Bloudění v poušti

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Kdo má zájem o takovou úpravu přechodů?

17
59%
já ne
12
41%
 
Celkem hlasů: 29

photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

ale notaaaak, žádný UMD, eště neviděl iounský kameny, to je celý, jinak sme měly rozzářený akorát xichty, hádej proč :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

kucik píše:No vidiš, zase záleží na úhlu pohledu. Já jsem viděl něco jinýho … choděj suvereně v singlu kamkoliv (včetně dungeunů). Ale to už je zcela mimo povídání o poušti.
edit: To ,,rozzáření" mohlo bejt nanejvýš Iounskej kámen.
Neříkám tak, ani tak :yes: :no: , je možný žes to byl ty, i že to byl někdo jiný. Viděl jsem z dálky jen "jednu" střílecí-svítící postavu. Vzhledem k tomu, že sám střílím z dálky z kuše, jsem po spatření "většího než malého množství" hadů a hyen vzal zpátečku, jak se na statečnýho zloděje patří :megalol: a nezkoumal z blízka, zda to co svítí na střílející postavě je UMD (P.S. co to vlastně je UMD?) nebo něco jiného. :biggrin: Ani prsty bych do ohně nestrkal, zda to byl elf nebo člověk. Vy dlouháni jste všichni stejní! :bleh:
Jinak je to graficky moc hezký, jak si tak noční tmou pobíhá svítící-blikající-duhový mág odněkud nikam. Jednoho by to vylekalo víc, než když se mi na okraji zorného pole objeví lítá hyena! Škoda je, že započetí jakékoli činnosti - třeba sběr jedovatých hub v lese mě vyhodí z hidu (vím, že se to tu probíralo, prostě to tak je), pak si mě za tu mikrovteřinku, než do něj zase padnu, stihne všimnout kdejaká pakáž. :biggrin:

Co se týká bloudění a sypání písku do očí...asi je tu málo masochistů :bigwink: :biggrin:
Já naopak mám výlety na poušť jako trpasličí adrenalínový sport - noční plížení se co nejblíž kolem hyen, aby mě nespatřili, ranní čekání na rozední, a odhadování co všechno při tom vyleze z písku ...a tak :ermm:
Je to osamělý život, být toulavá, ošklivá trpaslice, když všichni hezcí braši jsou usedlí v Hagu :angry: :megalol: :megalol: , elfouni maj frňáky nahoru a kamarádskýho půlčlověka (ať už je z druhý strany dlouhý ucho nebo zelená kůže) aby pohledal a vůbec :glare: :megalol: :megalol:
Obrázek
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Tady přece vůbec nemá jít o dohadování,

Příspěvek od Kai Rivienta »

zda je silnější UMD, nebo mágova kouzla. To srovnávání je nesmysl. Ani nebylo cílem řešit porovnávání nebezpečnosti lokace pro 4-8 nebo 15-20 level, jak to někteří přispivatelé pojali.
Záměrem bylo poukázat na to, že lokace má být nebezpečná z titulu počasí a ve skutečnosti není, protože jí každý, kdo chce dokáže přeběhnout v plátovém brnění a ani se nezapotí, přičemž má jistotu, že pokaždé dojde (doběhne) z bodu A, do bodu B a tam si nabere vodu, nebo si odpočine ve stanu přátelských domorodců. Možná by postačilo kusy pouště proměnit ve variabilní bludiště z pískových dun a časem doplnit nějaké ty lokace, co se objeví jednou za nějakou dobu (pro Dm questy).
Pak by se třeba zvýšil odbyt stanů.
PS.: nešlo by k těm stanům udělat přenosné ohniště?
Dobro zvítězí až nakonec. W
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tady přece vůbec nemá jít o dohadování,

Příspěvek od The_Balrog »

Kai Rivienta píše:zda je silnější UMD, nebo mágova kouzla. To srovnávání je nesmysl. Ani nebylo cílem řešit porovnávání nebezpečnosti lokace pro 4-8 nebo 15-20 level, jak to někteří přispivatelé pojali.
Záměrem bylo poukázat na to, že lokace má být nebezpečná z titulu počasí a ve skutečnosti není, protože jí každý, kdo chce dokáže přeběhnout v plátovém brnění a ani se nezapotí, přičemž má jistotu, že pokaždé dojde (doběhne) z bodu A, do bodu B a tam si nabere vodu, nebo si odpočine ve stanu přátelských domorodců. Možná by postačilo kusy pouště proměnit ve variabilní bludiště z pískových dun a časem doplnit nějaké ty lokace, co se objeví jednou za nějakou dobu (pro Dm questy).
Pak by se třeba zvýšil odbyt stanů.
PS.: nešlo by k těm stanům udělat přenosné ohniště?
:D

nějak nerozumím, co má společnýho nebezpečnost z titulu počasí a variabilní bludiště

:D

poušť má být A, proto tam zavedeme B?
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

*kroutí hlavou* :no:
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Zatím se mi tu jevil jako nejlepší příspěvek Phottera.
Ty kameny jsou dobrej nápad, ale nešlo by to udělat například trochu jináč?
Možná kdyby byla ta mapa použitelná, a dál by to proběhlo jako u těch kamenů. Pak by se dala použít kdekoliv, a né jen u hraničních kamenů. A poušť by byla čistá, jak má být. Otázka je, jestli by to tak šlo udělat.

Ps.: Snad jsem to napsal pochopitelně :smile:
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
Zamčeno