tak koroptev má DC 15+její lvl, což je asi jedna nebo dva, tak nějak.. Takže musíš přehodit DC 16 (1d20+AE bonus). To znamená, že na prvnim lvlu je pravděpodobnost, že koroptev neovládneš, docela vysoká. Na prvnim levlu jsi hold lojza a nic by ti nemělo jít. Take 20 se chová jako bys automaticky hodil dvacku, že jo. Což je asi tak, jako bys při střílení z luku střílel porád kritičáky...kucik píše:Aha. Takže to bych teda s AE < 15 neovládnul ani tu koroptev? Hmm to zas by bylo docela drsný ne?
převádění zvěře mezi lokacemi
Moderátor: Dungeon Master
coirëa oialë
Take 20 no... taková zajímavá věcička, na kterou sem dycky nenápadně mlčky spolíhal a dělal jako že neni... Jedna z těch milionu "drobností" který dokážou mojí postavu udělat silnou, i když je slabá - sou to drobný logický nedostatky NWN a když se posčítaj...
Například v NWN2 u "určitejch" skillů žádný take 20 neni - a to je najednou rozdíl! To se jedná malá zlodějka pěkně divila, co to... ono je totiž pak do těch skillů potřeba dávat i body, když s nima chce něco umět... a tak
Například v NWN2 u "určitejch" skillů žádný take 20 neni - a to je najednou rozdíl! To se jedná malá zlodějka pěkně divila, co to... ono je totiž pak do těch skillů potřeba dávat i body, když s nima chce něco umět... a tak
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
No přijde mi, že se tu o věci rozepisují
zejména ti, kteří o ní moc neví.
Což mě popravdě nepřekvapuje.
To take 20 má dost svoji logiku, pokud má dokázat druid, nebo hraničář dokázat bez boje ukonejšit zvíře. Pokud už je jednou zahájen boj, tyto automatické hody nefungují a to i pokud zahájí boj někdo jiný z party. Spíš mi trochu vadí, že když takto ovládnu šelmu a odvedu jí na bezpečné místo, kde jí pustím, ve vzdálenosti mimo její obvyklý dohled, skoro vždy se mne rozhodne přes půl mapy pronásledovat, ale to je asi jiný topic. Prostě to ovládnutí zvířete má, dle mého názoru, sloužit k jeho odvrácení a ne k jeho přetahování mezi lokacemi a používání jako sumona. Problém je, když jsou šelmy ve skupinách, za účelem vyšší nebezpečnosti, ty pak není možno odvrátit a dají se odstranit z cesty jen tím, že jsou pobity a to i za použití ovládnutého zvířete. Ani take 20 vám neumožní ovládnout zvíře s vyšším cílovým číslem, než je vaše schopnost znalosti zvířat, + hod. Krom toho je vždy možnost zásahu DM, pokud nahlédne, že je tato dovednost nadužívána.
Je to podobná dovednost, jako take 20 při použití zlodějských dovedností mimo boj. A tvrdit o tomto pravidle, že je nelogičností NWN, mi přijde nedomyšlené. Zvlášť když existují pasti a zámky s DC přes 40.
Což mě popravdě nepřekvapuje.
To take 20 má dost svoji logiku, pokud má dokázat druid, nebo hraničář dokázat bez boje ukonejšit zvíře. Pokud už je jednou zahájen boj, tyto automatické hody nefungují a to i pokud zahájí boj někdo jiný z party. Spíš mi trochu vadí, že když takto ovládnu šelmu a odvedu jí na bezpečné místo, kde jí pustím, ve vzdálenosti mimo její obvyklý dohled, skoro vždy se mne rozhodne přes půl mapy pronásledovat, ale to je asi jiný topic. Prostě to ovládnutí zvířete má, dle mého názoru, sloužit k jeho odvrácení a ne k jeho přetahování mezi lokacemi a používání jako sumona. Problém je, když jsou šelmy ve skupinách, za účelem vyšší nebezpečnosti, ty pak není možno odvrátit a dají se odstranit z cesty jen tím, že jsou pobity a to i za použití ovládnutého zvířete. Ani take 20 vám neumožní ovládnout zvíře s vyšším cílovým číslem, než je vaše schopnost znalosti zvířat, + hod. Krom toho je vždy možnost zásahu DM, pokud nahlédne, že je tato dovednost nadužívána.
Je to podobná dovednost, jako take 20 při použití zlodějských dovedností mimo boj. A tvrdit o tomto pravidle, že je nelogičností NWN, mi přijde nedomyšlené. Zvlášť když existují pasti a zámky s DC přes 40.
Dobro zvítězí až nakonec. W
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: No přijde mi, že se tu o věci rozepisují
hih.. podle mne spíš tyhle zámky existují kvůli take20 :DDDKai Rivienta píše: Zvlášť když existují pasti a zámky s DC přes 40.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Re: No přijde mi, že se tu o věci rozepisují
Kai, diky take 20 co se odemykani zamku tyce, staci prumerne postave v lockpick skillu 1 bod a odemkne 90% zamku na EQ. Pokud si dotycna postava boostne DEX tak 99%. (procento pocitano z poctu zamku, ke kterym neni treba specialni klic, nebo nejsou dmzamcene)Kai Rivienta píše:zejména ti, kteří o ní moc neví.
Což mě popravdě nepřekvapuje.
To take 20 má dost svoji logiku, pokud má dokázat druid, nebo hraničář dokázat bez boje ukonejšit zvíře. Pokud už je jednou zahájen boj, tyto automatické hody nefungují a to i pokud zahájí boj někdo jiný z party. Spíš mi trochu vadí, že když takto ovládnu šelmu a odvedu jí na bezpečné místo, kde jí pustím, ve vzdálenosti mimo její obvyklý dohled, skoro vždy se mne rozhodne přes půl mapy pronásledovat, ale to je asi jiný topic. Prostě to ovládnutí zvířete má, dle mého názoru, sloužit k jeho odvrácení a ne k jeho přetahování mezi lokacemi a používání jako sumona. Problém je, když jsou šelmy ve skupinách, za účelem vyšší nebezpečnosti, ty pak není možno odvrátit a dají se odstranit z cesty jen tím, že jsou pobity a to i za použití ovládnutého zvířete. Ani take 20 vám neumožní ovládnout zvíře s vyšším cílovým číslem, než je vaše schopnost znalosti zvířat, + hod. Krom toho je vždy možnost zásahu DM, pokud nahlédne, že je tato dovednost nadužívána.
Je to podobná dovednost, jako take 20 při použití zlodějských dovedností mimo boj. A tvrdit o tomto pravidle, že je nelogičností NWN, mi přijde nedomyšlené. Zvlášť když existují pasti a zámky s DC přes 40.
Re: No přijde mi, že se tu o věci rozepisují
ale PSSST!cybermisa píše:Kai, diky take 20 co se odemykani zamku tyce, staci prumerne postave v lockpick skillu 1 bod a odemkne 90% zamku na EQ. Pokud si dotycna postava boostne DEX tak 99%. (procento pocitano z poctu zamku, ke kterym neni treba specialni klic, nebo nejsou dmzamcene)
a když člověk umí trochu počítat, tak i na pastech ušetří 20 aji víc bonusovejch skillpointů, aby měl na určitý automatickej úspěch... a v boji to stejně riskovat nehodlam, ten fatal tam straší, a kolikrát já na něj dojel... holt "nenápadná" take 20 .. jak si na ní člověk zvykne, tak zlenoší, sem zjistil, když najednou nebyla
ale to je OT, a u těch zvířat nevim, tam stejně většinou začne boj... i když někdo to stačí ete pred tim...
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
přes 40 ?
přátelé, prd ste viděli, sou tu pasti přes 55, sou tu pasti s 64...
take 20 znamená, že na akci je všechen čas světa, odstraňuje to nutnost zkoušet to x krát a čekat na dobrej hod, což je akorát vopruz, dřív nebo pozdějc to stejně padne
naopak pokud na to není všechen čas světa ( v boji ) - žádný take 20 se nekoná
DC zámků je opravdu nizoučký, myslim, že nenápadný zvednutí by trošku oživilo zlodějský řemeslo, takhle to votevře každá přiblblá pixie
přátelé, prd ste viděli, sou tu pasti přes 55, sou tu pasti s 64...
take 20 znamená, že na akci je všechen čas světa, odstraňuje to nutnost zkoušet to x krát a čekat na dobrej hod, což je akorát vopruz, dřív nebo pozdějc to stejně padne
naopak pokud na to není všechen čas světa ( v boji ) - žádný take 20 se nekoná
DC zámků je opravdu nizoučký, myslim, že nenápadný zvednutí by trošku oživilo zlodějský řemeslo, takhle to votevře každá přiblblá pixie
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24. 9. 2006 22.30
No je to hodně OT, takže se předem omlouvám, ale tohle si prostě nemůžu odpustit.photter píše: nenápadný zvednutí by trošku oživilo zlodějský řemeslo
To Photter a oživení zlodějů: Pokud jde o mě, tak pro mě jsou zloději živý až dost. Po jedné „velice překvapující“ zkušenosti s pastí se neodvážím jít bez zloděje ani do některých povrchových lokací a o jeskyních a kobkách se vůbec nemá cenu bavit. Takže představa, že zloděj je pro jakoukoliv výpravu postradatelný a nemá „do čeho píchnout“, protože ho nikdo sebou nechce …. ne, tomu fakt nevěřím.