Odhaleni skryte postavy

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Odhaleni skryte postavy

Příspěvek od Calcathea »

EQ TS je neupravený. Vidí hide i invis.
Jeho úprava na/see invis/ a /+10spot, +10listen/ mi přijde pěkná. Konečně by SD měl systémově smysl.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
Ondrasman
Příspěvky: 511
Registrován: 5. 4. 2010 17.21
Bydliště: Ostrov vyvrženů

Re: Odhaleni skryte postavy

Příspěvek od Ondrasman »

Calcathea píše:EQ TS je neupravený. Vidí hide i invis.
Jeho úprava na/see invis/ a /+10spot, +10listen/ mi přijde pěkná. Konečně by SD měl systémově smysl.
To už se řešilo několikrát pár let zpátky.. Smysl řešit to dostane, až bude WB, který to začne realizovat..
Chard
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4943
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhaleni skryte postavy

Příspěvek od Braenn »

Calcathea píše:EQ TS je neupravený. Vidí hide i invis.
Tak nám šlo o (ujasnění si) TSxGS.
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Odhaleni skryte postavy

Příspěvek od placidity »

Neupravené TS vidí do GS. Panáka v GS ale ani tak nenakliknete, jen jej vidíte (a proto na něj nereagují ani npc s TS - nemají se jak uzamknout na cíl). GS je ale samo o sobě zabugované, tluče se s invisem, přechody mezi lokacemi a relogy můžou dělat psi kusy zvlášť v multiplayeru (nemluvě o tom jak se chová viditelnost pro různé frakce) atd... ve výchozím nastavení GS - alespoň po technické stránce - je vhodné leda do singlu.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Odpovědět