Onyx píše:
Systém okrádání byl napsán proto aby šlo okrádat jiné postavy a zloděj byl relativně chráněn. Ale žádné kradení není nikdy bez rizika a zloději s tím musí počítat. Systém původně při kradení vyhazoval ze skrytu i neviditelnosti (Systémové důvody). To, že to najednou lze je bug (případně se zloděj znovu schová, ale to by mohl být na chvilku spatřen). S tímhle omezením jsme byli s Labirem spokojeni protože původní záměr byl, aby si zloděj musel najít záminku jak se k postavě nenápadně dostat co nejblíž. Už tu padlo ono náhodné vražení na ulici atd.
Tohle je přesně to, o čem jsem mluvil, jsem rád, že aspoň s někým tu nacházím stejnou řeč...
Ale ještě se vrátím k tomuto, protože jsem neměl čas ti na to hned odepsat:
Anade píše:Street_cz píše:uff...tak jinak... představ si, že jdeš s postavou, přijde k tobě !!!V HIDU!!! zloděj a vypíše se ti "X se tě snaží okrást!" … ale ty ho nevidíš, ačkoli jsi ho prokoukl...o tohle mi jde - v tomhle případě by bylo adekvátní vyhození z hidu, aby psotava mohla patřičně reagovat..jak chceš zahrát něco, když nemáš systémově s kým?
tím pádem jsou zloději v tomhle neohrožení
Všiml sis, že se něco ztratilo. Postava ve stínové sféře prostě stihne zase zmizet.
Buď rád, že k tobě v hide taková postava nepřijde a nepodřízne ti ve hvězdičkách hrdlo. (Samozřejmě po zkontrolování, že na krku nemáš zbroj nebo kamenku na sobě a tak.) BTW: To ještě nemusí znamenat, že hned zemřeš. Ale okrade tě snáz, nebudeš mít čas si jí všímat (budeš si držet hrdlo, abys nevykrvácel), prostě budeš řešit svoje přežití.
1. Mluvil jsem úplně o něčem jiném, než tady tvrdíš...
2. Podříznutí ve hvězdičkách bych bez předchozí domluvy ignoroval..a vynucování toho, že to musíš uzahrát je prohřešek ->
3. -> v tomhle je lepší použít systémový útok, kdy se zjistí, zda na to postava vůbec má..
4. Abych upřesnil, mluvil jsem o tom, když se NEPOVEDE okrádání, tj. že by postava měla být vyhozena z hidu(samozřejmě ne, pokud se okrádání povede), aby se pak okradnutý mohl bránit (jinak je to bez riziková věc - nepočítám kritický neúspěch, a to když v něčem padne 1...) ty si neuvědomuješ, že když se povede, máš 30 s na zmizení (3 minuty IC!) a to je podle mě dost dostatečná doba (v reálu asi taky nebudeš 3 minuty potom okradeného obskakovat)
5. Navrhnu situaci... Jde zloděj v hidu (+HIPS).. uvidí bojovníka, co vypadá, že má drahou výbavu...použije "Uzmi předmět" ale ejhle, nepovedlo se (ano, to ej velká šance)...JENŽE(!) to pro zloděje neznamená žádné riziko (vyjma toho, že může padnout 1 v nějakém hodu, ale to se může stát komukoli, v čemkoli, kdekoli..Mnohdy je to i smrtící...), protože postavě se sice vypíše, že se ho někdo snaží okrást - marně, ale nic s tím neudělá, protože ji nevidí...A o tomhle jsem mluvil
Anade píše:
Nabouchaný (rozuměj vysokolevelový) bojovník si troufne téměř bez rizika něco vybít (a tak získat nějaké bohatství). Nabouchaný zloděj (opět rozuměj vysokolevelový, zaměřený na krádeže) by měl být zase téměř bez rizika schopen to bojovníkovi sebrat.
.
6.(jen tak mimochodem) Vysokolevlovej bojovník si to bohatství vybojuje - náklady za lektvary, medicínu, musím i zmínit PGR... není to hned a už vůbec ne bez rizika... proč by měl o to, co si za to vydělá být během pár vteřin hned okraden s minimálním rizikem? Nechápu... navíc zloděj, pokud se s bojovníkem kamarádí, má nejméně 2x větší možnosti pro vybrání pokladů (bojovník vybije, zloděj odemkne)…
Myslím, že teď už ti musí být jasné, co mám na mysli...jinak tu vše ostatní už padlo, takže to z mého pohledu dál rozpitvávat nehodlám... jen bych doporučil, než se chyba opraví v "Uzmi předmět" aby se hráči vyvarovali používání ho v hidu, nebo při neúspěšné situaci sami objevili... ikdyž, upřímně na tohle nespoléhám
EDIT: vypadla mi tam jedna citace...