Sety kouzel

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

když už jsme uplně OT zeptám se teda na jednu věc která mi vrtá hlavou bude nutný při přechodu na EQ3 relevel aby se mi zpřístupnili nové možnosti třeba u fightera??
PODPIS
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

sciorp píše:když už jsme uplně OT zeptám se teda na jednu věc která mi vrtá hlavou bude nutný při přechodu na EQ3 relevel aby se mi zpřístupnili nové možnosti třeba u fightera??
zkus odpoved najit zde:

viewtopic.php?t=2365
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

The_Balrog píše:
sciorp píše:když už jsme uplně OT zeptám se teda na jednu věc která mi vrtá hlavou bude nutný při přechodu na EQ3 relevel aby se mi zpřístupnili nové možnosti třeba u fightera??
zkus odpoved najit zde:

viewtopic.php?t=2365
jojo tohle mam pročtený je tam napsaný že bude potřeba, tudíž sem myslel že nebude nutný ale dík za odpověd protože první postavu jsem jaksi musel dát spát protože se mi nepoved relevel ale to nic na foru jsem hledal rady jak relvlit a všecko jsem udělal ale nic ono 4 lvly moc nenaštvali tady jde spíš o to že ted budu mít asi višší levl než dojde k přechodu tak doufám že kdybych to zase zryl najde se nějaká možnost manuálního relevlu jako minule ale díky
PODPIS
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

@sciorp: chlape, nechápu tvojí logiku. Pokud je psáno, že bude pořeba relvlátor, tak to znamená, že si postavy projdou relevelem :buba:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

OneHeart píše:@sciorp: chlape, nechápu tvojí logiku. Pokud je psáno, že bude pořeba relvlátor, tak to znamená, že si postavy projdou relevelem :buba:
no hele jsou věci které jsou potřeba (auta mhd atd)
a jsou věci které být musí (jídlo pití atd) a v tom je podstatný rozdíl ale mysli si co chceš každej člověk prostě chápe význam textu jinak no
PODPIS
Kirros
Příspěvky: 620
Registrován: 2. 7. 2006 10.13
Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kirros »

Psanec píše:Pokus umí někdo z vás programovat, myslím, že by neměl být takový problém, si udělat externí prográmek, který toto nakliká během chvilky za Vás ….
O tom jsem přemýšlel ale pak jsem si řekl jestli by mě nechytil nějaky hlásící script jako podlého uživatele maker :bigwink:
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Psanec píše:Pokus umí někdo z vás programovat, myslím, že by neměl být takový problém, si udělat externí prográmek, který toto nakliká během chvilky za Vás ….
No divil by ses ale docela byl :D Musel bys sakra umět v assembleru :) Samozřejmě situace by byla jednodušší, kdybys měl k dispozici kód nwclienta nebo aspoň úplnej popis protokolu kterym mezi sebou klient a server komunikujou. Což ale nejni...
Možná by mohla vést cesta přes emulaci instrukcí ze vstupních zařízení což jednak neni tak snadný a hlavně by to možná nechodilo (možná na danym PC, danym rozlišení a daný situace za hry...).
O tom jsem přemýšlel ale pak jsem si řekl jestli by mě nechytil nějaky hlásící script jako podlého uživatele maker
Skript by tě nejspíš nechytil, protože bez extenderu těžko přes NWN skripty zjistíž, že nesouhlasí formát instrukcí od klienta (to zjistí leda server a měl by tě kicknout ze hry :) ale hlášku o tom asi nikam nepodá... jen v určitejch případech udělá automatickej ban :D to samozřejmě nemůžeš nijak ovlivnit, leda bys napsal vlastní nwserver...). Skriptama můžeš detekovat spíš periodickou činnost (pobíhání dokolečka apod...) ale házení levelů mi moc periodický nepřijde.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

kolja píše:
O tom jsem přemýšlel ale pak jsem si řekl jestli by mě nechytil nějaky hlásící script jako podlého uživatele maker
Skript by tě nejspíš nechytil, protože bez extenderu těžko přes NWN skripty zjistíž, že nesouhlasí formát instrukcí od klienta (to zjistí leda server a měl by tě kicknout ze hry :) ale hlášku o tom asi nikam nepodá... jen v určitejch případech udělá automatickej ban :D to samozřejmě nemůžeš nijak ovlivnit, leda bys napsal vlastní nwserver...). Skriptama můžeš detekovat spíš periodickou činnost (pobíhání dokolečka apod...) ale házení levelů mi moc periodický nepřijde.
Ty taky všechno vyžbreptáš. :biggrin:
Si hráčstvo mohlo myslet že jsem pomalu schopný hlídat skripty jestli u monitoru jedí nebo ne... Rahwin tomuhle říkal "ošetření problému fámou" a někdy to vážně funguje. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Ty taky všechno vyžbreptáš. :biggrin:
Si hráčstvo mohlo myslet že jsem pomalu schopný hlídat skripty jestli u monitoru jedí nebo ne... Rahwin tomuhle říkal "ošetření problému fámou" a někdy to vážně funguje. :bigwink:
Skriptama se přesto dá dělat ledacos, a myslim že ty to víš a umíš líp než já... :biggrin: a ty lidi co zkoušeli podvody a viděli ty logy apod už to taky ví... a ostatní se to doví :D:D:D
A když ti někdo napíše "jak to že mám ban?" a jednalo by se o automatickej ban serveru pranděpodobně z výše uvedenejch důvodů... tak se tim sám přizná :D (esi pamatuješ na mě, taky se mi to jednou stalo :bleh: :biggrin: )
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

Zajímavý článek k té budoucí změně systému magie
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Kirros
Příspěvky: 620
Registrován: 2. 7. 2006 10.13
Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kirros »

K clanku: No a prave system Mage: The Awakening jsem pouzil pro cast sveho navrhu magickeho systemu a Labir mel podobny... tak ci tak idea toho co je tam popsane se hodne blizi tomu jak bude vypadat budouci system (ne presne ale urcite zhruba). :sorcerer:

Jinak jsi mi pripomel ze Monte Cookuv Svet temnoty nekde mam jako scan z DriveThruRPG... moc se mi nelibil original WoD je mnohokrat lepsi.

EDIT: Jinak system magie v MCWoD jsem zkoumal ale je dobry jen do P&P RPG protoze stejne jako v MtA je vetsina efektu a cen za ne ve zvazeni DM a mohou se ruzne lisit. Do scriptu je nutne pouzit upravy.
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
Odpovědět