Pár nápadů k hraní knězů, mágů a druidů - trojtopic

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

A co že to chcete sepisovat? Já myslel, že smyslem tohoto topicu je, aby měl caster své castění (kouzlení) propracované do hloubky, a že jakákoli činnost, kterou jejich postava dělá, musí mít nějaký důvod a být nějak opodstatněná - a musí kromě charakteru odpovídat i roli, kterou hraje.

Takže caster by si měl uvědomit, že jeho kouzlo/zázrak/motlitba - je za všech okolností magie, a rozpracovat, že k té magii nepřišel "jen tak".

Je tedy důležité mít ujasněno, jak, například:
- zda zdlouhavým studiem vzorů kouzel a magických formulí
- či postupným uvědomováním si magie kolem sebe a náhodným objevováním
- nebo rozjímáním, meditacemi a odevzdáním se svému bohu a následnou výukou formulí a motliteb v semináři toho či onoho kněžského řádu
- či ze souznění s přírodou, se kterou je spjat
- či výukou starého šamana Skr'krrragh'grkha ve sféře Halek'dalek'palek při vdechování kouře z nehtů a vlasů tamějších skřetoboldů a následného běhání v tranzu okolo ohně s výkřiky Huna'fuňa...
- a nebo spoustou jiných konceptů...

V každém případě by tím měla být určena koncepční linie veškerého dalšího využívání magie a její rozvoj a pak jde o to to "neojebávat", ale dát si záležet na důsledném dodržování a odehrávání této linie, tak, aby to bavilo vás i ostatní (nejlépe).

Je třeba si uvědomovat, že za každým z příkladů je mnohaletá činnost. Že z počátku se čaroději třeba jen ježily chlupy na rukou místo kýženého efektu, když po pěti letech po čtení sto šedesáté deváté knihy a při dvoustém padesátém čtvrtém pokusu, bledý a podvyživený, konečně poprvé uchopil magii kolem sebe, vyslovil formuli, provedl to gesto snažil se zakouzlit obyčejné světlo.

Prostě rozvinout koncept, pozadí, historii - včetně podstaty celého kouzlení. Těch variant jsou tisíce a záleží na fantazii hráče, jen nesmí být líný a považovat postavu za bezduchou postavičku, která má čarování díky lvlu, protože to tak v NWN enginu je, a kouzlení znamená dát spell do quickslotu a ve správnou chvíli kliknout na sebe, abych se naboostil a byl největší killer, nebo na nepřítele, abych ho killnul a dostal expy a byl největší borec.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Osobně mi mágové příjdou podstatně snazší k uhrání nežli klerici. Obvykle tam není zásadní rozpor toho, že někomu sloužíte a musíte se dle toho chovat. Už v NWN samotném je myslím celkem jasně popsané, že čaroděj se prostě musí magii učit, kdežto zaklínači mají magický talent - obvykle skrz krev nějakých magických stvoření/ras (draci, bytosti z vyšších/nižších sfér, elfové jsou rasa sama pro sebe).
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Sonnyx
Příspěvky: 217
Registrován: 15. 1. 2011 6.06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sonnyx »

Někteří radši dají nováčkovi pár vět, které mohou pomoct, když má dávku vlastní fantazie a něco takového už hrál. Já radši dám i příklad, aby to pochopil úplně každý, udělal si představu nebo nabral inspiraci. Věřím, že je hromada lidí, kteří začnou hrát a modlení/kouzlení zdaleka promyšlené nemají a tím, že jim řekneš, promysli si to a to, jim nijak zvlášť nepomůžeš, když třeba absolutně nevědí, jak s tím začít.

Takže smysl topicu je takový, jako jsi řekl, ale určitě by jsme tím nedocílili pomocí pár vět, ne u některých hráčů. (Nikoho nemám na mysli a neříkám, že taková verze hráče se teď někde potuluje po EQ)
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Mě spíš opravdu zajímá s čím detailním příjdete, protože pochopit ty základní principy (nikoliv teorie na MUni) je podle mě jedna z nejlehčích věcí. Ale taky každý chápe jinak a jinou rychlostí a co hraju RPGčka, tak jsem 90% času hrával postavy, které byly nějak magicky založené, takže mám asi jistou výhodu.

Jen pro představu - co tam všechno chceš shrnout? Že bych se taky zamyslel detailněji.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Sonnyx
Příspěvky: 217
Registrován: 15. 1. 2011 6.06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sonnyx »

No, já k tomu nic sepisovat nebudu. Když jsem chtěl začít psát o knězovi, poprosil jsem ZuzuPD, jestli by nesepsal něco k mágům a on řekl, že jo. To je celé. Neřekl jsem, že to bude nějaké super podrobné ani nic jiného. Nebo řekl?
Cokoliv jsem teď psal, bylo to myšleno ke knězům.
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Právě protože je to dvojtopic a jelikož jsou tu dlouhé popisy kleriků, které vzešly z našich nápadů a pojetí a diskuze, tak tak nějak čekám (+ zuzuovi to trvá :biggrin: ), že bude velký soupis mágů. Netvrdím, že jsi to řekl, tvrdím, že to vychází z kontextu toho, co se vše dělo kolem knězů.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4056
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Tak já bych si s dovolením zkusil napsat něco o tom, jak vidím druida já.

:point: Co se kouzlení týče, tak je to na stejném principu jako kněží.
Druid je oddaný své přírodě a snaží se ji ze všech sil pomáhat a díky tomu čerpá potřebnou sílu a díky modlitbám k Matce (přírodě, bohu) promlouvá a ta ho odměňuje podle potřeby (Na Eq je i buh přírody, ale nikdy jsem se nestkal s druidem, který by uctíval přímo jeho). Odměňuje ho za to, co pro ni druid dělá.
Pak je tu styl druida jako je šaman. S tím jsem se taky moc nesetkal, ale vidím ho jako domorodého čaroděje. Zkrátka čaroděje, který používá rituály na svá kouzla, případně k tomu používá i bohy a magii. Takže vlastně šamana vidím jako čaroděje a kněze dohromady a spíše něco na ten "lesní" způsob.
Nevidím tam nějaké omezení co se fatnazie týče - Jak mi jedna moudrá učitelka vždy říkávala: "Druid může všechno". Samozřejmě berte to s rezervou. Například nelze obcházet systém a když zkrátka sešle druid kouzlo kůra třeba na medvěda, těžko uhrát, že jen přiložil k medvědovi ruku a tečka a nic. Je tam vidět ten efekt, je tam vidět, že něco seslal, musel něco říct, udělat klidně i lehkou gestikulaci (Což by se zrovna za přiložení ruky dalo považovat).


:point: Druida vidím jako velice moudrého člověka. Každý by k němu měl mít respekt, tolerovat je a mít k nim jakousi uctu, něco jako ke kněžím. Avšak záleží na druidovi, jak dobře si tohle všechno u okolí vybuduje.
Charakter druida je samozřejmě ruzný na každém jedinci. Druid muže být velice přísný a může klidně i nesouhlasit s lovem zvěře a kázat, že by nikdo neměl jíst maso, ale to zrovna nezní moudře a pak si takový druid těžko vybuduje ten respekt u ostatních. Pak také druid může být střídmý, brát v potaz lov a nezakazovat ho, ale podle mě by druid měl vždy nějak soucítit s přírodou. Ten soucit by měl být spjatý se zvěří a podle mě se ve více lidech shodnem, že bude velice divný pohled na druida, který loví zvěř, dělá dřevorbuce, truhláře, nějakým zpusobem obchoduje s masem nebo s kůží (teď mluvím o druidovi, který se chová jako druid. Né přímo o povolání).

:point: Druid by měl být velice duchovním člověkem. Rituály muže provádět stejně tak jako obyčejné modlitby. Měl by být velice moudrý a jak už jsem říkal, jako k moudrému by na něj měla pohlížet společnost.
Druid je rozhodně přírodní kněz/čaroděj. Těžko vyrazí někam s plátovou zbrojí (má za ní dokonce i postihy) a s mečem do boje. Ten kov mi k druidovi zkrátka moc nejde. Samozřejmě pokud to hra dovolí, je možnost, aby se druid učil s mečem atd., ale moc mi to k němu nesedí - to už ale záleží na charakteru. Tohle je přímo muj pohled na Druida - například se mi i moc nezdá, když druid používá jakékoliv zbraně na blízko na dálku. Meč se k takovému moudrému lesnímu čaroději málokdy hodí, to se asi shodneme, ikdyž by se to přežít samozřejmě dalo. Takový luk, hůl a podobné se vidí už raději, avšak z mé strany je to to samé, jako meč. Druid má postih na auře, když kácí stromy nebo zabíjí zvěř. A pak veme do ruky luk (ze dřeva) nebo hůl (ze dřeva). Hůl samozřejmě může najít, příroda mu ji muže darovat atp. To samé klidně i s lukem, ale je třeba si uvědomit, že by to měl být dar od přírody, který by si druid měl zasloužit - né koupit v krámě.
EDIT: Případně si prostě uvědomit, že to není jen tak luk, ale kus přírody - Matky všeho

:point: Léčit by měl druid asi jako většina kněžích - modlitbami. Tady bych ale vytkl léčení bylinkami, které bych tam viděl častější. Tím, že je druid duchovním a moudrým, tak nevyužívá tolik sílu matky, pokud to není nezbytně nutné. Tak to vidím já. Vidím ho jen v ošuntělém a strohém nebarevném obleku (případně v barvách přírody), co má u sebe jen pár bezcenných věcí. Vidím ho zkrátka jako velice prostého člověka, co se vzdal nějakých větších materiálních hodnot a tak používá jen ty (pro něj) nejprimitivnější věci.

To je něco jako psal Barlgo na začátku. Kněz by se měl zamyslet nad tím, jestli je to světlo opravdu potřeba (Do jisté míry to vidím trochu jinak - např že buh je s každým a né jen když "má čas"). Ale tím chci jen říct, že u druida nevidím duvod aby sesílal světlo, když si muže na cestu posvítit svící (nemluvím o otravování boha). Jednoduše představuji si to tak, abych to ještě shrnul, že druid na sobě nedá znát nějakého výjmečného nadání (až na to felčařství např). Dá ho znát až když je opravdu třeba - Toť můj pohled na druida, ale samozřejmě jde o charakter.

To je asi vše k mému pohledu a vše, co mě teď napadlo.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Sonnyx
Příspěvky: 217
Registrován: 15. 1. 2011 6.06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sonnyx »

Tak díky. Když Zuzu ještě přidá svého mága, tak máme podchycena skoro všechna kouzlící povolání. :)
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Jen dodám, že tu byl i hraný šaman.. resp. šamanka (celkem zajímavě). A byl tu i dlouho takový skromný uctívač Gharmy, který se tím ovšem nijak nechlubil. :smile:

:smile: Jinak vidím, že jsi nakonec další druid "kněz", nikoliv "strážce", jak jsem to popsal IG v knize. :biggrin:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4056
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Nalk píše:Jen dodám, že tu byl i hraný šaman.. resp. šamanka (celkem zajímavě). A byl tu i dlouho takový skromný uctívač Gharmy, který se tím ovšem nijak nechlubil. :smile:

:smile: Jinak vidím, že jsi nakonec další druid "kněz", nikoliv "strážce", jak jsem to popsal IG v knize. :biggrin:
To je spíš jak to vidím já, jako druidy obecně. Co se přímo Godnera týče, toho jsem tu přímo nikde ani moc nepopsal =), ale ano, není uplným strážcem, jak jsi popisoval ty.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
gringo
Příspěvky: 94
Registrován: 4. 4. 2009 22.14

Příspěvek od gringo »

Wolf píše:Tak já bych si s dovolením zkusil napsat něco o tom, jak vidím druida já.

…………………………………………………………………………………..

To je asi vše k mému pohledu a vše, co mě teď napadlo.
Druid je síce oddaný prírode,ale nesnaží sa jej zo všetkých síl pomáhať. Na to by mal mať tú vysokú múdrosť. Druid vie, že súčasťou rovnováhy v prírode je ničenie aj tvorenie a preto má vedieť odhadnúť kedy má zasiahnuť. Nie je kňaz, nemodlí sa ku prírode, nanajvýš ma niekoľko rituálov. Príroda ho neodmeňuje za vernosť, on ju pochopil a čerpá z nej podľa potreby.

Múdry síce je, ale jeho záujmy a ciele sa často krížia alebo priamo odporujú bežným ľudským, takže bežný človek (elf,trpaslík...čokolvek) až takú velkú úctu častokrát k druidovi mať nebude, a druidovi to bude pravdupovediac u prdele.

Druid loví, seká drevo a bojuje. Pre vlastnú potrebu, z vlastných dôvodov. Pár kníh kde boli druidi som prečítal,a je medzi nimi asi tolko vegetariánov, čo medzi bežnou populáciou. Ale neloví na predaj, len pre svoju nutnú obživu. S tými zbraňami to je tak, že v pôvodnom dungeons and dragons obmedzovalo spracované železo druidské schopnosti, myslím, že to malo aj nejakú tabuľku na zlyhanie kúzla podľa toho koľko železa máš na sebe/ pri sebe. Inak nemá problém s bojom.

V podstate jediné, čo treba u druida uhrať je jeho silný cit pre rovnováhu, ale z akého uhla sa už na dodržiavanie rovnováhy pozerá je vec iná.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

A druida máš dvě možnosti - buď to jet na ten styl, kdy přírodě neubližuješ a hlídáš jí jako vlastní dítě. Anebo jednáš jako přímá součást přírody v tom směru, že i užíráš maso atd., ale to se blbě reguluje a tak jak je EQ nastavená není pro tohle úplně prostor. Samozřejmě by bylo ideální mít velké areály s různými smečkami zvěře, mezi kterými by byli proměnění druidi, kteří by žili většinu času s těmi smečkami a sem tam se navrátili do lidské podoby, aby řešili nějaké spory přírody a "lidstva".
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Právě pro prostředí EQ mi ten druid ochránce, pomocník přijde jako mnohem vhodnější, než druid neutrál, který tu přírodu i užírá.

Proč? Protože na EQ je podstatně větší zastoupení postav, které přírodě škodí (hlavně rubou dřevo a zvěr ve velkém, pro zisk atd...) a tudíž ten druid sám nemá příliš potřebu rovnováhu tímto směrem ohýbat. Moc dobře ví, že na tuto misku vah dostatečně přikládají jiní a on musí přidávat na tu druhou, aby váhy zůstali v rovnováze.

Jinak je pochopitelné, že nějaký "pan Burák z Burákova" nebude mít druida v úctě, ale na druhou stranu někdo takový obvykle nějakou přehnanou úctu nevyjadřuje ani jiným vzdělancům a učencům. Nicméně, někdo trochu moudrý bude mít druidy v úctě a na jejich rady rád dá, protože moc dobře ví, že druidi nejsou žádní blbci a mají to v hlavě srovnané (pokud to nezprasí přímo hráč se svou int/wis na bodu mrazu, ale bodově u postavy někde ve výšinách).
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
gringo
Příspěvky: 94
Registrován: 4. 4. 2009 22.14

Příspěvek od gringo »

Woxa píše:Právě pro prostředí EQ mi ten druid ochránce, pomocník přijde jako mnohem vhodnější, než druid neutrál, který tu přírodu i užírá.

Proč? Protože na EQ je podstatně větší zastoupení postav, které přírodě škodí (hlavně rubou dřevo a zvěr ve velkém, pro zisk atd...) a tudíž ten druid sám nemá příliš potřebu rovnováhu tímto směrem ohýbat. Moc dobře ví, že na tuto misku vah dostatečně přikládají jiní a on musí přidávat na tu druhou, aby váhy zůstali v rovnováze.
No,keby to malo byť podľa nastavenia EQ (myslím tým,ako postavy osekávajú prírodu pre zisk) tak by z druidského kruhu mala byť militantná poloteroristická organizácia zosielajúca na bežný ľud morové rany ako malý naštvaný izraelský boh a nie plyšová verzia, ktorú si opísal :bleh:
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Já nespecifikoval jakým způsobem ty druidi budou té přírodě pomáhat, já pouze vypíchl, že na EQ nemají mnoho důvodů ji i škodit za účelem udržení rovnováhy.

A zda ti druidi za každý pokácený stromek vysadí 10 nových a nebo jen dřevorubci pošlou za každý stromek jeden šíp mezi oči už je vcelku irelevantní.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

Spíš k možnostem hry:

Ono hodně záleží jak se na druida podíváme, "staří" druidé (ti naši, skuteční) byli něco mezi šamany, kněžími, a čaroději. Bohužel se to neví úplně přesně, protože zachovalých záznamů z doby kolem začátku letopočtu je žalostně málo.

Postupně se pak jejich vnímání posunulo až na fantasy pojetí hippísáků nebo chlapíků co mají za úkol chránit přírodu, udržovat rovnováhu, atd.

Druid se dá hrát právě i jako šaman, tedy postava svázaná jedním stem pout a vzájemných dohod s duchy, bůžky, atd. Velice obsáhle se tímhle tématem zabývají třeba pravidla WoDu, konkrétně vlkodlaci (forsaken verze). Bohužel nemám čas sem sepisovat něco bližšího, sorry ;)


//edit: podotýkám, že takový šaman může být vegan-ekoterorista, stejně jako nový Buddha. Je to hlavně systém přístupu postavy ke svým schopnostem, ne norma chování ;)
Naposledy upravil(a) placidity dne 14. 10. 2011 14.57, celkem upraveno 1 x.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Řeknu vám to jinak... (BTW: nestála by diskuze od druidech za rozdělení)…

Trpaslíky je možno hrát X způsoby, ale na Desce je archetypem jejich hry prostě jedna verze s drobnými úchylkami.. ehm.. odchylkami u jednotlivých trpaslíků. Je to dané nějakým nastavením světa a hráčského vývoje a tradice.

Druidy je možno hrát X způsoby, ale na Desce se prostě archetypem stal druid "vegetarián ochránce", protože zpočátku to systém jinak prakticky nedovoloval. Bez run se nedala vraždit zvěř, ani s runama nemůžeš kácet dříví a nebylo kdysi hromadné tišení (a pak nefungovalo v proměnách), takže se druid nemohl promenádovat v nějaké smečce. Je to nastavení světa, které nějak zapůsobilo na hraní druidů a nějak jsme to my hráči druidů zavedli ten styl hry a dodržovali.

Momentálně sice druidé prakticky nehrají - ono taky už nejsou takové zásadní spory jako "tenhle grázl vybíjí soustavně Divočinu", protože nastavení cen kůží + PlaCoS pracují ve prospěch druidů, ale pořád by se tam jistě dalo něco v rámci téhle tradice vymýšlet.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1250
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Příspěvek od Selvagion »

Jak čtu o těch druidech, vzpomněl jsem si na Zaklínače :-)

"Druidské učení. Znám je. Vyložil mi je kdysi jeden mystik. Dva dny po našem rozhovoru ho rozsápali krysodlaci. Narušení rovnováhy při tom jsem nezaznamenal."

"Zajdi někdy za matkou, jejíž dítě roztrhal bazlišek, a vysvětli jí, že má být ráda, neboť díky tomu se lidské plemeno vyhne degeneraci. Uvidíš, co se bude dít."


Mě vždycky druid přišel jako takový podivín, co vlastně prosazuje něco, o čem nikdo ani nechce slyšet. Protože lidi chtějí dřevo na stavbu a chtějí vyhubit vlky, co je ohrožují, a druid jim příjde jako šílenec, co by těm vlkům, až ho budou žrát, ještě popřál dobrou chuť.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Většinu času jsem si tak za druida připadal... furt měl někdo nějaké řeči... svého času padal odpor od půlky player listu :megalol:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Odpovědět