Obcházení NPC

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

cybermisa píše:
Anade píše:
Panathian píše: Ještě mě napadá, že jí do sebe musíš nechat párkrát hlodnout, jinak se to pronásledování možná nezruší. Bylo by to ale trochu nešťastné.
Ale to mne vyhodí z HIDE. Pak mě třeba blbá krysa odhalí – já nevím, třeba skupině medvědů, banditů nebo já-nevím-čeho. Jestli chtěl Labir utnout stínovému tanečníkovi (zlodějovi, druidovi, hraničáři … s vysokým hide) možnost se nepozorovaně protáhnout skupinkami nepřátel, tak se mu to podařilo. Ani HIPS mi teď nepomůže. Díky, Labire, ale to jsem si ho fakt nemusel brát, jak píše i Sethiel zde: viewtopic.php?t=3782&start=20#65495
No ale s HIPSem bys mel mit tu vyhodu oproti hide, ze se ti podari v takovem pripade se znovu pekne hnedka (skoro) schovat. Obyc hider musi bud bojovat a nebo zdrhat.
Právěže na to nemůžu vůbec spoléhat. Musím a) rychle pryč z boje (pokud mě něco srazí, mám smůlu), b) rychle HIPS, který se mi napoprvé třeba nepovede; po tu dobu na mne už klidně mohou útočit ostatní.
Měl jsem za to, že ST využívá stínové sféry. Pokud to tak není a má jen obyčejný hide… Prostě konec procházení skrz skupinku nepřátel v chodbě (např. kanály). A jak jsem psal, krysa mne pronásledovala klidně i minutu (ta, co do mne narazila, byl jsem v hide, ostatní nepronásledovaly; zkoušel jsem víckrát) a HIPS se mi proti ní nepodařil. Nevím, jaké hody při HIPS přesně jsou (má představa je, že hází sledující na všímavost s nějakým bonusem proti TO = hide ST), ale myslím, že ST má docela vysoké hide (zvlášť, když už má na EQ HIPS), ale stejně neuspěju. Připomínám, že mluvím o HIPS, kdy utíkám z boje. Mimo boj mi obvykle zafunguje.
EDIT: Ještě k té kryse, co mne pronásledovala, ona mne zřejmě systémově neviděla (všímavost×hide) ani neslyšela (naslouchání × tichý pohyb), přesto se za mnou táhla a napadala mne. I když zaútočila první, tak to, že mě neviděla, způsobilo, že dostala zákeřný. Dokonce 2× po sobě (víckrát to otestovat nemůžu, má málo životů proti těm zákeřným). To, že mne neviděla systémem, usuzuji právě podle těch zákeřných, co dostala.
Naposledy upravil(a) Anade dne 22. 3. 2009 17.53, celkem upraveno 4 x.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Anade píše:
Když tě něco srazí, tak se hipsnout jde. Utíkat z boje taky nemusíš a můžeš se hipsnout hned.…

Edit: je to možná podobnej trik, jak položit více pastí na sebe.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

anurin píše:
Anade píše:
Když tě něco srazí, tak se hipsnout jde. Utíkat z boje taky nemusíš a můžeš se hipsnout hned.…
..ovšem jen, když se ti podaří nebýt v "boji" když tě srazí. Jinak doporučuji všem hajdařům chodi šipkama, prakticky tak nehrozí nebezpečí nechtěného protiútoku a zrušení hide.

To, že tě pronásledovala minutu krysa i přes HIPS je jasný autofollow bug. Jediné, co v takovém případě pomáhá je relog, nebo přechod do jiné lokace.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

anurin píše:
Anade píše:
Když tě něco srazí, tak se hipsnout jde. Utíkat z boje taky nemusíš a můžeš se hipsnout hned.…

Edit: je to možná podobnej trik, jak položit více pastí na sebe.
Musím utéct z boje… je to i v popisu, že v boji to nejde. Jinak mi to vypíše hlášku „Během souboje nemůžeš vstoupit do režimu ukrývání.“
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Anade píše:
anurin píše:
Anade píše:
Když tě něco srazí, tak se hipsnout jde. Utíkat z boje taky nemusíš a můžeš se hipsnout hned.…

Edit: je to možná podobnej trik, jak položit více pastí na sebe.
Musím utéct z boje… je to i v popisu, že v boji to nejde. Jinak mi to vypíše hlášku „Během souboje nemůžeš vstoupit do režimu ukrývání.“
Utéct z boje znamená podle tebe přesně co? otočit se a začít prchat?

Podle mého to je jen přerušení bojové animace a boje jako takového. Stačí kliknout na meč v levém horním rohu tvé obrazovky a utekl si z boje okamžitě...
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Zájemci o lekce v praktickém používání HIPS, včetně lekcí na využití v boji, nechť se přihlásí IC u odpovědných osob.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

anurin píše:
Anade píše:
anurin píše: Když tě něco srazí, tak se hipsnout jde. Utíkat z boje taky nemusíš a můžeš se hipsnout hned.…

Edit: je to možná podobnej trik, jak položit více pastí na sebe.
Musím utéct z boje… je to i v popisu, že v boji to nejde. Jinak mi to vypíše hlášku „Během souboje nemůžeš vstoupit do režimu ukrývání.“
Utéct z boje znamená podle tebe přesně co? otočit se a začít prchat?

Podle mého to je jen přerušení bojové animace a boje jako takového. Stačí kliknout na meč v levém horním rohu tvé obrazovky a utekl si z boje okamžitě...
Ano. To taky vím. Asi mám ale štěstí na ten autofollow bug. Povede se mi to jen výjimečně.
EDIT: Kliknutím na ikonku jsem to zatím moc nezkoušel. Ono najít levý horní roh myší při širokoúhlé obrazovce trvá mnohem dýl než kliknout jen kousek vedle.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Zpět k tématu - to tančení okolo sebe, když se NPC zamotá ke stolečkům u Svačinky vypadá hrozně. Stejně tak když někam jdu pomocí klávesnice, tak mě NPCčka otáčí. Problém se stabilně stojícími NPC (Bitevní mág) to neřeší.

Opravdu bych PC z tohoto antizasekávácího systému vyhodil.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

drake127 píše:Zpět k tématu - to tančení okolo sebe, když se NPC zamotá ke stolečkům u Svačinky vypadá hrozně. Stejně tak když někam jdu pomocí klávesnice, tak mě NPCčka otáčí. Problém se stabilně stojícími NPC (Bitevní mág) to neřeší.

Opravdu bych PC z tohoto antizasekávácího systému vyhodil.
Bude v dalším updatu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Novinky (tedy další update) byly 21. a já hlásím tedy pro sichr, že NPC stále točí s postavama. Dnes se mi tak stalo s prasetem a s jelenem. A kdo ví s čím ještě.

edit po PowerBalrogovi: ahaaaa.. promiňte mou nevzdělanost :megalol:
Naposledy upravil(a) Nalk dne 23. 3. 2009 16.41, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

update nebyl
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4101
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Dávám to sem, protože nechci zakládat nové téma kvůli této věci...

Občas se stane, že potkáte někde nějaké neobvyklé NPC které na to určité místo nepatří. To NPC tam je z nějakého důvodu (nemluvím o odběhnutém strážným z postu za broukem/skřetem apod.).

Proto vás hráče prosím, aby jste na ty NPC neklikali. Rozhodí to ty NPC a vypadá to potom komicky, když na stráži stojí dvě NPC a jedno kouká na cestu a druhý do stromu protože z toho směru si někdo přišel kliknout na NPC co tam nebývá. Kliknutí vyhazuje i ze sezení a jiných činností. Může se to zdát jako prkotina, ale ocenil bych to.

Díky
Wanting something does not give you the right to have it.
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Když vidím, jak stráž kouká kam nemá, tak je naklikávám právě na tu správnou stranu :D
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4101
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Jasný tohle beru, mluvím hlavně o těch zbytečných klikáních jak je každej zvyklej ze singlu... :shades:
Wanting something does not give you the right to have it.
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Jojo, já to pochopil :)
Odpovědět