Postele v dungeonech

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Brambor
Příspěvky: 479
Registrován: 6. 2. 2014 11.52

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Brambor »

Ono třeba kutání v dolech někdy k těmto stavům vede, neboď systém únavy má rád skokové zhoršení. Takže nejen magie, ale i práce umí poměrně dobře přivést do stavu blízkého smrti.
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4943
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Braenn »

Taky nemoci umí únavou pěkně pohnout.
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od zdech »

A zranění. Dostatečně pocuchaná postava stihne cestu Odpočatý -> Mrtvý za 10-15 minut.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Van »

Tak práce není něco nečekaného, co by tě rozhodilo. To se plánuje.
Na nemoce jsem zapomněl, pravda. Vzpomínám, jak Aris málem umřela na únavu v důsledku rýmičky. :biggrin:
Uživatelský avatar
Lampyris
Příspěvky: 244
Registrován: 7. 3. 2009 12.40
Kontaktovat uživatele:

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od Lampyris »

Van píše: 13. 1. 2018 14.10 Tak práce není něco nečekaného, co by tě rozhodilo. To se plánuje.
Na nemoce jsem zapomněl, pravda. Vzpomínám, jak Aris málem umřela na únavu v důsledku rýmičky. :biggrin:
Ženská na rýmičku? Ten systém je celej špatně :megalol:

Dle mého názoru se to tedy dá rozdělit na:
1. Kontinuální činnosti - běžné činnosti, svačinkování, dolování, nemoci
2. Nárazové záležitosti - náročná magie, …?

Celkově bych si dovolil navhrnout úpravu aby se na následky únavy z první skupiny nedalo jen tak snadno umřít. Normální reakce na přemíru únavy je spavost/omdlení a celkové oslabení (viz. výše nástřel od Braenn). Zároveň by se zdroji únavy z první skupiny nedalo klesnout pod určitou hranici - každé např. "omdlení" postavy by doplnilo únavu nad stanovenou hranici.

Reakce na extrémní jednorázovou únavu z druhé skupiny by skutečně mohla vyústit ve smrt - rázový pokles na 0
Uživatelský avatar
S.T.
Příspěvky: 10
Registrován: 20. 11. 2017 16.42

Re: Postele v dungeonech

Příspěvek od S.T. »

Van píše: 12. 1. 2018 19.06 Btw: Možná jsem jen opatrný hráč , ale on snad někdo dochází ke statusům o umírání bez magie?
Stačí když u hry usneš jako hráč. Postava pak zemře čímkoliv, třeba přímo nad talířem jídla a v posteli. Mně osobně přijde rychlost, jakou se načítá hlad, žízeň a únava, příliš vysoká. Myslím si, že smrt ze všech těchto důvodů by měla být nahrazena postihem. Systém mi přišel nastavený na svačinkáře, aby měli aspoň nějaké vzrušení při hře. S.T.
Odpovědět