Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.249.580

:excl2: Některé runy Extras upraveny aby šly použít pouze pro Starší hráče či Hostitele z důvodu že byly z drtivé části používány pouze na posílení postavy. Jedná se o runy: 2 úroveň, 3 úroveň, 4 úroveň, 5 úroveň, Aura černá, Do začátku +2 zlaté, Charisma +2, Charisma -2, Inteligence +2, Inteligence -2, Magická odolnost 16, Magická odolnost 18, Miláček Avatarů, Miláček bohů velký, Moudrost +2, Moudrost -2, Nemakačenko zatvrzelý, Obratnost +2, Obratnost -2, Odolnost +2, Odolnost -2, Odolnost na bodná zranění 10/-, Odolnost na sečná zranění 10/-, Odolnost na tupá zranění 10/-, Síla +2, Síla -2, Smrtelná nemoc 1 rok, Smrtelná nemoc 6 měsíců, Uctívač ortodoxní, Závislost na Hvězdném prachu.

:excl: Zabíjení bestií, jejich okrádání, rýžování a sběr, vybírání pokladů a další činnosti v pravé proměně (tj. ne v proměně jen vzhledem ale i při změně statistik) snižuje PGR silněji než bez proměny.

:excl: Posílení PLACOS dohledu, nyní zvládá kontrolovat i snahu dublovat itemy a doznal řadu dílčích vylepšení.

:point: Opravena chyba půlčíků kteří nemohli nasednout na poníka.
:point: Upraveny koeficienty výkupu drahých kamenů.
:point: Ladění koeficientu spawnu pastí na pokladech.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Příští týden po víkendu bude další menší update, můžete se těšit na opravy chyb a balancování (snížení postihu při zabíjení v proměně např.). V systému nákladních zvířat se objevila kritická chyba snadno zneužitelná pro generování předmětů, pokusím se ji obejít ale výsledek není zaručen (jedna klíčová událost v NWN funguje ne moc dobře) - pokud by se to nepovedlo tak nákladní zvířata zůstanou jen pro Starší hráče a Hostitele.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ještě si několik dnů beru dovolenou, potřebuji si pořádně odpočinout a pak se opět vrátí cyklu updatů a vylepšení. Nejsem moc k dispozici ani na icq, takže pokud něco potřebujete 99% věcí může udělat libovolné DM.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.250.590

:excl: Víc jak 3.3x snížen koeficient nárůstu snížení PGR při pobíjení potvor v proměně.
:excl: Upraven bazének záměny tak aby fungoval na libovolný předmět a ne jen na ty ze seznamu. Je tak možné např. "restartovat" nabarvené šaty na původní barvy nebo zbavit předmět dodatečně dodaných vlastností (např. nasvícení). Hlídá se pochopitelně vše okolo, takže se takhle nedají dobíjet náboje, obsahy bonbonier a podobně.
:excl: Upraveno několik lokací jako reakce na hráčskou snahu postav.
:excl: Upraven systém hráčských staveb (odevzdávací truhly na suroviny) tak, aby zátěž rozkládal v čase. Popisek truhly se tak změní po cca 3+ sec po zavření, takže buďte trpěliví, cvakáním truhlou systém jen zbytečně víc a víc zatížíte. Při zkoušce databáze vypadala neporušeně tak to pak zkuste.

:point: Na Rajský ostrov v lokaci Jižní poušť, pláž doplněny mořské ryby a mušlové pláže.
:point: Opraveny Šaty mlynáře, už nejsou brány jako zbroj. Stávající šaty si opravte v bazénku záměny.
:point: Opraveny menší chyby v lokacích.
:point: Opraveno několik menších chyb v lokálních systémech.
:point: Ladění koeficientů systému obchodu (něco zdražilo, něco má výkup za lepší ceny, něco má lepší výkup jen někde, více se vyplatí prodávat dále od zdroje atd...).
:point: Posíleni NPC hraničářů.
:point: Upravena obtížnost těžby adamantia (možná se bude ještě zvyšovat).
:point: Alchymista by měl nyní vykupovat i klipky a stínovky soumračné.

:point: Problém s nákladními zvířaty se mi zatím nijak nepovedlo obejít.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.250.595

:point: Upraveno několik lokací jako reakce a vývoj světa.
:point: Opraven bazének záměny.
:point: Opraveno několik drobných chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.260.600

Dnes je toho hodně a hodně důležitého, takový Dark Pack. Mnoho z nových systémů je přímo na žádost hráčů (stínová zranění, silnější postihy za smrt, možnost postižení).

:excl2: Systém stínových zranění s ovládáním přes Pokročilé ovládání postavy. Pokud má postava zapnuté stínové zranění, tak nemůže fyzicky zabít jinou postavu (NPC může), její životy se zarazí na 1 hp. Nemusí fungovat v případě kouzel a modliteb. Postava jenž tímto způsobem klesne na 1 hp upadá do bezvědomí na cca 10 reálných minut. Postava je nadále zranitelná - nastavení stínových ran platí jen pro útočníka, pokud k ležící postavě s 1 hp přiběhne jezevec tak ji kousnutím snadno dodělá. Ideální zapínat tento režim pokud nechcete jinou postavu zabít (tréning, pacifistická postava, lovy, přepadení atd..).

:excl2: Zcela nový systém postižení (sankcí) navázaný na systém stínového boje. Pomocí odbornosti/runy Pokročilého ovládání postavy lze aplikovat na bezvědomou či mrtvou postavu řadu akcí. Od prospěšných (pokusit se ji vzkřísit z mdlob) přes méně prospěšné (prošacovat a sebrat všechny peníze) až po vyloženě zlé (rozbít hlavu, zlomit nos, zlomit čelist, zlámat ruce a nohy nebo rovnou dodělat).

Způsobená postižení jsou perzistentní a dočasná - za čas se dle rozsahu a typu poškození zahojí. Do té doby trpí postižená postava následky svých postižení. Tento čas na hojení je nutné odehrát, nestačí se jen odpojit a po dvou dnech se opět připojit. Čas kdy není postava aktivní se do hojení nepočítá. Čas hojení lze zkrátit, pokud nějaký schopný kněz vyznající se v léčení zakouzlí na postavu silné hojivé kouzlo. pak může zkrátit dobu hojení až o čtvrtinu. Na stejné postižení může léčbu opakovat za 24 IC hodin. Léčba nefunguje sesláním kouzla z předmětu /lektvar, svitek).

Proto když vás někdo přepadne - pozor, strach o život dostává další stimul a rozměr a rozhodně bude lepší se vzdát pár peněz než pak dlouhý čas léčit utržená postižení.

:excl2: Mezi postižení se počítá i nový efekt, tzv. post oživovacího traumatu jenž je opět nutné odehrát. Tělo i mysl po navrácení zpět k životu značně trpí a to tím déle čím horším způsobem je dotyčný oživen. Při oživení mrtvého od DM nebo kněžím na místě skonu se trauma neprojevuje. Při oživení přečtením oživovacího svitku se trauma projevuje několik desítek reálných minut. Horší to je když je tělo oživeno v některém z chrámů. A nejhorší a nejdelší trauma je pokud dotyčný využije možnosti Znovuzrození.

:excl2: DM mohou nově vypsat na postavu odměnu za zlikvidování, tj. odměnu za hlavu. V takovém případě pokud je lovená postava přemožena ve stínovém boji a leží bezvědomá či ochromená, tak se v nabídce postižení odkrývá nová volba - uříznout hlavu. Pakliže se k tomu útočník odhodlá, tak je oběť zabita, odeslána na Druhou stranu (jako po zmáčknutí tlačítka Znovuobjevení) a útočník získá předmět její hlavy. Oběť může být oživena pomocí těla které po ní zůstane (pokud je útočník nezakope), ale využít milost Znovuzrození již nikdy nemůže (tj. projít přes Avatary) - tj. lovená postava pokud je ulovena získává permanentní smrt jako by se jednalo o popravu. To vše platí pouze pokud lovenou postavu přemůže jiná postava (ne NPC) a to ve stínovém boji. Pokud lovenou postavu zabije NPC nebo jiná postava a nevyužije možnost uříznutí hlavy tak může postava Milost Znovuzrození používat jak chce a může.

:excl: Dvě nové pěkné interiérové lokace dostavěného domu "U Areeny" v Mithallirském podhradí. K dispozici 1x byt pro chudé, 1x malý pěkný byt, 3x větší pěkný byt a 2x velký luxusní byt (jeden dokonce s vlastní tělocvičnou). Náhledy jsou na obvyklém místě na stránkách.

:excl: Dvě nové interiérové lokace jako reakce na hráčskou snahu.

:excl: Upraveno několik lokací z hráčské snahy.

:excl: Upravena možnost sebevraždy (přes odbornost/runu Gesta a emoce), nově je nutné po sebevraždě zůstat 100 IC dnů (16 dnů a 16 hodin) na Druhé straně bez možnosti návratu přes Avatary. Teprve po této době je možné využít milost Znovuzrození. Pochopitelně se lhůta nevztahuje na oživení těla na povrchu, ale pouze na průchod přes Avatary.

:point: Dvě nové hráčské knihy.
:point: Upraven systém drog aby nešlo zemřít na předávkování lektvary, alkoholem (tady předávkování zajistí systém opilosti takže na to umřít jde) a tabákem.
:point: Nové NPC.
:point: Opravena chyba kdy featy Podstrč předmět a Uzmi předmět likvidovaly popisek předmětu.
:point: Stany nyní nelze zpětně prodat.
:point: Opravena chyba s možností obětování nevlastněných věcí z obchodu.
:point: Opraveno kouzlo Bitevní vřava aby na sesilateli nezůstávaly efekty.
:point: Množství oprav chyb.
:point: Různé úpravy lokací.
:point: Rozšíření DM možností.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.260.605

:point: Opraveno bezvědomí a upravena detekce útoku kouzlem či fyzicky. Ovšem něco za něco - v některých případech hlavně se střídáním fyzických a kouzelných útoků nemusí detekce fungovat správně a dotyčného pak zabije i fyzický útok. Holt se to jinak než "nestoprocentně" udělat nedá.

:point: Opravena ukládací chyba v domě "U Areeny".
:point: Opraveno zakopávání mrtvol.
:point: Opravy dalších drobných chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.265.620

:point: Nová hráčská kniha.
:point: Nové typy DM pastí pro questy.
:point: Některé typy pastí poškozují nově šaty a boty postav. Až na ni šlápnete a dostanete hlášku tak se nedivte že se mohou začít šaty a boty rozpadat jako po dlouhém nošení..
:point: Zvýšena cena EXTRAS run změny rychlosti expení z 2 na 5.
:point: V lokacích Hobitín a Hobitín farmy zvýšena základní teplota o 3 stupně.
:point: Úprava systému sankcí.
:point: Úprava několika NPC.
:point: Menší balance systému sběru a dolování.
:point: Bezvědomé postavě lze nyní nasadit pouta.
:point: Huhlání se nyní neprojevuje u mluvených příkazů.
:point: Úprava několika lokací jako reakce na hráčskou snahu.
:point: Oprava množství chyb a zneužitelných (a zneužívaných) míst.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

V systému EXTRAS je chyba, neprobíhá jejich započítávání, takže pokud si chcete udělat novou postavu tak s tím chvíli počkejte než bude chyba opravena. Pracuji na tom.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.265.621

:point: Měla by být opravena chyba v nemožnosti vzít si víc jak jednu runu Extras. Kdyžtak to otestujte.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Připravuje se update s nastřádanými změnami, jen je jich strašně moc tak to bude pár dnů trvat než se do toho zase dostanu a dodělám to. Zároveň přebírám od Onyxe stavbu Gnorisu tak snad to dodělám nějak rychleji.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.270.640
:point: Opravena teplota v lokaci Západní cesta, Jezerní pramen. Omylem byla lokace parametricky posunuta 10 mil na sever takže v létě tam bylo dost vedro a v zimě hodně velká kosa.
:point: V lokaci Mithallirské pastviny, vypálená farma upraveny klády na sezení po dvou.
:point: Do pokoje 7. v lokaci Tirian, hostinec "U Kormidla" - pokoje doplněny dva jednostranné nouzové odblokovávací přechody vedle postele.
:point: Nová možnost pro DM.
:point: Zvýšena pravděpodobnost výskytu číselných zámků na pokladových truhlách a bednách.
:point: Upraveno kouzlo Časový posun, aby nešlo zneužívat jak bylo zneužíváno.
:point: Do prodeje loveckých potřeb dodány lovecké pasti (zvukové a zaplétací).
:point: Opraveny mistrovské paklíče aby se nesgrupovávaly s paklíči kvalitními.
:point: Opraveny medikamenty jako Pilulky pro odčervení, nyní při neúspěšném použití mizí jak mají.
:point: Posíleno zabezpečení světa při vstupu zcela nové postavy. Bohužel bylo zneužíváno, nyní jsou kontroly vstupující postavy kompletnější.
:point: Velbloudi jdou opět ochočovat.
:point: Změny množství lokací jako reakce na hráčskou snahu.
:point: Jedna nová perzistentní nástěnka.
:point: Dvě nové interiérové lokace (jedna postavená postavami, druhá částečně).
:point: Na stavbě Skalního hrádku nově vykupují i stavební dříví.
:point: Doplněny tři nové hráčské knihy.
:point: Opravena chyba u pastí poškozujících oděv a obuv.
:point: Na Magické Univerzitě opravena a přepracována nabídka jídel.
:point: Opravy různých chyba chybek.

Poznámky:
:point: Změna distribuce magických svitků bude v příští verzi.
:point: Nenalezena žádná chyba v dodělávání bezvědomých postav.
:point: Appraise se projevuje i při výkupu zcela normálně, otestováno.
:point: Šeptané systémové dialogy nejsou možné, jdou jen zcela skrýt jako např při ovládání koně či featu emocí, ale šeptat nejdou.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.272.650

:excl: Upraven a vylepšen summon a spawn buffer, mělo by se zlepšit vyvolávání summonů a démonů s ďábly. Otestujte.

:point: Několik nových NPC.
:point: Upraveny lokace jako reakce na hráčskou snahu.
:point: Oprava mnoha chyb.
:point: Začarovaný les nyní pozná přátele druidů.
:point: Do jedné lokace doplněn nový zdoj vápence.
:point: Různé drobné změny.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.273.655

:point: Posílena brána u tvrze.
:point: Opraven mlžný přechod.
:point: Zvýšena šance na nalezení perel.
:point: Opraveny bleskové bouře.
:point: Různé změny a drobné opravy.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Chystá se update!

Připravuje se po hoodně dlouhé době update! Ale musíte ještě několik dnů vydržet, potřebuji to dodělat a řádně otestovat neb případná chybka by mohla mít za následek výmaz všech předmětů a statistik postavy...

A na co se těšit:

:point: Update několika lokací od Onyxe.
:point: Update několika lokací ode mě.
:point: Možná jedna nová lokace.
:point: Zvýšení zabezpečení hry proti podvodům a průnikům.
:point: Různé drobné opravy.

Zatím mě nekontaktujte co chcete změnit, musím se zase přizpůsobit a najet na updaty postupně. Časem na to také dojde..
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.280.670

:excl2: Několik nových lokací od Onyxe s dopracovaným navázáním na systémy světa
:excl: Změny několika lokací od Onyxe

:point: Vylepšena kontrola po prvním vstupu do světa.
:point: Vylepšeno Sférální vězení.
:point: Opravena chyba s trpasličím expením pro mágy s ovládnutým přítelíčkem.
:point: Mírné balancování ekonomiky světa.
:point: Opravy drobných chyb.
:point: Detekce PLACOSU na účet je nově case sensitive.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.285.675
:excl: Onyxovy změny v mnoha lokacích a několik nových lokací

:point: Doplněna nová frakce drow a upravena subrasa drowa pro PC - vyžádalo si to kompletní přepočet modulu, kdyby něco nesedělo jak má tak dejte vědět.
:point: Opraveno kouzlo Ochrana proti smrti
:point: Opravy drobných chyb
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.285.680

:point: Opravy mnoha drobných chyb.
:point: Úprava jednoho kouzla.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.286.680

:point: Nová funkce pro DM nástroj.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.290.700 - Onyxův update a změny:

:excl2: 13 nových lokací

:excl: Nastaveno noční stmívání v každém nadzemním interiéru

:point: Sídlo Černé Růže
:point: Úprava vnitřku Mithallirského paláce
:point: Spousty drobných oprav a změn
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno