Calcathea píše:Můj názor je takový: Žádný nerf!...Příští týden si beru dovolenou a jedu do tater skopat pár medvědů :-)
Souhlasím, žádný nerf, těžké nastavení EQ mi vyhovuje... ale PRO !@#$% VŠECHNY stabilně!.
Zkus ty medvědy zkopat, ale PROTOŽE NEjsi mnich/půldrak/barbar se svalama alá Conan, tak neuspěješ, uplně stejně, jako bys neuspěl s průměrnou postavou v oblečení a s pěstma proti medvědovi na EQ na řekněme 10. lvlu (možná i vyšším, ale neodvažuju se odhadovat). Jestli tam náhodou nebude ten háček, že postavy, co mlátí medvěda pěstma, většinou bojují v plnoplátovce.
Wolf píše:Postavy, které mají dovednosti někde na úrovní kdo ví čeho, rozhodně nesežere právě ten medvěd s AB třeba 50.
A proto, že nerad umírám (obzvlášť v případech, kdy jsem se dobrovolně nedostal do nějaké extrémně nebezpečné situace (tzn. ne v dungu, ale v lese))… Hádej, hádej Wolfe, jaký druh postavy si příště udělám, abych nemusel při setkání s takovým medvědem zemřít.
Hawkeye píše:Já se musím přiklonit k názoru, že dorovnáváná nepřátel považuji za ne uplně logický systém. Dávalo by smysl kdyby se v rámci jedné rasy měnila síla o plus i mínus dejme tomu 25 %. Když se mezi desítkou stejných medvědů objeví jeden, na pohled nevyčnívající a je pak o 100 a více % silnější, působí to divně.
Souhlasím, jen tak pro pestrost, ale už jsou to jen hrátky s čísly.[/quote]
Hawkeye píše:Na druhou stranu posílení běžných nepřátel bych se také nebránil. Zabít medvěda by skutečně nemělo být něco, co uděláte s prstem v nose. A jezevec? Prohlédněte si někdy lítého jezevce na EQ. Ten tvor má dobrých 30 kilogramů, tak proč by neměl být nebezpečný?
Také bych je posílil - obzvlášť, když jedna moje postava je 19. lvl a je za vodou.. no a ta druhá, ta druhá je lvl nižší, ale co se týče systémové síly, dožene tu první postavu tak na 13., 14. lvlu.
Čímž se nechci zbytečně navážet, ale jestli se nemýlím, tak každá z tvých (důležitých) postav je lvl 20+. Pravděpodobně máš bonus +50% do expů. A jedna z tvých postav má hodně přibližně podobný rozložení buildu, jako moje - ta, co má přesáhnout sílu mojí 19. lvl postavy někde kolem 13., 14. lvlu.
Tím chci říct, že tvůj pohled na sílu potvor na EQ zdaleka nereflektuje průměrný vnímání většiny hráčů.
Co se týče jezevce, tak on ale je nebezpečnej. Pravděpodobně nebezpečnější, než ve skutečnosti (v reálu je většina zvířat vůči zbraním bezmocná). Německý ovčák váží 30-40 kg a zkušenej bojovník by ho podle mě dokázal zabít pěstma (IR), problém by nastal při více, než jednom psovi. Zabít takovýho psa se zbraní v ruce by dokázal desetiletej klučina, pokud by nezačal utíkat.
Ale to se bavíme o tom, srovnávat EQ příšery s reálným světem, což mi příjde uplně zbytečný.
Calcathea píše:A já říkám utýct můžeš vždy.
Pokud nemáš za prdelí plameny nebo půl desky dalších creepů.
placidity píše:Jestli ono to nebude i tím (živě si představuju nwn kostku sedící za ovládáním hry jak škodolibě mačká spawnům tlačítko "nastavit všechny vlastnosti ekvivalentní tomu maníkovi ve fulbuffu") :)
Připomínám, že se mi posilovaly Gargoyly - na postavě, kde se fullbuff sestával ze světla.
Vugi píše:Jistě.. průzkumník co hledá něco "tajného" si sebou vezme tři společníky čistě z OOC důvodů, aby uspokojil systém EQ, který stanovuje: jak hrát správně RP (bez party lidí se teda zřejmě hrát nedá) to snad nemyslíš vážně
HCRP ;)
Calcathea píše:Navíc přijít do města a říct s epikem že mě někde zmlátil medvěd a že jsem taktak přežil ať tam nelezou taky nemusí bejt zlý.
A ten medvěd by mohl mít třeba velkej hrb a mít vlastní brloh.. kam bysme tak mohli ten brloh dát?.. to je ono, do divočiny! omg
Případně to můžeme nechat na DM questu, kde bude možný uspořádat výpravu na onoho medvěda (a on tam skutečně bude, protože se neodspawnoval hned, jak postava odešla z lokace), bude možný najít jeho brloh a třeba i v něm najít něco zajímavého.
Jinak mi tahle představa příjde odporná.
Calcathea píše:Přijde mi mnohem zábavnější svět nepřátelský kde musí být jeden na každym kroku opatrný a ne se vším počítat než místo kde zabiju všechno s klidem sám.
Taky mi to příjde zábavnější, a proto tak často jezdím na Ostrov a nenutím tuhle hru ostatním.
Calcathea píše:Nevidim důvod proč by každá postava musela být superhrdina.
Každá postava nemusí být superhrdina, ze systémovýho hlediska tu máme i slabé postavy, co na vysokém levelu nezabijí obyčejného medvěda. Posílením občasné příšery nepopíráme superhrdinství postav, ale naopak z creepů děláme superhrdiny. V praxi to má naopak efekt ten, že přibívá superhrdinských postav, aby přežily útoky superhrdinských creepů.
Calcathea píše:Tak vidíš :-) Ať se Erumoico příště líp kouká na stromy :-)
Erumoico mohl mít všímavost i naslouchání třeba nekonečno, pokud se to stalo z OOC důvodů, pak je okecávání něčeho takovýho nesmysl největšího kalibru. (Nehledě na to, že se medvědi nehidují a naprosto nemají nárok na to, aby je někdo přehlédl)
EDIT: Zajímalo by mě, jestli jde dorovnání vynutit DM? Aby si to zkusili i hráči, kteří to obvykle nezažívají? Protože jak naznačil Van, parta je tomu ukradená, naopak si to ale všímá hidařských postav. (Nepotvrzeno)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.