V nové lokaci mi klient padá, jakmile se kouknu kamerou na tu tvrz.
Linuxový klient spadne hned, windowsový po chvíli.
V Linuxu jsem bezvýsledně zkoušel měnit různá nastavení grafiky i odstranit override. V jiných lokacích jsem za poslední 4 roky neměl problém snad v žádné lokaci i se všemi detaily zapnutými. V systému jsem za poslední čas nic zásadního neměnil, kromě ovladače grafiky (nVidia), který jsem cca před týdnem aktualizoval. S novým ovladačem mi jinak vše funguje. (Hraju z Linuxu stále, Windows téměř nepoužívám.)
Zlobří pláně, Dřevěná tvrz
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Zlobří pláně, Dřevěná tvrz
Naposledy upravil(a) Anade dne 27. 8. 2012 22.43, celkem upraveno 2 x.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Viz tučná část výše. Těsně po načtení lokace jsem viděl nějakou chybu ve zobrazení, kdy mi projela jakási čára přes obrazovku (podobná takovému tomu paprsku světla, co prosvítá v některých lokacích jako světlo mezi stromy, ale šedá) šikmo směřující k té tvrzi. Ihned po tom hra úplně spadne.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Ano. Pokud odlognu ve Windows s kamerou mimo tvrz, v Linuxu se mi lokace načte bez problému, ale hra spadne hned, jak otočím kameru na tvrz. Ve Windows to spadne až po chvíli, takže naštěstí mám jak lokaci opustit.
Naposledy upravil(a) Anade dne 28. 8. 2012 16.25, celkem upraveno 1 x.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Re: Zlobří pláně, Dřevěná tvrz
Pokud vejdu do některé z budovy ve tvrzi a zase vylezu ven, zmizí veškerý sekyrnický spawn (stráž před branou i za hradbami tvrze).