Stránka 2 z 3

Napsal: 28. 2. 2008 13.44
od labir
Skupina run - Tupá zranění

Odolnost na tupá zranění 5/-
Cena 4
Postava získává trvale odolnost proti tupým zraněním 5/-. Tj. každé tupé zranění jenž postavu zasáhne je sníženo o 5. Tato odolnost se nesčítá s odolnostmi z kouzel a předmětů. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na tupá zranění 50%
Cena -3
Postava je náchylná na tupá zranění, každé tupé zranění ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na tupá zranění 100%
Cena -6
Postava je náchylná na tupá zranění, každé tupé zranění ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 13.44
od labir
Skupina run - Únava

Únava +20%
Cena -2
Postava se unavuje o 20% rychleji a musí tudíž častěji spát. Netýká se pokud provádí nějakou manuální práci při které ztrácí síly, např. sběr/dolování, craft, nemoci, oživovací kouzla či kouzlení s magionem. Týká se zrychlení únavy pouze v čase.

Únava +50%
Cena -5
Postava se unavuje o 50% rychleji a musí tudíž častěji spát. Netýká se pokud provádí nějakou manuální práci při které ztrácí síly, např. sběr/dolování, craft, nemoci, oživovací kouzla či kouzlení s magionem. Týká se zrychlení únavy pouze v čase.

Únava -20%
Cena 3
Postava se unavuje o 20% pomaleji a nemusí tutíž tak často spát. Netýká se pokud provádí nějakou manuální práci při které ztrácí síly, např. sběr/dolování, craft, nemoci, oživovací kouzla či kouzlení s magionem. Výhodné pro postavy jenž často nosí zbroj jenž je více unavuje nebo pokud se často pohybují ve vodě či v bažinách.

Únava -50%
Cena 7
Postava se unavuje o 50% pomaleji a nemusí tutíž tak často spát. Netýká se pokud provádí nějakou manuální práci při které ztrácí síly, např. sběr/dolování, craft, nemoci, oživovací kouzla či kouzlení s magionem. Výhodné pro postavy jenž často nosí zbroj jenž je více unavuje nebo pokud se často pohybují ve vodě či v bažinách.

Napsal: 28. 2. 2008 13.45
od labir
Skupina run - Útok

Nebojová postava -1
Cena -1
Postava se nehodí pro boj a tak získává trvale postih -1 k útoku. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče (povaha, neschopnost, pomalé reflexy atd..).

Nebojová postava -2
Cena -2
Postava se nehodí pro boj a tak získává trvale postih -2 k útoku. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče (povaha, neschopnost, pomalé reflexy atd..).

Nebojová postava -3
Cena -3
Postava se nehodí pro boj a tak získává trvale postih -3 k útoku. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče (povaha, neschopnost, pomalé reflexy atd..).

Nebojová postava -5
Cena -4
Postava se nehodí pro boj a tak získává trvale postih -4 k útoku. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče (povaha, neschopnost, pomalé reflexy atd..).

Napsal: 28. 2. 2008 14.20
od labir
Skupina run - Vůle k životu

Vůle žít, velmi slabá
Cena -4
V nouzové situaci má postava silnou tendenci to vzdát. Pakliže postavě poklesnou životy pod 1/5 jejího maximálního stavu, tak získává penalizaci -2 k síle, -2 k obratnosti, -2 k útoku a -5 k akrobacii. Stane se tak do 1 reálné minuty od poklesu zdraví (tj. penalizace nejsou okamžité).

Vůle žít, slabá
Cena -2
V nouzové situaci má postava tendenci to vzdát. Pakliže postavě poklesnou životy pod 1/10 jejího maximálního stavu, tak získává penalizaci -1 k síle, -1 k obratnosti, -1 k útoku a -3 k akrobacii. Stane se tak do 1 reálné minuty od poklesu zdraví (tj. penalizace nejsou okamžité).

Vůle žít, silná
Cena 3
V nouzové situaci se postava dokáže vybičovat k nebývalým výkonům. Pakliže postavě poklesnou životy pod 1/10 jejího maximálního stavu, tak získává bonus +1 k síle, +1 k obratnosti, +1 k útoku a +3 k akrobacii. Stane se tak do 1 reálné minuty od poklesu zdraví (tj. bonusy nejsou okamžité).

Vůle žít, velmi silná
Cena 7
V nouzové situaci se postava dokáže vybičovat k nebývalým výkonům. Pakliže postavě poklesnou životy pod 1/5 jejího maximálního stavu, tak získává bonus +2 k síle, +2 k obratnosti, +2 k útoku a +5 k akrobacii. Stane se tak do 1 reálné minuty od poklesu zdraví (tj. bonusy nejsou okamžité).

Napsal: 28. 2. 2008 14.36
od labir
Skupina run - Zisk zkušeností

Zkušenosti -10%
Cena -3
Postava získává za čas částku zkušeností o 10% menší než je obvyklé. Klasické zaokrouhlování, tj. přestává účinkovat pokud je 10% z částky méně nežli 0.5.

Zkušenosti -20%
Cena -6
Postava získává za čas částku zkušeností o 20% menší než je obvyklé. Klasické zaokrouhlování, tj. přestává účinkovat pokud je 20% z částky méně nežli 0.5.

Zkušenosti -40%
Cena -12
Postava získává za čas částku zkušeností o 40% menší než je obvyklé. Klasické zaokrouhlování, tj. přestává účinkovat pokud je 40% z částky méně nežli 0.5.

Napsal: 28. 2. 2008 14.36
od labir
Skupina run - Změna charisma

Charisma +1
Cena 4
Postava získává trvalý extra bonus k charisma +1. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Charisma +2
Cena 8
Postava získává trvalý extra bonus k charisma +2. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Charisma -1
Cena -1
Postava získává trvalý postih k charisma -1.

Charisma -2
Cena -3
Postava získává trvalý postih k charisma -2.

Napsal: 28. 2. 2008 14.37
od labir
Skupina run - Změna inteligence

Inteligence +1
Cena 4
Postava získává trvalý extra bonus k inteligenci +1. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Inteligence +2
Cena 8
Postava získává trvalý extra bonus k inteligenci +2. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.
Inteligence -1
Cena -1
Postava získává trvalý postih k inteligenci -1.

Inteligence -2
Cena -3
Postava získává trvalý postih k inteligenci -2.

Napsal: 28. 2. 2008 14.37
od labir
Skupina run - Změna moudrosti

Moudrost +1
Cena 4
Postava získává trvalý extra bonus k moudrosti +1. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Moudrost +2
Cena 8
Postava získává trvalý extra bonus k moudrosti +2. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Moudrost -1
Cena -1
Postava získává trvalý postih k moudrosti -1.

Moudrost -2
Cena -3
Postava získává trvalý postih k moudrosti -2.

Napsal: 28. 2. 2008 14.38
od labir
Skupina run - Změna obratnosti

Obratnost +1
Cena 4
Postava získává trvalý extra bonus k obratnosti +1. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Obratnost +2
Cena 8
Postava získává trvalý extra bonus k obratnosti +2. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Obratnost -1
Cena -1
Postava získává trvalý postih k obratnosti -1.

Obratnost -2
Cena -3
Postava získává trvalý postih k obratnosti -2.

Napsal: 28. 2. 2008 14.38
od labir
Skupina run - Změna odolnosti

Odolnost +1
Cena 4
Postava získává trvalý extra bonus k odolnosti +1. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Odolnost +2
Cena 8
Postava získává trvalý extra bonus k odolnosti +2. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Odolnost -1
Cena -1
Postava získává trvalý postih k odolnosti -1.

Odolnost -2
Cena -3
Postava získává trvalý postih k odolnosti -2.

Napsal: 28. 2. 2008 14.39
od labir
Skupina run - Změna síly

Síla +1
Cena 4
Postava získává trvalý extra bonus k síle +1. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Síla +2
Cena 8
Postava získává trvalý extra bonus k síle +2. Jedná se o dodatečný bonus, jenž se nezapočítává do základní velikosti vlastnosti a je podobný jako např. bonus získaný kouzlem jen s tím rozdílem, že je trvalý. S bonusy z kouzel a modliteb se sčítá.

Síla -1
Cena -1
Postava získává trvalý postih k síle -1.

Síla -2
Cena -3
Postava získává trvalý postih k síle -2.

Napsal: 28. 2. 2008 14.40
od labir
Skupina run - Zrak

Noční zrak
Cena 4
Postava získává trvalou schopnost ultravidění. IC zdůvodnění je zcela na libovůli hráče.

Slepota
Cena -12
Postava je permanentně postižena slepotou a hluchotou (efekty nelze oddělit). IC zdůvodnění je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 14.41
od labir
Skupina run - Zranění božskou mocí

Imunita na božské zranení 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním božskou mocí. Tj. každé zranění božskou mocí jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na božské zranění 50%
Cena -1
Postava je náchylná na zranění božskou mocí, každé zranění božskou mocí ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na božské zranění 100%
Cena -3
Postava je náchylná na zranění božskou mocí, každé zranění božskou mocí ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 14.45
od labir
Skupina run - Zranění elektřinou

Imunita na elektřinu 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním elektřinou. Tj. každé zranění elektřinou jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na elektřinu 50%
Cena -1
Postava je náchylná na zranění elektřinou, každé zranění elektřinou ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na elektřinu 100%
Cena -3
Postava je náchylná na zranění elektřinou, každé zranění elektřinou ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 14.47
od labir
Skupina run - Zranění chladem

Imunita na chlad 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním chladem. Tj. každé zranění chladem jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na chlad 50%
Cena -1
Postava je náchylná na zranění chladem, každé zranění chladem ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na chlad 100%
Cena -3
Postava je náchylná na zranění chladem, každé zranění chladem ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 14.48
od labir
Skupina run - Zranění kyselinou

Imunita na kyselinu 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním kyselinou. Tj. každé zranění kyselinou jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na kyselinu 50%
Cena -1
Postava je náchylná na zranění kyselinou, každé zranění kyselinou ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na kyselinu 100%
Cena -3
Postava je náchylná na zranění kyselinou, každé zranění kyselinou ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 14.50
od labir
Skupina run - Zranění negativní energií

Imunita na negativní energii 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním negativní energií. Tj. každé zranění negativní energií jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na negativní energii 50%
Cena -2
Postava je náchylná na zranění negativní energií, každé zranění negativní energií ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na negativní energii 100%
Cena -5
Postava je náchylná na zranění negativní energií, každé zranění negativní energií ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Upozornění!
Zranitelnost na negativní energii se vzájemně neguje s kouzly jako např. Ochrana před negativní energií tj. 100% zranitelnost na negativní energii a 100% imunita na negativní energii z kouzla ve výsledku udělá 0.

Napsal: 28. 2. 2008 14.52
od labir
Skupina run - Zranění ohněm

Imunita na oheň 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním ohněm. Tj. každé zranění ohněm jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na oheň 50%
Cena -2
Postava je náchylná na zranění ohněm, každé zranění ohněm ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na oheň 100%
Cena -5
Postava je náchylná na zranění ohněm, každé zranění ohněm ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 14.53
od labir
Skupina run - Zranění pozitivní energií

Imunita na pozitivní energii 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním pozitivní energií. Tj. každé zranění pozitivní energií jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na pozitivní energii 50%
Cena -1
Postava je náchylná na zranění pozitivní energií, každé zranění pozitivní energií ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na pozitivní energii 100%
Cena -3
Postava je náchylná na zranění pozitivní energií, každé zranění pozitivní energií ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Napsal: 28. 2. 2008 14.54
od labir
Skupina run - Zranění zvukem

Imunita na zvuk 20%
Cena 4
Postava získává trvale imunitu 20% proti zraněním zvukem. Tj. každé zranění zvukem jenž postavu zasáhne je sníženo o 20%. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na zvuk 50%
Cena -1
Postava je náchylná na zranění zvukem, každé zranění zvukem ji způsobí o 50% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.

Zranitelnost na zvuk 100%
Cena -3
Postava je náchylná na zranění zvukem, každé zranění zvukem ji způsobí o 100% větší poškození. IC vysvětlení je zcela na libovůli hráče.