Povalení

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Povalení

Příspěvek od photter »

musim přiznat, že z týhle věcičky sem trošku rozpačitej, ačkoli v tom nemám ani bod, povalim kdekoho
čet sem si teďko popisek....tam se na nic nehází ? je to útočná akce se 100%ním zásahem ? neměl by tam bejt minimálně touch attack, jestli je povalující schopnej svýho soupeře vůbec chytnout ?
upozorňuju, že tak jak to je, je to pro high lvl zloděje ultimátní zbraň, dvě kola na zemi bez šance na obranu je deset sneaků, to je IGMS v bleděmodrým
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

Mám takovej pocit, že sem četl tady někde na fóru, že to záleží na rozdílu levelu postav to povalení...ale esi se pletu tak to se omlouvám...

EDIT: tady to je

Povalení

Obdrží každé povolání na 2. úrovni.

Schopnost povalit protivníka na zem bez jeho zranění. Pakliže se zdaří protivníka povalit, tak se nebude moci zvednout po 1 kolo za 15 úrovní útočníka.

Je považováno za útočnou akci. Útočník provádí hod na Povalení proti Výcviku cíle jenž získává bonus podle svých Reflexů. Pakliže cíl bojuje získává dodatečný bonus 5.

Pro naučení této schopnosti je vyžedována obratnost alespoň 12.

viewtopic.php?t=1467
chlorofil
Příspěvky: 214
Registrován: 8. 9. 2006 21.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chlorofil »

nebylo to povalení nějak upravený? Podle popisku bych chápal, že s 10ti bodama v povalení bych měl postavu s reflexama 6 a nulovym výcvikem povalit víc jak v polovině pokusů. Jenže já ji povalim třeba jednou ze třiceti, jestli vůbec...

a druhá věc: když jsem zkoušel povalit skřeta, vypsalo se mi, že tuhle potvoru povalit nemůžu, nebo tak něco, což mi neni úplně jasný proč..
coirëa oialë
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

chlorofil píše:nebylo to povalení nějak upravený? Podle popisku bych chápal, že s 10ti bodama v povalení bych měl postavu s reflexama 6 a nulovym výcvikem povalit víc jak v polovině pokusů. Jenže já ji povalim třeba jednou ze třiceti, jestli vůbec...

a druhá věc: když jsem zkoušel povalit skřeta, vypsalo se mi, že tuhle potvoru povalit nemůžu, nebo tak něco, což mi neni úplně jasný proč..
Ve Výcviku může být nula, ale přičítá se bonus příslušné vlastnosti (myslím, že odolnost), plus když je cíl v bojovém módu, tak se přičte 5 a k tomu všemu plus reflexy. Vzhledem k tomu, že maximálně po prvním pokusu o povalení nastane bojový mód, základ je oněch 5 plus bonus vlastnosti, upravující výcvik plus Reflexy a plus Výcvik. Pořád je to docela namalé číslo...

Pokud se vypíše hláška, že "nemůžeš něco", tipuji, že prostě to nemůžeš přehodit ani s max číslem na kostce.. Takový skřet něco ve Výcviku má, ani srazit nejde až zas tak snadno (často jsem viděl "odolal" nad postavičkou), má nějaké reflexy (Durminví, kolik...?), 5 za boj a bonus vlastnosti (což se přičt k Výcviku).. takže teoreticky si umím představit, že tam klidně má v ten moment v součtu třeba 20-25...
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
chlorofil
Příspěvky: 214
Registrován: 8. 9. 2006 21.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chlorofil »

snowman píše: Ve Výcviku může být nula, ale přičítá se bonus příslušné vlastnosti (myslím, že odolnost), plus když je cíl v bojovém módu, tak se přičte 5 a k tomu všemu plus reflexy. Vzhledem k tomu, že maximálně po prvním pokusu o povalení nastane bojový mód, základ je oněch 5 plus bonus vlastnosti, upravující výcvik plus Reflexy a plus Výcvik. Pořád je to docela namalé číslo...
no byla to postava s 6ti reflexama a konec. Ve výcviku nebylo nic ani s bonusem, takze i s bonusem za bojovej mod 5 by to bylo 10 povalení proti 6+5 reflexum s bonusem, a to by porad melo mit vyssi uspesnost nez má... :ermm:
coirëa oialë
eqileus
Příspěvky: 173
Registrován: 25. 2. 2007 20.30

Příspěvek od eqileus »

No k výcviku se počítá za bonus na sílu. :yes: No a Asar to povalení jde asi proto že má velký reflexy, mi ostatní se moc nechytáme... :smile:
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

povalení ti jde asi mimo jiné, protože máš vysokou obratnost
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Od toho prvniho prispevku se to menilo. Zezacatku povalil kazdej kazdyho.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
chlorofil
Příspěvky: 214
Registrován: 8. 9. 2006 21.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chlorofil »

labir píše:Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.
To by pak neměli jít povalit trpaslíci mam pocit... A jak se to třeba upravilo? Když nepovalim někoho, kdo má pouhejch 6 bodů k tomu hodu, plní to pak svou funkci?
coirëa oialë
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
chlorofil
Příspěvky: 214
Registrován: 8. 9. 2006 21.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chlorofil »

labir píše:Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.
tak to jo...jinak už mi povalení funguje zhruba na tý úrovni jak je to v popisku. Tak jestlis to řešil, tak dík a jestli ne, tak musel bejt předtim error někde jinde... :-)
coirëa oialë
Zamčeno