Systém dorovnávání příšer k charakteru

Chyby v systémových věcech

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Calcathea píše:Noco :-) skočil na něj ze stromu? Nebo ho prostě přehlídl?
Se může stát.
Si zapni zpomalení a budeš chodit třeba pomaleji než ti co nemaj monka běhaj.
Jojo IC na něj skočil ze stromu a OOC se tomu říká microlag :shades:
Takhle nějak tam na něj číhal
http://i.huffpost.com/gen/1339326/thumb … cebook.jpg
a pak zaútočil:
Obrázek

:megalol: :megalol:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Tak vidíš :-) Ať se Erumoico příště líp kouká na stromy :-)
Jinak parádní fotka.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od George »

Calcathea píše:Můj názor je takový: Žádný nerf!...Příští týden si beru dovolenou a jedu do tater skopat pár medvědů :-)
Souhlasím, žádný nerf, těžké nastavení EQ mi vyhovuje... ale PRO !@#$% VŠECHNY stabilně!.
Zkus ty medvědy zkopat, ale PROTOŽE NEjsi mnich/půldrak/barbar se svalama alá Conan, tak neuspěješ, uplně stejně, jako bys neuspěl s průměrnou postavou v oblečení a s pěstma proti medvědovi na EQ na řekněme 10. lvlu (možná i vyšším, ale neodvažuju se odhadovat). Jestli tam náhodou nebude ten háček, že postavy, co mlátí medvěda pěstma, většinou bojují v plnoplátovce.
Wolf píše:Postavy, které mají dovednosti někde na úrovní kdo ví čeho, rozhodně nesežere právě ten medvěd s AB třeba 50.
A proto, že nerad umírám (obzvlášť v případech, kdy jsem se dobrovolně nedostal do nějaké extrémně nebezpečné situace (tzn. ne v dungu, ale v lese))… Hádej, hádej Wolfe, jaký druh postavy si příště udělám, abych nemusel při setkání s takovým medvědem zemřít.
Hawkeye píše:Já se musím přiklonit k názoru, že dorovnáváná nepřátel považuji za ne uplně logický systém. Dávalo by smysl kdyby se v rámci jedné rasy měnila síla o plus i mínus dejme tomu 25 %. Když se mezi desítkou stejných medvědů objeví jeden, na pohled nevyčnívající a je pak o 100 a více % silnější, působí to divně.
Souhlasím, jen tak pro pestrost, ale už jsou to jen hrátky s čísly.[/quote]
Hawkeye píše:Na druhou stranu posílení běžných nepřátel bych se také nebránil. Zabít medvěda by skutečně nemělo být něco, co uděláte s prstem v nose. A jezevec? Prohlédněte si někdy lítého jezevce na EQ. Ten tvor má dobrých 30 kilogramů, tak proč by neměl být nebezpečný?
Také bych je posílil - obzvlášť, když jedna moje postava je 19. lvl a je za vodou.. no a ta druhá, ta druhá je lvl nižší, ale co se týče systémové síly, dožene tu první postavu tak na 13., 14. lvlu.
Čímž se nechci zbytečně navážet, ale jestli se nemýlím, tak každá z tvých (důležitých) postav je lvl 20+. Pravděpodobně máš bonus +50% do expů. A jedna z tvých postav má hodně přibližně podobný rozložení buildu, jako moje - ta, co má přesáhnout sílu mojí 19. lvl postavy někde kolem 13., 14. lvlu.
Tím chci říct, že tvůj pohled na sílu potvor na EQ zdaleka nereflektuje průměrný vnímání většiny hráčů.
Co se týče jezevce, tak on ale je nebezpečnej. Pravděpodobně nebezpečnější, než ve skutečnosti (v reálu je většina zvířat vůči zbraním bezmocná). Německý ovčák váží 30-40 kg a zkušenej bojovník by ho podle mě dokázal zabít pěstma (IR), problém by nastal při více, než jednom psovi. Zabít takovýho psa se zbraní v ruce by dokázal desetiletej klučina, pokud by nezačal utíkat.
Ale to se bavíme o tom, srovnávat EQ příšery s reálným světem, což mi příjde uplně zbytečný.
Calcathea píše:A já říkám utýct můžeš vždy.
Pokud nemáš za prdelí plameny nebo půl desky dalších creepů.
placidity píše:Jestli ono to nebude i tím (živě si představuju nwn kostku sedící za ovládáním hry jak škodolibě mačká spawnům tlačítko "nastavit všechny vlastnosti ekvivalentní tomu maníkovi ve fulbuffu") :)
Připomínám, že se mi posilovaly Gargoyly - na postavě, kde se fullbuff sestával ze světla.
Vugi píše:Jistě.. průzkumník co hledá něco "tajného" si sebou vezme tři společníky čistě z OOC důvodů, aby uspokojil systém EQ, který stanovuje: jak hrát správně RP (bez party lidí se teda zřejmě hrát nedá) to snad nemyslíš vážně :beby:
HCRP ;)
Calcathea píše:Navíc přijít do města a říct s epikem že mě někde zmlátil medvěd a že jsem taktak přežil ať tam nelezou taky nemusí bejt zlý.
A ten medvěd by mohl mít třeba velkej hrb a mít vlastní brloh.. kam bysme tak mohli ten brloh dát?.. to je ono, do divočiny! omg
Případně to můžeme nechat na DM questu, kde bude možný uspořádat výpravu na onoho medvěda (a on tam skutečně bude, protože se neodspawnoval hned, jak postava odešla z lokace), bude možný najít jeho brloh a třeba i v něm najít něco zajímavého.
Jinak mi tahle představa příjde odporná.
Calcathea píše:Přijde mi mnohem zábavnější svět nepřátelský kde musí být jeden na každym kroku opatrný a ne se vším počítat než místo kde zabiju všechno s klidem sám.
Taky mi to příjde zábavnější, a proto tak často jezdím na Ostrov a nenutím tuhle hru ostatním.
Calcathea píše:Nevidim důvod proč by každá postava musela být superhrdina.
Každá postava nemusí být superhrdina, ze systémovýho hlediska tu máme i slabé postavy, co na vysokém levelu nezabijí obyčejného medvěda. Posílením občasné příšery nepopíráme superhrdinství postav, ale naopak z creepů děláme superhrdiny. V praxi to má naopak efekt ten, že přibívá superhrdinských postav, aby přežily útoky superhrdinských creepů.
Calcathea píše:Tak vidíš :-) Ať se Erumoico příště líp kouká na stromy :-)
Erumoico mohl mít všímavost i naslouchání třeba nekonečno, pokud se to stalo z OOC důvodů, pak je okecávání něčeho takovýho nesmysl největšího kalibru. (Nehledě na to, že se medvědi nehidují a naprosto nemají nárok na to, aby je někdo přehlédl)

EDIT: Zajímalo by mě, jestli jde dorovnání vynutit DM? Aby si to zkusili i hráči, kteří to obvykle nezažívají? Protože jak naznačil Van, parta je tomu ukradená, naopak si to ale všímá hidařských postav. (Nepotvrzeno)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Auto který tě sejme na cestě se taky nehiduje a taky ho přehlídneš :-)
Raděj to RP okecám než to pak týden rozmazávat.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2724
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Ungo »

Georgi,
Me klicove postavy nemaji pres level 20. To proto, ze mam v podstate jen jednu. :smile: a je to zrovna postava ktera se nikdy do zadneho boje nehrne, takze si nemyslim, ze bych mel vyraznej zkresleny pohled. Naopak.ja jsem ten, ktery se i pres relativne znacnou silu postavy na mnoho mist boji, natoz sam :smile:
Ano, lituji lowiku, ale co.je dnes lowik. Level 10 ma kazdy hnedle a nejaci medvedi uz se mu nemohou rovnat.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Uživatelský avatar
Alquist
Příspěvky: 3712
Registrován: 11. 2. 2012 10.47

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Alquist »

Mě zabil medvěd i na 15 lvl :crazy:
RIP
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1255
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Selvagion »

Mě medvěd na 22 lvl heč - a dvakrát :biggrin:
Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 389
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Rodrigo »

Když jedeš průzkumníka co něco hledá tajného. Jelikož je to tajné tak asi to nebude bít hned do očí a pokud ano tak si toho už všimlo tolik lidí před ním a není to tak děsně tajné a pokud ano tak musí něco mít k tomu abys poznal že to tajemno je ono. Tak veme partu sebou aby se jistil taky neche riskovat že někde sám skape a jeho mise skape na tom že nikdo mu nepíjde na pomoc a nebude ho hledat, Leda by počítal s milostí avatarů. A když to super tajné najdeš tak to necháš na pokoji a jdeš dál s partou a pak až to máš najité tak že parta o tom neví a ty si pro to potom příjdeš sám potají a máš připravný pruzkum.

K zamoření Desky silnejma potvorama jsem záasdně proti protože pokud to udělá tak se tane to že kdo není build tak bude krčit ve města ať je sebelepší bojovník. A a bude tu pobíhat víc skupiny zabijaáku kteří budou bohatnou na tom že RP postavy si postavy netroufnou vylézt ven z města. A to znamená že Ceprři budou na to ještě líp než jsou teďka a RP budou na tom jestě hůř. Protže ta bada cepru bude chtí něco od tech RP za to že je někam vemou a RP postavy budou mít jetě míň než mají čili DM bude muset do hry poumpovat dalko víc peněz. A místo aby peníze sloužili na to aby postavy co dělají něco z RP měli na nějaké věci pro sebe tak budou palti cepreům kteří prostě budou jestě bohadší.
Selvagion píše:Mě medvěd na 22 lvl heč - a dvakrát :biggrin:
No mě sudal taky medvěd když jsem nebyl nakouzlený a to podotýkam nebyl posíálený a nestihl jsme ho zastavit packou. Ono když kouzleník je na zemi tak se už večinou moc nezvedne. jestli se pamatuju spravně dal mě ve třech kolech.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
merlik
Příspěvky: 244
Registrován: 28. 1. 2007 20.32
Bydliště: Plzeň

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od merlik »

Mě na 9. taky :) ale to chápu, ta čísla, co jsou tu zmiňovaná, jsou úplně mimo mě.

Ale k tématu - taky bych hlasoval pro nové zhodnocení systému, vzhledem k tomu, že už příčina snad zmizela. Ale chápu, že teď ….
account: Tuxik
Elorfin Hanar
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Nu, a teď vám někdo řekne tu krutou pravdu, že se ten systém nebude měnit i kdyby jste se na hlavu stavěli. :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 389
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Rodrigo »

merlik píše:Mě na 9. taky :) ale to chápu, ta čísla, co jsou tu zmiňovaná, jsou úplně mimo mě.

Ale k tématu - taky bych hlasoval pro nové zhodnocení systému, vzhledem k tomu, že už příčina snad zmizela. Ale chápu, že teď ….
Ono ten sytém není pořad co tady vidíš tak je nafuknutá bublina a věcina lidí to potká jen párkrát za život. Sytem nějak funguje a nevím jestli se do toho bude hrabat může se že se ten sytém zblazní a pak top bude lítat všude.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Uživatelský avatar
Lomylith
Příspěvky: 1350
Registrován: 13. 8. 2008 12.28
Bydliště: Druhá strana

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Lomylith »

Tak za čaroděje si stežovat nemůžeš. Za čaroděje je všechno lehké na EQ. Záleží už jen na hráči pokud je to noob.
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE



Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Ne že by například takoví klerici byli jiní :megalol: :megalol:
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Lomylith
Příspěvky: 1350
Registrován: 13. 8. 2008 12.28
Bydliště: Druhá strana

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Lomylith »

Tak podle toho jak klerika hraješ. Jen říkám, že čaroděj je mnohem silnější než klerik pokud nemá implozi a i tak je to o momentu překvapení.
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE



Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Ano kouzelník je "nejsilnější" povolání na EQ, ale to je totálně OT :swoon:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Záleží...nedá se říct nejsilnější...na to je moc případů a věcí na které hledět. Například wizna 13 lvl nedisponuje kouzlem které je bez možnosti savu a téměř bez možnosti ochrany schopné zabít skupinu 5ti 11tých lvlů instantně.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Woxa »

hele, možná jsem úplně blbej, ale o co jde v tomhle vláknu?
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Teď už o nic :no:

EDIT : Ale mně to připadalo jako snaha předem odsouzená k neúspěchu, tzn pokusit se něco změnit, co hráčům nevyhovuje :biggrin:
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od zdech »

George píše: Pardon, zapomněl sem reagovat:
No počkej, snad nechceš, aby NPCs expili? To by mělo 95% Neutrálních NPC 30. lvl...
Nemusí mít na to systém, nemusí se to fyzický dít. Ale dle mého správný přístup k Role Play počítá s vývojem v rámci kteréhokoliv druhu, ne vypočítavou stabilitou (aby je jo dalo spoléhat na systémová čísla). Londonem popisované úspěchy Bílého tesáka v psích zápasech připisuji zkušenostem, ne hacknutí "Take 20". Šance ročků a vlčic v řeži zase vnímám skrz Kiplingovy Ryšavé psy.

Určitě se dá debatovat o tom, jak takovou rozmanitost systémově vyjádřit aby to mělo smysl, ale aby to nebylo vnímáno jako "příliš přestřelené". Alespoň na teoretické úrovni. I když myslím, že pokud nad tím nebude trvale dohlížet lidská ruka, bude jakýkoliv systém v různých situacích buď málo nebo moc.

P.S. "Přežít" není to samé co "zabít". Ve světě jsou docela běžným artiklem lahvičky rychlosti a neviditelnosti, které šanci na únik dost podstatně zvyšují pro každého.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 389
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Rodrigo »

No a taky dost potvrz co mají prohední nebo TS.
A pokud by mrch měli expit tak se enjde skupina co je bude zaměnrně killovat aby moc nenaexpily a tím dosáhněš toho že po sevět vyrocjí cepři kteři budu sundavat mostra jak na bežícím pasu. jen aby mostra nestali ultimatníma a pak opomenutý jezeve pujde a vyskosí celej Trian.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Odpovědět