Jono, takové sražení, nebo dřív seslaná pracka ti toho totiž umožní děsně moc dělat, když nejdeš nakouzlený. (BTW nikdy jsem si nevšiml že bys hrál na EQ wiznu, pokud to není pod nějakým uber super tajně skrytým accem, takže z čeho že tu vycházíš?)Calcathea píše: Naylune čaroděj opravdu nemusí chodit nakouzlený. Máš pracky, slow, a kdovíco ještě takže minimálně můžeš pokaždý zdrhnout.
IMHO Pitomost tohle vůbec řešit. Je to na každém čaroději a jeho charakteru. Můžu mít arogantního sebejistýho mága co se nikam nenakouzlí a bude si myslet jak všechno dá (chudák), můžu mít paranoika co nevystrčí paty z města aniž by svítil jak vánoční stromeček...proč se tohle vůbec řeší?
Jméno? Her od Blizzardů je trochu víc.Calcathea píše: Znám jednu hru kterou udělali Blizzardi a díky flamu na forech jak je všechno těžký a jak se k něčemu nedostanou nerfovali tak dlouho že teď v tý hře není o co usilovat..
(ty HP to zvedá, takže jsi s tím systémem trochu mimo)Calcathea píše:Pokud to nezvedá HP a počet útoků a nepřidává nějaký skilly je to zanedbatelný. Jezevce utlučeš i tak.
Jono, vůbec není rozdíl když máš AC 37, příšera tě netrefuje a ty jí ubiješ těch 300 HP, než když má najednou AB 50, trefuje tě každým útokem, má šanci ti něco zlomit a ty jí musíš ubít 600 HP
Ano, na co dělat nějaké dungeony které můžou být epické, postavy budou vědět že tam nemají lézt, a budou tam drsné příšery. Zaplníme les jezevci s AB 40, medvědy s AB 50, ať se kdokoliv bojí sám procházet lesCalcathea píše:Můj názor je takový: Žádný nerf! Víc medvědů s AB 50 dát jim HP navíc a třeba KD aby byli fakt na boj s partou.
"Dobrý den, potřeboval bych projít lesem do Drehanu"
"No, myslím že do dvou týdnů bych mohl sehnat tak pět, šest lidí, ale nebude to málo pokud potkáme medvěda?"