Uznávám, že bez golema by to nebyl problém, na druhou stranu mág stihl sundat Dietricha, čímž připravil skupinu o silného bijce dřív, než golem vůbec něco pořádného udělal. Takže dle mého názoru, tam byl problém v obouch NPC a spíše mě vadí ty hůlky, díky kterým se nedal pro mě ten golem utankovat a díky čemuž pak sejmul další postavu skrz paralýzu.cybermisa píše:Tohle je jen dusledek souhry okolnosti, pricinou byl ten nesmyslny kosteny golem a ne ze ne. Kdyby tam nebyl on, tak ten mag neni problem.Nalk píše:cybermisa: dotyčný kosťa s hůlkou sundal dva členy výpravy, jeden člen padl pod haldou kouzel a dvě postavy dostala ta jiná potvora, díky tomu, že Van byl dispelnutý a nemohl to už utankovat.
Dispel hůlky
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
No ja se obavam, ze toho golema byste nedali i kdyby tam dispel hulky nebyly - ale to uz je trochu OT.Nalk píše:Uznávám, že bez golema by to nebyl problém, na druhou stranu mág stihl sundat Dietricha, čímž připravil skupinu o silného bijce dřív, než golem vůbec něco pořádného udělal. Takže dle mého názoru, tam byl problém v obouch NPC a spíše mě vadí ty hůlky, díky kterým se nedal pro mě ten golem utankovat a díky čemuž pak sejmul další postavu skrz paralýzu.cybermisa píše:Tohle je jen dusledek souhry okolnosti, pricinou byl ten nesmyslny kosteny golem a ne ze ne. Kdyby tam nebyl on, tak ten mag neni problem.Nalk píše:cybermisa: dotyčný kosťa s hůlkou sundal dva členy výpravy, jeden člen padl pod haldou kouzel a dvě postavy dostala ta jiná potvora, díky tomu, že Van byl dispelnutý a nemohl to už utankovat.
Jinak ja chapu, co ti na hulkach vadi a proc, ale Naylun to shrnul celkem pekne. Jde o balancovani systemu a opravdu nejde o beznou vec, jak se tu nekteri snazi prosazovat.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Obávám se, že bychom ho dali...
A pokud nejde o běžnou věc, tak nevím, proč se s hůlkama potkávám tak často. Asi je čas na přidání nové runy - "Nalkovo štěstí" = postava má štěstí na všecko možné, krom drobných maličkostí jako je šlápnutí do kaluže za deště, apod. apod. a taky má zvýšenou pravděpodobnost výskytu malých hůlek s dispelem
A pokud nejde o běžnou věc, tak nevím, proč se s hůlkama potkávám tak často. Asi je čas na přidání nové runy - "Nalkovo štěstí" = postava má štěstí na všecko možné, krom drobných maličkostí jako je šlápnutí do kaluže za deště, apod. apod. a taky má zvýšenou pravděpodobnost výskytu malých hůlek s dispelem
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Golema by sundali levou zadní. Ať už to je trapný golímek s obojručkou, nebo kostěný ettin, jakože spíš ten.
Naposledy upravil(a) Pipi_CZ dne 27. 4. 2011 11.31, celkem upraveno 1 x.
Snad jediné místo, kde na hůlku narazíš vícekrát za výpravu je skřetí sídliště+komplex. Zbytek EQ je krom ultimátních bossů bez hůlek, nevidim to jako problém, pokud skřeti nejsou tví velcí favoriti :-) Jinak proti těm šamanům s výjimkou velemága se to fakt dá, byl jsem tam mnohokrát i sám a mám to ověřené (proti AI). Možná jsem se s hůlkami nesetkal tak často jako ty, protože jsem prostě aktivně předcházel jejich použití, nesmíš jim dát šanci.Nalk píše:Obávám se, že bychom ho dali...
A pokud nejde o běžnou věc, tak nevím, proč se s hůlkama potkávám tak často. Asi je čas na přidání nové runy - "Nalkovo štěstí" = postava má štěstí na všecko možné, krom drobných maličkostí jako je šlápnutí do kaluže za deště, apod. apod. a taky má zvýšenou pravděpodobnost výskytu malých hůlek s dispelem
EDIT: A ještě jsem si vzpomněl, že kromě viditelnosti je u hůlky asi i podmínka na zastavení času .. nezvpomínám si, že by ji na mě některý z bossů použil během stoptimu, ale nejsem si 100% jistý. A ano, golema samotného by nakouzlení Van s Dietrichem porazili.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
"Běžnou" věc z toho dělají podle všeho ti skřetíci/kostíci. To že nemají 100% šanci na vlastnictví je pěkné, pokud to ale v praxi znamená, že tím vcelku pravidelně mává víc jak jedno NPC na lokaci, docela to ničí tvrzení o "pár nejvyšších bossech" ("vyšší lieutenant" by asi bylo přesnější). Jsou tu zmíněny sice jen dva druhy potvůrek, ale shodou okolností jsou to taky typově snad nejrozšířenější obludky na Desce, takže tu opět určitý nádech běžnosti je.cybermisa píše:Jinak ja chapu, co ti na hulkach vadi a proc, ale Naylun to shrnul celkem pekne. Jde o balancovani systemu a opravdu nejde o beznou vec, jak se tu nekteri snazi prosazovat.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Tak včera tam padli aspoň dva dispely, celkem krátce po sobě (rozhodně jsem zkoušel v podobném časovém rozmezí cpát do Vana lektvary léčení a chudák zvracel, jak... ). Jinak jsem zažil koboldíky (taky jedna smrt, ale i díky lagu dočasnému - hůlka, lag, X spellů a útoků, konec lagu, -5 HP ), skřeti co vidí, to dispelují téměř, u nemrtvých prakticky vůbec, až včera (a myslím minule od těch lichů hraných Pavlem, zde by mě zajímalo, proč když jsou ti drsní mágové ovládaní DM a tedy mají ten intelekt, proč stále užívají ten skriptík? Tedy údajně v jednom tom mágovi Pavel nebyl a jen situaci sledoval, ale i tak mu dodal jistou inteligenci atd.) a to je celkem vše. Není toho celá Deska těch hůlek, ale skřeti je mají ve skutečně obrovském množství.Naylun píše:Snad jediné místo, kde na hůlku narazíš vícekrát za výpravu je skřetí sídliště+komplex. Zbytek EQ je krom ultimátních bossů bez hůlek, nevidim to jako problém, pokud skřeti nejsou tví velcí favoriti :-) Jinak proti těm šamanům s výjimkou velemága se to fakt dá, byl jsem tam mnohokrát i sám a mám to ověřené (proti AI). Možná jsem se s hůlkami nesetkal tak často jako ty, protože jsem prostě aktivně předcházel jejich použití, nesmíš jim dát šanci.Nalk píše:Obávám se, že bychom ho dali...
A pokud nejde o běžnou věc, tak nevím, proč se s hůlkama potkávám tak často. Asi je čas na přidání nové runy - "Nalkovo štěstí" = postava má štěstí na všecko možné, krom drobných maličkostí jako je šlápnutí do kaluže za deště, apod. apod. a taky má zvýšenou pravděpodobnost výskytu malých hůlek s dispelem
EDIT: A ještě jsem si vzpomněl, že kromě viditelnosti je u hůlky asi i podmínka na zastavení času .. nezvpomínám si, že by ji na mě některý z bossů použil během stoptimu, ale nejsem si 100% jistý.
Golem měl štěstí... bez mága bych ho utankoval s rozumnou ztrátou HP, zatímco by ho Dietrich ubil, naopak mág měl štěstí, protože po dispelu by ho Van asi i tak ubil, nebít toho, že ho terorizoval stále ten golem.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Takže výpravy, kde jsem potkal hůlku (beru z logu od 31.1.2011 do 26.4.2011, bráno od nejmladších po nejstarší):
včerejší kostlivec (nemá v názvu lich, minimálně 2x po sobě)
questový lich v hrobce (detailněji proberu s Pavlem po PM, jak jsem slíbil - dmg, jeho čísla atd., minimálně 3x)
nejmenovaný lich s Pavlem opět (minimálně 4x užito)
skalní skřet (nechce se mi z logu řešit který, ale minimálně 6x tu mám v jedné výpravě... a skalní skřet se vyskytuje vícekrát)
ještěřanka, troglodyt, kobold (zde byl navíc 1 heb vlivem lagu)
Dohromady tu mám 29 hůlek, které Van zvládl zaznamenat (třeba minimálně včera hůlku na Mair jsem viděl jen efekt přes zeď). Za necelé tři měsíce, hodně toho procházím s Vanem v invisu, kvůli rizikům všem možným (i hůlek) atd.
včerejší kostlivec (nemá v názvu lich, minimálně 2x po sobě)
questový lich v hrobce (detailněji proberu s Pavlem po PM, jak jsem slíbil - dmg, jeho čísla atd., minimálně 3x)
nejmenovaný lich s Pavlem opět (minimálně 4x užito)
skalní skřet (nechce se mi z logu řešit který, ale minimálně 6x tu mám v jedné výpravě... a skalní skřet se vyskytuje vícekrát)
ještěřanka, troglodyt, kobold (zde byl navíc 1 heb vlivem lagu)
Dohromady tu mám 29 hůlek, které Van zvládl zaznamenat (třeba minimálně včera hůlku na Mair jsem viděl jen efekt přes zeď). Za necelé tři měsíce, hodně toho procházím s Vanem v invisu, kvůli rizikům všem možným (i hůlek) atd.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Nejen invis, ale i další způsoby slouží proti zacílení hůlky. Totiž, abych uvedl na pravou míru Naylunovo "musí vidět" tak je to spíše "musí zacílit". A jako ve všem je na EQ důležitější taktika a chytrá hlava než "boost, click and kill" - v tu ránu hůlky nevadí a s trochou úsilí se dá dostat s pěkně sestavenou družinou snad všude a zbydou NPC typu Wyverna pro epické družiny. Navíc, když se hraje takticky, bývají NPC ovládané DM někdy snazší, protože vám vlezou do pasti díky tomu, že myslí.
K NPC Prextorovi: o jeho existenci jsem se poprvé dozvěděl před třemi reálnými měsíci po dvou letech hry a to IC. Teď o něm ví všichni.
K NPC Prextorovi: o jeho existenci jsem se poprvé dozvěděl před třemi reálnými měsíci po dvou letech hry a to IC. Teď o něm ví všichni.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Asi se budu opakovat … ehm, jo budu, ale je to pravda. Taktika sehrané družiny je někdy víc jak 50% úspěchu. Abych to rozvedl, tak … když jsem hrál za Aris, neměl jsem ani tušení, že dispell hůlky skřeti, nebo něco jiného mají. A bylo to sehranou družinou. Magiči odpadli hned jak byli na dohled, bojovníci se pobili a postříleli po tom, co měl lučištník uklizeno své. A bylo. Teď, s Tamironem … no jéje. Jednak je pomalý a dispell háže kdekdo :D a pak družina je taky pomalá.Aefar píše:Nejen invis, ale i další způsoby slouží proti zacílení hůlky. Totiž, abych uvedl na pravou míru Naylunovo "musí vidět" tak je to spíše "musí zacílit". A jako ve všem je na EQ důležitější taktika a chytrá hlava než "boost, click and kill" - v tu ránu hůlky nevadí a s trochou úsilí se dá dostat s pěkně sestavenou družinou snad všude a zbydou NPC typu Wyverna pro epické družiny. Navíc, když se hraje takticky, bývají NPC ovládané DM někdy snazší, protože vám vlezou do pasti díky tomu, že myslí.
K NPC Prextorovi: o jeho existenci jsem se poprvé dozvěděl před třemi reálnými měsíci po dvou letech hry a to IC. Teď o něm ví všichni.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Proto obdivuji i Labirovu AI, že dokázala projít kolem Vana, který jediný mohl jít pořádně vidět pro toho hůlkaře, dojít s kostěm dozadu, zlikvidovat čarodějnou podporu atd. Pak teprve se zacílit na Vana a pak pronásledovat utíkající Mair, zatímco Van drží zbytek potvor a pomalu umírá
O taktice... hoňte si triko, jak chcete, ale prostě nejlepší řešení šamanů je obejít, bo je zlikvidovat dřív, než cokoliv provedou. Ideálně tedy likvidace střelcem, nebo magií. Problém je, že ne vždy je po ruce dobrý střelec, nebo mág, který polikviduje něčím jen šamany a pokračoval bez problémů dál. A vzhledem k tomu, že sražení nestačí, protože si hůlkují i třeba pod packou, tak co chcete dělat?
O taktice... hoňte si triko, jak chcete, ale prostě nejlepší řešení šamanů je obejít, bo je zlikvidovat dřív, než cokoliv provedou. Ideálně tedy likvidace střelcem, nebo magií. Problém je, že ne vždy je po ruce dobrý střelec, nebo mág, který polikviduje něčím jen šamany a pokračoval bez problémů dál. A vzhledem k tomu, že sražení nestačí, protože si hůlkují i třeba pod packou, tak co chcete dělat?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Ta okamžitá likvidace, jediná odpověď, jak říkáš.Nalk píše:Proto obdivuji i Labirovu AI, že dokázala projít kolem Vana, který jediný mohl jít pořádně vidět pro toho hůlkaře, dojít s kostěm dozadu, zlikvidovat čarodějnou podporu atd. Pak teprve se zacílit na Vana a pak pronásledovat utíkající Mair, zatímco Van drží zbytek potvor a pomalu umírá
O taktice... hoňte si triko, jak chcete, ale prostě nejlepší řešení šamanů je obejít, bo je zlikvidovat dřív, než cokoliv provedou. Ideálně tedy likvidace střelcem, nebo magií. Problém je, že ne vždy je po ruce dobrý střelec, nebo mág, který polikviduje něčím jen šamany a pokračoval bez problémů dál. A vzhledem k tomu, že sražení nestačí, protože si hůlkují i třeba pod packou, tak co chcete dělat?
No... mě dispell pod packou nepřijde nebezpečný... tak někoho oddispelluje... ale stejně přece hebne, ne?
Mimochodem, zkoušeli jste někdy taktiku "minimalizace" - hrát s co nejmenší spotřebou čehokoli? Lektvarů, kouzel atd.? Doporučuji... je to zábavné... a kouzla pak zbudou na tu pravou chvíli. Boost je taky taktika... ale jak vidno, u hůlek naráží.
Mimochodem, zkoušeli jste někdy taktiku "minimalizace" - hrát s co nejmenší spotřebou čehokoli? Lektvarů, kouzel atd.? Doporučuji... je to zábavné... a kouzla pak zbudou na tu pravou chvíli. Boost je taky taktika... ale jak vidno, u hůlek naráží.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Jenže když máš v jeskyni 20 nepřátel z toho tři šamany, zpackuješ ty tři, kosíš zbytek, víš že máš čas a najednou prásk hůlka, tak to začne být právě zajímavé, minimalistické. Van tedy ustojí kde co, ale i tak je to prostě prasárna.Aefar píše:No... mě dispell pod packou nepřijde nebezpečný... tak někoho oddispelluje... ale stejně přece hebne, ne?
Mimochodem, zkoušeli jste někdy taktiku "minimalizace" - hrát s co nejmenší spotřebou čehokoli? Lektvarů, kouzel atd.? Doporučuji... je to zábavné... a kouzla pak zbudou na tu pravou chvíli. Boost je taky taktika... ale jak vidno, u hůlek naráží.
EDIT: a když uvážím, co vše si Van může hodit, tak jedu v podstatě minimalisticky ale jsou prostě místa, kde minimalismus nefunguje.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
No zkus jednu nejmenovanou slečnu... na jistém místě, překvapit bez buffů. Už jen pár jejích dětí (takže je vlastně paní) má +5 zbraně. Ale to už jsme OT řekl bych.Aefar píše:No jo... neznám konkrétně tu situaci, tak nemohu soudit...
Ale zkušenost říká, že se to obvykle dá. A že cleric se nemusí bát ani draka.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Jestli se ho ten OP terminátor bát bude a nebo ne, je už záležitost charakteru ;)Aefar píše:...Ale zkušenost říká, že se to obvykle dá. A že cleric se nemusí bát ani draka.
Ale hlavně do hůlek nerejpejte, nebo se toho někdo chytne a bude to ještě horší. Při představě že by se NPC dispel hůlky daly vylootit mě jako hráče mága jímá hrůza ^^
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)