Těm, kdo začínají na Equilibrii

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
LDamian
Příspěvky: 148
Registrován: 26. 4. 2007 17.13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LDamian »

Labir: přehlédl jsem ten zbytek nebo jsi ho tam dopsal později. V zásadě to beru, je to tvůj postoj a má něco do sebe, alegorie s kamínky mi připadá také pěkná.

Mimochodem pokud by to tak bylo bez výjimky, tak setkání s NPC ovládaných DM by v postavách mělo též zanechávat jen takový nějaký neslaný, nemastný dojem protože to je vlastně začínající postava bez pořádné historie. A přesto často jsou ta NPC natolik zajímavá, že hráči setkání s nimi zakomponují do života svých dlouhodobých postav a postaví na tom často důležité milníky jejich života. Ale co už, myslím, že náboje jsme vyštříleli, tak nějak oba stojíme (já teda kulhám), tak se můžeme zase zkusit postřílet nad jiným tématem. :bleh: :biggrin:
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Čtu si tady ty příspevky a mám pocit, že dochází k nepochopení co to znamená krátkodobá postava.

To LDamian: Nedokážu si totiž představit, že všechno to tvé "testování" charakterů a vlastních reakcí lze odehrát s až tak krátkodobou postavou. V hadrách můžeš zkusit být přirozený vůdce, svůdník, nebo soudce jak moc chceš, ale většina postav se na tebe vykašle.. Je to podobné i v reálu. A konkrétně já v reálu tíhnu (a tím i ve hře) k lidem, kteří jsou schopni mne o svých schopnostech přesvědčit, ne že na to mají "papír". Navíc za krátkou dobu nemůžeš posoudit, zda za tvůj případný úspěch/neúspěch můžou tvé vlastnosti, či indispozice toho dotyčného. Takže si myslím, že ta testovací postava nemůže být až zase tak krátkodobá.

Myslím si, že Labir reagoval na ty "dvoudenní postavy", kde si skutečně nejsem jistý, zda dokáží v někom vyvolat jakékoliv hlubší emoce. I ta zmiňovaná spolujízda vlakem tě může obohatit. Může ti zprostředkovat událost, názor, podnět, ale podle mne tě nemůže ovlivnit hluboce, změnit tvé tužby a přání. S pěknou holkou se může spolujízda vlakem změnit v jeden hezký zážitek, ale "spolujízda" životem tě může od základu změnit.

Ale samozřejmě souhlasím i s tím, že i ti "jen" spolucestující jsou pro hru důležití

To Balrog.. Hezké s těmi kamínky
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
LDamian
Příspěvky: 148
Registrován: 26. 4. 2007 17.13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LDamian »

Jája CZE: myslím dobrý postřeh. :smile: Když si chci zkusit charakter, trvá to déle. Aspoň tak týden, dva, záleží samozřejmě co to je (žebravý mnich může být v hadrech). Ale zase záleží na tom, jestli hraješ rovnou v začínající skupině jiných hráčů nebo zda teprve navazuješ vztahy. Pokud je to ten první případ, trávíte spolu zpočátku dost času a případné neshody a problémy a to že se ty charaktery k sobě nehodí se zjistí celkem rychle. Klidně den, dva, někdy i nějaká ta hodina. No a pokud chcete jako hráči hrát spolu, imho je to nejsnazší řešit změnou postavy buď u jednoho nebo u obou. Protože měnit za běhu charaktery postav teda aspoň mně připadá už dost nemožné, dají se dělat nějaké úpravy - jako že třeba ten chaotic evil nebude až takový vychcánek aby zneužíval úplně každého očividně, ale bude to lépe tajit a jeho eviláctví se bude projevovat tím, že když se naštve, lítají blesky - ale čím víc se toho zahraje, tím těžší mi připadá tu povahu měnit.
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

No,díky za poklonu. Co se týká dlouhodobých vztahů, tak pokud se chcete setkat a seznámit IC ve hře, tak už musíte mít podobné charaktery. Zákonné dobro a zlo se těžko bude bratřit. A pokud Evilák potká řekněme neutrála, tak může chvilku jak říkáš sekat latinu, ale postupně se bude jeho Evil projevovat silněji a silněji. A na neutrálovi je, jak se zachová. Může se trápit, může být ve vleku Evil, stát se také zlým, může se uzavřít do sebe, stát se dobrým a modlit se za záchranu duše eviláka. Ale to chce víc jak jen den hraní... Tohle si myslím je na těch dlouhodobých postavách to přitažlivé. Že by někdo otočil o 180deg, je podle mne skoro až pohádkové, možná ve fázi naprostého okamžitého okouzlení (zamilovanosti)
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

ne a ne a ne
jednak ste brutálně offtopic a druhak se zase motáte v bludným kruhu schematicky hranejch přesvědčení
jak chceš u krátkodobý postavy takovým fofrem poznat přesvědčení ?
proč by hamižnej dobrák a hamižnej evilák nemohli najít společnou řeč v obchodě ?
nejspíš proto, že va vašem schematickým pohledu žádnej dobrák nebude nikdy hamižnej
puste ty přesvědčení z hlavy, jestli chcete mít někdy opravdu "dospělou" postavu
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

LDamian píše:Labir: přehlédl jsem ten zbytek nebo jsi ho tam dopsal později. V zásadě to beru, je to tvůj postoj a má něco do sebe, alegorie s kamínky mi připadá také pěkná.

Mimochodem pokud by to tak bylo bez výjimky, tak setkání s NPC ovládaných DM by v postavách mělo též zanechávat jen takový nějaký neslaný, nemastný dojem protože to je vlastně začínající postava bez pořádné historie. A přesto často jsou ta NPC natolik zajímavá, že hráči setkání s nimi zakomponují do života svých dlouhodobých postav a postaví na tom často důležité milníky jejich života. Ale co už, myslím, že náboje jsme vyštříleli, tak nějak oba stojíme (já teda kulhám), tak se můžeme zase zkusit postřílet nad jiným tématem. :bleh: :biggrin:
Protože NPC mají propracovaný charakter dopředu. Sice jen povrchne oproti stabilním hráčským postavám, ale mají a jejich profil je na dokumentačním fóru (neveřejném). Pro letmé setkání to stačí, je to "jen" NPC, ale od hráčských postav se chce víc.

A postava na týden, dva - to stále je krátkodobá postava, je to zcela stejné jako by měla trvání den či dva. Nekrátkodobá postava má dobu trvání hráčem neplánovanou dopředu a obvykle to je víc než tři měsíce ale častěji půl roku a víc! Mít co jinou postavu 14 dní je střídání ponožek a plně se na to vztahuje co jsem napsal!

Vůbec si totiž neuvědomuješ že hráči nejsou nalogovaní nepřetržitě - 14 dní znamená že se s tou postavou potkají..no..buď nikdy nebo maximálně tak 14x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno