Kněžka Ajris dřevorubecká osada

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Kněžka Ajris dřevorubecká osada

Příspěvek od Vugi »

Nvm jestli je to už někde hlášené, ale jezevci killují kněžky Ajris u dřevorubecké osady, když je stráže nestihnou ochránit …
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2096
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Re: Kněžka Ajris dřevorubecká osada

Příspěvek od Pipi_CZ »

Vugi píše:Nvm jestli je to už někde hlášené, ale jezevci killují kněžky Ajris u dřevorubecké osady, když je stráže nestihnou ochránit …
To neřeš. Je to současným stavem aktivity DX. Není čas, jinak by se tak napotulovaly.
Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3528
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zuzuPD »

To je čistý altruismus kněžek - ve skutečnosti se kněžka obětuje, nechá se jezevcem sežrat a jak všichni víme nažraný jezevec bojuje o něco hůře než jezevec hladový, proto se pak stane snadnou kořistí stráže či dobrovolníků. S brouky je to něco podobného, ale aplikování altruistického sebeobětování na zlobry zatím pokulhává (zlý jazykové tvrdí že je to nedostatkem novicek na frontě - na jednu připadá tak dvacet útočícíh zlobrů).
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: Kněžka Ajris dřevorubecká osada

Příspěvek od cybermisa »

Pipi_CZ píše:
Vugi píše:Nvm jestli je to už někde hlášené, ale jezevci killují kněžky Ajris u dřevorubecké osady, když je stráže nestihnou ochránit …
To neřeš. Je to současným stavem aktivity DX. Není čas, jinak by se tak napotulovaly.
To je dany holt spawnem a restartama. Kdyz se zperzistentni NPC v lokaci, tak po restartu si NPC nepamatuje svuj stav (napr. ze ma stat na miste). Takze knezky zacnou chodit po lokaci az potkaji jezevce …
Ghost
Příspěvky: 770
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Nejde jim zapnout a zperzistentnit nesmrtelnost? DM by ji pak vypli, kdyby měl být nějaký útok nebo tak.
Bratrstvo zabanovaných!
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Nejde, protože perzistence neukládá fyzicky celé NPC se všemi atributy, ale jen odkaz na druh NPC, které se pak při novém načtení po restartu jen znovu vygeneruje z palety.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Ghost píše:Nejde jim zapnout a zperzistentnit nesmrtelnost? DM by ji pak vypli, kdyby měl být nějaký útok nebo tak.
Nejde bohuzel. Vse co se zapina a meni na NPC nejde zperzistentnit, pac po restartu se spawne NPC nactenim z palety, kde nic zapnuteho nema.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

cybermisa píše:
Ghost píše:Nejde jim zapnout a zperzistentnit nesmrtelnost? DM by ji pak vypli, kdyby měl být nějaký útok nebo tak.
Nejde bohuzel. Vse co se zapina a meni na NPC nejde zperzistentnit, pac po restartu se spawne NPC nactenim z palety, kde nic zapnuteho nema.
Šel by vypnout spawn jezevců a brouků (prakticky denní a noční spawn)? Protože... logicky.… stráž obojí *postřílí*, aby zajistila bezpečí tábora. Takže jejich výskyt tam, je trochu nelogický (nemluvě o faktu, že kdykoliv někdo v určitém časovém rozmezí vejde do lokace, tak udělá novou vlnu, kterou je třeba pohlídat, aby neuhryzali další kněžku).
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Nalk píše:
cybermisa píše:
Ghost píše:Nejde jim zapnout a zperzistentnit nesmrtelnost? DM by ji pak vypli, kdyby měl být nějaký útok nebo tak.
Nejde bohuzel. Vse co se zapina a meni na NPC nejde zperzistentnit, pac po restartu se spawne NPC nactenim z palety, kde nic zapnuteho nema.
Šel by vypnout spawn jezevců a brouků (prakticky denní a noční spawn)? Protože... logicky.… stráž obojí *postřílí*, aby zajistila bezpečí tábora. Takže jejich výskyt tam, je trochu nelogický (nemluvě o faktu, že kdykoliv někdo v určitém časovém rozmezí vejde do lokace, tak udělá novou vlnu, kterou je třeba pohlídat, aby neuhryzali další kněžku).
Nejde vypnout spawn jezevcu, jde vypnout spawn jako celek a to se tam nespawne zase vubec nic :ermm:
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Nj, jediné řešení, o kterém vím, je aby nějaké DM ráno oběhlo všechny potřebné lokace a povypínalo AI u postaviček. Pamatuju se, že Piti v takovejch časech vždycky vstávala o půlhodiny dřív. :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Pavel Urban
Příspěvky: 5886
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

The_Balrog píše:Nj, jediné řešení, o kterém vím, je aby nějaké DM ráno oběhlo všechny potřebné lokace a povypínalo AI u postaviček. Pamatuju se, že Piti v takovejch časech vždycky vstávala o půlhodiny dřív. :)
Přesně tak. Dělal jsem to o svátcích, když jsem vedl hlavní vývoj bojů, ale co svátky skončily, předal jsem pro únavu žezlo a navíc nemám ráno čas (dobře... jsem líný vstávat o půl šesté :smile:).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Děkuju moc za dnešní poštelování vojáčků! :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Odpovědět