Stránka 1 z 1

Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 14.50
od Khazad2
Ahoj,

díky za úpravu zbrojí. Už je to aspoň realističtější :-).

Napadlo mě ještě nějak systémově vyřešit spawn potvor. Uvedu nějaké případy. kde je podle mě spawn dost divný:

Vymlátím potvory v lokaci, …
1) odejdu z lokace a vrátím se do ní a ejhle potvory jsou zase tam. IC uběhlo pár minut.
2) přijde do lokace někdo nový a ejhle za mnou se vygenerujou potvory. Tady by to chtělo zkontrolovat, zda je ve scritpu i podmínka pro DM hráče, aby se pak nestalo, že se tam jde DM podívat a ejhle budou nový potvory (tohle je ale jenom moje doměnka, protože script nevidím, tak jen odvozuji od hry a přemýšlím o souvislostech)

Pokud by se měl spawn nějak řešit, tak navrhuju tohle zkontrolovat.

Díky a mějte se

Khazad

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 15.01
od Niko
Bohužel to není tak snadný, jak by se mohlo zdát. Každej spawn je v lokaci řešen individuálně a nejde to upravit tak, že by se to všude po jedné úpravě projevilo.

O nějakých místech, kde to blbne vím, ale je spousta dalších věcí k řešení, které mají momentálně přednost. A DM spawn určitě nespouští.

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 15.22
od Gawain
Ahoj,

s tímto mě napadá, nebylo by možné přidat spawn potvor v noci v neobydlených lokacích? Cesty mezi městy a vesnicemi mi v noci přijdou velmi bezpečné. Uvítal bych, kdyby v noci nebylo tak snadné dojít z města do města. Nejlépe, aby jedinec měl opravdu problém a skupinka musela být obezřetná. Pokud to ovšem není záměr, aby Equilibrie byla pohádkový svět. Stačí mi odpověď ano/ne.

Nechci o tomto tématu příliš diskutovat, jak jsem si všiml, vede to do osobní roviny u některých jedinců.

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 16.01
od Niko
Nechal bych to na IC vývoji.

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 16.41
od Wolf
Gawain píše: 9. 5. 2018 15.22 ……………….
Ono treba v kralovstvi bezpecne muzes relativne projit jen mezi Fagadem a Tirianem (pokud ve hre neni treba DM - to znamená co se systemoveho spawnu tyka).
V říši bezpecne projdes mezi mamoninem a mithem pokud te nesezere krab nebo vlk. Takze vlastne to taky neni zcela bezpecne. A mezi mithem a hagem mas taky nepratelsky spawn (brouci, jezevci, skreti... ).

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 16.42
od Woxa
Osobně bych z cest nedělal další dung :) Na místech kde ten spawn smysl dává většinou je. Na jiných místech se objevuje DX zásahy, pokud se v onom místě zrovna něco děje.

A hlavně, low levely by ta úprava na noc zavřela ve městě a zkušených postav by se nedotkla (zvířata, lapky, skřety většinou po pár levelech obejdeš i bez boje - pokud chceš).

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 16.59
od Gawain
lukasaspire píše: 9. 5. 2018 16.01 Nechal bych to na IC vývoji.
Ok, to mi stačí. Díky.

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 17.45
od Van
Případně bych to nechal na diskuzi v Nápadech a přípomínkách.

Re: Spawn potvor

Napsal: 9. 5. 2018 20.57
od Khazad2
lukasaspire píše: 9. 5. 2018 15.01 Bohužel to není tak snadný, jak by se mohlo zdát. Každej spawn je v lokaci řešen individuálně a nejde to upravit tak, že by se to všude po jedné úpravě projevilo.

O nějakých místech, kde to blbne vím, ale je spousta dalších věcí k řešení, které mají momentálně přednost. A DM spawn určitě nespouští.
Díky za odpověď a info. Jestli na to bude čas, tak bych navrhoval udělat nějaké systémové řešení nastavitelné parametry. Tím by na to byl jeden systém, ale furt by to mohlo být individuální. Změny by se ve výsledku dělali z toho jednoho místa. A po otestování začít nasazovat u problematických lokacích.

Ale chápu, že jsou i důležitější věci. :clover: