Rady a triky - herní část

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Rady a triky - herní část

Příspěvek od The_Balrog »

MRTVOLA NA PŘECHODU
Lord Xeen píše:Tak jsem si dnes zase uvedomil, jak dokazi NWN byt nekdy zaludna hra
Muj spolubojovnik umrel tak nestastne, ze byl primo pod vertikalnim prechodem mezi lokacemi a jeho telo neslo zvednout, protoze kurzor mysi mel podobu takovych tech dveri, jak uz to tak u prechodu byva.
Zkousel jsem prijit k telu z obou stran, ruzne natacet kameru, ale nedarilo se.
Nakonec jsem s velkym stestim prisel na zpusob, jak telo zvednout. Kdyz postava prechazi skrz ten modry obdelnik (klikne se za nej, aby nedoslo k prechodu do dalsi lokace), tak kdyz je prave pobliz tela, tak se ten kurzor na malou chvilku zmeni a telo jde vzit. Je dobre jit takto okolo pomalu, potom je vic casu.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

KOMPAS UKAZUJE ČAS A DATUM

Labir píše: Drobnost, ale ne každý to asi ví: Čas a datum zjistíte jednoduše tak, že podržíte myšku nad kompasem jenž je obvykle vpravo dole. Rok lze zjistit jen z Astrálních hodin ve hře.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

RYCHLÉ OTOČENÍ POSTAVY O 180 STUPŇŮ

steel_martin píše:Pokud někomu vadí, že při delším otáčení jeho postava stepuje jako by měla potíže s močovým měchýřem, tak funguje toto:

1) Klikněte směrem, kam se vaše postava má otočit
2) Okamžitě potom klikněte na svoji postavu
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

POPISEK VLASTNÍ POSTAVY

mkov píše:Chcete videt vlastni popisek postavy dejte si ocicko do listy dolu pak na nej kliknete a ocickem na sebe
(Prave tlacitko na quickslot, pak vybrat "jiné cinnosti" primo dole a ocicko je pak v menu nahore)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

DIVNÉ DRŽENÍ DEŠTNÍKU


Pokud vaše postava drží deštník tak, že se s ním vůbec nechrání, jsou na vině nejspíš alternativní bojové animace, které jste si někde (asi na vaultu) stáhli a teď je máte v override. Řešení je - bojové animace z override odstranit (vymazat, přesunout).
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

NEVIDITELNÉ BARIÉRY


Někdy se stane, že v místě, kde by se mělo dát chodit, to nejde. Postava narazí na neviditelnou bariéru. Stává se to například v hostinci U Zdi při cestě od Marda ke klavíru, nebo v uličkách Tirianu.

S tímhle nejde nic dělat, původ chyby je v modelu téhle části lokace. Některé chyby sice bioware ohlásil, že opraví v 1.69 patchi, ale to se bude týkat objektů z nwn. Pokud se jedná o model z CEPu nebo z Vaultu, je to na autorovi. Rozhodně takováto úprava není v silách týmu Eq.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

PŘÍMÉ PŘEDÁVÁNÍ VS. POLOŽENÍ NA ZEM
Pavel Urban píše:Chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi tím, když postavy při předání věcí mezi sebou položí věci na zem (tj. druhá postava si veci ze země pak sebere) a tím když si věci předají přímo ? Má to nějaký vliv na hru ? Myslím tím systémový vliv, jako že taková věc pak nejde prodat (jen příklad, nestalo se mi to). Mezi PC a NPC to chápu, tam to snad ani jinak nejde, ale viděl jsem to i mezi PC.
Mnoho ne, i když to Bioware předávací okno může mít nějaké chyby.

Předání pomocí Bioware okna (přímo):
  • Nikdo nevidí, co si předáváte (což může být dobře i špatně v závislosti na situaci).
  • Okno se automaticky zavře, jakmile systém uloží postavu na disk (cca 1× za 20-30 sec). Zabolí když už do něj máte naskládáno N věcí. Itemy se pak vrací zpět do inventáře majitele.
Předání na zem:
  • Okolostojící vidí co si předáváte (viz výše).
  • Pozor na ploché placeably (koberce, kaluže, porost, cesta prorostlá trávou, cestičky apod..) na zemi! Často jsou pozicovány lehce nad povrch aby se zabránilo problikávání textur ve stejné výšce - pokud na ně ovšem položíte předmět, může se položit pod tento placeable a tím efektivně zmizí do nenávratna. S trochou štěstí jej půjde sebrat pomocí příkazu /i-take, ale nelze se na to spoléhat (předměty spadnou hlouběji než postava dosáhne).
  • Při pádu serveru co je na zemi zmizí.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

BARVY

Tabulka barev s čísly, pod jakými je můžete namíchat ze surovin u barvíře.
(Barvy 61, 62, 63 v prodeji nejsou)

Zhotovil Hawkeye.

kůže a oblečení:
Obrázek

kov:
Obrázek
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

PŘECHODY MEZI LOKACEMI


Na přechody nevstupujte klávesami (wasd), ale kliknutím myši. Klávesy můžou způsobit, že vás to od teleportuje někam jinam v lokaci (třeba mezi tři milé huňaté medvídky).

Když utíkáte před příšerou, rozmyslete si, jestli budete utíkat přes přechod. Pokud vás bude potvora následovat, bude na druhé straně rychleji než vy, příšery nemají žádnou "nahrávací obrazovku". Sice se na EQ zavedl několikavteřinové zpoždění u takhle přeběhlé příšery, ale na ten se rozhodně spolehnout nemůžete…
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

RUŠENÍ ČINNOSTÍ


Pokud chcete přerušit sezení na židli, sezení na zemi, spaní a tak podobně, existují lepší metody, než někam kliknout, postavička se tam rozběhne a pak ji rychle zarazit.

METODA 1

Pokud sedíte na židli, v křesle, provádíte nějakou činnost, která způsobí, že vám svítí v levém horním rohu čtvereček s hvězdičkou, činnost zrušíte tím, že na čtvereček kliknete. Tak například vstanete ze židle a nebo z lavice.

METODA 2

Některé činnosti na Eq jsou řešeny maličko technicky jinak. Například akce featem "Gesta a Emoce", spaní atp. Při nich se čtvereček nahoře neukáže. Obvykle ale stačí kliknout na svou postavičku a ona činnost přeruší a postaví se do normální pozice.
Když jste ovšem v blízkosti nějakého placeable, jiné postavy, nebo použitelné věci, tenhle způsob možná fungovat nebude a vám nezbude provést metodu 3.

METODA 3

V některých případech lze použít příkaz /i-reset či /i-stop jenž stačí napsat a odentrovat jako byste chtěli toto říci. Funguje i když se postava nachází v blízkosti nějakého placeablu.
Naposledy upravil(a) The_Balrog dne 21. 7. 2009 16.17, celkem upraveno 1 x.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

PŘEPÍNÁNÍ ZBRANÍ V QUICKSLOTECH


Někdy může rychle přepínání zbraní zlobit. Pokud například držíte luk a zmáčknete quickslot s mečem a štítem, postavička nemusí vzít do rukou obojí, ale jen meč.

Pokud ale luk před tím schováte, mělo by to proběhnout OK. Raději tedy přehazujte zbraně takto. Je to navíc i trošku "reálnější".
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

DISLIKE/ODPOR


V pravidlech je popsána nutnost zapnout dislike před jakýmkoliv CvC střetnutím. Příčinou tohoto je správná funkce některých schopností, popřípadě kouzel, která se chovají jinak na neutrální a jinak na nepřátelskou postavu. Mějte ale na paměti, že "zčervenání" postavy je OOC jev, na který byste neměli brát vůbec zřetel a neznamená nutně, že vás postava právě běží napadnout! Zneužívání této "červené" informace se dá posuzovat jako prohřešek.

Na druhou stranu, nedoporučuji zapínat si dislike jen tak z legrace a "bez důvodu". Pokud se s někým takto znepřátelíte, přítelíčci, kteří mají příkaz "napadni nejbližšího" se ihned na nového nepřítele vrhnou. Stejně tak se stanete náchylným k Příležitostným útokům, nebezpečí Flat-foot efektů a podobně.

Dislike zapínejte jen v nutných případech. A pokud si ho někdo na vás přepne, vaší povinností je reagovat, jako by se tak nestalo a jeho postavička byla pořád "modrá".
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

OCHOČENÍ ZVÍŘETE POMOCÍ ANIMAL EMPATHY


Při přechodu do nové lokace je šance, že se vám zvíře utrhne a uteče. Zvíře uteklé v tento moment zmizí a není ani v nové, ani v původní lokaci. To není bug, ale feature. Měnit se nebude.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

POSTUP NA NOVOU ÚROVEŇ


Je to sice napsané myslím v jedné nahrávací obrazovce, ale neuškodí to napsat ještě jednou.
Přestup na novou úroveň provádějte někde v klidu, když vaše postava nic nedělá. Poskočení o úroveň vymaže některé údaje u postavy - například při čekání na odjezd lodi vám vymaže jízdenku.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

ZASEKNUTÍ ČINNOSTI (v EQ3 už nyní pravděpodobně vyřešeno)


Pokud se vám z nějakého důvodu zasekne postava v provádění nějaké činnosti (třeba ani po minutě nečinnosti vám rýžoviště nepřestane hlásit "nemůžeš provádět dannou činnost dvakrát tak rychle po sobě" (nebo něco takovýho, nerejžoval jsem už děsně dlouho)). Problém by se měl vyřešit odchodem z lokace. (A kdyžtak zase návratem, jestli chcete dál pokračovat ; ))
Naposledy upravil(a) The_Balrog dne 21. 7. 2009 16.14, celkem upraveno 1 x.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

KOUKÁNÍ NA OSTATNÍ


Všimněte si, že vaše postavička (a ostatní taky) sleduje pohledem vždy toho, kdo promluví, stejně tak pokud ukážete kurzorem na nějaký použitelný předmět nebo (n)pc, koukne na něj taky.

Tento efekt se ale po internetu nepřenáší, dělá ho vaše hra. Můžete se tedy se svojí postavičkou "koukat" jak chcete, hráči kolem vás to neuvidí.

Kolja podotýká, že vás postavičky sledují, i když jste ukrytí :))
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

PŘÍKAZY PRO KANÁLY NA MLUVENÍ

Na Equilibrii existuje spousta přepínačů v kanálu mluvy. některé z nich jsou standardní NWN a umožňují mluvu do různých komunikačních kanálů, jiné jsou využívány pro speciální příkazy a ovládání prostředí. Zde je přehled těch běžně dostupných a praktických:

Standardní kanály mluvy:

/tk - obyčejná mluva, kanál Mluva (Talk)
/w - šeptání, kanál Šepot (Whisper)
/dm - DM kanal (OOC spojení s DM)
/p - kanál Družina (Party) (IC spojení s DM, pro domluvu v družině postav se nepoužívá!)

Takže když do normálního běžného kanálu Mluva (talk) napíšete:

/w hmm, moc se mi to nezda

postava to zašeptá, aniž byste museli kanály přepínat.

Speciální příkazy pro ovládání přítelíčků a podobných potvor se používají tak, že se napíše nejdříve označení příjemce, pak pomlčka a pak příkaz - to celé bez mezer.

/{kod}-{příkaz} …. /f-sleep

nebo

/{kod} {mluva} ….. /f *zakráká*

Kód je jednopísmenná zkratka typu tvora pro kterého je příkaz určen.

/s pohybové příkazy vyvolané bytosti (summon), /sm pro mluvu.
/f zvířecí společníci a přítelíččci (familiar, animal companion)
/h společníci (henchman)
/i vlastní postava

V případě že ovládáš svého přítelíčka můžeš kód f použít pro ovládání své postavy.

Jako příkaz je pak možné použít následujících slov vypsaných níže. Součástí každého příkazu je i příkaz stop, tedy přerušení dosavadních činností.

follow
Cílový tvor se zastaví a je mu navrácen původní status jako v okamžiku vyvolání. Začne též následovat svého pána.
Nefunguje pro příkaz své postavě (kód i).

reset
Cílový tvor přestane vykonávat svou činnost a animaci, zůstane stát a přepne se do svého původního nastavení. Pokud se tedy původně procházel kolem tak se po chvíli opět začne procházet.
Nefunguje pro příkaz své postavě (kód i).

game
Cílový tvor, pokud nemá žádnou důležitější práci, si začne hrát. Pěkné je to zejména tehdy pokud je blíž u sebe více stejných nebo podobných tvorů. Pak se většinou honí a hrají si dohromady. Během hry nemusí být tvor schopen útočit na nepřítele.
Nefunguje pro příkaz své postavě (kód i).

random
Cílový tvor se začne náhodně procházet kolem. během toho nemusí být schopen zaútočit na nepřítele.
Nefunguje pro příkaz své postavě (kód i).

sleep
Cílový tvor si lehne a začne spát. U některých tvorů tato animace nemusí být k dispozici. Pak neudělá tvor nic.

sit
Cílový tvor si sedne na zadek. U některých tvorů tato animace nemusí být k dispozici. Pak neudělá tvor nic.

fall
Cílový tvor spadne dopředu a zůstane ležet na břiše. U některých tvorů tato animace nemusí být k dispozici. Pak neudělá tvor nic.

fallback
Cílový tvor spadne dozadu a zůstane ležet na zádech. U některých tvorů tato animace nemusí být k dispozici. Pak neudělá tvor nic.

down
Cílový tvor si čapne do dřepu a začne něco dělat na zemi. U některých tvorů tato animace nemusí být k dispozici. Pak neudělá tvor nic.

stop
Cílový tvor se zastaví a přestane se procházet. Také přeruší prováděnou animaci.

goaway
Cílový tvor se sebere a jde od zadavatele příkazu. Pokud má zadáno aby se náhodně procházel nebo si hrál, tak může tento příkaz přerušit touto činností.
Nefunguje pro příkaz své postavě (kód i).

upset
Cílový tvor začne zuřivě a hádavě gestikulovat.

pray
Cílový tvor se začne modlit. U některých tvorů tato animace nemusí být k dispozici. Pak neudělá tvor nic.

face
Cílový tvor se otočí k nejbližší hráčské postavě.

faceme
Cílový tvor se otočí k zadavateli příkazu.

fly
Cílový tvor sa začne chovat jako netopýři a ptáci - začne pobíhat či poletovat po celé lokaci.
Nefunguje pro příkaz své postavě (kód i).

drunk
Cílový tvor se začne chovat opile.
Nefunguje pro příkaz své postavě (kód i).

take
Cílový tvor sebere nejbližší předmět položený u něho na zemi až do vzdálenosti 4.0 sáhů. Pozor! Takto ztracený předmět již nelze získat zpět!

takeall
Cílový tvor sebere všechny předměty položené kolem něj na zemi až do vzdálenosti 4.0 sáhů. Pozor! Takto ztracené předměty již nelze získat zpět!

?
Cílový tvor je popsán hráči jménem, vzdáleností a směrem k němu. Slouží pro lepší orientaci v ovládaných tvorech.

worship
Cílový tvor padne na kolena a začne uctívat. Někteří tvorové tuto animaci nemusí umět, pak neudělají nic.

bow
Cílový tvor se ukloní. Někteří tvorové tuto animaci nemusí umět, pak neudělají nic.

drink
Cílový tvor se napije z lahve. Někteří tvorové tuto animaci nemusí umět, pak neudělají nic.

victory1
Cílový tvor provede vítěznou poźu 1. Kromě této jsou k dizpociti i pózy 2 a 3 (victory2, victory3). Někteří tvorové tuto animaci nemusí umět, pak neudělají nic.

read
Cílový tvor přečte něco rychle z papíru. Někteří tvorové tuto animaci nemusí umět, pak neudělají nic.

Například pokud chci aby můj kůň si lehl a šel spát, tak napíši /h-sleep a dám enter.
Naposledy upravil(a) The_Balrog dne 21. 7. 2009 16.16, celkem upraveno 2 x.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

JAK ODEMKNOUT DVEŘE PRO NÁVŠTĚVY


Když máte klíče od bytu, můžete udělat to, že kliknete na dveře pravým myšítkem, z kruhového menu vyberete to uplně vlevo "odemknout". Postava přijde ke dveřím a objeví se vám hláška "Použil jsi klíč". Tím je odemčeno. Kdokoli může nyní dveře otevřít i bez klíče. Ovšem pozor, jakmile dveře zapadnou opět se zamknou.

Možností využít je mnoho - odemknutí hostům před odlogem (když je nechcete uplně vyhodit), svěření otevření dveří někomu jinému, umožnění volného odchodu aniž by hostitel musel vstávat a trapně jít otevírat dveře...
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
psin
Příspěvky: 555
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

JAK ZJISTIT KDY VYPRŠÍ PRONÁJEM

Když si zakoupíte klíč od pokoje, klikněte na něj pravým tlačítkem myši a zvolte možnost vpravo dole: "Použít …" - v chat boxu se vám napíše k čemu klíč patří a za jak dlouho vyprší pronájem. Jakmile vyprší pronájem pokoje a použijete klíč pro info o nájmu - zmizí z inventáře.
Naposledy upravil(a) psin dne 2. 6. 2008 23.55, celkem upraveno 2 x.
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
psin
Příspěvky: 555
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

JAK NA TEXTOVÁ MAKRA

Když chcete aby postava okamžitě slovně (zvlášť se hodí na: Stát!, Pozor past! Utíkejte! nebo pozdrav) nebo ve hvězdičkách reagovala (*ušklíbne se*), můžete použít klávesovou zkratku ke quickslotu a do něj vložit příslušný text a vytvořit tak textové makro.

- kliknete pravým tlačítkem na quickslot a zvolíte horní možnost: "Vlastní textové makro",
- do okýnka "zadej popis" s políčkem napíšete popis akce nebo řeči - tzn. to co uvidíte vepsané v quickslotu, např. pozdrav a kliknete OK,
- do okýnka "zadej příkaz" napíšete vlastní text nebo hvězdičkovou akci např.: dobrý den *kývne hlavou* a kliknete OK.

- když najedete myší na quickslot vyplněný textovým makrem ukáže se po chvilce jak popis tak i to co má postava říct;
- jak výše napsal Balrog - přidáním /w před text do okýnka "zadej příkaz" umožní postavě okamžitě šeptat;
- delší text než je políčko v okýnku zadáte tak, že ho napíšete v textovém editoru ve Win a zkopírováním (CTRL+C) a vložením (CTRL+V) dostanete do NWN;
- pokud chcete upravit to co jste již vytvořili nebo vyprázdnit quickslot, klikente na něj pravým ltačítkem myši a vyberete požadovanou možnost - při úpravě, ale musíte zadat celý text znova (objeví se prázdné okýnko s políčkem);

Používejte textová makra s rozumem a pro nejčastější nebo nejpotřebnější akce nebo texty (Pozor past! atd.). Stejně tak si rozmyslete použití příliš dlouhého textu v makru nebo vypisování viditelných činností (např. *nandá si kapucu*) nebo akcí, které lze provést přes "Gesta a emoce".

Ještě doplnění (díky Magnumikovi): na jiných serverech než je EQ je třeba do makra přidat /tk před text příkazu (obdobně jako /w), jinak budete "křičet" na celý server.
Naposledy upravil(a) psin dne 2. 6. 2008 23.53, celkem upraveno 1 x.
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Zamčeno