"Němá postava"

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

"Němá postava"

Příspěvek od KaTo »

Nevíte, zda se nějak nedá při tvorbě postavy vybrat i postava co "nemluví"? Nedávno mě "překvapil" ve hře půl-ork, který v průběhu boje pořvával po okolí celkem souvislý "hlasový" (OOC) výhružky (jak rodilej američan :megalol: ), ačkoliv normálně nedal (IC) dohormady ani tři kloudný slova :biggrin: , aby mu bylo rozumět... Žádnej stres z toho nemám :crazy: , jen mě to zaujalo (běžně mi pod NWN vyřvává Therion a spol, takže neslyším vlastní "výkřiky do tmy", natož to, jak "mluví" cizí charaktery, ale nedávno jsem si vychutnával hudbu v EQ a narazil jsem na tohle... :shades:
Obrázek
Cenzanni
Příspěvky: 138
Registrován: 6. 11. 2006 19.41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cenzanni »

Němá postava musí být supr, taky už jsem si párkrát s tou myšlenkou pohrával :bigwink:
Morgan Te'len

Kovan syn Helburův
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

no, když sem začal hrát, a přijel sem prvně do říše tak jsem po cestě z mamonína do mithalliru potkal němou postavu...doteť nevim esi to byla opravdu postava nebo DM (prej to byl normální hráč) takže si asi dovolím napsat za labira jeho oblíbenou odpověď kerá se tady přímo nabízí...

"copak musíte mít systém na všechno?" :biggrin: ...dyť němá postava se dá zahrát...a to hodně hezky, jak sem se přesvědčil sám IG...

to s tim půlorkem a voice setem je hold takový jaký to je no... hráč by ho možná neměl používat...nevim jaká je možnost úpravy voice setů pro méně inteligentní spoluobčany desky...
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Cenzanni píše:Němá postava musí být supr, taky už jsem si párkrát s tou myšlenkou pohrával :bigwink:
Bude to makačka na hůlku emocí (teda od vylepšené EQ bude snad(??) zbytečná a "pohyby" se budou moci naházet do maker, jak jsem pochopil...už se na to těším...i když Dís teda mluvit umí...) Já vím, že *mávne rukou* se dá i jinak.
Přesně - jak k tomu přijdou takoví chudáci s vyřízlým jazykem?! Celou dobu neřeknou ani popel a po prvním zásahu mečem se rozpovídaj jak hospodskej :megalol: v Mithu!
Obrázek
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

KaTo píše:
Cenzanni píše:Němá postava musí být supr, taky už jsem si párkrát s tou myšlenkou pohrával :bigwink:
Bude to makačka na hůlku emocí (teda od vylepšené EQ bude snad(??) zbytečná a "pohyby" se budou moci naházet do maker, jak jsem pochopil...
Jo tak...tys myslel jako znakovou řeč?...tyjo...tak to nevim jak by se dva němí domluvili...pomocí pohybů to by muselo byt teda hodně promáklý v té EQ 2.0 ...nevim co se tam všecko bude dat dělat, ale znaková řeč asi jedině ve hvězdičkách a něco málo v emocích...si myslim
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

magnumik píše:...s tim půlorkem a voice setem je hold takový jaký to je no... hráč by ho možná neměl používat...nevim jaká je možnost úpravy voice setů pro méně inteligentní spoluobčany desky...
No právě, jenže ono voice set nejde při tvorbě postavy "nevybrat"… :no: Teda myslím :ermm:

EDIT: Se nebojím, že bych *ukazuje okolo* nedovedl v hvězdičkách říct co chci, spíš mi šlo o to, aby postava díky NWN systému "nemluvila".
P.S. Smazat voice set na compu asi není řešení :blush:
Obrázek
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

KaTo píše: No právě, jenže ono voice set nejde při tvorbě postavy "nevybrat"…
stačí voice set nepoužívat...jak sem psal nahoře...
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

magnumik píše:
KaTo píše: No právě, jenže ono voice set nejde při tvorbě postavy "nevybrat"…
stačí voice set nepoužívat...jak sem psal nahoře...
de o to, že když útočíš, tak se někdy stane, že ta tvoje postava něco zahlásí sama od sebe, víš?
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

The_Balrog píše:
magnumik píše:
KaTo píše: No právě, jenže ono voice set nejde při tvorbě postavy "nevybrat"…
stačí voice set nepoužívat...jak sem psal nahoře...
de o to, že když útočíš, tak se někdy stane, že ta tvoje postava něco zahlásí sama od sebe, víš?
jo tak...aha...no, nějak sem z teho nepochopil že sama od sebe...z původních a dalších příspěvků...hmmm *zamyslí se* … tak jestli se nedá nic dělat s tim voice setem tak hold enom...ignorovat...
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

No mě se stalo při tvorbě Sheyly, že jsem si vybral voiceset, který na mém modulu fungoval, ale na Equilibrii nefunguje (asi jiný override pro zpřístupnění alternativních voicesetů).
Takže neřekne ani ň... žádný bitevní pokřiky, žádný "gudbaj" když zvolim emoci "Pozdrav" z kruhového menu. Zprvu mě to štvalo a myslim, že jsem i psal labirovi jestli by mi ten voiceset nezměnil na nějaký výchozí, aby to fungovalo.
Jenže po čase sem zjistil, že je to lepší a jsem rád, že ho labir nezměnil. Protože tím, že moje postava nepoužívá anglický hlášky je pro mě daleko … hmm jak to říct... osobnější? Prostě pro mě znamená víc, neboť si každý může představit sám pro sebe, jaký asi že ona ten hlas má.

Je to podle mě podobný příklad jako hrdinové ve hrách, který nejsou namluveni dabérem. Viz. třeba Gordon Freeman z Half life 2 nebo postava hrdiny ze hry Fable.

2KaTo: Takže jediná možnost asi je zkusit zvolit netradiční voiceset pomocí overridu a doufat, že ho stejně jako v mém případě nebude Equilibrie podporovat :bigwink:
Game ID: Reverend_Malthas
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

steel_martin píše:No mě se stalo při tvorbě Sheyly, že jsem si vybral voiceset, který na mém modulu fungoval, ale na Equilibrii nefunguje...Jenže po čase sem zjistil, že je to lepší a jsem rád, že ho labir nezměnil. Protože tím, že moje postava nepoužívá anglický hlášky je pro mě daleko … hmm jak to říct... osobnější? Prostě pro mě znamená víc, neboť si každý může představit sám pro sebe, jaký asi že ona ten hlas má.

2KaTo: Takže jediná možnost asi je zkusit zvolit netradiční voiceset pomocí overridu a doufat, že ho stejně jako v mém případě nebude Equilibrie podporovat :bigwink:
to s_m: Přesně to bych taky rád! "Mlčící" postavu! At si ostatní dopní sladký hlásek...k jejímu zjevu! Muheheéé! *mlátí hlavou o stěnu* Tak mě napadlo, nevíš ty nebo někdo, jak do NWN vložit "neexistující" voice set, abych ho při tvorbě postavy mohl vybrat?
to labir: Případně, hezky prosím, který voice set NEpodporuje EQ? Já že bych ho přiřadil postavě..
Obrázek
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Když si naimportujete voice sety, tak hromada jich je takových, že mají jen pár základních hlášek a nemají bojové. Takže se nestane, že by postava něco zařvala v boji, když nechcete. Všechny hlášky se dají při tvorbě postavy vyzkoušet - proklikáte se všemi hláškami a buď je tam pauza nebo nějaký zvuk.

Na Alhambrii jedna němá postava byla - trpaslík, myslím, že se jmenoval kupodivu Kovadlina :smile:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

No, jestli by nešlo doplnit vlastní voice set, podobně jako

Příspěvek od Kai Rivienta »

portrét, asi to je ale techniky náročné - zásah do engine, nebo přímo nemožné, mě drtěj i ty zoufalý překlady různých pokřiků a sdělení z AJ. Jinak hlášky v AJ jsou prostě předgenerovaný a já mám zato, že skoro každý počítačově gramotný hráč AJ tak daleko, aby jim rozuměl, zvládne a tak by se ve hře neměly chápat jako cizojazyčné a tedy nevhodné.
Dobro zvítězí až nakonec. W
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Re: No, jestli by nešlo doplnit vlastní voice set, podobně j

Příspěvek od snowman »

Kai Rivienta píše:portrét, asi to je ale techniky náročné - zásah do engine, nebo přímo nemožné, mě drtěj i ty zoufalý překlady různých pokřiků a sdělení z AJ. Jinak hlášky v AJ jsou prostě předgenerovaný a já mám zato, že skoro každý počítačově gramotný hráč AJ tak daleko, aby jim rozuměl, zvládne a tak by se ve hře neměly chápat jako cizojazyčné a tedy nevhodné.
O překladech mi ani nemluv. Ty podle všeho dělal nějaký anti-češtinář. Skoro bych řekl, že to byl nějaký Slovák, který se k tomu překladu dostal haluzí...

Např. když postava řekne: "You wish you haven't!" (bojový pokřik) - tak to někdo přeložil:
"Budeš si přát, abys to nikdy neměl!" Z toho mě málem jeblo, když jsem to viděl... :excl:

Nebo "Wait" "Počkej okamih" … :dry:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

On je malicko problem prekladat nejaky universalni hlasky do tak pestryho jazyka, jako je cestina. Vykaslete se na ceskej preklad a nemusite se stresovat.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

kucik píše:On je malicko problem prekladat nejaky universalni hlasky do tak pestryho jazyka, jako je cestina. Vykaslete se na ceskej preklad a nemusite se stresovat.
jj co myslíš, že dělám? :biggrin: Jinak bych musel změnit voice set nebo hrát jinou postavu a to nechci. Ale jakmile ve hře některá postava utrousí poznámku k něčemu, co je špatně vypsáno nad správně vyřčenou hláškou, jak jinak má pak můj trpoš reagovat, než pěstí? :megalol:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Odpovědět