. =) Pokud si myslíš, že by tu měla být možnost po sobě zredukovat překlepy, tak to klidně dělej - zruš ale zákaz této činnosti pro ostatní. =)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

To poslední je fakt jen taková drobná poznámka, na to ani nereagujte .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

OT: Do prčic, abych pravdu řekl, vlastně jsem docela dostal chuť se do hry zase podívat =P A to jsem si říkal, že až budu mít čas (tak za půl roku), tak že přeřadím na Age of Conan =P
Sry za OT .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Ome
Příspěvky: 57
Registrován: 29. 3. 2007 22.03

Příspěvek od Ome »

mno,vidim ze se to tu na chvili opravdu rozpalilo a koukam jak psoun prerijni,do jakych vysin. :smile:
muj skromny nazor je ten ,ze nekteri to tu az moc s temi svojimi prehani.ja jakozto zastance lidskych prav a svobod ,v duchu jdouci proti vselijakym systemum proti EQ nic nemam :biggrin:.
jenze najdou se i taci kteri bud nepochopili o cem to je a nebo nechcou(mozna se pletu,ale me to tak pripada).v tomhle pripade bych videl jasnou vec..nehrat,nechat byt.nebo hrat a nechat byt.to je na kazdem z nas.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Jinak Labire. =) Uvědomil jsem si, k čemu asi míříš - ty prostě vytváříš svět, který skutečně není jen "RP", ale opravdu "HARD CORE RP". Tak, jak to stavíš, nutíš hráče být neustále (nadsazeně) vžité do charakteru postavy a zvyšuješ pravděpodobnost DI (Deep Immersion = Hluboké vnoření - kdo nezná: stav, kdy zapomínáte (absolutně) na svět kolem sebe a zapomínáte na svou vlastní osobnost... v tu chvíli jste více postavou než sami sebou. Většinou k tomu dochází jen v PnP hrách či na LARPech (protože počítač sám o sobě je rušivý efekt)). Což já osobně velice oceňuji =) Považuji se za hráče, který postavy opravdu prožívá, takže to, že se kolem mě budou pohybovat podobní lidé je obrovské plus...

Na druhou stranu, ono tohle fakticky _je_ omezení - to vlastně přiznáváš i ty (komu to nesedí, ať odejde...). To je možná to, co mi spíš principielně vadí - přecijen ne každý zvládá HCRP, někteří to prostě neunesou a odejdou. Přitom někdy je dobré i prostě "jen RP".

Jinak to ale vlastně spíše oceňuji (i když si stále myslím, že některé hodnoty u systémů je potřeba doladit... ale tak to je potřeba vždy .)). =)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Zamčeno