stínový boj

Chyby v systémových věcech

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

anurin
Příspěvky: 1895
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

stínový boj

Příspěvek od anurin »

Ve stínovém boji, když protivník má ležet na zemu a nehýbat se … může protivník stále kouzlit. Tzn, že sice čaroděje dostanu na 1 život do bezvědomí... ale on mi pořád může plesknout igms a další štastná kouzlíčka.


Pak, ve stínovém souboji nemůžeš postavu zabít kouzli. Když ho mám zaplý a dám někomu smrtelné kouzlo... jeho to ,,zabije´´ tak mu i tak zbyde 1 hm a neumře.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: stínový boj

Příspěvek od labir »

anurin píše:Ve stínovém boji, když protivník má ležet na zemu a nehýbat se … může protivník stále kouzlit. Tzn, že sice čaroděje dostanu na 1 život do bezvědomí... ale on mi pořád může plesknout igms a další štastná kouzlíčka.


Pak, ve stínovém souboji nemůžeš postavu zabít kouzli. Když ho mám zaplý a dám někomu smrtelné kouzlo... jeho to ,,zabije´´ tak mu i tak zbyde 1 hm a neumře.
Na to první se podívám, ale mělo by to fungovat, potřebuji více dat, kdy to nastalo, jestli může kouzlit od začátku nebo se to na něm zapne postupně atd..

To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

anurin
Příspěvky: 1895
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Re: stínový boj

Příspěvek od anurin »

labir píše:
anurin píše:Ve stínovém boji, když protivník má ležet na zemu a nehýbat se … může protivník stále kouzlit. Tzn, že sice čaroděje dostanu na 1 život do bezvědomí... ale on mi pořád může plesknout igms a další štastná kouzlíčka.


Pak, ve stínovém souboji nemůžeš postavu zabít kouzli. Když ho mám zaplý a dám někomu smrtelné kouzlo... jeho to ,,zabije´´ tak mu i tak zbyde 1 hm a neumře.
Na to první se podívám, ale mělo by to fungovat, potřebuji více dat, kdy to nastalo, jestli může kouzlit od začátku nebo se to na něm zapne postupně atd..
Jakmile má protivník stínový boj a dostane mě do bezvědomí.. mohu začít ihned kouzlit. Když mě dá další ránu tak mě zase pošle k zemi ale já zase ihned mohu kouzlit. Chová se to tak, jako kdyby v žádném bezvědomí nebyl.

Darthirii
Příspěvky: 158
Registrován: 26. 8. 2008 16.29
Kontaktovat uživatele:

Re: stínový boj

Příspěvek od Darthirii »

labir píše:To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
Tomu moc nerozumím - kouzla přece nejsou údery na plocho a tím spíše to platí u kouzel záchrana nebo smrt. V takovém případě to totiž probíhá tak, že to postavu zabije docela, ale ta následně ožije s jedním životem.

Bezvědomí funguje tak, že se postava položí na zem, nemůže se hýbat, ale může vstát, hýbat věcmi v inventáři vybavovat zbraně a také kouzlit bez omezení.
Naposledy upravil(a) Darthirii dne 17. 8. 2009 10.24, celkem upraveno 1 x.
Amber

anurin
Příspěvky: 1895
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Re: stínový boj

Příspěvek od anurin »

Darthirii píše:
labir píše:To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
Tomu moc nerozumím - kouzla přece nejsou údery na plocho a tím spíše to platí u kouzel záchrana nebo smrt.

V takovém případě to totiž probíhá tak, že to postavu zabije docela, ale ta následně ožije s jedním životem.
Pak je tu otázka, zda to ničí Auru.

Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2763
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Zabíjecí kouzlo usměrněné vůlí (bo kdo ví čím) sesilatele tak, aby jenom přivedlo na hranici se smrtí a tím pádem byl cíl ještě nějak použitelný? CO jiného tak rychle vysaje životy na 1? :smile: Otázka je co dělá aura nooo :smile:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1906
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: stínový boj

Příspěvek od George »

Darthirii píše:
labir píše:To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
Tomu moc nerozumím - kouzla přece nejsou údery na plocho a tím spíše to platí u kouzel záchrana nebo smrt. V takovém případě to totiž probíhá tak, že to postavu zabije docela, ale ta následně ožije s jedním životem.
Podle mě sesilatel může přímo manipulovat s energií (HP) cíle a kontrolovat, kolik odebírá a kolik zůstává, proto právě u takových kouzel bych to nechal takhle.…. něco jinýho je přízračný zabiják, kde sesilatel nemanipuluje přímo s cílem, ale spíš ho jen zabije na infarkt :) … a uplně něco jinýho je třeba ledová bouře nebo hradba mečů, tam už to sesilatel nekontroluje vůbec a cíl by to mělo (pokud by ho to jinak zabilo) zabít... IMHO
UNLEASH THE KRAKEN!

Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1142
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

JInak, možná jsem to nepochopil přesně, ale ty možnosti dělání s poraženém ve stínovém boji, se dají použít, i když člověk najde nějakou normální mrtvolu? :-) :clover:
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©

Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní

Darthirii
Příspěvky: 158
Registrován: 26. 8. 2008 16.29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Darthirii »

Tak do nějaké míry jistě, okecat jde cokoliv (i když jestli bych zrovna chtěl okecávat takové kvílení …), ale jde tak trochu o to, že když někoho řízneš hořícím mečem, sesmažíš bleskem nebo zabiješ prstem smrti, tak nejspíš neodhadneš sílu protivníka tak, aby mu zbyl právě jeden život. Myslel jsem, že ten systém funguje jen na fyzické zranění, aby útočník musel projevit i trochu snahy svoji oběť nezabít, nikoliv že oběť neumře děj se co děj.
Amber

darmian
Příspěvky: 1177
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Labir taky napsal, že to na kouzlo fungovat může, ale nemusí. Čili někdy ho tím prstem sejmeš a jindy ne...

drake127
Příspěvky: 1897
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

darmian píše:Labir taky napsal, že to na kouzlo fungovat může, ale nemusí. Čili někdy ho tím prstem sejmeš a jindy ne...
To jako chceš říct, že tam jsou hody na hody? To mi přijde trochu překombinované na to, aby to byla pravda. Ale chápu-li to dobře, tak je to tedy výhodnější - útočník má víc možností, jak někoho srazit do bezvědomí a zároveň má možnost cíl dorazit, takže může "simulovat" tvrdá kouzla sám, je to tak?
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

darmian píše:Labir taky napsal, že to na kouzlo fungovat může, ale nemusí. Čili někdy ho tím prstem sejmeš a jindy ne...
Draku domýšlíš si kraviny.

Může a nemusí z technických důvodů protože NWN neumí vždy korektně detekovat útočníka útočícího kouzlem. Někdy se to povede a někdy ne, záleží na kombinaci faktorů a typů zranění. Obejít to moc nejde.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

drake127
Příspěvky: 1897
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

To víš, ne každému je shůry dáno, aby si domýšlel perly.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.

Sethiel
Příspěvky: 304
Registrován: 14. 4. 2008 19.23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sethiel »

Přijde mi to u kouzel (nebo aspoň u většiny z nich) jako totální nesmysl. Chtěl bych vidět, jak kouzelník někoho sesmahne Fireballem jen do bezvědomí a jak odhaduje jeho sílu, aby nezabil na místě. To samé s IGMS atakdále.
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1906
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Darthirii píše:Tak do nějaké míry jistě, okecat jde cokoliv (i když jestli bych zrovna chtěl okecávat takové kvílení …)...sesmažíš bleskem nebo zabiješ prstem smrti
No tak jestli myslíš kvílení bánší, tak to je právě to.. je to iluze a tím pádem bych řekl neovladatelná, bleskem je celkem snadný přizabít a ne zabít (stačí nepřesáhnout určitou sílu proudu a ubít ho jen nepřetržitým napětím a prst smrti je to ovládání energie (hp) nebo oktantu života/smrti (chcete-li) a myslím, že nad tím by sesilatel měl mít kontrolu...
Takže Kvílení - Zabít
Blesk - možná
Prst - žít

IMHO :smile: :clover:
UNLEASH THE KRAKEN!

darmian
Příspěvky: 1177
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

drake127 píše:
labir píše:
Omlouvám se za dezinformaci.
Ragoval sem na tvůj první příspěvek a z něho jsem pochopil, že je to čistě náhodné...

kokosak
Příspěvky: 3128
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

George píše:
Darthirii píše:Tak do nějaké míry jistě, okecat jde cokoliv (i když jestli bych zrovna chtěl okecávat takové kvílení …)...sesmažíš bleskem nebo zabiješ prstem smrti
No tak jestli myslíš kvílení bánší, tak to je právě to.. je to iluze a tím pádem bych řekl neovladatelná, bleskem je celkem snadný přizabít a ne zabít (stačí nepřesáhnout určitou sílu proudu a ubít ho jen nepřetržitým napětím a prst smrti je to ovládání energie (hp) nebo oktantu života/smrti (chcete-li) a myslím, že nad tím by sesilatel měl mít kontrolu...
Takže Kvílení - Zabít
Blesk - možná
Prst - žít

IMHO :smile: :clover:
Zajímavé, leč bezpředmětné. V současné chvíli je prostě implementace omezená technickými možnostmi NWN. Předpokládám něco navěšeného na eventu "smrt" co někdy zabere a jindy ne. Takže "IC okecat" bych to doporučil, že pokud má mág zapnuté stínové zraňování, znamená to jeho snahu upravit/cílit kouzlo tak, aby nezabil, ale jen srazil do bezvědomí. A někdy se mu to povede a jindy ne.

..to už bych se mohl rovnou hádat proč mě v proměně do nemrtvého zraňují negativně-energetické pasti, zatímco negativně-energetická kouzla léčí (někdy).
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!

Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 2110
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

hlavně je to omezený mechanikou hry že jo, protože postava si neřekne nechám mu 1hp, to je OOC pomůcka pro nás hráče. takže postava si řekne při/zabiju ho/jía jsme u toho tohle si mág schopný seslat tydlety serepetičky pohlídá, ale někdy prostě uletí
neřešil bych to, a navíc si myslím že tady se řeší primárně jakto že jde ve stínovém bezvědomí kouzliti
te pic
PODPIS

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5105
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Já mám jen jeden dotaz - vydrží přepnutí stínového boje i přes restart, nebo se musí obnovovat?
acc. westgard, postava Alkaran aep Ellena | Silmelinde (stačí mi říci a já ji lognu)

labir
Příspěvky: 6927
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

The_Balrog píše:Já mám jen jeden dotaz - vydrží přepnutí stínového boje i přes restart, nebo se musí obnovovat?
Je to perzistentní.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.

Odpovědět