Házela si jen na iniciativu.Jedná se o bug?
A wave of divine energy blasts all enemy creatures within the area of effect. All enemies within the area are stunned for 1 round per 2 caster levels. Those with 4 hit dice or less are killed instantly. Any hostile summoned creatures are returned to their home planes.
Word of faith provides the following effects based on target's level:
Level 4 or less: death
Level 5 to 7: stunned, confused, and blinded
Level 8 to 11: stunned and blinded
Level 12 or higher: blinded
Word of Faith
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Word of Faith
Pro mě nepochopitelným způsobem jsem právě pomocí tohoto kouzla (nechtěně ) zabil postavu na 9. levelu.V popisu na nwn.wiki stojí:
Ale popisek ve hře je podobný: Vlna božské energie zasáhne všechny nepřátelské bytosti v dosahu působení. Všichni nepřátelé v oblasti jsou omráčeni na 1 kolo za 2 úrovně sesilatele. Ti, co mají vitalitu 4 a méně, jsou zabiti okamžitě. Každá vyvolaná bytost je vrácena do své vlastní sféry.
Na nic než iniciativu by si házet neměla, ale to že to zabilo 9 lvl postavu…
Možná to jen nějak dočasně buglo, doporučuji otestovat znova a napsat.
Na nic než iniciativu by si házet neměla, ale to že to zabilo 9 lvl postavu…
Možná to jen nějak dočasně buglo, doporučuji otestovat znova a napsat.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Bylo mi řečeno (nemám ověřeno), že toto kouzlo je posíleno na zhruba dvojnásobnou účinnost. Nevím, jestli to tak je a jestli je to věc (bug) NWN nebo jen úprava EQ, ovšem pokud je to pravda, tak platí zhruba následující:
* Level 1 - 4 (nyní 1-9 ?): smrt
* Level 5 - 7 (nyní 10-15 ?): omráčení, zmatení, slepota
* Level 8 - 11 (nyní 16-23 ?): omráčení, slepota
* Level 12+ (nyní 24+ ?): slepota
* Level 1 - 4 (nyní 1-9 ?): smrt
* Level 5 - 7 (nyní 10-15 ?): omráčení, zmatení, slepota
* Level 8 - 11 (nyní 16-23 ?): omráčení, slepota
* Level 12+ (nyní 24+ ?): slepota
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
A to vše bez záchranného hodu? Mimoto jsem si toho nevšiml mezi "Změněnými kouzly" ani mezi "Novinkami" tady na foru.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Mno..budeme-li vycházet z původního popisu kouzla, pak ANO, toto kouzlo je BEZ save. Je tu nicméně šance ho resistnout.Roma píše:A to vše bez záchranného hodu? Mimoto jsem si toho nevšiml mezi "Změněnými kouzly" ani mezi "Novinkami" tady na foru.
viz:
edit: Protože se jedná o "útočné" kouzlo, je hod na iniciativu (podle mého úsudku ) správný.Word of faith píše:Area of effect: colossal (10 meter radius)
Duration: instant
Save: none
Spell resistance: yes
Naposledy upravil(a) KaTo dne 28. 9. 2009 16.31, celkem upraveno 1 x.
Samozřejmě znám popisek toho kouzla, na začátku boje se opravdu hází na inicativu a protože se žádný další hod neodehrál, tak to znamená, že záchranný hod opravdu není. Jen mi to posílení o kterém píše Pavel Urban přišlo silné a proto jsem se tak zeptal.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Labir WoF posiloval v jednom z updatů (v rámci uvedení Eq3) právě z důvodu jeho neefektivity při PvM (HD bestií je tu obecně … hmm epické). Že to má za následek jeho posílení i v CvC je už jen logický následek, jenž je k vidění u všech podobných úprav (a to ještě nevíte, jak funguje PWK).
Takže hmm, je to featura, poněkud nevyladěná pro CvC, ale není to zdaleka výjimka.
Takže hmm, je to featura, poněkud nevyladěná pro CvC, ale není to zdaleka výjimka.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.