Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Update 5.005.002 (1 h)
:point: Opraveno pět monster, aby u nich odpovídala redukce na kůži / bonus vylepšení na zbrani (drápech) dle IC nastavení světa.
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1785
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Update 5.005.003
:point: Přepracováno kouzlo Zruš nakouzlení, aby odstraňovalo všechny pozitivní kouzla s viditelným efektem.
:point: Upraveno kouzlo Volnost pohybu, aby respektovalo fyzické efekty prostředí, zranění, či jiné systémové nastavení.
:point: Opraveno kouzlo Světlo, aby nastavení knihy světel fungovalo i na nasvícené předměty.
:point: Opravena chyba, kdy postižení neměla žádný efekt pro postavy bez run EXTRAs.
:point: Opravena sada pavouků, škorpionů, mravenců a jiných monster, aby u nich odpovídala redukce na kůži / bonus vylepšení na zbrani (drápech) a jiné vlastnosti, které nefungovaly dle IC nastavení světa.
:point: Opraveno okrádání a podstrkávání předmětů rozbité při přechodu na NWN:EE.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1785
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Haky 5.006
:point: UMD nově nefunguje na rasová omezení, protože u všech předmětů, která toto omezení nesou, jde o omezení modelu, nebo je výhradně fyzického rázu.
:point: Přidány nové nahrávací obrazovky v některých lokacích.
:point: Přidány prsty modelů postav.

Update 5.006.001
:point: Opraveno kouzlo Ledové bouře.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

ÚPRAVA PRAVIDEL

Staré pravidlo
Arto píše: 5. 11. 2018 10.20 Nové pravidlo pro založení klerika:

Při založení klerika je od nynějška nutné poslat nějakému aktivnímu DX informaci o tom, jaké božstvo bude váš klerik uctívat a odehrávat a stejně tak, jaké klerické domény volíte vč. jejich zdůvodnění.

U místních bohů je třeba uvést jak se k němu postava dopracovala. U jiných bohů je potřeba stručné info nebo odkaz na informace.

V případě, že hráč zasílá medailónek, může tuto informaci uvést v něm a nemusí to posílat zvlášť.
nahrazeno novým pravidlem
Pravidlo pro založení klerika:

Pro založení klerika je nutné mít schválený medailonek postavy alespoň od jednoho aktivního DX. V medailonku je nutné rozepsat, jaké božstvo bude váš klerik uctívat a odehrávat a stejně tak, jaké klerické domény volíte vč. jejich zdůvodnění. Apelujeme na to, aby domény vašeho klerika, byly v souladu s charakterem a vírou daného boha.

U místních bohů je třeba uvést jak se k němu postava dopracovala. U jiných bohů je potřeba stručné info nebo odkaz na informace.

//Klerici, kteří nemají doposud schválený medailonek, tak se budou vyřizovat individuálně.
//Upraveno zde viewtopic.php?p=172533#p172533
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-137 (8 h)
:point: Revize imunit na zranění (runy, předměty a jejich výskyt ve světě). Stávajícím postavám získané předměty zůstanou. Těm, kterých se týkala revize run a v zájmu spolupráce si je nechaly vyměnit, tak velice děkujeme.

Pokud by se ještě někdo zapomenutý našel, kdo má 50% imku na zranění z run, prosím napište mi do PM / PM discord.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-138
:excl: Na základě předchozí revize předmětů s imunitami na zranění, byly odstraněny ze hry i pláště s imunitou na oheň a chlad 25%, aby tyto rozdíly nedělaly neplechu teď a ani do budoucna. Ty s 10% imunitou zůstanou už beze změn. Důvodem je zejména vyváženost s jinými předměty, které jsou ve hře vzácné nebo teprve vznikají (v případě existence 25% imunit na pláštích, by byly tyto předměty nebo jiní hráči, co je nemají, těžce v nevýhodě). Mírně se tomu přizpůsobí (sníží) i některé elementární zranění od příšer, ať je to fér. Ve výsledku půjde opět docílit u některých elementů až do výše 50% imunity proti elementu, a to kombinací předmětů a run, ale tam by to mělo končit, a hlavně, mělo by to jít docílit skrze více dílčích předmětů, které dohromady budou výrazně silné.

Pokud byste někdo ve hře v pokladu nebo obchodu náhodou zahlédli plášť s 25% imunitou na oheň/chlad, tak mi to prosím nahlaste.

Postavy, které tyto pláště s 25% imunitou na oheň a chlad vlastní, tak jim zůstanou, ale pouze po dobu životnosti těchto předmětů, neboť jim je postupně nikdo ve světě neopraví. Jako IC vysvětlení lze použít např. nevratně vyprchala jejich magická síla. Kdo o to nemá zájem, tak další variantou je, že mi napíší a nechají si je vyměnit zadarmo za ty s 10% imunitou na oheň nebo chlad.

Ti co mají pláště s 10% imunitou na chlad nebo oheň již nyní, tak to vůbec nemusejí řešit.

Pevně věřím, že tím uzavíráme téma imunit.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-198 (1 h)
:point: Barevná úprava Šatů vhodných pro úpravu. Nově mají šaty pomocný popisek, kde se hráč dozví, jaké číslo má jaká barva.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-201 (4 h)
:point: Tirian byty/domy k pronájmu, u všech zrevidována ohniště v krbech. Nemělo (nemuselo) by docházet k různému obíhání krbů, aby postava mohla použít ohniště. Esteticky by měla být ohniště lépe zasazená a vycentrovaná. V dome U lva je v patře tilsetový krb, který zlobí a v případě zhasnutí ohniště jej bude potřeba zapálit troudem a ocílkou, neboť nejde kouzlem zacílit, detail, ale dobré vědět. Předmětná ohniště jsou defaultně v aktivním režimu (kvůli lepšímu umístění) tj. po restartu jsou vždy zapálená. Výhodou je, že takové ohniště bude samo o sobě hořet, dokud se znovu neuhasí nebo se neobnoví přiložením. Nevýhodou je, že nebude tolik autentické, když někdo přijde po dlouhé době do bytu/domu a bude tam hořet v krbu, ale věřím, že RP hráč si s tím nějak poradí.
:point: Oprava v názvu lodního lístku Mamonín/Tirian na Mithallir/Tirian.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-209 (16 h)
:point: Masivní trpasličí kombinovaná zbroj (změna jména) > Masivní trpasličí zbroj
:point: Vylepšen Trpasličí těžký zimní pancíř.
:point: Vylepšena Zbroj žoldáků.
:point: Vylepšena Trpasličí zbroj lovce odměn.
Shora uvedené předměty lze vykoupat v bazénku záměny, neboť nejde o cílené IC vylepšení nebo úpravu.
:point: Vypnuté automatické zavířání některých dveří v jednom dungu, aby nedocházelo k potížím s blokováním nepřítele.
:point: Amfiberai; odstraněny Šaty amazonky a Šaty barbara.
:point: U zlobrů odstraněn knižní poklad, ke kterému nešlo projít.
:point: Spousta dalších dílčích oprav, úprav nebo vylepšení ve světě i s ohledem na reakci hráčů.
:excl: Oslabení některých obřích ras a nemrtvých.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-216 (6 h)
:point: U speciálního NPC přidána možnost upravit vzhled artefaktové zbroje.
:point: Díže u kožešníků vyměněny za bedny z důvodu lepšího nakliknutí (Mithallir, Tirian, Půlorčí osada).
:point: Opravy skriptů v DM hůlce.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-221 až 224 (24 h)
:point: Úprava ještě spousty nezpřístupněných nových NPC a lokací, které čekají na svůj IC příchod do světa.
:point: Drobné technické opravy u NPC, lokací, rozhovorů a popisků.
:point: Další spousta úprav k vývoji Hag Hargol.
:point: Odstraněny některé zbroje z Arnagolu (hobití, barbarská, lehká kožená zbroj šlechtice).
:point: Arnagol -> Koberečky a stany revidovány tak, aby to odpovídalo osadě a nebyly tam luxus koberečky.
:point: Smíšené potřeby pro les vyfiltrovány od tirianských šatů apod.
:point: Obyčejné rukavice -> odebrán postih na mystické kouzlení.
:point: Kožené rukavice -> odebrán postih na mystické kouzlení.
:point: Chrániče -> odebrán postih na mystické kouzlení.
:point: Chrániče obratnosti -> odebrán postih na mystické kouzlení.
:point: Chrániče síly -> odebrán postih na mystické kouzlení.
:point: Kožené boty -> odebrán postih do skrývání a tichého pohybu.
:point: Starosta Poddubný -> Opraven rozhovor, kde říkal, že noru Na Farmách pronajímá za 6 zl, ale na ceduli je 10 zl.
:point: Snížená cena vláken černých vdov.
:point: Upraveny stráže na hradbách, aby se tolik nestrkaly, hlavně v přístavu.
:point: Drobně ponížen počet vlků ve Vlčích skalách.
:excl: Spona krytí -> Odstraněn poslední odstaveček o Mystře a Azuthovi z popisku předmětu. Jednalo se o zapomenutou chybu (ideálně vyprat v bazénku).
:excl: U některých surovinových zdrojů se můžete setkat s tím, že nebudou vždy na stejném místě nebo ve stejném počtu. Důvodem je dynamika.
:excl: Mezi stany a přístřešky bylo přidáno několik nově dostupných předmětů (různě po světě).
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-231 (15 h + 6 měsíců)
:point: Dlouhé pevné lano má novou ikonu vzhledu a když jej položíte na zem, tak to není jen pytel, ale skutečně vzhled smotaného lana. Stávající lze vyprat v bazénku záměny.
:point: Opravy chybějících dveří na některých domech.
:point: Přidáno několik nových NPC, které půjdou postupně objevit skrze questy, ale i mimo ně.
:point: Přidáno několik nových lokací, včetně zapeklitého příběhu, složitých rébusů a spousty možností na objevování (6 měsíců).
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-236
:point: Nové sběratelské kartičky ve světě, včetně sběratelského alba (5 h).

Dříve jsem to nepovažoval za důležité, ale protože to některé z vás zajímá, tak jsem se rozhodl zapisovat čas strávený nad prací do závorek ().
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-237
:point: Několik systémových oprav ve světě.
:point: Róba školy vzívání > Róba školy vzývání.
:point: Přidána Tábornická konvička (na kávu), vzájemně se neruší s kotlíkem a je jedno, který item na kávu použijete. Jde sehnat tam, co kotlík.
:point: Přidáno 12 nových itemů, které lze najít v dungeonech.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Upozornění ke kouzlu Ocejchuj

Kouzlo Ocejchuj -> viewtopic.php?p=15048#p15048

NEPOUŽÍVAT kouzlo Ocejchuj na NPC, obzvláště NE na cvičné panáky. Může se stát, že naváděcí kouzla k Ocejchuj už u vaší postavy nebudou nikdy správně fungovat.

Pokud to i přesto z nějakého (snad dobrého) důvodu uděláte, doporučuju kletbu ještě za online stavu odstranit. Určitě nedoporučuji ocejchovat NPC, odlognout, nechat projít restart a druhý den se lognout a být překvapen, že se něco rozbilo.

Poslední a zároveň jediný známý kutil, který to zkusil s panákem, tak má s touto skupinou kouzel nyní problém a nejspíš dlouho bude...
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-239

:point: Přidán Tábornický čaj - jde získat přípravou na ohni ze Sypaného čaje (jako káva = dialog ohniště má rozšířený rozhovor).
:point: Přidán Sypaný čaj
:point: Přidán nový čaj u prodejce
:point: Pít má nově v rozhovoru možnost "rovnou zaplatit", aby se nemuselo tolik proklikávat a rušit okolní povídání.
:point: Opravy svíček bez světla v paletě.
:point: Hrabošení ve skriptech, zkoumání a bádání.
:point: Artovo update žraločího místa.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-243 + 244 - Větší sousto
:excl2: Velká oprava/úprava a vylepšení Nekrosis. Zajímavější, bohatší na zážitek a velmi unikátní a specifický zisk. Obsahuje nejsilnějšího bosse EQ. Smrt se neodpouští.
:excl2: Vylepšení unikátního a specifického zisku v Peklišti. Smrt se neodpouští.
:excl2: Velká příprava ještě nespuštěných legendárních zvířat, která by měla mít velmi ojedinělý výskyt a velmi unikátní využití.
:excl2: Rozpracován (nespuštěno) první návrh úpravy summonů (ne přítelíčků). Pokud půjde vše dobře, možná to někdy i dodělám.
:excl: Velký rozsah prací a vylepšení na předmětech v zatím zavřeném Hag Hargol.
:excl: Přidány tři epické předměty do nové obchodní lokace (neobjevené).
:excl: 6 nových epických předmětů s ojedinělým výskytem v pokladu.
:excl: Téměř hotová příprava nového obchodu (ještě nespuštěného, včetně 4 nových unikátních předmětů).
:excl: Nový epický předmět ke koupi.
:point: Nové lokálně unikátní rukavice v jednom obchodě.
:point: Nové lokálně unikátní boty v jednom obchodě.
:point: Úpravy a opravy napříč světem.
:point: 2 nová nemrtvá NPC.
:point: Nové démonické NPC.
:point: Snížen výskyt Vlkodona.
:point: Vylepšen jeden z epických předmětů, který lze najít v pokladu.
:point: Vylepšeny některé subrasy.
:point: Upgrade dvou artefaktů.
:point: Drobné doladění Žraločího dungu.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-245
:point: Drobné opravy ve světě (vzhledy, stromy, skály, bugy atd.).
:point: Drobná práce a studium se skripty.
:point: Druhá (konečná) verze epického koupitelného předmětu (podpora širší využitelnosti).

Nahraje se po restartu
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-246+247+248
:excl: Zrušena daň v bankách (reálně se vůbec nevyužívaly a s tím ani užitečný systém šeků, který lze nově opět pohodlně používat). IC vysvětlení se může lišit, ale podstatné je, že se banky rozhodly získávat peníze jinou cestou.
:point: Oslabena 2 nepřátelská NPC.
:point: Kůže z rosomáka = nově určená.
:point: Bardský plášť s lemem vylepšen (lze vykoupat v bazénku)
:point: Opraveny všechny názvy z Ohňiště na Ohniště.
:point: Oprava diakritiky, názvů, popisků a některých dialogů.
:point: Drobné úpravy v Hagu.
:point: Dva nové itemy, které budou mít brzy nové využití.
:point: Nové skripty, které budou mít brzy nové využití.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-250
S radostí oznamuji, že jsme se po třech letech (hrozně to letí) sešli s Nikem :eq_party: a po spoustě hodin rozprav jsme vymysleli další novinky, které vás snad potěší a nabídnou další rozvoj ve hře. Niko by měl být nyní zase aktivnější (jupí).

:excl: Přidáno rozšíření alternativního craftového systému kolem ohniště. Nově půjde najít ve světě recepty, se kterými se vám budou postupně otevírat nové speciality k uvaření/opečení na ohni. Výhoda těchto nových receptůr je ta, že lze vyrobit unikátní jídlo, někdy ve více počtech nebo s větší výživovou hodnotou.
:clover: Nové bylinky ve světě - předchozí bod doplňují i nové bylinky, které lze koupit ve světě u bylinkářů. Ti budou výhledově dva, ale fakticky, zatím, existuje jen jeden (Poustevník). Bylinky jdou najít a prodávat.
:point: Přidán česnek a červená cibule do Hobitína.
:point: Přidáno tábornické koření.
:point: Přidáno vejce zelinářkám a pytlík mouky do pekařství (Říše to bude mít vše u zelinářky, dokud se neudělá jinak).
:point: Přidáno sádlo.
:point: Nově přidán průlez ven z ruin Sovýho hrádku (jednorázovka ven).
:point: Upraven a opraven jeden bod na lezení v horách.
:point: Opraven dialog u studny do Sovího hrádku.
:point: Vylepšen výskyt jedné rudy na jednom místě.
:point: Opraven spawn u trogů v jeskyni, kde se z jednoho vlezu nespawnovalo nic.
:point: Opraven dialog Hastafena.
:point: Upraven vzhled broušené verze rubínu a smaragdu, aby neměly vzhled krystalů...
:point: Umístitelný nábytek, až na rozkládací stoličku, upraven na nekonečné použití. Stolička je rozkládací (mechanismus), takže se stále opotřebovává. Případní majitelé mohou vyprat v bazénku.
:point: Elementárním opaskům přidána odolnost 5/- (lze vyprat v bazénku).
:point: Kotlík a pánev se nově jmenují podobně, tj. Tábornický kotlík, Tábornická pánev (aby sedělo s Tábornickou konvičkou). PROSÍM VYPRAT V BAZÉNKU KOTLÍK A KONVIČKU PRO SPRÁVNOU FUNKCI. Zároveň jde toto nádobí pořídit v potřebách do divočiny.
:point: Přidána nová exotická bylinka k budoucímu využití (mimo obchod).

:buba: Tímto nekončíme, neboť je v plánu ještě jeden zásadní rozvoj v oblasti alternativního craftu, který by mohl nabídnout další rozvoj ve hře. Vyžaduje to čas a spoustu práce, tak nám držte palce a buďte trpěliví :clover:
Zamčeno