Snad nevadí, že pro to zakládám topic. Ale na Discordu to zmizí a tak to chci nadhodit sem.
Co takhle "zprocentuelnit" nebo nějak konkrétně zviditelnit postup hladu, žízně, únavy.
Za jak dlouho mohu použít odpočinek.
Na kolika procentech mám sběr a jiné schopnosti?
Jen takový nápad :)
Procentuální zobrazení RP dovedností
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Procentuální zobrazení RP dovedností
rozhodně je takový malý "odhad" vlastních sil a schopností dobrý nápad
16? Tak to je v pohodě
Re: Procentuální zobrazení RP dovedností
Přímo ve hře nechceme, aby bylo vidět přesné procento. Nicméně pokud vám pomůže vědět aspoň rámcově tak je to:
Hlad/žízeň
30% Začínáš mít hlad./Začínáš mít žízeň.
50% Máš velký hlad./Máš žízeň.
70% Máš už vážně hlad a kručí ti v břiše./Máš už vážně žízeň a sucho v puse.
80% Žaludek se ti svíjí v křečích a chce se ti křičet: jíííst!/V hrdle tě pálí a rty samy šeptají vodu...vodu...
90% Pokud se co nejrychleji nenajíš tak zemřeš hlady!/Pokud se co nejrychleji nenapiješ tak zemřeš žízní!
100%
Únava
50% Začínáš být unaven/a.
70% Začíná se ti chtít spát.
80% Oči se ti zavírají a mysl odmítá pracovat. Chce se ti jen spát...
90% Pokud si co nejrychleji neodpočineš tak riskuješ smrt vyčerpáním!
100%
Schopnosti sběru a dolování - ovlivňuje je několik různých modifikátorů a nejde na to úplně dobře navázat procenty. Zlepšování probíhá automaticky, při každé činnosti a jakmile se postava zlepší, vypíše se to v logu.
Tvé dispozice jsou ubohé.
Tvé dispozice jsou špatné.
Tvé dispozice nejsou dobré.
Máš průměrné dispozice.
Máš dobré dispozice.
Máš velmi dobré dispozice.
Máš excelentní dispozice.
Odpočinek si hráč musí hlídat. Je to úmysl.
Hlad/žízeň
30% Začínáš mít hlad./Začínáš mít žízeň.
50% Máš velký hlad./Máš žízeň.
70% Máš už vážně hlad a kručí ti v břiše./Máš už vážně žízeň a sucho v puse.
80% Žaludek se ti svíjí v křečích a chce se ti křičet: jíííst!/V hrdle tě pálí a rty samy šeptají vodu...vodu...
90% Pokud se co nejrychleji nenajíš tak zemřeš hlady!/Pokud se co nejrychleji nenapiješ tak zemřeš žízní!
100%
Únava
50% Začínáš být unaven/a.
70% Začíná se ti chtít spát.
80% Oči se ti zavírají a mysl odmítá pracovat. Chce se ti jen spát...
90% Pokud si co nejrychleji neodpočineš tak riskuješ smrt vyčerpáním!
100%
Schopnosti sběru a dolování - ovlivňuje je několik různých modifikátorů a nejde na to úplně dobře navázat procenty. Zlepšování probíhá automaticky, při každé činnosti a jakmile se postava zlepší, vypíše se to v logu.
Tvé dispozice jsou ubohé.
Tvé dispozice jsou špatné.
Tvé dispozice nejsou dobré.
Máš průměrné dispozice.
Máš dobré dispozice.
Máš velmi dobré dispozice.
Máš excelentní dispozice.
Odpočinek si hráč musí hlídat. Je to úmysl.
Re: Procentuální zobrazení RP dovedností
Aha, zajímavé! :) díky
Re: Procentuální zobrazení RP dovedností
I když to není úplně k tématu přijde mi trochu zvláštní že i když má postava dobré , nebo třeba i velmi dobré dispozice k provádění některýh čiností tak nemůže použít daný nástroj aby to mohla provádět , protože jsi myslím že provádět určitou činost jako je sekání dříví není bojové zacházení ze zbraní . Ale je to jen můj názor a možná to má svůj záměr .
„Předpokládá se že čas vánoční bude časem hojnosti radosti a míru, a sláb ten co ztrácí v sebe víru , a malí ten kdo mály jenom sílu . “ citace Smrtě ( z drobnou úpravou)
Re: Procentuální zobrazení RP dovedností
Tohle je o vlastnostech předmětů, který se převzali, tak jak byli k dispozici. Nestačí jen upravit modul, ale vyžadovalo by to úpravu haku.
EDIT: Pochybuji, že by se kvůli tomuhle předělávala celá instalačka EQ.
EDIT: Pochybuji, že by se kvůli tomuhle předělávala celá instalačka EQ.
Bofur syn Balika
Re: Procentuální zobrazení RP dovedností
Jak je to s utopením se? Jaká je pravděpodobnost, že se postava při systémovém přeplavání v řece apod. utopí? Je nějak ovlivněná charakteristikami postavy a nákladem, obsahem inventáře a podobně? Nějak se mi nepodařilo vypozorovat souvislosti a utopit se častěji, než 2x ze 4 pokusů, abych objevoval, že to žádný vysledovatelný systém nemá, se mi nechce.
Re: Procentuální zobrazení RP dovedností
Každá postava to má jinak. Logicky záleží v čem do vody vleze. Úplně super se nebude plavat např. ve zbroji, v plášti, se štítem v ruce, s helmicí... Součástí je i hod na určité TO, podle obtížnosti místa. Na jaké dvě vlastnosti se hází nechci prozrazovat, nicméně si nemyslím, že je tak moc složité si je odvodit.