Shadow Conjuration
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Shadow Conjuration
chtěl bych se zeptat na tohle kouzlo, trošku nechápu význam například stínové varianty magického brnění...
jediný, že se typ kouzla změní na shadow (bo jak to je) ?
v D&D to mělo význam, ale zajímalo by mě, jestli má v nwn normální kouzlo a jeho stínová varianta nějaké jiné vlastnosti, až na to že stínový zabírá vyšší sloty.
předem díky za rady
jediný, že se typ kouzla změní na shadow (bo jak to je) ?
v D&D to mělo význam, ale zajímalo by mě, jestli má v nwn normální kouzlo a jeho stínová varianta nějaké jiné vlastnosti, až na to že stínový zabírá vyšší sloty.
předem díky za rady
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
No nebudu vysvetlovat podstatu stinoveho kouzleni, o to ti asi nejde
Jo ma to smysl a hned dva (tedy ty ze systemoveho hlediska):
1. Pokud ti nezbydou sloty na obycejne MA, mas stinovou variantu zaroven spolu s jinymi kouzly -> univerzalnost …
2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …
POZNAMKA:
Pro bonus +20 dodge by bylo nutne mit k dispozici 20 slotu prvniho kruhu a 20 ctvrteho -->
Na EQ se systemem interferenci vyse zminene naprosto postrada smysl --> Tj. odpoved na tvou otazku
Jo ma to smysl a hned dva (tedy ty ze systemoveho hlediska):
1. Pokud ti nezbydou sloty na obycejne MA, mas stinovou variantu zaroven spolu s jinymi kouzly -> univerzalnost …
2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …
POZNAMKA:
Pro bonus +20 dodge by bylo nutne mit k dispozici 20 slotu prvniho kruhu a 20 ctvrteho -->
Na EQ se systemem interferenci vyse zminene naprosto postrada smysl --> Tj. odpoved na tvou otazku
Zajimave ano, ale pouzitelne ne Si zkus kolik ma kouzelnik na jakym levelu slotu a uvidis, ze do nich nacpes radsi jinaci kouzlaLump píše:ho, to je zajímavýcybermisa píše: 2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …
zrovna sem to testoval, pěkný to je no...cybermisa píše:Zajimave ano, ale pouzitelne ne Si zkus kolik ma kouzelnik na jakym levelu slotu a uvidis, ze do nich nacpes radsi jinaci kouzlaLump píše:ho, to je zajímavýcybermisa píše: 2. DODGE bonus z MA se stackuje/scita s jeho stinovou variantou, tj. pri dostatecnem poctu slotu muzes si sesilanim SMA a pote MA vytvorit az bonus +20 dodge AC …
a s tou interferencí, nebere to třeba jen typ boostu? jako že když mám víc MA tak jestli to nebere náhodou jako jeden boost stejnýho typu .
Ale to už bych chtěl zase moc
jinak dík za info
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
Abys tohle moh rozhodnout a přesvědčit ostatní o tom, je třeba uvést podstatu shadow kouzla a jak se liší.cybermisa píše:Jotojo, ale nemyslim ze to vyse je bug
Dál je ale nutný uvážit, jestli SMA+MA je to sečte ve výsledku +5, ale po dalšim seslání SMA by se mělo brát jako že SMA je už aktivní ne? Tim myslim, že princip tohohle je stejnej jako kdyby opakovaný sesílání MA přidávalo vždycky +1 což nemá a nedělá a tak by se jednalo o bug i v tomhle případě. Že normálně by to +1 přidalo jenom 1krát, ne dodge_cap-krát :))
Jinak to ale neni moc podstatný, protože použitelnost nejen na EQ je prakticky nulová vzhledem k počtu slotů.
Myslim ze neni, nikoho to nezajima. Koho to zajima, uz si to davno nasel. Navic, kdyz to napisu a vysvetlim svymi slovy, akorat se spusti debata o tom, v jakem detailu sem se vyjadril nepresne, nebo co bylo z moji strany spatne vysvetleno nebo ze strany ctenare spatne pochopeno... Nakonec by to photter stejne utnul nejakou anti-prskafka hlaskou, takze …kolja píše: Abys tohle moh rozhodnout a přesvědčit ostatní o tom, je třeba uvést podstatu shadow kouzla a jak se liší.
kolja píše: Jinak to ale neni moc podstatný, protože použitelnost nejen na EQ je prakticky nulová vzhledem k počtu slotů.
Jasne, to tvrdim uz od zacatku a ten duvod nejsou jenom sloty, i kdyz je to duvod asi nejdulezitejsi …