Systém dorovnávání příšer k charakteru
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Od toho tu máme 1% spawny, resp. nemáme, protože byly (téměř) zrušeny kvůli nevůli hráčů.
Případně ten starý, protřelý medvěd je grizzly, autobusák, nebo lítej. Stejně jako protřelý jezevec je litý jezevec. Starý protřelý vlk je litý vlk.
Tenhle systém je uplnej nesmysl, kterej naprosto nepatří do HCRP (ani do RP).
A ty, Hawkeyi, jak se opovažuješ mluvit hráčům do jejich hry?
Případně ten starý, protřelý medvěd je grizzly, autobusák, nebo lítej. Stejně jako protřelý jezevec je litý jezevec. Starý protřelý vlk je litý vlk.
Tenhle systém je uplnej nesmysl, kterej naprosto nepatří do HCRP (ani do RP).
A ty, Hawkeyi, jak se opovažuješ mluvit hráčům do jejich hry?
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
ehm, co? já? kde? kdy?
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Počkej Georgi, to mluvíš o rozdílných živočišných druzích, ne životních zkušenostech toho kterého kusu. Obyčejní jezevci/vlci/medvědi s tím jak stárnou nezačnou porůstat kostěnými pláty stejně jako z brtníka nikdy nevyroste grizzly a člověk se po sto letech nestane elfem. Podívejte se na nárůst moci hráčských postav v rozsahu 1.-30. úroveň. Srovnejte to s nárůstem moci u toho medvěda a řekněte mi co je tak zjevným nesmyslem (hlavně proti uvěřitelnosti)?
P.S. 1% Smrtící spawn jsem osobně nezažil, ale z toho mála co kde kdo utrousil šlo o věc "těžko přežitelnou", ne jen "těžko porazitelnou". Jinými slovy onomu medvědovi se dá alespoň zdrhnout.
P.S. 1% Smrtící spawn jsem osobně nezažil, ale z toho mála co kde kdo utrousil šlo o věc "těžko přežitelnou", ne jen "těžko porazitelnou". Jinými slovy onomu medvědovi se dá alespoň zdrhnout.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
-
- Příspěvky: 859
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
1% spawn jsem zažil 2x od startu serveru a po zkušenosti s posílenýma mi přišel k smíchuzdech píše:Počkej Georgi, to mluvíš o rozdílných živočišných druzích, ne životních zkušenostech toho kterého kusu. Obyčejní jezevci/vlci/medvědi s tím jak stárnou nezačnou porůstat kostěnými pláty stejně jako z brtníka nikdy nevyroste grizzly a člověk se po sto letech nestane elfem. Podívejte se na nárůst moci hráčských postav v rozsahu 1.-30. úroveň. Srovnejte to s nárůstem moci u toho medvěda a řekněte mi co je tak zjevným nesmyslem (hlavně proti uvěřitelnosti)?
P.S. 1% Smrtící spawn jsem osobně nezažil, ale z toho mála co kde kdo utrousil šlo o věc "těžko přežitelnou", ne jen "těžko porazitelnou". Jinými slovy onomu medvědovi se dá alespoň zdrhnout.
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
-
- Příspěvky: 859
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Dnešní průzkum desky:
… říkám tomu kámoš
… říkám tomu kámoš
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
- Mourisson1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
No.…..a?
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Docela by mě zajímal širší screen i s postavou :-) AB49 je hezký ale co ho má si tam neukázal. Navíc kolik to má útoků a jaký dmg taky ne.
Navíc co ukazuješ je Touch attack. Co je to za potvoru?
Navíc co ukazuješ je Touch attack. Co je to za potvoru?
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."
Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."
Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Pardon, zapomněl sem reagovat:zdech píše:Počkej Georgi, to mluvíš o rozdílných živočišných druzích, ne životních zkušenostech toho kterého kusu. Obyčejní jezevci/vlci/medvědi s tím jak stárnou nezačnou porůstat kostěnými pláty stejně jako z brtníka nikdy nevyroste grizzly a člověk se po sto letech nestane elfem. Podívejte se na nárůst moci hráčských postav v rozsahu 1.-30. úroveň. Srovnejte to s nárůstem moci u toho medvěda a řekněte mi co je tak zjevným nesmyslem (hlavně proti uvěřitelnosti)?
P.S. 1% Smrtící spawn jsem osobně nezažil, ale z toho mála co kde kdo utrousil šlo o věc "těžko přežitelnou", ne jen "těžko porazitelnou". Jinými slovy onomu medvědovi se dá alespoň zdrhnout.
No počkej, snad nechceš, aby NPCs expili? To by mělo 95% Neutrálních NPC 30. lvl. U creepů by záleželo, jak k tomu přistupuješ. Nemůžeš srovnávat hráče s nehráčema. Krom toho medvěd se nevyvíjí. Vyroste do dospělosti (největší síly) a pak pomale stárne a slábne. Může se mírně lišit kus od kusu, případně se po dospělosti bude držet trochu dýl největší síly, protože i zvíře se nějakým způsobem učí, takže navzdory ubývajícím fyzickým silám je bojeschopný, ale není to drak. Pokud teda budem předpokládat, že je lítý zvíře jinej živočišnej druh.
Co se týče 1% spawnu, tak já ho zažil na lowlvlu a dal se přežít, pokud sis ho všiml dost brzo a utekl si (nesměl to být hidař :) ), jinak tě zabil.
Když se na to podívám dnešníma očima, řekl bych, že dorovnaná příšera má větší statistiky, než 1% spawn. S tím rozdílem, že jednoprocentní spawn má nějakou chuťovku jako paralýzu nebo vylepšenej vířivák a často útočí z hidu nebo neviditelnosti.
Když si vzpomenu na to, že se gargoyla dorovná (nevím, jestli ABčkem, nebo OČ) na úroveň mýho OČ v plnoplátovce s vyl. útokem v obraně... pak se dá těžko mluvit o přežitelnosti - jedinou možností je pak utéct - good luck všem, co nemají imku na oheň.
Vtípek: Calcathea: Osobně bych to tipoval na mantikoru, u který by mi to AB nepřišlo tak divný.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
- Mourisson1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
K čemu ti to bude?Calcathea píše:Docela by mě zajímal širší screen i s postavou :-) AB49 je hezký ale co ho má si tam neukázal. Navíc kolik to má útoků a jaký dmg taky ne.
Navíc co ukazuješ je Touch attack. Co je to za potvoru?
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
No trošku posélenaá mata navíc ta krajina v pozadí tomu velice dobře opovídá, navíc ten počet útoku po sobě po sobě je podobný tomu jak litají její ostny. A vzhledem rychlosti postavy a abbsenci DMG a tomu že ten obrazek není editovaný.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
…Rodrigo píše:No trošku posélenaá mata navíc ta krajina v pozadí tomu velice dobře opovídá, navíc ten počet útoku po sobě po sobě je podobný tomu jak litají její ostny. A vzhledem rychlosti postavy a abbsenci DMG a tomu že ten obrazek není editovaný.
-
- Příspěvky: 859
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Ano jedná se skutečně o Mantikoru, dmg na ránu 15-20
Jen jsem šel s postavou v hoodně uctivé vzdálenosti kolem jejího brdlohu a ona okamžitě z okraje zorného pole, poslala dáreček Ten útok má "dostřel" neuvěřitelnej
Jen jsem šel s postavou v hoodně uctivé vzdálenosti kolem jejího brdlohu a ona okamžitě z okraje zorného pole, poslala dáreček Ten útok má "dostřel" neuvěřitelnej
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
- Mourisson1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Ve skutečnosti jen "obrovský" :D
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
-
- Příspěvky: 859
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
No dle wikie jen středníMourisson1 píše:Ve skutečnosti jen "obrovský" :D
Manticore spikes
Range: medium (20 meters)
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Proč mám takový pocit že se tu zase řeší nesmysl?
Stěžujete si na něco čemu se dá vyhnout nebo si s tim poradit pokud člověk použije třeba mozek a nejen tupý autoattack.
Stěžujete si na něco čemu se dá vyhnout nebo si s tim poradit pokud člověk použije třeba mozek a nejen tupý autoattack.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."
Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."
Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
-
- Příspěvky: 859
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Ono se da systemu dorovnavani nejak vyhnout?? Davam screeny co zrovna po ceste vidim, narazil jsem i na takove mravence v lese.. Manta je hl bestie samozrejme .. Ale system ti takto muze nabudit i jezevce u cesty .. A to se tu snazim zviditelnit..
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Pokud to nezvedá HP a počet útoků a nepřidává nějaký skilly je to zanedbatelný. Jezevce utlučeš i tak.
U medvědů mi to přijde úplně v pořádku. Bylo mnoho postav co mlátily medvědy pěstmi.
Co se nerfů týká je to naprd. Znám jednu hru kterou udělali Blizzardi a díky flamu na forech jak je všechno těžký a jak se k něčemu nedostanou nerfovali tak dlouho že teď v tý hře není o co usilovat.
Co je těžký zabít je výzva. Navíc EQ setings se mi líbí také proto že je třeba partu a občas uvažovat.
Medvědi v realu taky nejsou na ránu pěstí.
Každá hra je spíš o lidech.
Můj názor je takový: Žádný nerf! Víc medvědů s AB 50 dát jim HP navíc a třeba KD aby byli fakt na boj s partou.
Myslim že je to bezpředmětný tahle debata.
Naylune čaroděj opravdu nemusí chodit nakouzlený. Máš pracky, slow, a kdovíco ještě takže minimálně můžeš pokaždý zdrhnout.
A vůbec. Prdim na to. Příští týden si beru dovolenou a jedu do tater skopat pár medvědů :-)
U medvědů mi to přijde úplně v pořádku. Bylo mnoho postav co mlátily medvědy pěstmi.
Co se nerfů týká je to naprd. Znám jednu hru kterou udělali Blizzardi a díky flamu na forech jak je všechno těžký a jak se k něčemu nedostanou nerfovali tak dlouho že teď v tý hře není o co usilovat.
Co je těžký zabít je výzva. Navíc EQ setings se mi líbí také proto že je třeba partu a občas uvažovat.
Medvědi v realu taky nejsou na ránu pěstí.
Každá hra je spíš o lidech.
Můj názor je takový: Žádný nerf! Víc medvědů s AB 50 dát jim HP navíc a třeba KD aby byli fakt na boj s partou.
Myslim že je to bezpředmětný tahle debata.
Naylune čaroděj opravdu nemusí chodit nakouzlený. Máš pracky, slow, a kdovíco ještě takže minimálně můžeš pokaždý zdrhnout.
A vůbec. Prdim na to. Příští týden si beru dovolenou a jedu do tater skopat pár medvědů :-)
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."
Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."
Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Je ti Vugi jasný, že v současné době není a asi ani nikdy nebude někdo, kdo by tuto věc opravil?
BTW má nějaký vliv na dorovnávání, jestli je postava v družině, nebo sama? Jako četnost výskytu atd.? Já měla postavu do přední linie tak strašně dávno, takže nemám nejmenší přehled.
BTW má nějaký vliv na dorovnávání, jestli je postava v družině, nebo sama? Jako četnost výskytu atd.? Já měla postavu do přední linie tak strašně dávno, takže nemám nejmenší přehled.
-
- Příspěvky: 859
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Ano je (naděje umírá poslední) V družině jsem nikdy dorovnanou potvůrku neviděl .. je to možnéBraenn píše:Je ti Vugi jasný, že v současné době není a asi ani nikdy nebude někdo, kdo by tuto věc opravil?
BTW má nějaký vliv na dorovnávání, jestli je postava v družině, nebo sama? Jako četnost výskytu atd.? Já měla postavu do přední linie tak strašně dávno, takže nemám nejmenší přehled.
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru
Ze svého zcela laického pozorováni bych tipoval, že tenhle systém je myšlený jako stopka pro sólování, takže čím méně lidí v partě, tím větší šance že se něco podobného zjeví (+ samozřejmě level postavy a povolání). Na druhou stranu, já snad potkal vždycky jenom potvoru co měla násobně vic hp, ale jinak byla nezměněná, takže ji jen trvalo ubít déle (a potkal jsem ji v partě i na sólo)… Těžko soudit jak to má doopravdy fungovat :)
Každopádně, čím víc toho zabijete a/nebo potkáte, tím větší šance že něco zabije vás. Se stim smiř(te) :)
Každopádně, čím víc toho zabijete a/nebo potkáte, tím větší šance že něco zabije vás. Se stim smiř(te) :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai