Nákup lodního lístku

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Nákup lodního lístku

Příspěvek od drake127 »

Chtěl bych navrhnout, aby kapitán prodával lístky na loď i v době, kdy vlastně nabírá zpoždění. Tedy když místo v 7.59 přiběhnu v 8.01, aby mi ještě prodal lístek na loď, která má odjet v 8.00, ale prakticky odjíždí kolem 8.45. Je hloupé, když přiběhnu za ostatními čekajícími, řeknu jim, že jedu taky a zůstanu pak ve městě.

Druhý návrh je velmi podobný .. chtěl bych, aby kapitáni hlásili času odjezdu i právě toho zpoždění, ne že mám lístek na osmou a když se ho v 8.01 netrpělivě zeptám, tak mi řekne, že jede po poledni.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

První část technicky nemožná, už běží skript a nelze zjistit kdy se spustí jeho výkonná část. Stejně tak část druhá - až bude nová časová knihovna tak to možné je, ale ne teď.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

A ze zvědavosti, kdy se tedy testuje vzdálenost od kapitána v okamžiku odjezdu oficiálního nebo neoficiálního? Já těm NWN timerům nějak nerozumím.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

drake127 píše:A ze zvědavosti, kdy se tedy testuje vzdálenost od kapitána v okamžiku odjezdu oficiálního nebo neoficiálního? Já těm NWN timerům nějak nerozumím.
Při skutečném odjezdu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Hihi, myslel jsem, že se trochu rozepíšeš, páč mě to zajímá spíše z programátorského hlediska, co je to za potíž (stejná situace když umřeš pár vteřin po uložení se ke spánku, nebo se najíš a píše ti to že máš hlad). Aspoň nějaký odkaz.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

drake127 píše:Hihi, myslel jsem, že se trochu rozepíšeš, páč mě to zajímá spíše z programátorského hlediska, co je to za potíž (stejná situace když umřeš pár vteřin po uložení se ke spánku, nebo se najíš a píše ti to že máš hlad). Aspoň nějaký odkaz.
Já bych se domníval, dle toho, jak to funguje, že ten kapitán má na sobě HB skript, kterej v čas odjezdu sputsí odjezd jako akci s náhodnym delay a nastaví na něj proměnný, že loď už odjela... S timhle by asi šlo něco dělat, kdyby se ten delay zapsal jako další proměnná :) A taky by mě zajímalo, jak moc se pletu nebo jestli sem úplně vedle :D

A s tim spánkem, když si lehneš až po tom, co se spustí HB cyklus, kterej je už smrtelnej, tak si sice lehneš, ale za nějakejch 6 nebo kolik vteřin ten skript dojde teprv na konec a zabije tě :) Taky teda pokud se nepletu ;)

A dál sá taky domnívam, že cokoliv dáš ve skriptu aby se provedlo, tak se to začne ve hře provádět až po tom, co skript dojede na konec, a všechno současně - proto taky nemůžeš zajistit pořadí v jakym se to stane, leda bys to dal jako akci, který se pouští postupně... Jak je to s nastavovánim proměnnejch během skriptu, to si nejsem jistej, ale myslim, že je to okamžitý :)
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Pro kolju:

1. Jsi úplně vedle.

2. Jsi trochu vedle.

3. Jsi úplně vedle.

Ale neber si to osobně. :megalol:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Skvělý takže to máš eště zajímavějc :)
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Přesné časování je možné až s time knihovnou jenž už je napsaná, ale počítám s ní až pro EQ3. Pak lze určovat čas s přesností na 1 min IC (tj. 10 sec real time) a to v rozmezí celého letopočtu EQ.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Jo a co se týče toho posledního odstavce, to jsem měl pocit četl v lexiconu :) Ale třeba si pamatuju jenom část :D Ale s problémem kapitána to nemá mnoho společného :)
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

EQ3? Wow, to chci. x)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

labir píše:Přesné časování je možné až s time knihovnou jenž už je napsaná, ale počítám s ní až pro EQ3. Pak lze určovat čas s přesností na 1 min IC (tj. 10 sec real time) a to v rozmezí celého letopočtu EQ.
já to chci taky eq3 moc se těšim.
PODPIS
Odpovědět