Statický výkup

Chyby v systémových věcech

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Statický výkup

Příspěvek od kokosak »

Při výkupu to vypadá, že se ceny určí jednou pro daného obchodníka v rámci IC dne. Ty pak platí pro všechny další postavy v průběhu dne a to i pokud se lokace mezitím vyprázdní od PC a NPC se respawnne. Prodej funguje správně, cena je zafixovaná pro jednoho kupce (postavu), dalšímu se vygeneruje jiná.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Appraise by se měl při výkupu projevovat, nicmébně je tam jedna složka, která se takhle chová. Zkontroluji to.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 989
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

Co se týká Appraise, myslím, že na EQ má tento skill zanedbatelný vliv.
Vím o postavách s nula body v tomto skillu, které pravidelně mívají lepší cenu než postavy s 10+ body. Zdá se mi, že vliv rasy možná i nálady) je mnohem silnější. (Možná je to náhoda, ale jeví se mi to tak.)
Návrh: Rozsah náhodnosti těch variabilních složek tvorby ceny (rasa, nálada, … však víš) bych měnil/zmenšoval ve prospěch postavy s vyšším Appraise. Vlastně bych to dal tak, že vyšší Appraise by mělo „stabilizovat“ cenu (přibližovat ji réálné hodnotě při nákupu postavou) a umožovat lepší prodejní ceny postavě.
(Appraise prostě chápu jako schopnost uhádat lepší cenu (lepší pro postavu, samozřejmě). Nicméně dá se chápat i jako schopnost poznat skutečnou cenu, a to, jestli ji postava skutečně dostane, pak ovlivní (více) jiné věci – takto je to zřejmě nastaveno teď na EQ.)
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Odpovědět