PvP

Prohřešky hráčů a jiných subjektů.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Fantalas
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 2. 2006 11.53
Bydliště: Budvarovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantalas »

jj, metagame může být i neúmyslný. Může se projevit přestože se ho hráč vědomě snaží potlačit. Pokud byste chtěli hrát čistě a nejčistějc, doporučuju před každým logem do hry brainwash :bigwink:

Samozřejmě je ale cílem každého dobrého hráče se metagamu, kolektivnímu vědomí atd. vyhnout.
When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

Labir píše:Vyjádření k like/dislike:

Nastavení přátelství (like) / nepřátelství (dislike) mezi postavami je čistě OOC věc spadající do mechaniky hry. Ten kdo dislike dostal by na něj neměl reagovat (hezky se řekne, těžko udělá), útočník by též měl před útokem dát cíli šanci použít už během útoku např. kouzla tím, že mu dislike dá. Hlášky postavy, která dislike dostala jako "Tak ty seš ten co mě chce zabít jo?" jen na základě OOC znalosti like/dislike jsou nepřípustné. Ale to je snad samozřejmost.

Ovšem pozor na záludnou mechaniku hry. Na dislike postavy automaticky útočí přítelíčci a summoni (vyvolané bestie), dislike postava může schytat příležitostný útok a fungují na ni kouzla, která by ji normálně minula (např. obligátní Cejch).

Zabít někoho v NWN enginu je dosti jednoduché. Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.

Suma sumárum, můžete dát dislike komukoliv, ale pak počítejte i s IC následky např. nechtěného útoku.
Danseur píše: Pokud se chystáte někoho zbít, zabít, nebo jánevimco, ZAPÍNEJTE ODPOR !
Já vim, že já na to sám taky často zapomenu, ale u vyvrhelů, který zabíjej jak na běžícím páse by to měla bejt automatika. Kór když hrajete za postavy co dýlujou zákeřňáky.

Proti mnichovi je to mega prasárna, protože
za a) máte bonus flatfooted
za b) dáváte mi stále zákeřňáky
za c) mnich pak nedokáže využít feat na odrážení šípů
Co dát do pravidel pod "PvP neboli útok na postavu jiného hráče bez IC důvodu je přísně zakázáno. Oproti tomu pro CvC nejsou omezení."
prostě a jednoduše:

CvC souboj musí vždy útočník začít přepnutím na Odpor (Dislike) vůči postavě, na kterou útočí, v tabulce Seznam hráčů. Toto přepnutí musí provést těsně před vlastním útokem a postava, které je terčem útoku, nesmí na tuto OOC informaci nijak reagovat.

A úplně na závěr pravidel o CvC bych dal:

Nejste-li si jisti čímkoli ohledně CvC (např. nerozumíte těmto pravidlům), konzultujte jakékoli napadení jiné postavy s DM.

Pokud jsem dobře pochopil, přepne-li na odpor útočník až těsně před útokem vrhnou se na něj přítelíčci oběti, což udělá-li to sekundu před vlastním útokem není problém. A i kdyby byl, může konzultovat s DM.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Jezura píše:Pokud jsem dobře pochopil, přepne-li na odpor útočník až těsně před útokem vrhnou se na něj přítelíčci oběti, což udělá-li to sekundu před vlastním útokem není problém. A i kdyby byl, může konzultovat s DM.
no, nevrhnou. Kdyz bude u nich, tak si muze zaslouzit AoO. Ale dokud on nezautoci, tak pritelicci taky ne, pokud nedostanou primy rozkaz.
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Summoni nezautocia na cervenu postavu? :)
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Rahwin píše:Summoni nezautocia na cervenu postavu? :)
samy ne, i NPC muze byt cerveny jak chce, dokud ono neda utok a summoni budou v klidu, tak nezautoci. Pouze kdyz uz budou v utoku a budou hledat dalsi cil, tak vemou vsechno.
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Summoni utocia na vsetko co je hostile, pokial im nezmenis prikaz, defaultne maju attack nearest, ak by to bolo tak ako vravis, tak by neviditelny summon nikdy nezautocil, a to nie je pravda, rovnako by neutocil na cvicnu figurinu na univerzite...
Summoni zautocia...
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Rahwin píše:Summoni utocia na vsetko co je hostile, pokial im nezmenis prikaz, defaultne maju attack nearest, ak by to bolo tak ako vravis, tak by neviditelny summon nikdy nezautocil, a to nie je pravda, rovnako by neutocil na cvicnu figurinu na univerzite...
Summoni zautocia...
ne na nej, na tebe. Neviditelny summon je stejny jako normalni. Jakmile se nejaka potvora zameri na tebe nebo na nekoho v parte, tak vybehnou. Me kocka na figurinu na univerzite nezautoci, dokud nedostane primy rozkaz.
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

Alcatraz píše: ne na nej, na tebe. Neviditelny summon je stejny jako normalni. Jakmile se nejaka potvora zameri na tebe nebo na nekoho v parte, tak vybehnou. Me kocka na figurinu na univerzite nezautoci, dokud nedostane primy rozkaz.
Tak to máš zvláštní kočku.
Na alhambrii když jsem někoho chtěl postrašit stínem nebo zombikem tak jsem na sebe hodil neviditelnost a na playera dislike a zombie šel okamžitě po něm aniž bych mu cokoliv přikázal.
Ale možná to na Equilibrii funguje jinak.

Edit: stejně tak mně štvalo, že když jsem byl neviditelný s impem tak imp se vždy prozradil, protože odmítal proklouznout bez boje. Šlo to řešit jedině tak, že když se za někym rozlít tak okamžitě příkaz follow a takhle pořád dokola v každý lokaci.
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

[quote="Danseur"][/quote]

Presne tak...
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

záleží na tom, jakej ten summon dostal poslední příkaz, defaultní je skutečně attack nearest, pokud má follow tak myslim neútočí, dokud něco nezaútočí na tebe (nebo na něj) ale počítá se začátek útoku, ne ta chvíle, kdy už to bacilo (teda ten moment, kdy ses dostal do perception range nebo byl spotnutej), stejně funguje i stand ground akorát nereaguje na útok na tebe, jen na sebe a po skončení útoku přejde do režimu default, čili attack nearest
aspoň myslim, že to tak je, zase tolik zkušenosti se summonama nemám
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

Labire? Co myslíš o mém návrhu (výše)?
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jezura píše:Labire? Co myslíš o mém návrhu (výše)?
Zajímavé, jisté řešení to je. Mohlo by to i fungovat. Jsem pro.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Danseur píše:Tak to máš zvláštní kočku.
Na alhambrii když jsem někoho chtěl postrašit stínem nebo zombikem tak jsem na sebe hodil neviditelnost a na playera dislike a zombie šel okamžitě po něm aniž bych mu cokoliv přikázal.
Ale možná to na Equilibrii funguje jinak.

Edit: stejně tak mně štvalo, že když jsem byl neviditelný s impem tak imp se vždy prozradil, protože odmítal proklouznout bez boje. Šlo to řešit jedině tak, že když se za někym rozlít tak okamžitě příkaz follow a takhle pořád dokola v každý lokaci.
Moje zkušenosti z Alh sou jiný... Když sem se summonem potkával potvory, tak po nich hned šel. Ale když sem měl kočku a dal sem postavě se kterou sem se bavil dislike, tak se nic nestalo. Jen když na mě zaútočil, vrhla se po něm. Nebo stačilo říct "Zabij ho!" a dát attack, kočka se vynořila za nim ze stíhu a jednou ranou ho smetla :biggrin: Velmi efektní. Ale zase u mý kočky kdo ví, vona byla taková agresivní, občas pokousala i neutrální postavy :smile: Rozhodně bych na summona dával pozor, když je poblíž něco červenýho, na co nechcete, aby útočil.
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

Labir píše:
Jezura píše:Labire? Co myslíš o mém návrhu (výše)?
Zajímavé, jisté řešení to je. Mohlo by to i fungovat. Jsem pro.
Provedeno.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

protahování konfliktu do nekonečna
vzledem k možnosti nekonečnýho oživování a celkem přesně definovanýho časovýho úseku pro ztrátu paměti, hrozí nebezpečí nekonečnýho trvání ( i eskalace ) určitejch konfliktů
(konflikt vznikl dávno, teprve časem se vyhrotil ztráta paměti počátek konfliktu nezahrnuje)

prosím postavy, který se do něčeho takovýho namočily aby svoji smrt považovaly za ukončení konfliktu, ktrej tímto prosraly a aby se k němu svejma dalšíma aktivitama nevracely
jinak hrozí bludnej kruh nekonečnýho zabíjení pro dávno zapomenutý příciny
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Photter vs. Dans - smazano, řešit osobky přes PM nebo ICq pls :smile:

Labir: Výborně Ixi.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Odpovědět